Maar er zitten natuurlijk ook wel goede mensen op het vmbo die gewoon wat meer praktisch georiënteerd zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Die zitten niet op een VMBO!
Hoewel ze daar wel beter zouden scoren dan diverse leerlingen die ik daar heb meegemaakt!
Eentje ging uit pure ellende over naar het volgende schooljaar "...omdat hij met zijn stevige lichaamsbouw en agressieve gedrag zijn nieuwe, jongere klasgenootjes zou SLOPEN!"
En een examenkandidaat werd de laatste paar maanden opgesloten in de kamer van een afdelingshoofd "...zodat hij nu niets anders kan doen dan studeren, want we moeten echt van hem af!!! Ik wil hem volgend schooljaar NIET meer zien hier!!!"
Sowieso, daarom vergeleek ik mijn cavia's alleen met die paar leerlingen en niet met hen allemaal!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er zitten natuurlijk ook wel goede mensen op het vmbo die gewoon wat meer praktisch georiënteerd zijn
Het wordt op de havo/vwo ook steeds erger trouwensquote:Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er zitten natuurlijk ook wel goede mensen op het vmbo die gewoon wat meer praktisch georiënteerd zijn
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
#zwaarlevengaatdoor
[ link | afbeelding ]
Hoe hou je het volquote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
#zwaarlevengaatdoor
[ link | afbeelding ]
preventief joggingbroek aangetrokkenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Schiet er al een broekknoop tegen het plafond?
#metooquote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
preventief joggingbroek aangetrokken
Nee ik heb afgezegd vanavond, ik ga donderdag weerquote:
Geen idee…quote:
Heb je een abo?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik heb afgezegd vanavond, ik ga donderdag weer
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, daarom vergeleek ik mijn cavia's alleen met die paar leerlingen en niet met hen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |