SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh vanille
Ik twijfel of de roze aardbei of framboos wasCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Framboosquote:Op maandag 20 januari 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh vanille
Ik twijfel of de roze aardbei of framboos was![]()
![]()
Hopjesvla is ook lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Framultramegasupergrumpyzonderreden?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op maandag 20 januari 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Framultramegasupergrumpyzonderreden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet eigenlijk niet eens of het nog bestaat, eet nog maar weinig toetjes uit pak tegenwoordigCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
[Wel jammer ik hou wel huid op huid contact.quote:Het is nog niet hier 🤣quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 20-01-2025 21:02:56 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is nog niet hier 🤣quote:Op maandag 20 januari 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[
[..]
Wel jammer ik hou wel huid op huid contact.
quote][ afbeelding ] Op maandag 20 januari 2025 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet nu al?
[/quote]
dat weet je niet; en dan ben je misschien te laat
je kunt ook niet aan de buitenkant zien of iemand dat heeft.
hoewel, veel wratjes.![]()
dat weet je niet; en dan ben je misschien te laatquote:
hoewel, veel wratjes.
[/quote]
Kwootverkloot![]()
dat weet je niet; en dan ben je misschien te laatquote:
hoewel, veel wratjes.
[/quote]
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kwootverklootquote:Op maandag 20 januari 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
hoewel, veel wratjes.
[/quote]
klotewratjes![]()
![]()
Be dabdie doThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jah, het is ook niet geheel vrijwilligquote:Op maandag 20 januari 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[
[..]
Wel jammer ik hou wel huid op huid contact.
Maar ik voel me wel veilig nu
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 20 januari 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, het is ook niet geheel vrijwillig
Maar ik voel me wel veilig nu![]()
![]()
Daarom!quote:
Mja, straks weer allemaal mensen die gaan klagen over huidhongerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ja, net als in de coronatijd.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom!
Mja, straks weer allemaal mensen die gaan klagen over huidhonger
en helemaal voorkomen kun je het toch niet ... er blijven mensen die je toch knuffelt![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wisten jullie dat er wereldwijd jaarlijks wel een miljoen mensen aan de tering overlijden?
@JustinK weer een leuk random weetje
Maar als ze onder de wratten zitten, zal ik er nog een tweede keer over nadenkenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja, net als in de coronatijd.
en helemaal voorkomen kun je het toch niet ... er blijven mensen die je toch knuffelt
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
hoewel, veel wratjes.Gerepareerdquote:KwootverklootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mag best nog een keerquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Tering, das best veelquote:Op maandag 20 januari 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Wisten jullie dat er wereldwijd jaarlijks wel een miljoen mensen aan de tering overlijden?
@:JustinK weer een leuk random weetje![]()
![]()
En de tyfus ook?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die is druk met sport sokkenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maak je maar ....
o wacht @:KissingBirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Google weet
Jaaaaaaa ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:![]()
![]()
@Paul ben wat laat vandaag maar daar gaan we dan![]()
![]()
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
![]()
@:Paul ben wat laat vandaag maar daar gaan we dan![]()
![]()
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**![]()
!
![]()
Google was lastig te vinden.quote:
ChatGPT zegtquote:Volgens schattingen sterven er wereldwijd jaarlijks ongeveer 150.000 mensen aan tyfusCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Google was lastig te vinden.
ChatGPT zegt
[..]Tering zeg!
![]()
Blauwe sokkenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Is niet!
Kijk maar naar je eigen voeten
Nee, light.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ga slapie doen
Mss nog ff wat van die trump show kijken. in bed wel dan
Truste allen
Do what you love, love what you do!![]()
Hier ook! Wel zero. Van de Blokker.quote:
Nu mis ik die prachtige winkel weer
Laters pikquote:Op maandag 20 januari 2025 21:20 schreef kree het volgende:
ga slapie doen
Truste allen![]()
![]()
Slaap wel Fattyquote:Op maandag 20 januari 2025 21:20 schreef kree het volgende:
ga slapie doen
Truste allen
Die gaan toch door ?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier ook! Wel zero. Van de Blokker.
Nu mis ik die prachtige winkel weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig zijn de verwachtingen al zo laag dat ik je niet kan teleurstellenquote:
Ja, dat dacht ik ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: