Ooohhh, maar ik kan hem wel verstaan als een van de weinige.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het stemgeluid van Keanu ook gewoon niet prettig..Zo’n zeik toontje
Ik vind het leukquote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef Hznootje het volgende:
Vreselijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef Hznootje het volgende:
Misschien ligt dat dan aan de momenten dat jij de stream aanzet 😁quote:Op maandag 20 januari 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
Op welk moment ik de streams ook aanzet, ze zijn altijd bezig met een maaltijd, hetzij het bereiden ervan, het vreten ervan of de afwas
Door verveling draait alles om het eten daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
Op welk moment ik de streams ook aanzet, ze zijn altijd bezig met een maaltijd, hetzij het bereiden ervan, het vreten ervan of de afwas
Keanu staat irritant te zijn in de keuken op 1..quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef Puzzie het volgende:
Het is weer roddeltijd voor Lennie en Keanu in het boudoir?
Het was even niet duidelijk dat hij aan het eten was, of alles terug in zijn bord spuwde.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:18 schreef ledn81 het volgende:
Niels heeft de bende alweer naar binnen en vraagt of er nog meer is.
en inmiddels heeft hij zijn 2e bord ook al weg... terwijl sommigen nog bezig zijn met hun eerste
gifje is van de lunch
[ afbeelding ]
Nog niet toch? Maar iedereen heeft al over de gamechangers kunnen kletsen terwijl zij aan het koken waren.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef Puzzie het volgende:
Het is weer roddeltijd voor Lennie en Keanu in het boudoir?
Ja is een andere plek dan op de bank,die geruite bank, die ronde hangplek. Heb haar nog niet zien zitten vandaag.quote:
Rode draad inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:27 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan aan de momenten dat jij de stream aanzet 😁
Laat het alarm maar af gaan!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
Roddelen over het douchegdrag van een bepaalde bewoner tijdens de afwas
Weet je nog bij EJVJL dat ze zo heel geforceerd die stukken van dat matras moesten gaan omwisselen omdat iemand harder of zachter wou slapen...quote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Matt doet aan flinke product placement in diverse programma's niet alleen hier in BB maar ook bij Lang Leven de Liefde zie je die matrassen voorbij komen.
Zal ze haar handen daarna ook wassen?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker ook kijken naar hoe milena flost![]()
Zal hier ook nog wel volgenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je nog bij EJVJL dat ze zo heel geforceerd die stukken van dat matras moesten gaan omwisselen omdat iemand harder of zachter wou slapen...
Vreselijke toneelstukjes waren dat, later in De Bondgenoten deden ze hetzelfde. Net zo cringe als die toneelstukjes van die NTI cursus die er vorige week in zat bij LLDL.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je nog bij EJVJL dat ze zo heel geforceerd die stukken van dat matras moesten gaan omwisselen omdat iemand harder of zachter wou slapen...
That's a fact .. that is science..quote:Op maandag 20 januari 2025 19:11 schreef Jockari het volgende:
What if ? You never know. At the end of the day, is the evening. Term of endearment At least when I go home zijn er M&M's etc.. Dit was Lennie aan het woord
Make that the cat wise !quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
That's a fact .. that is science..
Gelukkig is Sharice daar als psychiatrisch verpleegkundige.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Het stoort jordy dat ze een geestelijk gezondheid zorg zijn. Dat mensen er al 3 weken depressief zijn
Alle stemmen die op hem zijn gegeven die rondequote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef engine het volgende:
Hij kan toch maar 1 stem wegkaatsen? Jordy doet alsof hij een vrijstelling heeft.
Okayquote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alle stemmen die op hem zijn gegeven die ronde
Jordy denkt dat ie alle stemmen op hem kan terugkaatsen.. Geen idee wat waarheid isquote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef engine het volgende:
Hij kan toch maar 1 stem wegkaatsen? Jordy doet alsof hij een vrijstelling heeft.
Alle stemmen die op hem zijn gedaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef engine het volgende:
Als er 5 op hem hebben gestemd krijgen die hem terug.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy denkt dat ie alle stemmen op hem kan terugkaatsen.. Geen idee wat waarheid is
Ik heb op het plaatje gekeken en daar staat toch iets anders. Dat het gaat om een stem van een bewoner om terug te kaatsen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alle stemmen die op hem zijn gedaan.
spuit 11
lijkt mij ook.. Maar Jordy is blij laat hem even in de waanquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb op het plaatje gekeken en daar staat toch iets anders. Dat het gaat om een stem van een bewoner om terug te kaatsen.
Het was wat hij vertelde dat bb had uitgelegd aan hem, dus als er 3 op hem gestemd hebben krijgen die alle 3.hem terugquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb op het plaatje gekeken en daar staat toch iets anders. Dat het gaat om een stem van een bewoner om terug te kaatsen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Het stoort jordy dat ze een geestelijk gezondheid zorg zijn. Dat mensen er al 3 weken depressief zijn
Wel had uitleg gevraagd en iedereen die op hem gestemd heeft krijgt hem terug zei hij. Had hij gehoordquote:Op maandag 20 januari 2025 19:24 schreef engine het volgende:
Dus Jordy begrijpt zijn eigen gamechanger niet.
Niet goedkoop, 1 stem voor 800 euro.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:24 schreef engine het volgende:
Dus Jordy begrijpt zijn eigen gamechanger niet.
Hij luistert wel vaak half .. vanmiddag ook al dat Axel z'n eigen matras meenam, terwijl BB door het huis galmde dat het rotatiematras op het rotatiebed moest blijven.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel had uitleg gevraagd en iedereen die op hem gestemd heeft krijgt hem terug zei hij. Had hij gehoord
Okay dan ben ik benieuwdquote:Op maandag 20 januari 2025 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel had uitleg gevraagd en iedereen die op hem gestemd heeft krijgt hem terug zei hij. Had hij gehoord
Hij zal het wel gevraagd hebben bij de aankoop.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy denkt dat ie alle stemmen op hem kan terugkaatsen.. Geen idee wat waarheid is
Klopt, hij heeft uitleg van BB gekregen en vertelde dat aan Nielsquote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik schakel gewoon weg.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stel je voor dat ze zo het journaal fluisterend presenteren... De mensen thuis kunnen wel liplezen denken ze zeker.
Er was een tijd dat de bewoners een waarschuwing kregen voor fluisteren.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Moet een straf opkomen op dat gesmoes.
Boxje tegen het oorquote:Op maandag 20 januari 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Knap dat je hun verstaat. Heb tv en hoorapparaat hard staan nog niet.
VooDoo-VooDoo-soep met witte saliequote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef engine het volgende:
Elsa maakt ondertussen iets bijzonders
[ afbeelding ]
Ik zou het zo geloven....ze viste er ook iets uit net en nu driftig aan het stampenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
VooDoo-VooDoo-soep met witte salieff de boel op stang jagen
Die luisteren tenminste naar haarquote:Op maandag 20 januari 2025 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa praat nu ook al tegen de pannen
Oh dat heb ik niet meegekregen en ik kijk heel veel streams op een dag haha. Snap echt niet dat er juets tegen gedaan wordt door BB. Elke dag wordt er gefluisterd door mensen. Het meeste waar jolien bij js.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand heeft over iemand gezegd dat die schizofreen was, maar weet niet over wie ze het hebben
Wicky vertelde dat, maar geen idee over wie het ging, dacht over Lennie, maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 20 januari 2025 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen en ik kijk heel veel streams op een dag haha
Mag je zo'n token niet geheimhouden?quote:
Denk dat hij wel redelijk goed ligt bij de meestenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Jolien en Wicky hebben het over Jordy dat ze niks met Jordy hebben en vragen zich af of ie verder een band heeft met iemand buiten Niels
Het spel is net begonnen he?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
Gaat die papagaai ook nog eens wat doen? Anders mag die wat mij betreft ook genomineerd worden!
Moet vast een paar nieuwe Duracel in, vergeten te voerenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
Gaat die papagaai ook nog eens wat doen? Anders mag die wat mij betreft ook genomineerd worden!
1 De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst)quote:
Jawel, maar het blijkt vrij simpel te deduceren te zijn voor de bewoners wie wat heeft gepakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mag je zo'n token niet geheimhouden?
Ik ook..quote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Weken geen koffie drinken , ik zou gek worden
Ik denk samen met Keanu en Axel.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
Op welk manier er ook genomineerd gaat worden , Lenni staat er sowieso op.
De vraag is nu met wie.
Jolien ziet dat niet want die is alleen met Jeffrey bezigquote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Jolien en Wicky hebben het over Jordy dat ze niks met Jordy hebben en vragen zich af of ie verder een band heeft met iemand buiten Niels
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijkt vrij simpel te deduceren te zijn voor de bewoners wie wat heeft gepakt.
Denk dat het er wel is aan de andere kant van die keuken, maar daar zit alles op slot.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Drie weken is net, je ziet dat het in opbouw is, ik iig wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zeg je al 3 weken
De verwachtingen van Peter worden wel opgevoerd.
Volgens mij staat er geen termijn voor. De deelnemer moet zelf opgevenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef kater1 het volgende:
Hoelang mag je eigenlijk ziek in bed liggen voor BB zegt dat je beter naar huis kunt gaan?
Ik denk maar zo morgen, hij levert totaal niets aan beelden op.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef kater1 het volgende:
Hoelang mag je eigenlijk ziek in bed liggen voor BB zegt dat je beter naar huis kunt gaan?
En geen normale boterham...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy was het net alsof er een lijk voorbij kwam (lees Axel)
Ze kunnen zo maar een bouillon trekken van Axel. Iets van smaak in het eten zullen ze wel goed vinden.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef kater1 het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 20 januari 2025 20:04 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk vind ik het onverantwoord dat Axel met koorts buiten moet gaan douchen. Vind dat de febo hem in de voorraadkamer had moeten laten gaan.
Die kunnen toch samenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:04 schreef OmaJacky het volgende:
Geweldig lief ook van Jef om z'n vriendin voor te laten gaan
Jolien staat er toch niet bij?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:04 schreef OmaJacky het volgende:
Geweldig lief ook van Jef om z'n vriendin voor te laten gaan
Er zit 'stiekem' wel verwarming in dat hok ook. Ze hebebn wel eens gezegd dat als het alarm af gaat er ook iets in het plafond aan gaat daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:04 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk vind ik het onverantwoord dat Axel met koorts buiten moet gaan douchen. Vind dat de febo hem in de voorraadkamer had moeten laten gaan.
Verrassendquote:Op maandag 20 januari 2025 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey en Matthie zijn een keer als eerste bij de douche
Nope.....quote:Op maandag 20 januari 2025 20:10 schreef Hznootje het volgende:
Die vieze dreads worden nooit gewassen?
Hij heeft het er de hele dag al over dat ie lekker noodles met eitje erdoor ging makenquote:
Idd bizar...quote:Op maandag 20 januari 2025 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft het er de hele dag al over dat ie lekker noodles met eitje erdoor ging maken
Maar een uurtje na het avondeten
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Idd bizar...
* Ireth schuift chipszak achter haar rug...
Mhah, elsa was net ook steeds koud water over Jeff en Matt aan het gooien..quote:Op maandag 20 januari 2025 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gooien water over elsa en haar badjas.ook zeiknat. Jordy zegt haar zender ligt daar ook. Jeffrey boontje komt om het loontje. Jordy zegt kan ook te ver gaan
Ze moet 3 rondes wassen begrijp ikquote:Op maandag 20 januari 2025 20:20 schreef ledn81 het volgende:
jezus tuttebol Milena begint nu pas met haar haar.. ze staat al 2 min eronder
25 minuten genietenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:22 schreef Jockari het volgende:
Als ze niet zo preuts waren gingen ze gezamenlijk onder de douche.
Warmers staan nog aan zegt ze nuquote:Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
De warmers gaan ook uit aldus jolien
Doet ze ook wat voor haar daggeldquote:Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef Hznootje het volgende:
Sharice zal wel aan de slag moeten met het haar van Milena
Dat wil ze al 3 dagen maar Jeff blijft afhoudenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:29 schreef engine het volgende:
Jolien wil tongen en Jeff blijft kusjes geven. Het volgende spelletje is begonnen.
Eerst met het kusje en nu dit. Raar soort machtspelletje.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat wil ze al 3 dagen maar Jeff blijft afhouden
Omdat dat boven op je hoofd zit en als dat warm is is het voor het hele lijf warm.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:32 schreef s1lverz het volgende:
Waarom moet dat haren wassen eigenlijk met warm water? Kan toch ook met koud?
Hij wil het alfamannetje zijn hequote:Op maandag 20 januari 2025 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst met het kusje en nu dit. Raar soort machtspelletje.
Gaan ze elkaar nu helpen met scheren??quote:Op maandag 20 januari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena: ik heb mij niet deftig geschoren:
Jolien: ik ook niet snel snel
Iets van blote fifi hoorde ik jolien zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaan ze elkaar nu helpen met scheren??
Volgens mij nietquote:Op maandag 20 januari 2025 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaan ze elkaar nu helpen met scheren??
He jammerquote:
Opgevallen?? Het wordt bij mij zelfs een obsessie om te kijken waarom hij nu doodsbang is dat iemand zijn voorhoofd ziet. Heb gezien hoe Shab met zijn haar hielp wassen maar alles werd afgedekt door handdoeken....Krijg het gevoel dat het iets verschrikkelijks is wat onder die pony zit.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:37 schreef Hznootje het volgende:
Jullie al opgevallen dat Keanu zijn haar zo ver naar voren kamt omdat hij zijn inhammen wil verbergen? Ik vind het zo lelijk staan
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:30 schreef Jockari het volgende:
Voor de liefhebbers. Als die er nog zijn...
[ afbeelding ]
Dat heeft hij zelf gezegd tijdens een van de eerste dagen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:37 schreef Hznootje het volgende:
Jullie al opgevallen dat Keanu zijn haar zo ver naar voren kamt omdat hij zijn inhammen wil verbergen? Ik vind het zo lelijk staan
Klinkt als een luxeprobleem, tis hier geen ponykamp!!quote:Op maandag 20 januari 2025 20:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat dat boven op je hoofd zit en als dat warm is is het voor het hele lijf warm.
quote:
Hij wil met het geld als hij won naar Turkije om zijn haarstijl te veranderen. Staat in zijn promo filmpje....quote:Op maandag 20 januari 2025 20:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf gezegd tijdens een van de eerste dagen.
daar is ie alquote:Op maandag 20 januari 2025 20:45 schreef ledn81 het volgende:
Nu moet Niels eigenlijk ook nog even zeggen over die ene gamechanger die hij zelf nooit zou kopen/gebruiken
Hmm nou ik vind dit geen gezicht..quote:Op maandag 20 januari 2025 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wil met het geld als hij won naar Turkije om zijn haarstijl te veranderen. Staat in zijn promo filmpje....
ja natuurlijk, en teruggespoeldquote:Op maandag 20 januari 2025 20:30 schreef Jockari het volgende:
Voor de liefhebbers. Als die er nog zijn...
[ afbeelding ]
ja, dan glibbert je haarquote:Op maandag 20 januari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar kun je voelen dat er nog conditioner in je haar zit
Hoe vaak hij er ook aan trekt om als er een haartje verkeerd zit om zijn voorhoofd te bedekken. Dit valt gewoon veel meer op dan een hoogvoorhoofd......Ook met douchen draait hij met zijn rug naar de camera toe.....Als dan per ongeluk de shampoo verkeerd staat veegt hij eerst weer over zijn haar zodat het naar voren valt.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hmm nou ik vind dit geen gezicht..
Ik ook niet, maar je ziet het nu wel veel. De bekendste variant is het 'broccoli' kapsel.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hmm nou ik vind dit geen gezicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |