wij zijn als een van de weinigen hier niet links of rechts.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar te rechts vind ik ook niet goed
Heeft hij niet gezegd. Hij gaat niet in oorlogen verzeild raken waar Amerika niks te winnen heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef Junglebeast het volgende:
Expands our territory?
Hoezo geen oorlog starten?
nu.nlquote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook het Panamakanaal zal het onder Trump moeten ontzien, kondigt hij aan. "We zijn op geen enkele manier eerlijk behandeld", zegt hij erover. "China beheert het kanaal nu. We hebben het niet aan China gegeven, maar aan Panama. En we zullen het terugpakken."
Het klopt niet dat China het Panamakanaal beheert. Dat is onjuist.
LiveBlog nu.nl
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar rechtdoorzee.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar te rechts vind ik ook niet goed
John and Daisy denken nog steeds dat hun boodschappen goedkoper gaan worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef matthijst het volgende:
Increases wealth.
Uhuh.Voor de lucky few.
rechtdoorhetpanamakanaalquote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar rechtdoorzee.
notjustbikesquote:Op maandag 20 januari 2025 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb (geen) medelijden met Amerika, het land waarin hele steden zijn vernietigd door de auto-industrie. Meer meer meer auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |