SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij aandrangincontinentie of urge-incontinentie voelt u een plotselinge, dwingende aandrang om te plassen, die u niet kunt stoppen. De blaasspier knijpt onverwacht samen en u plast zonder dat u van tevoren gewaarschuwd bent.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik zou liegen als dat niet zo was.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat ook zo vaak?
Zit je te cruisen in je waggie, alles relaxed!
Parkeren, no problem!
Nog even wat boodschapjes doen, niks aan het handje!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik herken het niet echt ....quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Parkeren, no problem!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!
maar moet nu wel hieraan denken:
waarom moet ik altijd kakken als ik in de Albert Heijn ben![]()
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snap ik!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach ik heb zo met hem te doen![]()
![]()
Wij hebben ALLEMAAL met @sinterklaaskapoentje te doenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach ik heb zo met hem te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze vrouw hequote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo lijstje maken en spullen alvast pakken.
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.![]()
Zucht, dingen doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vooral na een lange dagje weg, dan moet ik vaak enorm schijten, denk omdat het thuis gewoon lekker relaxed kanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Parkeren, no problem!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooi.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.
Heeft hij je die oude foto's nog laten zien die ik hem gestuurd had?
Dan kun je nog lekker even wat luchtige lol hebben samen!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gelukkig was jullie weekend nu bij hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 20 januari 2025 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi.
Heeft hij je die oude foto's nog laten zien die ik hem gestuurd had?
Dan kun je nog lekker even wat luchtige lol hebben samen!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: