Sowieso wel een recalcitrant mannetje altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder vind ik Caland een beetje recalcitrant nee zeggen
Hij was vorig seizoen maar een half jaar basisspeler bij De Graafschap, dat vonden ze denk ik niet overtuigend genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord had overigens die Andreev niet hoeven halen maar gewoon Jansen moeten houden, wat een keeper is dat. Verreweg de beste in de KKD, daar gaat Cambuur al na één seizoen veel centjes aan verdienen.
Einde tijdperk depressieve Kroaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:36 schreef De_Pel het volgende:
JAAAAAAAA!!!
Feyenoord heeft de geblesseerde Neraysho Kasanwirjo terug kunnen halen
DIT IS HET KEERPUNT! DE WEG NAAR BOVEN IS INGEZET!quote:
Ueda was duurder (lol)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi dat we nu onze duurste miskoop aller tijden minder salaris hoeven gaan betalen en we een geblesseerde rechtsback terugkrijgen
Ueda, Zerrouki, Ivanusec, Lingr, Beelen, Stengs, Nieuwkoop en Wellenreuther, in totaal een miljoentje of 40/45 uitgegeven in de zomer van 23 maar je plukt er wel echt de vruchten van.quote:
WOLFEDquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
De nieuwe assistent demagoog is uit![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is de transfermarkt open.quote:
Middenveld Nadje, Milambo, Stengsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hwang ipv Stengs volgens mij? Hoe dan ook,![]()
Met welk geld?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig is de transfermarkt open.
Koop of huur maar gewoon een compleet extra middenveld.
Nadje is geblesseerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenveld Nadje, Milambo, Stengs
GENIETON.