Moeten we ook verbouwen dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:23 schreef Bombvis het volgende:
We hebben conditioneel een probleem, maar één oplossing mogelijk: Gertjan Verbeek
Ik heb behoefte aan een speler die de eerste beste training Stengs in een duel ombeukt en zegt dat ie niet zo moet janken met zijn muil, Zerrouki in zijn gezicht zegt dat ie er écht geen klote van kan en Priske keihard uitlacht als ie met zijn de boys riedeltje komt.quote:
Desnoods de modderquote:Op maandag 20 januari 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een speler die de eerste beste training Stengs in een duel ombeukt en zegt dat ie niet zo moet janken met zijn muil, Zerrouki in zijn gezicht zegt dat ie er écht geen klote van kan en Priske keihard uitlacht als ie met zijn de boys riedeltje komt.
Schijtziek van al dat zoetsappige lieve gedoe.
Ja, het complete stadion, kan die er mooi bij doen.quote:
“Ze motten elkaar eens de waarheid vertellen” is een cliché maar wel van toepassing hier.quote:
Noa lang?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een speler die de eerste beste training Stengs in een duel ombeukt en zegt dat ie niet zo moet janken met zijn muil, Zerrouki in zijn gezicht zegt dat ie er écht geen klote van kan en Priske keihard uitlacht als ie met zijn de boys riedeltje komt.
Schijtziek van al dat zoetsappige lieve gedoe.
Slot was vooral een alleenheerser. Priske wil de spelers zelf de sleutels in hand geven. Dat werkt blijkbaar niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ze motten elkaar eens de waarheid vertellen” is een cliché maar wel van toepassing hier.
Slot was een stuk kritischer dan die Deense demagoog. Los van alle tactische analyses is het daar ook een beetje op misgegaan.
Dit ja - het ligt meer aan DtK dan aan Priske wmb.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gros heeft hem heel lang nog het voordeel van de twijfel gegeven maar komt daar nu wel op terug. Beetje een mismatch (en een mietje), al denk ik ook nog steeds dat het geen hele slechte trainer is.
Het enige echt treffende dat ik erover heb gelezen is dat Priske juist is van het komen tot oplossingen bij zijn spelersgroep neerleggen waar zijn voorganger dat nou juist niet deed. Hoe je dan na UITGEBREID SCOUTEN toch bij zo'n Priske uitkomt, nog los van het 3-4-3 verhaal, is wel een beetje gekkig.
Ja, goh. Precies hetzelfde punt maar in andere woorden dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot was vooral een alleenheerser. Priske wil de spelers zelf de sleutels in hand geven. Dat werkt blijkbaar niet.
Ik denk niet dat het vaag is, te lief of een mietjequote:Op maandag 20 januari 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, goh. Precies hetzelfde punt maar in andere woorden dus.
Slot is duidelijk en vertelde precies wat ie wilde en wat niet, en Priske is een beetje een vaag mietje die altijd iedereen te vriend wil houden. Het is ook niet gek dat ze bij (qua mentaliteit) subtopclubjes als Sparta en Midgetland met hem wegliepen en ze hem bij die criminele ellende in Antwerpen hem maar raar vonden.
Het is wel een goede trainer voor een ploeg met duidelijke leiders waar je wel eens mag verliezen denk ik, maar dat is Feyenoord niet.
Ja en die hele andere coachingstijl is dus te vaag, te lief en te mieterig voor wat Feyenoord nodig heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vaag is, te lief of een mietje
Gewoon een hele andere coachingstijl
Er lijkt gewoon geen klik met de spelersgroep te zijn, dat hoef je niet te rationaliseren.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en die hele andere coachingstijl is dus te vaag, te lief en te mieterig voor wat Feyenoord nodig heeft.
Ja, hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor een half jaar geen vuur aan te kunnen wakkeren.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je aangeeft dat je al het hele seizoen HET HEILIGE VUUR mist bij je spelers, ben je gewoon een dead man walking.
Hallo Valentijnquote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je aangeeft dat je al het hele seizoen HET HEILIGE VUUR mist bij je spelers, ben je gewoon een dead man walking.
Hij laat teveel keuze aan de spelers, Slot deed dat niet die had gewoon een concreet strijdplan waarmee ze het veld opgestuurd werden en verder hadden ze geen moer in te brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor een half jaar geen vuur aan te kunnen wakkeren.
Priske is een dus een goede coach voor Real Madrid.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij laat teveel keuze aan de spelers, Slot deed dat niet die had gewoon een concreet strijdplan waarmee ze het veld opgestuurd werden en verder hadden ze geen moer in te brengen.
Priske bidt samen met ze naar god, Slot speelde god.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij laat teveel keuze aan de spelers, Slot deed dat niet die had gewoon een concreet strijdplan waarmee ze het veld opgestuurd werden en verder hadden ze geen moer in te brengen.
Wel als je een nieuwe trainer zoekt die wél dat vuurtje wil aanwakkeren.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er lijkt gewoon geen klik met de spelersgroep te zijn, dat hoef je niet te rationaliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |