quote:
Morguh vroege vogelsquote:
Jussiequote:
O jee. Wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 06:52 schreef kree het volgende:
ik werd genadeloos afgemaakt gister dot. hahaha. zei weer eens wat verkeerds.
niet echt te zienquote:Op maandag 20 januari 2025 06:56 schreef kree het volgende:
naja leer ervan hoor. hahaha ik zag er weinig kwaads in maar noemde blijkbaar een gevoelig puntje enzo bij de dames daar.
gelijk gezeik ook weer
O beter zeg je dat dan niet weer.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:56 schreef kree het volgende:
naja leer ervan hoor. hahaha ik zag er weinig kwaads in maar noemde blijkbaar een gevoelig puntje enzo bij de dames daar.
gelijk gezeik ook weer
quote:Op maandag 20 januari 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh. Chubby fatty gezegd dat was het eigenlijk.
twee woorden die hetzelfde zijn eigenlijk. LOL alsnog bedoelde ik dat niet zo verkeerd, wel verkeerd opgevat.quote:
Chubby is enigszins geaccepteerd. Fatty is gewoon denigrerend en beledigend.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
twee woorden die hetzelfde zijn eigenlijk. LOL alsnog bedoelde ik dat niet zo verkeerd, wel verkeerd opgevat.
Moest even google vragen wat dat was. Betekend 'mollig'quote:Op maandag 20 januari 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh. Chubby gezegd dat was het eigenlijk.
Begin er dan maar niet meer over. EN laat het een les zijn voor de volgende keerquote:Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
twee woorden die hetzelfde zijn eigenlijk. LOL alsnog bedoelde ik dat niet zo verkeerd, wel verkeerd opgevat.
ja dat bedoelde ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even google vragen wat dat was. Betekend 'mollig'
heb geleerdquote:Op maandag 20 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin er dan maar niet meer over. EN laat het een les zijn voor de volgende keer
Vergeten ben je het niet want je begint er zelf over.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:00 schreef kree het volgende:
tja hahaha. tja weet niet hoor kan me niet voorstellen dat iemand er nou zo drama van wil maken.
ik ben het al half weer vergeten, maar blijkbaar lag gevoelig.
quote:Op maandag 20 januari 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
alles samenvattend is "kree being kree" de beste samenvatting
altijd de vraag doen ze het erom of niet, ik vond het onschuldig. en nee daarom ben ik het niet vergeten, niet omdat ik denk van was niet ok van mij. Maar omdat ik wil geen mensen kwetsen. en mss heb ik dat gedaan erdoor onbewust. of ze vonden het gewoon weer grappig om mij op te naaien.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeten ben je het niet want je begint er zelf over.
Ik zal mij er zelf niet druk om maken, maar andere misschien wel en misschien lag/ligt het wel gevoelig
Maar het is ochtend, geweest is geweest en hop naar de nieuwe dag
quote:Op maandag 20 januari 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga de katten even ritalin geven.. de tandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |