quote:
Morguh vroege vogelsquote:
Jussiequote:
O jee. Wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 06:52 schreef kree het volgende:
ik werd genadeloos afgemaakt gister dot. hahaha. zei weer eens wat verkeerds.
niet echt te zienquote:Op maandag 20 januari 2025 06:56 schreef kree het volgende:
naja leer ervan hoor. hahaha ik zag er weinig kwaads in maar noemde blijkbaar een gevoelig puntje enzo bij de dames daar.
gelijk gezeik ook weer
O beter zeg je dat dan niet weer.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:56 schreef kree het volgende:
naja leer ervan hoor. hahaha ik zag er weinig kwaads in maar noemde blijkbaar een gevoelig puntje enzo bij de dames daar.
gelijk gezeik ook weer
quote:Op maandag 20 januari 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh. Chubby fatty gezegd dat was het eigenlijk.
twee woorden die hetzelfde zijn eigenlijk. LOL alsnog bedoelde ik dat niet zo verkeerd, wel verkeerd opgevat.quote:
Chubby is enigszins geaccepteerd. Fatty is gewoon denigrerend en beledigend.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
twee woorden die hetzelfde zijn eigenlijk. LOL alsnog bedoelde ik dat niet zo verkeerd, wel verkeerd opgevat.
Moest even google vragen wat dat was. Betekend 'mollig'quote:Op maandag 20 januari 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh. Chubby gezegd dat was het eigenlijk.
Begin er dan maar niet meer over. EN laat het een les zijn voor de volgende keerquote:Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
twee woorden die hetzelfde zijn eigenlijk. LOL alsnog bedoelde ik dat niet zo verkeerd, wel verkeerd opgevat.
ja dat bedoelde ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even google vragen wat dat was. Betekend 'mollig'
heb geleerdquote:Op maandag 20 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin er dan maar niet meer over. EN laat het een les zijn voor de volgende keer
Vergeten ben je het niet want je begint er zelf over.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:00 schreef kree het volgende:
tja hahaha. tja weet niet hoor kan me niet voorstellen dat iemand er nou zo drama van wil maken.
ik ben het al half weer vergeten, maar blijkbaar lag gevoelig.
quote:Op maandag 20 januari 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
alles samenvattend is "kree being kree" de beste samenvatting
altijd de vraag doen ze het erom of niet, ik vond het onschuldig. en nee daarom ben ik het niet vergeten, niet omdat ik denk van was niet ok van mij. Maar omdat ik wil geen mensen kwetsen. en mss heb ik dat gedaan erdoor onbewust. of ze vonden het gewoon weer grappig om mij op te naaien.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeten ben je het niet want je begint er zelf over.
Ik zal mij er zelf niet druk om maken, maar andere misschien wel en misschien lag/ligt het wel gevoelig
Maar het is ochtend, geweest is geweest en hop naar de nieuwe dag
quote:Op maandag 20 januari 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga de katten even ritalin geven.. de tandjes
Misschien moet je dan leren om er niet op in te gaan. Jij zegt wat, iemand vindt het niet leuk, jij antwoord die persoon antwoordt etv etv en op een gegeven moment gaat iedereen zich er mee bemoeien.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
altijd de vraag doen ze het erom of niet, ik vond het onschuldig. en nee daarom ben ik het niet vergeten, niet omdat ik denk van was niet ok van mij. Maar omdat ik wil geen mensen kwetsen. en mss heb ik dat gedaan erdoor onbewust. of ze vonden het gewoon weer grappig om mij op te naaien.
Oh en graag geen reactie hieropquote:Op maandag 20 januari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je dan leren om er niet op in te gaan. Jij zegt wat, iemand vindt het niet leuk, jij antwoord die persoon antwoordt etv etv en op een gegeven moment gaat iedereen zich er mee bemoeien.
Leer eens om dingen los te laten en niet door te blijven gaan. Altijd het laatste woord te willen hebben. Een gratis top van mij op de vroege morgen Onder het genot van een bakkie koffie
weet. goeie tip. maar is ook niet altijd makkelijk enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je dan leren om er niet op in te gaan. Jij zegt wat, iemand vindt het niet leuk, jij antwoord die persoon antwoordt etv etv en op een gegeven moment gaat iedereen zich er mee bemoeien.
Leer eens om dingen los te laten en niet door te blijven gaan. Altijd het laatste woord te willen hebben. Een gratis top van mij op de vroege morgen Onder het genot van een bakkie koffie
ja nouja dat als topic titel maken hiervoor was al de laatste slechte keus en die kwam niet van mij.quote:
O ja hoor heel makkelijk. Doe het zelf al jaren.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
weet. goeie tip. maar is ook niet altijd makkelijk enzo.
Yup, ziekenhuis, jumbo, huishouden en een extra klus, en dan vanmiddag denk ik weer ff uurtje plat, of samen ff liggenquote:
Dan maken we dit topic ff snel vol en hebben we het er niet meer overquote:Op maandag 20 januari 2025 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat als topic titel maken hiervoor was al de laatste slechte keus en die kwam niet van mij.
tuurlijk wel
hmmms ik kan wel het laten gaan, maar soms ben ik het er gewoon niet mee eens. en dan vind ik het lafjes. of althans niet mijn manier om er niet toch ff wat over te zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor heel makkelijk. Doe het zelf al jaren.
Gewoon op andere gaan reageren of over iets anders beginnen
Heb je vrij vandaag?
Lekker nog leuke plannen vandaag?quote:Op maandag 20 januari 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik kan wel het laten gaan, maar soms ben ik het er gewoon niet mee eens. en dan vind ik het lafjes. of althans niet mijn manier om er niet toch ff wat over te zeggen?
anders krijg je alleen maar het idee van oooooh het is kree maar een staat niet achter zijn mening.
nouja dat doe ik wel dus en ook als ik dingen zeg, hoef ik het niet altijd gelijk te hebben, maar no way dat ik dan maar ga doen van voor lieve vrede mijzelf wegcijferen.
Dat zeg maar
ja vandaag vrij
Laat het dan ook gaan. Vrouwen dik noemen of in die context benoemen is algemeen bekend dat dat niet wordt geaccepteerd. Misschien wel door jou maar de wereld is groter dan kree. Je hoopte dat ik achter je zou staan door mij een DM te sturen zodra ik online was maar nee, je was gewoon lomp en onbesuisd.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik kan wel het laten gaan, maar soms ben ik het er gewoon niet mee eens. en dan vind ik het lafjes. of althans niet mijn manier om er niet toch ff wat over te zeggen?
anders krijg je alleen maar het idee van oooooh het is kree maar een staat niet achter zijn mening.
nouja dat doe ik wel dus en ook als ik dingen zeg, hoef ik het niet altijd gelijk te hebben, maar no way dat ik dan maar ga doen van voor lieve vrede mijzelf wegcijferen.
Dat zeg maar
ja vandaag vrij
niet onwijs. wil nog wel ff wat muziek uitzoeken en dingetjes muzikaal.quote:
O met muziek bezig zijn is altijd mooi.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs. wil nog wel ff wat muziek uitzoeken en dingetjes muzikaal.
gelukkig is iedereen voor een inclusieve maatschappij nu, als dat allemaal kan. dan dit zekerquote:Op maandag 20 januari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Laat het dan ook gaan. Vrouwen dik noemen of in die context benoemen is algemeen bekend dat dat niet wordt geaccepteerd. Misschien wel door jou maar de wereld is groter dan kree. Je hoopte dat ik achter je zou staan door mij een DM te sturen zodra ik online was maar nee, je was gewoon lomp en onbesuisd.
Zo. Volgende topic.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-01-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helft zegt hier wat andere willen horen, naja laat ik gelijk duidelijk zijn voor zover jullie al niet wisten.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Laat het dan ook gaan. Vrouwen dik noemen of in die context benoemen is algemeen bekend dat dat niet wordt geaccepteerd. Misschien wel door jou maar de wereld is groter dan kree. Je hoopte dat ik achter je zou staan door mij een DM te sturen zodra ik online was maar nee, je was gewoon lomp en onbesuisd.
Zo. Volgende topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |