SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niemand
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
NiemandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik hou ook nog wel van een Mac hoor. of burgerking als ik er keertje langs rij.
maar heel simpel gezegd, hoe vaak is dat 1x in de maand ofzo? denk het nog geeneens.
Soms moet je dat soort dingen ook gewoon kunnen doen.
Maar ok helaas wil onze regering alles aan banden leggen. en soms vindt ik dat echt te ver gaan. overal bemoeien ze zich mee wat je wel en niet mag.
Laat lekker zelf mensen beslissen en richt je op wel echte problemen.
Owh wacht daar heeft de politie geen tijd voor echte criminaliteit, want toch beetje te druk met "makkelijke" bonnen uitschrijven./.Do what you love, love what you do!![]()
IemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niets moetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Killhelm!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alles wat moet dat is matigquote:Op maandag 20 januari 2025 01:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
doodgaan moet uiteindelijk iedereen, of ze willen of niet maakt niet meer uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou Bolk dan maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk terug.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
jullie weten jongens en meiden, alles waar "te" voor staat is niet goed.
behalve....
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: