ga eens wat filmpjes van NigelNG aka Uncle roger kijken.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet niet? ik zie op filmpjes dat het de unieke Chinese smaak geeft.
vind hem wel baas, even wat beroemde koks op hun plaatst zeten als comedian die wel een en ander weet over kokenquote:Op maandag 20 januari 2025 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga eens wat filmpjes van NigelNG aka Uncle roger kijken.
dan wordt het wel duidelijk
Haayaaa!quote:Op maandag 20 januari 2025 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan moet je ook guga kijken.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is ook een echte baasquote:Op maandag 20 januari 2025 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind hem wel baas, even wat beroemde koks op hun plaatst zeten als comedian die wel een en ander weet over koken
die was vorige week nog op bezoek en ik wacht nog op zijn filmpjequote:Op maandag 20 januari 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet je ook guga kijken.
Ken ze trouwens.
Je weet dat het dezelfde stoffen zijn toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
nodig is gelul
MSG (Make Stuff Good) is gewoon een smaakversterker
Ve-Tsin bestond vroeger al maar heeft een slechte naam omdat het niet gezond zou zijn
Ja daar begon het meequote:Op maandag 20 januari 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet dat het dezelfde stoffen zijn toch?
Net als E621.
Tegenwoordig gebruiken ze "Gistextract" - net een beetje anders maar zelfde uitwerking....quote:
wat het precies doet en of het slecht is? ik heb geen idee/quote:Op maandag 20 januari 2025 02:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken ze "Gistextract" - net een beetje anders maar zelfde uitwerking....
Ik moet altijd etiketten doorworstelen om te zien of het erin zit![]()
Kan er niet goed tegen...
Zijn meer mensen die er niet echt goed op gaan (niet zo veel maar ze zijn er zeker wel)quote:Op maandag 20 januari 2025 02:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken ze "Gistextract" - net een beetje anders maar zelfde uitwerking....
Ik moet altijd etiketten doorworstelen om te zien of het erin zit![]()
Kan er niet goed tegen...
Show off!quote:Op maandag 20 januari 2025 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn kruiden en specerijen lade![]()
[ link | afbeelding ]
Fuiyoh!!!11quote:Op maandag 20 januari 2025 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je weet wat een e-nummer is, hè?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
wat het precies doet en of het slecht is? ik heb geen idee/
Maar aangezien zowat alles wat ik eet er E-nrs inzitten ???
hoe erg kan het zijn
nicequote:Op maandag 20 januari 2025 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Smaakversterker"quote:Op maandag 20 januari 2025 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
hoe erg kan het zijn
jij maakt je zorgen om gezondheid en gezond eten?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
hoe erg kan het zijn
jawel. toegevoegde dingen etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet wat een e-nummer is, hè?
Nope, het is echt géén mononatriumglutamaat dat in tomaten zit.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die er niet echt goed op gaan (niet zo veel maar ze zijn er zeker wel)
het is gewoon rommel natuurlijk maar geeft wel die typische oosterse smaak
overigens zit MSG als natuurlijke stof ook in tomaten en er zijn nog wel meer dingen heb ik me laten vertellen
denk altijd maar dat roken zal wel slechter zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij maakt je zorgen om gezondheid en gezond eten?
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik hier maar honger lijden.
Een Europees goedgekeurde stof die als toevoeging aan voeding gedaan mag worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet wat een e-nummer is, hè?
Job vd Bijl noemt altijd elke naam die er aan hangtquote:Op maandag 20 januari 2025 02:52 schreef kree het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCn52CTfEtskrN9be0rzo4bg
gebruikt het ook Ve-tsin. dus hoe slecht kan het zijn.
in kaas zit het ook van nature tochquote:Op maandag 20 januari 2025 02:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, het is echt géén mononatriumglutamaat dat in tomaten zit.
toch vind ik die filmpjes van hem leuk om te kijken. het is een soort van rustgevend somsquote:Op maandag 20 januari 2025 02:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Job vd Bijl noemt altijd elke naam die er aan hangtDus e621, msg en ve-tsin zodat duidelijk is wat er in zit
Dat hij het gebruikt, wil echt nog niets zeggen over wel of niet goed voor een mens.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:52 schreef kree het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCn52CTfEtskrN9be0rzo4bg
gebruikt het ook Ve-tsin. dus hoe slecht kan het zijn.
Nee, ook niet?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in kaas zit het ook van nature toch
setting uitzetten dat ie na 80% in soort van batterij besparende modus gaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
hoere iphone SE van werk laadt tyfuslangzaam op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |