Dát bepalen we zelf wel.quote:
Een donkey ?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:07 schreef mario390 het volgende:
deze keer is in brasil en donkel beauty
[ afbeelding ]
zijn het lekkerste als je ze vers gaat halen in de moskee ofzo ipv die ingevroren dingenquote:Op maandag 20 januari 2025 02:29 schreef kree het volgende:
hapje Turkse pizza nog op, ben wel fan daarvan de laatste tijd moet ik zeggen. Ook nog beetje dagje ofzo te bewaren en koud te eten
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-01-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ze maken ze hier wel vers, maar zit altijd met minimum bestel bedrag voor bezorgen en is teveel om in 1 keer op te eten meestal voor mij.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
zijn het lekkerste als je ze vers gaat halen in de moskee ofzo ipv die ingevroren dingen
Trustenquote:
ja dat hoor je ook vaak laatste tijd, het schijnt wek nodig te zijn voor Aziatische gerechten. Naja zo slecht zal het wel niet zijn.quote:
dat is gewoon gelukquote:Op maandag 20 januari 2025 02:32 schreef kree het volgende:
haha en dan nog onder de 80kg zitten in gewicht he? denk doe ik het wel ok met dat iig.
niet echt aanleg heb ik ervoor, hoewel krijg wel beetje een pensje??quote:
nodig is gelulquote:Op maandag 20 januari 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat hoor je ook vaak laatste tijd, het schijnt wek nodig te zijn voor Aziatische gerechten. Naja zo slecht zal het wel niet zijn.
dacht dat die twee hetzelfde soortje poeder waren eigenlijk?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
nodig is gelul
MSG (Make Stuff Good) is gewoon een smaakversterker
Ve-Tsin bestond vroeger al maar heeft een slechte naam omdat het niet gezond zou zijn
allemaal hetzelfdequote:Op maandag 20 januari 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
dacht dat die twee hetzelfde soortje poeder waren eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |