SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
TenennnnnnnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Prima gifjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sp3ciaal voor jouquote:
Dit is wat ik zo ongeveer verwacht ook
Ja, de punten stromen binnen (maar eigenlijk valt dat best tegen)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ookquote:Op zondag 19 januari 2025 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sp3ciaal voor jou
Dit is wat ik zo ongeveer verwacht ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sta op plek 10, dat is wel prima alleen wel zorgen dat ik op die plek blijf staan
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 19-01-2025 13:44:42 (Hihi vergeten 10 erbij te zetten :@) ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er wordt hard gebolkt, maar komen niet echt veel mensen meer.quote:
Lang niet meer zoveel als geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta ook op plek!quote:Op zondag 19 januari 2025 13:41 schreef Lovely het volgende:
Ik sta op plek, dat is wel prima alleen wel zorgen dat ik op die plek blijf staan
Dat wordt hard werkenquote:Op zondag 19 januari 2025 13:41 schreef Lovely het volgende:
Ik sta op plek, dat is wel prima alleen wel zorgen dat ik op die plek blijf staan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou #10 wel twee minuten straf geven voor interference
Denk ik, is een lastige want er is wel een puck soort van in de buurtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al!quote:Op zondag 19 januari 2025 13:42 schreef sp3c het volgende:
Zou #10 wel twee minuten straf geven voor interference
Denk ik, is een lastige want er is wel een puck soort van in de buurt
Pff ik heb nog wat moeite met de icing regel, de youtube filmpjes waren niet duidelijk genoeg
Nee wel jammerquote:Op zondag 19 januari 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt hard gebolkt, maar komen niet echt veel mensen meer.
Lang niet meer zoveel als geweest
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zijn de echte echtequote:Op zondag 19 januari 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mensen in het publiek reageren er amper op
In Nederland beginnen ze vaak al om straffen te schreeuwen als ze al boos naar elkaar kijken
Is wel nog steeds mannen sport hoor
(Ook bij de dames)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Iedereen heeft moeite met de icing regel tegenwoordigquote:Op zondag 19 januari 2025 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al!
Pff ik heb nog wat moeite met de icing regel, de youtube filmpjes waren niet duidelijk genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja echt heel jammerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar misschien komen er wel weer veel mensen erbijquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vast wel, zijn al een hoop andere. Van de bolkers die er waten toen wij kwamen is niet veel meer overquote:Op zondag 19 januari 2025 13:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar misschien komen er wel weer veel mensen erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen Hemarookworst volgens mijquote:Op zondag 19 januari 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, zijn al een hoop andere. Van de bolkers die er waten toen wij kwamen is niet veel meer over
Sinds de hybrid icing regel zekerquote:Op zondag 19 januari 2025 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iedereen heeft moeite met de icing regel tegenwoordigCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allemaal weggebolkt!quote:Op zondag 19 januari 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, zijn al een hoop andere. Van de bolkers die er waten toen wij kwamen is niet veel meer over
mja heel FOK! wordt rustiger toch?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jaaah, ik bereid me voor op een lawine van punten (maar ga zo ook echt dingen doenquote:)
DJMO GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas pakt even de bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dotteke ook. Zij loopt hier ook al eventjes rond. Ik ben hier sinds corona.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op een gegeven moment zijn ze het zat en komen er andere die het weer overnemen.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal weggebolkt!
mja heel FOK! wordt rustiger toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar nu even mn mond houden, zodat GG punten kan halen, anders eindig ik nooit op #17![]()
Exactquote:Op zondag 19 januari 2025 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sinds de hybrid icing regel zeker
Icing was als je de puck van voor de middellijn maar achter de doellijn schiet, zien we als spelbederf
Je staat onder druk, los het ijshockeyend op, dus niet de lange bal
(Niet over meer dan twee lijnen passen)
Probleem daarmee is dat aanvallers dan nog wel eens wilden gaan racen om het op tijd op te heffen, verdedigers gaan meeracen om dit op te voorkomen ... Die komen dan wel eens heel akelig op volle snelheid in contact met de boarding
Daarom is er nu de hybrid regel, niemand weet hoe het werkt maar als de ref denkt onveilig! Fluit hij hem afOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rest van het verhaal kloptOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heel goedquote:Op zondag 19 januari 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu even mn mond houden, zodat GG punten kan halen, anders eindig ik nooit op #17![]()
Waar sta ik eigenlijk?
* gebrokenglas heeft geen ideeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom wil jij eigenlijk lager staan ipv hoger?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu even mn mond houden, zodat GG punten kan halen, anders eindig ik nooit op #17
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O echt, ik dacht dat jij er al was toen ik hier voor het eerst kwamquote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke ook. Zij loopt hier ook al eventjes rond. Ik ben hier sinds corona.
Ik was hier volgens mij al voor Lovely Hemarookworst, Dr Mikey en DJMO waren hier alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee, ik ben hier sinds in de tweede helft van 2020.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik dacht dat jij er al was toen ik hier voor het eerst kwam
Ik was hier volgens mij al voor Lovely Hemarookworst, Dr Mikey en DJMO waren hier alAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind 17 gewoon een mooi getalquote:Op zondag 19 januari 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk lager staan ipv hoger?
11 of 17 of top 10, maar dat is niet haalbaarCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben er sinds 2017 he, alleen in 2020 was ik er vrij weinigquote:Op zondag 19 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik dacht dat jij er al was toen ik hier voor het eerst kwam
Ik was hier volgens mij al voor Lovely Hemarookworst, Dr Mikey en DJMO waren hier alUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind 17 gewoon een mooi getal
11 of 17 of top 10, maar dat is niet haalbaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dev Mikey en borrelnootje zijn er al sinds begin volgens mijUw ADH vitamine Worst
A zo kan je nagaan, voor mij hoorde je al bij de inboedelquote:Op zondag 19 januari 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier sinds in de tweede helft van 2020.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OOk al een tijdje he, ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik hier al rondhangquote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben er sinds 2017 he, alleen in 2020 was ik er vrij weinigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob was er ook al toen ik hier binnen kwamquote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Dev Mikey en borrelnootje zijn er al sinds begin volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er vanaf seizoen 25Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die had een flinke strijd met mario kon ik herinnerenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rob was er ook al toen ik hier binnen kwam
Uw ADH vitamine Worst
Hema de ogquote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben er sinds 2017 he, alleen in 2020 was ik er vrij weinigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo kan je nagaan, voor mij hoorde je al bij de inboedel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat was volgens mij de eerste maand toen ik binnen kwamquote:Op zondag 19 januari 2025 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die had een flinke strijd met mario kon ik herinneren
Mario daagde hem toen geloof ik uit dat Rob niet kon winnen
Rob heeft toen laten zien dat hij hem makkelijk in kon halen maar heeft hem toen bewust wel laten winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De senior van de groep.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Icing trouwens altijd warrig geweest
Zoals ik het ken waren de internationale regels, harde regel, als de verdediger de puck wegschiet van voor de middellijn dan is het altijd icing als het over de doellijn gaat zonder aangeraakt te worden
Amerikaanse regel liet het afhangen van wie de puck het eerst aanraakt zodra hij de doellijn passeert
Is het de aanvaller? Game on
Verdediger? Icing
Dan was het iedere keer off to the races met spelers die met 40/45km per uur tegen de boarding knallen
Dat was een tijdje grappig geef ik toe maar nu we snappen hoe hersenschuddingen werken is het niet leuk niet meer dus is nu overal hybrid icingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar volgens mij ben ik er ook pas een jaartje of 4quote:
Wel iets voor corona, maar niet veel langer volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
JIj bent nog een broekkie hierquote:![]()
Maar wel de bolkking van het moment![]()
Naast haags nog nooit iemand zo actief zien bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was toen nog geen mod, weet ik nog.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben ik er ook pas een jaartje of 4
Wel iets voor corona, maar niet veel langer volgens mijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het was een mooi bolk jaartjequote:Op zondag 19 januari 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent nog een broekkie hier![]()
Naast haags nog nooit iemand zo actief zien bolken![]()
![]()
Ja, het is ongekend. En ik vind het knap. Zo als hij het volhoudt.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent nog een broekkie hier![]()
Naast haags nog nooit iemand zo actief zien bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dat klopt, maar hoelang ik mod ben weet ik ook niet. ZIJn toch allemaal dingen die ik niet bijhouquote:Op zondag 19 januari 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je was toen nog geen mod, weet ik nog.
Ook niet hoelang ik al op FOK! zit of hoeveel posten ik heb en dergelijkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat was het zeker, en dik verdiend je doet er ook echt je best voor.quote:
Je bent er als het druk is en je bent er als het rustig is. Eerlijk voor gestredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wordt dat voor je bijgehoudenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar hoelang ik mod ben weet ik ook niet. ZIJn toch allemaal dingen die ik niet bijhou
Ook niet hoelang ik al op FOK! zit of hoeveel posten ik heb en dergelijke
Uw ADH vitamine Worst
Sinds 8 november 2012quote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar hoelang ik mod ben weet ik ook niet. ZIJn toch allemaal dingen die ik niet bijhou
Ook niet hoelang ik al op FOK! zit of hoeveel posten ik heb en dergelijke
564.772 posts![]()
![]()
Ja ik ook, en hij is ook niet zo van, nu is het druk ik ga even weg, nee hij blijft bolkuhquote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is ongekend. En ik vind het knap. Zo als hij het volhoudt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot we erbij neervallenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, en hij is ook niet zo van, nu is het druk ik ga even weg, nee hij blijft bolkuh![]()
![]()
Vast welquote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat voor je bijgehouden
Meeste winnaars hebben de nacht nodig voor veel punten maar jij en Jus doen gewoon overdagquote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker, en dik verdiend je doet er ook echt je best voor.
Je bent er als het druk is en je bent er als het rustig is. Eerlijk voor gestreden
Uw ADH vitamine Worst
A bijna een 12,5 jarig jubileum dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag niet slapen maar zou wel willen dus nu zit ik onder elektrisch dekentje op de bank een serie te kijken![]()
Tot je een ons weegtquote:
Ja, ik ga er niet een nacht voor opblijven hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meeste winnaars hebben de nacht nodig voor veel punten maar jij en Jus doen gewoon overdag
En ik ging ook gewoon mijn dingen doen. En als ik aan het werk was kwam ik niet bolken
Nog minder dan een onsquote:Op zondag 19 januari 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zoveel weegt i niet denk ik:o
Ik dacht dat ik ook nog zag dat het ervanaf hangt of iemand wel in de mogelijkheid was om de puck aan te raken (maar het bewust niet deed)quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef sp3c het volgende:
Icing trouwens altijd warrig geweest
Zoals ik het ken waren de internationale regels, harde regel, als de verdediger de puck wegschiet van voor de middellijn dan is het altijd icing als het over de doellijn gaat zonder aangeraakt te worden
Amerikaanse regel liet het afhangen van wie de puck het eerst aanraakt zodra hij de doellijn passeert
Is het de aanvaller? Game on
Verdediger? Icing
Dan was het iedere keer off to the races met spelers die met 40/45km per uur tegen de boarding knallen
Dat was een tijdje grappig geef ik toe maar nu we snappen hoe hersenschuddingen werken is het niet leuk niet meer dus is nu overal hybrid icingCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ongeveer128 gram schijn je dan te verliezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik denk wel dat ik zwaarder ben nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gemiddeld jaquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ongeveer128 gram schijn je dan te verliezen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat voor je bijgehouden
Even in mijn schriftje bladeren .....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2703 / +74 / +52 / 9677 / 10272
2. Harrie / 1011 / +12 / +13 / 2567 / 2885
3. _UserName_ / 926 / +140 / +47 / 1265 / 1552
4. Dr.Mikey / 505 / +3 / +15 / 955 / 1187
5. KillemWieft / 444 / +5 / +31 / 709 / 924
6. drakin / 366 / +5 / +1 / 1272 / 1484
7. ToT / 300 / +1 / +1 / 3242 / 3444
8. mascara-klodder / 275 / +43 / +17 / 1457 / 1678
9. kree / 260 / +2 / +57 / 1978 / 2175
10. Lovely / 242 / +2 / +3 / 2216 / 2474
11. hemarookworst / 233 / +6 / +8 / 1123 / 1285
12. sinterklaaskapoentje / 231 / +1 / +0 / 2029 / 2265
13. HappyCharly / 208 / +14 / +8 / 1630 / 1799
14. AardappelSchotel / 198 / +1 / +0 / 1592 / 1790
15. MizzezAmy / 177 / +0 / +7 / 2215 / 2427
16. gebrokenglas / 145 / +11 / +8 / 1518 / 1679
17. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
18. sp3c / 140 / +0 / +15 / 920 / 1015
19. maily / 135 / +6 / +0 / 1632 / 1785
20. loveyoulongtime / 112 / +34 / +0 / 1081 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
#78quote:Op zondag 19 januari 2025 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even in mijn schriftje bladeren .....![]()
Voel je je slecht? Is het dan niet goed om toch even te slapen?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik mag niet slapen maar zou wel willen dus nu zit ik onder elektrisch dekentje op de bank een serie te kijkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Valt tegen, een sinaasappel of een peer is zwaarderquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ongeveer128 gram schijn je dan te verliezenUw ADH vitamine Worst
Meet me at the apt apt aptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had ik niet verwacht eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt tegen, een sinaasappel of een peer is zwaarderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bezig mopquote:Op zondag 19 januari 2025 14:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel langzamer nu maar het gaat er nog steeds af.![]()
Netjes toch. Hoeveel nu in totaal?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel langzamer nu maar het gaat er nog steeds af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben wat energieloos de laatste dagen en snel moe. Denk dat ik B12 tekort heb maar ik moet ook ongesteld worden dus kan daar ook door komenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voel je je slecht? Is het dan niet goed om toch even te slapen?![]()
![]()
Ja, zoveel gewicht is het niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eet je vega?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben wat energieloos de laatste dagen en snel moe. Denk dat ik B12 tekort heb maar ik moet ook ongesteld worden dus kan daar ook door komenUw ADH vitamine Worst
@kreequote:Het is vandaag precies een week geleden dat Tia Billinger, veel beter bekend onder haar artiestennaam Bonnie Blue, in een landhuis van de veroordeelde fraudeur "Fast Eddie" Davenport flink de bloemetjes buiten heeft gezet. Sterker nog, Bonnie pakte die dag een wereldrecord door 1057 mannen in 12 uur af te werken. Maar dit wereldrecord kan zomaar eens een Nederlands vervolg gaan krijgen.
Vrouwen willen weten of hun 'man' mee heeft gedaan
Vrouwen in Londen en omgeving hebben ook het nieuws meegekregen van de 1057 mannen die in de rij hebben gestaan om ongeveer 40 seconden met Bonnie alleen te hebben. En deze vrouwen beseffen ook dit aantal echt ontzettend groot is en er dus ook mannen tussen moeten zitten die eventjes hun trouwring van hun vinger hebben geschoven en diezelfde vinger en meer in Bonnie hebben gestopt. Bijna alle mannen in de rij hebben een masker opgedaan om niet herkend te worden in de rij of tijdens de daad. Daarom zijn er vrouwen die de beelden afspeuren of ze bekende sneakers tegenkomen van de mannen in de rij. Om later dan het vuur aan het schenen te leggen bij hun man of hij ook bij het evenement van Bonnie is geweest.
Er is zelfs een vrouw die een oproep heeft gedaan aan het adres van Lily Phillips en Bonnie Blue om een website op te zetten waarop je een naam in kunt typen om zo te controleren of deze man aanwezig is geweest bij het 101 mannen onderonsje van Lily of het 1057 mannen wereldrecord van Bonnie. Dus mocht je ooit meedoen aan een volgende evenement. Probeer een valse naam op te geven en koop die dag een paar goedkope schoenen die je daarna weer weg kan gooien. En voor een volgende keer hoef je misschien niet zover te reizen.
OnlyFans-fenomeen Blogmama wil Nederlandse versie
Een vrouw die zoveel mannen afwerkt is niet nieuw, want zo hebben we in Nederland het OnlyFans-fenomeen Blogmama. Deze dame uit Arnhem staat ook open voor vriendengroepen van 25 jaar oud en ook Blogmama heeft lucht gekregen van het wereldrecord van Bonnnie. Een soort van 'Hold My Beer' is haar reactie, want Blogmama denkt dat zij ook zoiets voor elkaar kan krijgen. De inschrijvingen zijn nog niet officieel geopend, maar het proefballonnetje is wel al opgelaten. Geen files in Arnhem, want er zullen bussen worden ingezet en het zal ook geen wereldrecord worden. Blogmama geeft aan dat ze al wat ouder is en dus de volle 24 uur wil gebruiken om de 1000 te halen. Dus binnenkort in Nederland ook achterdochtige vrouwen die vermoeden dat hun mannen langsgewipt zijn bij Blogmama. Via.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O netjes hoorquote:respect
Kaaklijn is weer straks onderkin is bijna helemaal weg
ja ook en heb drie maanden geleden een maagverkleining gehad en sindsdien kan ik geen vleesvervangers meer binnenhoudenquote:![]()
Of misschien door het gebrek aan zon. Mja, als je echt moe bent schijnt het ook geen ramp te zijn om toch overdag ook even te gaan liggen, heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben wat energieloos de laatste dagen en snel moe. Denk dat ik B12 tekort heb maar ik moet ook ongesteld worden dus kan daar ook door komenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Rare recordsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat geloof ik ook wel maar heb ook al 2 nachten 12 uur geslapenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien door het gebrek aan zon. Mja, als je echt moe bent schijnt het ook geen ramp te zijn om toch overdag ook even te gaan liggen, heb ik me laten vertellen.![]()
![]()
Sow hequote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel maar heb ook al 2 nachten 12 uur geslapen![]()
Dat je zoveel bent afgevallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:
Dan is het wel belangrijk vitamine supplementen te nemenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kaaklijn is weer straks onderkin is bijna helemaal weg
[..]
ja ook en heb drie maanden geleden een maagverkleining gehad en sindsdien kan ik geen vleesvervangers meer binnenhoudenUw ADH vitamine Worst
Toch maar even bloedlaten prikken of je geen tekorten hebtquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel maar heb ook al 2 nachten 12 uur geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ikquote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is het wel belangrijk vitamine supplementen te nemen![]()
![]()
Dan heb je het nodig denk ik?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel maar heb ook al 2 nachten 12 uur geslapen
Neem aan dat je wel je voeding goed bijhoudt om te zien waar er mogelijk tekorten optreden.
Wel knap hoor, 35 kilo afvallen
Dit is de hybrid regel, we willen nog wel dat ze gaan racen om de puck maar de scheids besluit ongeveer halverwege het aanvalsvak wie er gaat winnen, zodat iedereen op tijd kan remmenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook nog zag dat het ervanaf hangt of iemand wel in de mogelijkheid was om de puck aan te raken (maar het bewust niet deed)
Is het de verdediger dan is het icing, is het de aanvaller dan mogen ze door en hopelijk klappen ze in de boarding want stiekem is het nog steeds grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In april gaan ze mij weer prikken. Ik wacht even af of dit door mijn menstruatie komt. Zo niet ga ik wel naar de dokterquote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar even bloedlaten prikken of je geen tekorten hebt![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In april gaan ze mij weer prikken. Ik wacht even af of dit door mijn menstruatie komt. Zo niet ga ik wel naar de dokter
Jazeker, en heb echt idioot hoge doseringen mbt vitamines enz.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan heb je het nodig denk ik?
Neem aan dat je wel je voeding goed bijhoudt om te zien waar er mogelijk tekorten optreden.
Wel knap hoor, 35 kilo afvallen![]()
Je bent een vitaminekoekiequote:Op zondag 19 januari 2025 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jazeker, en heb echt idioot hoge doseringen mbt vitamines enz.![]()
![]()
Ja, maar kan natuurlijk ook een combinatie zijn, sommige vitamines hebben ook vet nodig om opgenomen te worden geloof ik. En als je een sinaasappel eet na de maaltijd wordt ijzer geloof ik beter opgeslagen en met thee drinken juist slechter. Of zoiets, iig veel dingen die samenhangen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jazeker, en heb echt idioot hoge doseringen mbt vitamines enz.
Maar er zijn nu ook wel meer mensen moe, dat hoort ook wel een beetje bij zo'n grijze januari maandCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, ze hoeven geen hersenschudding op te lopen, maar een beetje actie lijkt me toch wel leukquote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is de hybrid regel, we willen nog wel dat ze gaan racen om de puck maar de scheids besluit ongeveer halverwege het aanvalsvak wie er gaat winnen, zodat iedereen op tijd kan remmen
Is het de verdediger dan is het icing, is het de aanvaller dan mogen ze door en hopelijk klappen ze in de boarding want stiekem is het nog steeds grappig
Het wordt tijd dat jij haar weer eens je toverdrankje gaat geven, misschien komt ze dat wel tekortquote:
Manmanmanquote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff buurman heeft de boormachine gevonden![]()
Ik ook, maar moet nog weg. Dochter lief wil naar een pannenkoeken huis met de kids en ik mag mee ( hou helemaal niet van pannenkoeken)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij haar weer eens je toverdrankje gaat geven, misschien komt ze dat wel tekort![]()
![]()
Daar heb ik idd uitgebreide instructies over gehadquote:Op zondag 19 januari 2025 14:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar kan natuurlijk ook een combinatie zijn, sommige vitamines hebben ook vet nodig om opgenomen te worden geloof ik. En als je een sinaasappel eet na de maaltijd wordt ijzer geloof ik beter opgeslagen en met thee drinken juist slechter. Of zoiets, iig veel dingen die samenhangen.
Maar er zijn nu ook wel meer mensen moe, dat hoort ook wel een beetje bij zo'n grijze januari maand![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij haar weer eens je toverdrankje gaat geven, misschien komt ze dat wel tekort![]()
![]()
Ow, en toch maar even opofferen voor de kidsquote:Op zondag 19 januari 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet nog weg. Dochter lief wil naar een pannenkoeken huis met de kids en ik mag mee ( hou helemaal niet van pannenkoeken)![]()
![]()
Ja, en als je mijn lijf voelt pppfffquote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, en toch maar even opofferen voor de kids
Maar goed niet klagen maar dragen en gezellig meegaan.
DIe kleine meid vindt het helemaal geweldig. En het is ook wel gezellig met haar op stapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan weer mooi om te zienquote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en als je mijn lijf voelt pppfff
Maar goed niet klagen maar dragen en gezellig meegaan.
DIe kleine meid vindt het helemaal geweldig. En het is ook wel gezellig met haar op stap![]()
![]()
Ze hebben daar wellicht ook wel wat anders dan pannenkoeken?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet nog weg. Dochter lief wil naar een pannenkoeken huis met de kids en ik mag mee ( hou helemaal niet van pannenkoeken)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
top 10 is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 19 januari 2025 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind 17 gewoon een mooi getal
11 of 17 of top 10, maar dat is niet haalbaargewoon af en toe een keer kut roepen en andere dingen gaan doen als Justin online is dan hoeft het ook niet eens veel tijd te kosten en heb je nog eens een leuk gesprek tussendoor ook
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar heb ik idd uitgebreide instructies over gehadik ben de @devzero aan het uithangen met mn womansplaining, excuus
Hey dev!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ben de @:devzero aan het uithangen met mn womansplaining, excuus
![]()
![]()
Geeft niet is goed bedoeldquote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ben de @:devzero aan het uithangen met mn womansplaining, excuus
![]()
![]()
Ja, ik beheers die taktik nog niet zo goedquote:Op zondag 19 januari 2025 14:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
top 10 is toch niet zo moeilijkgewoon af en toe een keer kut roepen en andere dingen gaan doen als Justin online is dan hoeft het ook niet eens veel tijd te kosten en heb je nog eens een leuk gesprek tussendoor ook
Dat kut roepen kun je het beste oefenen naar de buufquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik beheers die taktik nog niet zo goed![]()
![]()
Dat durf ik nietquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat kut roepen kun je het beste oefenen naar de buuf
Ik gebruik sowieso maar weinig scheldwoorden eigenlijkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Doe anders naar mijquote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Ik gebruik sowieso maar weinig scheldwoorden eigenlijk![]()
![]()
De hele achterkant is nog vrijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je hoeft ook niet veel te scheldenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Ik gebruik sowieso maar weinig scheldwoorden eigenlijkkut naar de buuf is voldoende en dat is niet zo veel
![]()
![]()
Oh is dat niet voor bioscoop kaartjes reserverenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan de vraag.... wat eten we vandaagmoet zo eens ff in de vriezer kijken want gisteren niet naar de slager geweest
![]()
![]()
Vast wel, maar was volgens mij zo socialdealquote:Op zondag 19 januari 2025 14:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben daar wellicht ook wel wat anders dan pannenkoeken?
een voorgerecht een pannenkoek en een toetje
Maar we gaan het zien laat mij wel verrassen
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh is dat niet voor bioscoop kaartjes reserverenik moest hier even over nadenken
Veel plezier in ieder geval!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, maar was volgens mij zo socialdeal
een voorgerecht een pannenkoek en een toetje
Maar we gaan het zien laat mij wel verrassen![]()
![]()
![]()
Dood beest is sowieso altijd wel een must ja!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef Harrie het volgende:
En dan de vraag.... wat eten we vandaagmoet zo eens ff in de vriezer kijken want gisteren niet naar de slager geweest
Laatst weer aardig wat ingeslagen in Duitsland wat dat betreft.![]()
Woordle6 1106 5/6
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟨🟨🟨
⬛🟩🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Deze was moeilijk
"Amybolk"?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Woordle6 1106 5/6
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟨🟨🟨
⬛🟩🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Deze was moeilijk![]()
kan iemand ff de spelregels uitleggenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Woordle6 1106 5/6
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟨🟨🟨
⬛🟩🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Deze was moeilijk![]()
![]()
Nou, dit dus!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan iemand ff de spelregels uitleggen![]()
![]()
Net ff een emmer meurende caviaschijt naar de container gebracht. Kolere wat gaat er de laatste tijd veel bij die beesten aan de ene kant er in en aan de andere kant ruftend er weer uit zeg!![]()
![]()
![]()
Lijkt mario wel die random een bb plaatje post en daar moeten we iets van vindenUw ADH vitamine Worst
Maar zonder futzpimmels en kutgatjes.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt mario wel die random een bb plaatje post en daar moeten we iets van vinden![]()
![]()
2x de helft!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
Woordle 1310 6/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟩⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩![]()
![]()
Maar iedereen kent woordle toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt mario wel die random een bb plaatje post en daar moeten we iets van vinden
De heren houden zich gewoon van de domme! Ik trap er niet in!
Jij snapt het tenminstequote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
Woordle 1310 6/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟩⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Is een woord spel, je moet het woord dus raarder
Door woorden in te typen
Geel is goed maar op de verkeerde plek en groen is goed en op de juiste plek
Grijs is fout"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ken ik wel, maar nooit gespeeld. En die graphics zeggen me niksquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar iedereen kent woordle toch?
De heren houden zich gewoon van de domme! Ik trap er niet in!![]()
![]()
Ah, Lingo dus!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
Door woorden in te typen
Grijs is fout![]()
![]()
It’s a trap!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De heren houden zich gewoon van de domme! Ik trap er niet in!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou, het is weekend. Dus het is of pozza of patat.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef Harrie het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam nog spareribs tegen dus die liggen nu te ontdooienquote:Op zondag 19 januari 2025 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het is weekend. Dus het is of pozza of patat.
jank ik zo de BBQ aan![]()
![]()
Preventief een fapje gepleegd?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Alleen van naamquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De heren houden zich gewoon van de domme! Ik trap er niet in!Net Lingo, alleen zonder ballen grabbelenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
Door woorden in te typen
Grijs is fout
Uw ADH vitamine Worst
Uhu wel moeilijk somsquote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen van naam
[..]
Net Lingo, alleen zonder ballen grabbelen
Nu weet ik het woord niet
Het 6 letter woord?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu wel moeilijk soms
Nu weet ik het woord nietCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jammer weerquote:Op zondag 19 januari 2025 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nogal aan gehecht, dus ik skip deze maar ff.
Przewalskipaard?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu wel moeilijk soms
Nu weet ik het woord niet![]()
![]()
Woordle6 1106 X/6
🟨🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟨🟩🟩⬜
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
Woordle6 1106 X/6
🟨🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟨🟩🟩⬜
![]()
En als je het dan eenmaal weet, is het zo logisch
Nou echt he man³quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je het dan eenmaal weet, is het zo logisch![]()
Yesquote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we gebruiken dat woord regelmatig
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ik ging er wel bijna van loeien![]()
![]()
Woordle4 31337 X/9quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
Woordle6 1106 X/6
🟨🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟨🟩🟩⬜
![]()
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨⬛⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Nu twee keerquote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we gebruiken dat woord regelmatigI'm surrounded by morons!
Wat is dit nu weerquote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Woordle4 31337 X/9
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨⬛⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wtfquote:Op zondag 19 januari 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
https://jeugdjournaal.nl/(...)oeienvlaai-het-verst![]()
![]()
![]()
Ik vind hem mooiquote:Op zondag 19 januari 2025 15:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ken heel dat spel niet maar ik pas me vrij makkelijk aanUw ADH vitamine Worst
Is dit iets voor jou? @mario390quote:Op zondag 19 januari 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
https://jeugdjournaal.nl/(...)oeienvlaai-het-verstUw ADH vitamine Worst
Ik denk dat ie zich gaat opgeven voor komend jaarquote:Op zondag 19 januari 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dit iets voor jou? @:mario390![]()
![]()
Altijd actiequote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven geen hersenschudding op te lopen, maar een beetje actie lijkt me toch wel leuk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als ik die voice over moest doen moet ik het 80 keer opnieuw doen omdat ik de slappe lach heb, de beste poepgooierquote:
Uw ADH vitamine Worst
Dit was waarschijnlijk de 80e takequote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik die voice over moest doen moet ik het 80 keer opnieuw doen omdat ik de slappe lach heb, de beste poepgooier![]()
![]()
Rustig opeens, zijn we ons allemaal aan het opgeven voor poepgooier?Uw ADH vitamine Worst
voorbereiding aan het doen voor de maaltijdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Rustig opeens, zijn we ons allemaal aan het opgeven voor poepgooier?
Bekijk deze YouTube-video
Dit gaat hem worden![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Woordle4 31337 X/9
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨⬛⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Pfff doen alsof je zo veel van bier houdt; je hebt hier de halve krat nog laten staan, gek!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Woordle4 31337 X/9
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨⬛⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜🟨⬜⬜🟩
🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨🟨⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
![]()
Ik ben een standaard drinkerquote:Op zondag 19 januari 2025 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff doen alsof je zo veel van bier houdt; je hebt hier de halve krat nog laten staan, gek!dat zuipen laat ik aan mensen over die niet eens proeven wat ze in hun nek kiepen
![]()
We hadden gewoon zoveel te bespreken dat ik te weinig tijd had om te drinken![]()
![]()
![]()
Ja, was top, man!quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben een standaard drinkerdat zuipen laat ik aan mensen over die niet eens proeven wat ze in hun nek kiepen
![]()
We hadden gewoon zoveel te bespreken dat ik te weinig tijd had om te drinken![]()
De keel moest gesmeerd worden, maar de gesprekken waren veel belangrijker.
![]()
Daarom de kou en de dekentjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik was eerst bang dat het zo'n nachtmerrie zou worden, 2 mensen die elkaar aankijken maar eigenlijk niks te vertellen hebben waardoor er alleen maar stilte is en.......quote:Op zondag 19 januari 2025 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, was top, man!De keel moest gesmeerd worden, maar de gesprekken waren veel belangrijker.
![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahaha nee man, was top
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst ontmoet?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik was eerst bang dat het zo'n nachtmerrie zou worden, 2 mensen die elkaar aankijken maar eigenlijk niks te vertellen hebben waardoor er alleen maar stilte is en.......![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik was eerst bang dat het zo'n nachtmerrie zou worden, 2 mensen die elkaar aankijken maar eigenlijk niks te vertellen hebben waardoor er alleen maar stilte is en.......![]()
![]()
![]()
![]()
ADHD olé olé!
![]()
![]()
Was de eerste keer in mijn leven dat ik een Fok!ker ging ontmoeten bedoel jequote:
Maar ik had ToT nog nooit eerder ontmoet nee, gemiste kans achteraf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: