Wanneer was dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw en stiefdochter zitten nu ook geheel op Sophie. Niet onmiddellijk, maar wel na dreigementen over het niet uitkeren van respectievelijk leef- en zakgeld.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw en stiefdochter zitten nu ook geheel op Sophie. Niet onmiddellijk, maar wel na dreigementen over het niet uitkeren van respectievelijk leef- en zakgeld.
quote:
De inmiddels welbekende user beschrijft zijn thuissituatie.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
De inmiddels welbekende user beschrijft zijn thuissituatie.
Niet iets wat in de afleveringen voorbij is gekomen…
Ik heb de actie zelf niet gezien, maar in het busje bespraken ze wel dat ze hem zeker gingen inzetten dacht ik?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Hebben Stijn en/of Bridget hun verkregen joker gisteren ingezet?
Of is dat in de chaos bij de vragenronde niet gebeurd, niet in beeld gebracht of heb ik het gemist?
Ik heb Sam wel een joker zien inzetten…
Als Ray in aflevering 7 er nog in zit, en nog in het bezit is van de tablet, krijgt hij van de andere kandidaten die dan nog in het spel zitten het fragment van die kandidaat te zien waarin Rik verteld of ze wel of niet de mol zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef Gremen het volgende:
Wat was nu eigenlijk de bedoeling van die tas met tablet op het vliegveld. Is daar verder nog iets mee gebeurd?
Bridget zag ik een joker inzetten, Stijn weet ik niet zeker.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb de actie zelf niet gezien, maar in het busje bespraken ze wel dat ze hem zeker gingen inzetten dacht ik?
Dat wordt inderdaad wel afwachten. Vind het overigens wel wat oneerlijk. De andere twee konden twee jokers verdienen, hij niks. En hij heeft niet al te best kunnen slapen (al heeft hij wel de mooiste ervaring ervoor teruggekregen). En het voordeel dat die die dan wel heeft, daarvoor moet die dan wel aflevering zeven halen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Als Ray in aflevering 7 er nog in zit, en nog in het bezit is van de tablet, krijgt hij van de andere kandidaten die dan nog in het spel zitten het fragment van die kandidaat te zien waarin Rik verteld of ze wel of niet de mol zijn.
Zo legde Ray het in ieder geval uit, of het de waarheid is, zien wel in aflevering 7.
Bij Moltalk werden wel beide redenen aangedragen voor de afkeuring: woord verdraaid en wijzen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:13 schreef Redefine het volgende:
Wat mij opviel aan de aflevering. Sophie die een liedje kiest waar het woord niet in zit (terwijl er toch genoeg zijn met Light) en dan maar Love door Lamp gaat vervangen. Vervolgens wordt het wel geraden en afgekeurd, wat je zou verwachten. Maar niet omdat ze het woord gebruikte i.p.v. iets anders, maar omdat ze naar de lampen zou wijzenIk had niet de indruk dat de kandidaten het daardoor geraden hadden.
Als hij daar wel komt, en die filmpjes te zien krijgt, weet hij dus wie de mol is, als ik z’n uitleg goed begreep. Al had ie het geloof ik wel over 2 kandidaten die hij mee mocht nemen, dus misschien krijgt hij dan alleen van hen het filmpje te zien?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel afwachten. Vind het overigens wel wat oneerlijk. De andere twee konden twee jokers verdienen, hij niks. En hij heeft niet al te best kunnen slapen (al heeft hij wel de mooiste ervaring ervoor teruggekregen). En het voordeel dat die die dan wel heeft, daarvoor moet die dan wel aflevering zeven halen.
Dat laatste heb ik ook, al heeft hij wel een paar sleutelposities gehad. Ik denk overigens dat uit die beelden nog steeds niet alles te halen is. Ze zien de reactie in de lift na afloop. Het hangt er maar net vanaf of uit de reactie van de mol ook echt te halen dat diegene net te horen kreeg dat die de mol is. Plus dat als je op een bepaalde kandidaat zit en diegene reageert in de lift op een manier die op allerlei manieren te interpreteren is, je dan het naar je eigen gelijk gaat draaien.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Als hij daar wel komt, en die filmpjes te zien krijgt, weet hij dus wie de mol is, als ik z’n uitleg goed begreep. Al had ie het geloof ik wel over 2 kandidaten die hij mee mocht nemen, dus misschien krijgt hij dan alleen van hen het filmpje te zien?
Anders wil je als mol denk ik voorkomen dat een kandidaat de tablet krijgt, en zorg je er voor dat je zelf op dat vliegveld slaapt. Vervolgens hang je tijdens de opdracht een te gedetailleerd verhaal op en strijk je de kandidaten tegen de haren in door te zeggen dat ze betere vragen moeten stellen, zodat ze jou niet kiezen, en de opdracht mislukt.
‘t Is dat ik verder nog niet op Ray zit.
Dat leek mij ook een stuk logischer, maar wel erg raar dat dit niet in de uitzending te zien was of dat Rik niet het niet heeft gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij Moltalk werden wel beide redenen aangedragen voor de afkeuring: woord verdraaid en wijzen.
Wel typisch dat in het lied dat ze koos ook de tekst “can anybody find me” zit.
Oh, ik dacht dat hij het gesprek met Rik te zien zou krijgen, de reactie naderhand is minder veelzeggend inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, al heeft hij wel een paar sleutelposities gehad. Ik denk overigens dat uit die beelden nog steeds niet alles te halen is. Ze zien de reactie in de lift na afloop. Het hangt er maar net vanaf of uit de reactie van de mol ook echt te halen dat diegene net te horen kreeg dat die de mol is. Plus dat als je op een bepaalde kandidaat zit en diegene reageert in de lift op een manier die op allerlei manieren te interpreteren is, je dan het naar je eigen gelijk gaat draaien.
Nee. Je zag van hem ook alleen het stukje in de lift. Zou ook niet eerlijk zijn, dat je door een bepaalde opdracht net te winnen je 100% zeker weet wie de mol is.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij het gesprek met Rik te zien zou krijgen, de reactie naderhand is minder veelzeggend inderdaad.
Nee, dat is al een paar keer gezegd. Alleen Maaike mag die inzettenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:56 schreef Dave het volgende:
Op de joker van Maaike (die Sam in het bezit heeft) staat de naam van Maaike ingegraveerd. Ben benieuwd of die geldig is als Sam hem in zou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |