Nee is eerder iets voor de jongeren ookquote:Op zondag 19 januari 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb ik nog nooit gekeken of een account gehad.
Ik zoek net voor een ander stukje forum degene die Bruno Mars nadoet in de thetribute te battle of the bandsquote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee is eerder iets voor de jongeren ook
Ben daar ook niet blij mee, mijn longen gaan daar niet zo goed op.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:17 schreef pullup het volgende:
Mijn algoritme stelt me allerlei wel heel sombere dingen voor nu![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben juist vrolijk, zal zo wel anders worden want het mist nog steeds buiten
Hmm ja dan is het al helemaal vervelendquote:Op zondag 19 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar ook niet blij mee, mijn longen gaan daar niet zo goed op.
Enkel een slapend account met niks erop, voor die paar boeiende accounts die vooral daar actief zijn ipv elders.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb ik nog nooit gekeken of een account gehad.
Vind dat verbod ook wel een raar paardenmiddel om het even te gaan verbiedenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Enkel een slapend account met niks erop, voor die paar boeiende accounts die vooral daar actief zijn ipv elders.
Ik zou TikTok niet missen als het opeens in z'n geheel verdween.
Sowieso is het zenuwachtige adhd-meuk waarbij filmpjes steeds automatisch aan springen, met geluid. Je kunt er nergens instellen dat je ze liever gewoon zelf aan zet.
YouTube heeft dat probleem in iets mindere mate ook.
O dat is minder. Ik las gisteren elders dat er jassen zijn die je kan verwarmenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ja dan is het al helemaal vervelend![]()
Ik heb zelf vooral last dat ik de rest van de dag steeds nodig heb om weer op te warmen na de ochtend sessie
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Ik las gisteren elders dat er jassen zijn die je kan verwarmen
Hello,quote:Op zondag 19 januari 2025 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Enkel een slapend account met niks erop, voor die paar boeiende accounts die vooral daar actief zijn ipv elders.
Ik zou TikTok niet missen als het opeens in z'n geheel verdween.
Sowieso is het zenuwachtige adhd-meuk waarbij filmpjes steeds automatisch aan springen, met geluid. Je kunt er nergens instellen dat je ze liever gewoon zelf aan zet.
YouTube heeft dat probleem in iets mindere mate ook.
Bij de action kan je van die warmte pads kopen die warmte afgeven in je sokken of handschoenen doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:32 schreef pullup het volgende:
[..]Ja we hadden het gisteren ook al over elektrische sokken en handschoenen
![]()
Tenen en vingers zijn het eerst de klos
Ik ga het zonder doenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de action kan je van die warmte pads kopen die warmte afgeven in je sokken of handschoenen doen.
https://www.action.com/nl-nl/p/2548032/thermofect-warmtepads/
Ik heb ze gekocht, maar vergeet ze steeds in mijn handschoenen te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga het zonder doenPaar keer per jaar afzien hoort er een beetje bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht, maar vergeet ze steeds in mijn handschoenen te doen.Zijn die elektrische dingen misschien nog beter voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Zou kunnen, ik ken ze niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 januari 2025 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn die elektrische dingen misschien nog beter voor je
Moet nu ook even googlen hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ken ze niet eerlijk gezegd
Zijn wel van die hele dikke, ik kan die niet goed aanhebben want dan voel ik het knopje van gas geven niet op de scootmobiel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:51 schreef pullup het volgende:
Oh hele hordes aan keuze
https://www.comfort-produ(...)mde-skihandschoenen/
En ik voel me weer oud omdat ik het als zenuwachtige adhd-meuk ervaar.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
Voel me nu oud dat ik dit niet heb gebruikt
Ik niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En ik voel me weer oud omdat ik het als zenuwachtige adhd-meuk ervaar.
Heb even gegastmod hier en het er voor gezet @Deisyyquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht, maar vergeet ze steeds in mijn handschoenen te doen.Ik heb ook dunne bloedvaten in mijn vingers, als het een beetje koud is en ik let er niet op dan krijgen mijn vingers ook zo'n witte lijkenkleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja ik had eerst een vinger, maar nu al mijn vingers link en gisteren begon mij rechterpink ook al zoquote:Op zondag 19 januari 2025 10:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook dunne bloedvaten in mijn vingers, als het een beetje koud is en ik let er niet op dan krijgen mijn vingers ook zo'n witte lijkenkleur.
quote:
Morguhquote:
Zorgen dat ze warm worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik had eerst een vinger, maar nu al mijn vingers link en gisteren begon mij rechterpink ook al zo
Leuk, maar ga ik niet doen zitten er hier zoveel en je weet nooit of dezelfde steeds terug komenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alle vogelliefhebber opgelet, we gaan weer tellen!
https://www.gld.nl/nieuws(...)de-vogels-in-je-tuin
Ja dat lukt niet als je zo dom bent om steeds de handschoenen te vergetenquote:
Met een koortje door je mouwen rijgen net als toen je klein was.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lukt niet als je zo dom bent om steeds de handschoenen te vergeten
Maar ook al heb ik ze aan is het nog te koud
Heb van die warmtepads bij de action gekocht, maar die vergeet ik ook
Goed ideequote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een koortje door je mouwen rijgen net als toen je klein was.
Daar had je nog niet aan gedacht.quote:
Nee, zelfs dat niet. Kan je nagaan hoe met mijn brains gesteld isquote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar had je nog niet aan gedacht.
Heb jij die dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet. Kan je nagaan hoe met mijn brains gesteld is
Ik heb ooit een hersenschudding gehad, vastgesteld door een dokter. DUs ze zouden er wel moeten zitten.quote:
Mijn parkiet heeft haar twijfels.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hersenschudding gehad, vastgesteld door een dokter. DUs ze zouden er wel moeten zitten.
Zolang het jouw parkiet is, lekker laten twijfelenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft haar twijfels.
Mijn parkiet twijfelt ook aan mij dus dat zegt niets.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het jouw parkiet is, lekker laten twijfelen
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet twijfelt ook aan mij dus dat zegt niets.
Hey Marcquote:
Het kan hier nog wel natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
Tyf gewoon op mafkeesquote:Op zondag 19 januari 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij vind alles wel best, schaapie. Gooi jezelf weg.
In mijn tuin ben je snel uitgeteld.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik dacht er deze week nog aan wanneer gaan we weer tellen. Vorige keer zat er naast wat standaard vogels een zwartkop in mijn tuinquote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Roodborstjes zie ik ook zowaar af en toe hier.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb één keer een roodborstje in de tuin gehad.
[ afbeelding ]
En af en toe een merel of een duif. En dat is het wel.
Meneer Pullup,quote:Op zondag 19 januari 2025 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Roodborstjes zie ik ook zowaar af en toe hier.
Verder het gebruikelijke stads en water gepeupel qua vogels
Jawel hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meneer Pullup,
u als sportkenner en sportmeneer,
kunt u uitleggen hoe het kan dat dit Ajax op 1 punt van de nr. 1 staat in de competitie?![]()
![]()
Ze zijn gewoon stiekem beter geworden dit jaar en slaan nu hun slagquote:
Nou das toch lekkerquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef chufi het volgende:
Dat tellen sla ik weer over ... teveel hier nog steeds
Nee das niet lekker ... meeuwen, duiven, groene parkieten, eenden, zwanen, waterhoentjes , ganzen, nog wat andere soorten vogels en waterbeesten... Vorige week zondagochtend liep ik in rust naar de super, tot er een mega geschreeuw van die kanaries begon.. dr zitten een paar honderd of zo in 3 , 5 bomen ...quote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou das toch lekker![]()
Ook veel verschillende?
Een paar honderdquote:Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das niet lekker ... meeuwen, duiven, groene parkieten, eenden, zwanen, waterhoentjes , ganzen, nog wat andere soorten vogels en waterbeesten... Vorige week zondagochtend liep ik in rust naar de super, tot er een mega geschreeuw van die kanaries begon.. dr zitten een paar honderd of zo in 3 , 5 bomen ...
Veel daarom ga ik ook niet tellen ..quote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een paar honderdOk ok het kan ook overdreven, dat inderdaad teveel van het goede
Heb je wel groen in de tuin? Ik heb een boom, struiken en wat rommel, daar komen vogels wel op af.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb één keer een roodborstje in de tuin gehad.
[ afbeelding ]
Ik heb een groene tuin. Bij de meeste buren is het één en al tegels.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel groen in de tuin? Ik heb een boom, struiken en wat rommel, daar komen vogels wel op af.
Buren met groen helpt ook
Stuur de birdies dan maar hierheen of naar Pulquote:Op zondag 19 januari 2025 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een groene tuin. Bij de meeste buren is het één en al tegels.
En er loopt hier een savannahkat rond die op vogels jaagt.
Een heuse hybride?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een groene tuin. Bij de meeste buren is het één en al tegels.
En er loopt hier een savannahkat rond die op vogels jaagt.
Bizar dat dat beest nog vrij rondloopt. Dat zijn dure katten en vast gewild.quote:
Nou, wie hem wil mag hem meenemen. Ik heb hem liever niet in mijn tuin.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar dat dat beest nog vrij rondloopt. Dat zijn dure katten en vast gewild.
Nee snap ik!! Sowieso laat je zo'n beest niet overal rondlopen, dat snap ik dus niet van mensen die zo'n dier nemenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, wie hem wil mag hem meenemen. Ik heb hem liever niet in mijn tuin.
Ze mogen ook niet meer.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee snap ik!! Sowieso laat je zo'n beest niet overal rondlopen, dat snap ik dus niet van mensen die zo'n dier nemen
Ik zeg het ook niet goed, er is een fok en handelsverbod. Als je er één hebt dan mag je hem nog wel houden.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de baasjes van die kat
Dat klopt.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet goed, er is een fok en handelsverbod. Als je er één hebt dan mag je hem nog wel houden.
Rustaaaghquote:Op zondag 19 januari 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
RELLLLLLLLLLLLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
RELLLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Ik heb net gegeten man.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RELLLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Uh, sinds wanneer moet er een reden zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:11 schreef chufi het volgende:
Doe ff normaal marc... zeg eerst eens wat er te rellen valt
Ze vermaakt zich wel op een andere manier in haar kooi.quote:
Veel plezier.quote:
Marteling?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vermaakt zich wel op een andere manier in haar kooi.
Wel eens een merel in m'n bed gehad en vorig jaar ook nog een rooie!@quote:Op zondag 19 januari 2025 17:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb één keer een roodborstje in muh bed gehad.
[ afbeelding ]
ah leuk een epauletspreeuwquote:
Dat bepaal ik zelf wel cowboyquote:
Slyquote:Op zondag 19 januari 2025 20:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii Puzzzzzzzzz![]()
Jij deze?
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn toch ?quote:
Zit je daar met zo'n eend op tafel te wachten op aanspraakquote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou mooi zijn toch ?
Ik weet het niet, kwam het zomaar ineens tegen als plaatje
Best een leuk idee ditquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zit je daar met zo'n eend op tafel te wachten op aanspraak![]()
Ben wel benieuwd nu. Moet er nog ff uit maar ga het later onderzoeken/let u know!
Overkomt mij ook wel eens.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik verwar in het café als ik een biertje wil bestellen of ik er nog eentje of een eendje moet vragen![]()
Prutser, je begint bij 10 hequote:Op zondag 19 januari 2025 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik verwar in het café als ik een biertje wil bestellen of ik er nog eentje of een eendje moet vragen![]()
Sommigen leren het nooit.quote:
10 meter bier is dood geslagen voor je bij de helft benquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
10 meter bier is dood geslagen voor je bij de helft ben
Geniet maar drink met maten, geen liters maar vaten!quote:
Als je dat nou snapt, waarom slaan die 10 bier dan dood?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geniet maar drink met maten, geen liters maar vaten!
Ik zit over 2 weken in een land waar alcohol verboden is dus ik zit in een afkick fasequote:Op zondag 19 januari 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat nou snapt, waarom slaan die 10 bier dan dood?
Ook in het hotel?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit over 2 weken in een land waar alcohol verboden is dus ik zit in een afkick fase![]()
Jij zit nu in je training voor het carnaval seizoen dus onze condities zit op andere niveaus
Daar word het wel geserveerd, maar ik drink tijdens werk trips enkel op de laatste avondquote:
Ik woon er bijnaquote:
Zit dan niet te miepen dom konijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar word het wel geserveerd, maar ik drink tijdens werk trips enkel op de laatste avond
Wat ga je doen in Den Haag?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit over 2 weken in een land waar alcohol verboden is dus ik zit in een afkick fase![]()
Jij zit nu in je training voor het carnaval seizoen dus onze condities zit op andere niveaus
Kan je beter een thuisbioscoop maken.quote:
Thuis zie ik ook genoeg films en seriesquote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je beter een thuisbioscoop maken.
Met mijn lepeltje op een potje slaanquote:
Oeh, eindelijk intelligent werk?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mijn lepeltje op een potje slaan
Als je het maar niet onder mijn raam doet.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
niet te hard, ik wil slapenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als het te hard is.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als het te hard is.
Je bent bang dat je zijn herrie uit den haag bij jou hoort?quote:
Niet bang, ik weet hoe hard dat lepeltje kan klinkenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent bang dat je zijn herrie uit den haag bij jou hoort?
Stampertje gaat zijn best doen dusquote:Op zondag 19 januari 2025 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet bang, ik weet hoe hard dat lepeltje kan klinken
Ik hoor nog niksquote:Op zondag 19 januari 2025 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stampertje gaat zijn best doen dus
Mijn parkiet heeft hem al uitgezet.quote:
Dankjewel parkietquote:Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft hem al uitgezet.
Ze deed het graag.quote:
quote:
Ik heb eindelijk bewezen dat ik het hooggeleid werk aan kanquote:
Hey Tong80quote:Op maandag 20 januari 2025 06:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zo optimistisch naar Den Bosch. Het relativeren is er de afgelopen jaren wel ingesleten. Om 8:00 uur naar de koning van Wezel. Radiologie. Een echo van onderbuik. M'n gevoel zegt me dat het wel goed zit. Er zijn al genoeg paniekzaaiers.........
Spannend hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag vaccinaties halen voor Nigeria. Nog lang niet zeker dat ik ga maar voor het geval dat.
Makkelijk dagje
quote:
Ik heb een rustig ochtendje tot nu toequote:
Oh lekkerquote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een rustig ochtendje tot nu toeMoet er zo toch weer vandoor richting Utrecht
O dat is een eindje uit de buurt, voor je werk? (als het doorgaat)quote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag vaccinaties halen voor Nigeria. Nog lang niet zeker dat ik ga maar voor het geval dat.
Makkelijk dagje
Ja is voor het werk. Zijn voor twee man visum en vaccinaties in orde aan het maken maar er hoeft maar één man te gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een eindje uit de buurt, voor je werk? (als het doorgaat)
O en heb je er zin in om te gaan mocht je uitgekozen worden?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is voor het werk. Zijn voor twee man visum en vaccinaties in orde aan het maken maar er hoeft maar één man te gaan.
Ben alweer klaar5 min. Had gehoopt daarmee m'n werkdag te kunnen vullen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en heb je er zin in om te gaan mocht je uitgekozen worden?
"Jammer voor je" zou mijn kleindochter (2,5) zeggen. Een spuitje is toch ook zo gezet
O dat klinkt niet alof het daar zo veilig is.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja is ook wel zo maar ik was een kwartier voor m'n afspraak al klaar.
Ja ik zou het wel eens mee willen maken voor de ervaring.
Je wordt daar met beveiliging vervoerd en slaapt in een kamp waar je niet zomaar uit mag.
Hopelijk kiezen ze jouquote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja is ook wel zo maar ik was een kwartier voor m'n afspraak al klaar.
Ja ik zou het wel eens mee willen maken voor de ervaring.
Je wordt daar met beveiliging vervoerd en slaapt in een kamp waar je niet zomaar uit mag.
Dat is het ook niet, medewerkers van buitenlandse bedrijven worden ontvoerd voor losgeld.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat klinkt niet alof het daar zo veilig is.
Wanneer hoor je of je uitgekozen bent, en wanneer moet je daar dan heen
Lekker danquote:Op maandag 20 januari 2025 11:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, medewerkers van buitenlandse bedrijven worden ontvoerd voor losgeld.
Lekker dan pppffffquote:Op maandag 20 januari 2025 11:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, medewerkers van buitenlandse bedrijven worden ontvoerd voor losgeld.
Ik kende iemand die dat ook meegemaakt heeft. Alleen onder strenge en bewapende beveiliging mocht je daar het terrein af.quote:
Dan zou ik voor thuiswerk en zoomen kiezen enginequote:Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die dat ook meegemaakt heeft. Alleen onder strenge en bewapende beveiliging mocht je daar het terrein af.
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zou ik voor thuiswerk en zoomen kiezen engine![]()
Je mag er toch niet uit
Jij bent er ook geweest?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is ook wel weer een hele gave ervaring.
Dat niet, wel collega's gehad die in het buitenland machinelijnen opstelden. En die kwamen soms met gave verhalen terug.quote:
Somsquote:Op maandag 20 januari 2025 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, wel collega's gehad die in het buitenland machinelijnen opstelden. En die kwamen soms met gave verhalen terug.
Zulke strenge bewaking is wel een uitzondering maar ze kwamen altijd wel met mooie verhalen met wat ze meemaakten of geflikt hadden.quote:
Heftig wel in dat soort landen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zulke strenge bewaking is wel een uitzondering maar ze kwamen altijd wel met mooie verhalen met wat ze meemaakten of geflikt hadden.
Dat is het zeker maar vaak hebben ze alles voor handen wat ze nodig hebben.quote:
Wel voor die mensen idd. Ik denk niet dat je het teveel moet romantiseren.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar vaak hebben ze alles voor handen wat ze nodig hebben.
Zeker niet, het is natuurlijk ook geen vakantie. De ervaring eens meemaken lijkt mij wel gaaf.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel voor die mensen idd. Ik denk niet dat je het teveel moet romantiseren.
Ja weet ik ook niet zo goed. Zou dan half februari één tot twee weken zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat klinkt niet alof het daar zo veilig is.
Wanneer hoor je of je uitgekozen bent, en wanneer moet je daar dan heen
Bleek uiteindelijk maar eentje te zijn. Herhaalprik voor DTP.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk kiezen ze jou![]()
Welke vaccinaties heb je allemaal gehad?
Daarom vind ik een week ofzo wel genoegquote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel voor die mensen idd. Ik denk niet dat je het teveel moet romantiseren.
Snap ik!! Mijn oom heeft vroeger in Irak gewerkt voor lange periodes en dat was best heftig , andere tijdenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom vind ik een week ofzo wel genoeg
Uiteindelijk ben je toch weer blij als je thuis bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:18 schreef engine het volgende:
Ligt ook heel erg waar je terecht komt. Het ene kamp is het andere niet.
O lekker, de sneeuw opzoekenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet zo goed. Zou dan half februari één tot twee weken zijn.
Maar ik ga eerst nog op wintersport de eerste week van februari
[..]
Bleek uiteindelijk maar eentje te zijn. Herhaalprik voor DTP.
Gele koorts vaccinatie heb ik drie jaar terug al gehad. Toen had ik ook een visum maar heb toen niet hoeven reizen.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op maandag 20 januari 2025 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin heeft een mystery box voor me samengesteld.
[ afbeelding ]
Hier moet ik iets mee koken.
De pistachschillen kan je voor de keukendeur op de grond gooien. Dan hoor je haar aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm lekker perziken met sla en chocola, Udon met pistache en kaas gekookt in bier en de rest gewoon in een pan mikken en kokenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De pistachschillen kan je voor de keukendeur op de grond gooien. Dan hoor je haar aankomen.
Je bent een stuk verder dan ik hoor,quote:Op maandag 20 januari 2025 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk bewezen dat ik het hooggeleid werk aan kan
Avond kerel.quote:
Heb je ook een before foto?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dit heb ik ervan gemaakt:
[ afbeelding ]
Nu gaan we kijken of het te hachelen is
Ah, ik had moeten teruglezen.quote:
Het is allemaal goed geluktquote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik had moeten teruglezen.
En wat is uw mening over het door u gekookte?
Optisch ziet het er goed uit, maar verder?
Ik heb nog 11 dagen een cheffinquote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
simpele lasagne van de appie hier. Geen schapboten in huis en te lui om te koken.
Nog beterquote:Op maandag 20 januari 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nog 11 dagen een cheffin
Alles op het balkon nu het nog winter isquote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb op het moment ook geen fatsoenlijk werkende koelkast, helpt ook niet
Hoe dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb op het moment ook geen fatsoenlijk werkende koelkast, helpt ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder koelkast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder fatsoenlijke koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Net zo als ik dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
simpele lasagne van de appie hier. Geen schapboten in huis en te lui om te koken.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Yep, staat het ookquote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles op het balkon nu het nog winter is
Maar nog steeds niet ideaal. En hier vriest het snachts ook nog.
Al is dat beter dan in mijn koelkast, die komt in het koeldeel niet warmer dan -10 nu
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Misschien dat je m uit moeten zetten dan wordt het vast warmer dan -10quote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, staat het ook
Maar nog steeds niet ideaal. En hier vriest het snachts ook nog.
Al is dat beter dan in mijn koelkast, die komt in het koeldeel niet warmer dan -10 nu![]()
![]()
Met deze kou zou ik het koeldeel wel uit willen zetten. Functie van niks in de winterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Yep, het is er nu een graad of 17quote:Op maandag 20 januari 2025 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je m uit moeten zetten dan wordt het vast warmer dan -10
CV op 21quote:Op maandag 20 januari 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
Met deze kou zou ik het koeldeel wel uit willen zetten. Functie van niks in de winter
ja ben koukleum.Do what you love, love what you do!![]()
Niet waar de koelkast staat. Die ruimte is nu een graad of 5quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat is dan wel besparingquote:Op maandag 20 januari 2025 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet waar de koelkast staat. Die ruimte is nu een graad of 5
Do what you love, love what you do!![]()
Je snapt het nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet de eerste of laatste keerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zijn we al gewend.quote:
Er zit aardig wat wol aan zo'n beest.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik dacht ff dat dit AI was
[ x ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik dacht ff dat dit AI was
[ x ]
OF
Maried with childeren kijk ik soms nog wel.
Linksonder.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet ik iets mee koken.![]()
Leuk zo'n mystery box en goed geslaagd zie ik.![]()
![]()
Ik moest ook al gelijk aan jou denken.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Linksonder.![]()
Leuk zo'n mystery box en goed geslaagd zie ik.
Niet eens naar mijn kooktips geluisterdquote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Linksonder.![]()
Leuk zo'n mystery box en goed geslaagd zie ik.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sadistquote:Op maandag 20 januari 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook al gelijk aan jou denken.
Ja maar...quote:
Ik eet geen paddenstoelen.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk heerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......knappe man om te zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De Brad Pitt van Bommelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk heerknappe man om te zien.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik had toen best een beschuitje met je willen etenquote:
Viola Holt en een Dolly Dot waren je al voor. Oh, en shmoopy natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had toen best een beschuitje met je willen eten
Viola Hollquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viola Holt en een Dolly Dot waren je al voor. Oh, en shmoopy natuurlijk.echt waar Een van de DollyDots kan ik mij iest bij voorstellen maar Viola Holt
![]()
Ach die tijd valt toch niet terug te draaien, dus die beschuit gaat het toch niet meer worden![]()
Hoe was de uitslag van de week?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg ik morgen. Maar net toch afspraak met huisarts gemaakt. Been wordt steeds dikker en pijnlijker. Dus voor nu houdoe........quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viola Hollecht waar Een van de DollyDots kan ik mij iest bij voorstellen maar Viola Holt
![]()
Ach die tijd valt toch niet terug te draaien, dus die beschuit gaat het toch niet meer worden![]()
Hoe was de uitslag van de week?
Mooi kudt dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg ik morgen. Maar net toch afspraak met huisarts gemaakt. Been wordt steeds dikker en pijnlijker. Dus voor nu houdoe........
Ik duim voor een goed uitslag
1 been?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg ik morgen. Maar net toch afspraak met huisarts gemaakt. Been wordt steeds dikker en pijnlijker. Dus voor nu houdoe........Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik hoop het beste voor je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg ik morgen. Maar net toch afspraak met huisarts gemaakt. Been wordt steeds dikker en pijnlijker. Dus voor nu houdoe........![]()
Morge.
Sterkte man!!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg ik morgen. Maar net toch afspraak met huisarts gemaakt. Been wordt steeds dikker en pijnlijker. Dus voor nu houdoe........![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat wordt hinkelen naar de huisarts.quote:
Sterkte tongquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sterkte TongieBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Onmiddelijk naar de huisarts!!!!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of 112 bellen als je daar nog niet bent, dit is spoed!!!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat de huisarts dat snaptquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:10 schreef drakin het volgende:
Of 112 bellen als je daar nog niet bent, dit is spoed!!!![]()
![]()
Al heeft een beetje kat daar natuurlijk schijt aanquote:
Ja dat gaat vrees ik niet helpenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heeft een beetje kat daar natuurlijk schijt aan
Als hij gezegd heeft 1 been is ineens dik wel. Niet iedereen vertelt precies waarom ze naar de huisarts willen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de huisarts dat snaptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die liggen zo benedenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanochtend al geweest. Gisteren al ziekenhuis. Morgen uitslag en Echo staat voor volgende week gepland.quote:
Ze hinkte op twee gedachten, maar ze vond de wijsheid in het midden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de huisarts dat snapt
Nog geen diagnose? Of iig iets kunnen uitsluiten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hinkte op twee gedachten, maar ze vond de wijsheid in het midden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Morgen krijg ik van de chirurg te horen of het spataderen zijn. Zo niet wordt er zo snel mogelijk een echo gemaakt. Maar dan van m'n onderbuik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog geen diagnose? Of iig iets kunnen uitsluiten?
Mooi dan is een trombosebeen vast wel uitgesloten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen krijg ik van de chirurg te horen of het spataderen zijn. Zo niet wordt er zo snel mogelijk een echo gemaakt. Maar dan van m'n onderbuik.
Heb je ook jeuk aan dat been?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Trombone was vorige week al onderzocht in het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Ik heb ook niet echt pijn. Begin nu wel een beetje te komen. Ook geen jeuk. Maar het staat strak. Dus inactief en meer gevoelig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dan is een trombosebeen vast wel uitgesloten.
Heb je ook jeuk aan dat been?
Dat is mooi. Daar denk ik zelf wel als eerste aan bij een dik been. Ik mag alleen geen diagnose stellen. Ik doe immers ook geen onderzoek ernaar, verwijs enkel door.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trombone was vorige week al onderzocht in het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Ik heb ook niet echt pijn. Begin nu wel een beetje te komen. Ook geen jeuk. Maar het staat strak. Dus inactief en meer gevoelig.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb al vaker een dikke kuit gehad. Veel vocht door veel drinken en inactiviteit. Komt er iedere ochtend iemand van de buurtzorg of Betuwehulp het rekverband verversen en strakker zetten. Nu is het heel het been.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is mooi. Daar denk ik zelf wel als eerste aan bij een dik been. Ik mag alleen geen diagnose stellen. Ik doe immers ook geen onderzoek ernaar, verwijs enkel door.
Inactiviteit is ook niet goed hé, kun je niet iets van beweging doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker een dikke kuit gehad. Veel vocht door veel drinken en inactiviteit. Komt er iedere ochtend iemand van de buurtzorg of Betuwehulp het rekverband verversen en strakker zetten. Nu is het heel het been.
Wandelen, fietsen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wandel sowieso iedere dag. Minstens één keer. Meestal twee. Nu kleine stukjes en vaker. Zit verder met been zoveel mogelijk omhoog.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Inactiviteit is ook niet goed hé, kun je niet iets van beweging doen?
Wandelen, fietsen?
Topquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wandel sowieso iedere dag. Minstens één keer. Meestal twee. Nu kleine stukjes en vaker. Zit verder met been zoveel mogelijk omhoog.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |