SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JaZelfkennis
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zou het op prijs stellen als je ook truien gaat dragen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik draag ook alleen shirts, geen trui. Dus wil ik het comfy hebben.Yea, she's on crack.![]()
Ik houd wijselijk mijn mond verder.
En dans lekker verderTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waar dans je nu op?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond verder.
En dans lekker verderWell, life can be a riot
alleen van mezelfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat jij een goede wind wel kan waarderenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb het zojuist overwogen en besloten dat niet te gaan doen. Maar heb er wel over nagedacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je ook truien gaat dragen.
Lach met een schone bips![]()
Van mij hoef je niet wegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg. Ik voel wel dat de aanwezige personen mij niet moeten en het liefst zien verdwijnen, dus dat doe ik ook maar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je ook truien gaat dragen.![]()
![]()
Nee djmo, niet draaienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik meen het serieus. Ben zelf bekend met (zware) depressie, en als je hulp nodig hebt is DTS niet het platform wat je kan helpen.
Met hoe jij altijd op mij reageert incl smileys
Dit was geen bezorgde of lieve reactie.♡♡♡♡![]()
De jelly fish jam van Spongebob komt er zo aanquote:
Trotste mama van Ambar
Een broek anders een optie?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist overwogen en besloten dat niet te gaan doen. Maar heb er wel over nagedacht.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sorry. Ik ben nou ook eenmaal niet lief of bezorgd. Ik ben eerlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee djmo, niet draaien
Met hoe jij altijd op mij reageert incl smileys
Dit was geen bezorgde of lieve reactie.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is dat lekker, jam van jelly fish?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De jelly fish jam van Spongebob komt er zo aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De jelly fish jam van Spongebob komt er zo aan
Well, life can be a riot
Nee. Ook dat niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou ook eenmaal niet lief of bezorgd. Ik ben eerlijk.♡♡♡♡![]()
Recht door zee?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou ook eenmaal niet lief of bezorgd. Ik ben eerlijk.Yea, she's on crack.![]()
Aju. Ik heb er genoeg van hier
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
POST HET GODVERDOMME DAN NIET.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou ook eenmaal niet lief of bezorgd. Ik ben eerlijk.
Dit is echt ontzettend kut om te posten. Maar jezelf belangrijk en interessant vinden is natuurlijk een goede reden om dan maar wel wat te posten, empathie is je vreemd.Well, life can be a riot
Volgens Spongebob welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat lekker, jam van jelly fish?Trotste mama van Ambar
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Dat noemen ze empatisch vermogenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou ook eenmaal niet lief of bezorgd. Ik ben eerlijk.![]()
Er is ook een 24 uurs versie ofzo, voor als je nooit meer wil slapenquote:Trotste mama van Ambar
Je bent eerlijk zeg je en anderen ook tegen jou dat ze het niet gepast vinden wat je typt. Wat is het probleem dan?quote:![]()
Ja hoi. Autist en adhd hier. En nu echt weg. Melinda Gordon is boeiender dan deze discussie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Dat noemen ze empatisch vermogenIk heb er één en ik ben er trots op
Neehoor dat ben je nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou ook eenmaal niet lief of bezorgd. Ik ben eerlijk.♡♡♡♡![]()
Nooit meer slapen lijkt me ergens wel heel fijn als dat kan zonder de consequenties van amper slapenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is ook een 24 uurs versie ofzo, voor als je nooit meer wil slapenWell, life can be a riot
Oke ik trek hem wel weer aan.... Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het uittrekken altijd wel leuk
Lach met een schone bips![]()
Uitdelen en niet kunnen incasseren dat is het probleemquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent eerlijk zeg je en anderen ook tegen jou dat ze het niet gepast vinden wat je typt. Wat is het probleem dan?![]()
Oh nu ga je het schuiven op ADHD en Autisme. Lekker je onprettige ongewenste asociale gedrag verschuilen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoi. Autist en adhd hier. En nu echt weg. Melinda Gordon is boeiender dan deze discussie.
Man3Well, life can be a riot
Lekker cozyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hier de hele dag al in joggingpakhdp
Of cosy? Iig knus
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoi. Autist en adhd hier. En nu echt weg. Melinda Gordon is boeiender dan deze discussie.Groetjes aan Melinda ik wens jullie veel kwaliteitstijdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoi. Autist en adhd hier. En nu echt weg. Melinda Gordon is boeiender dan deze discussie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: