Niet het boek 'Vrouwen en Seks' ?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ERDOGAN boek (bij Maarten) blijf ik maar zien
Judith doet mij wel denken aan een jongere versie van Bertie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef Remco het volgende:
Die Antine doet alsof ze bij Brad Pitt op bezoek is, er zit toch echt helemaal niets in die Mike.
Judith daarintegen is echt leuk en oprecht. Die had beter aan boer zoekt vrouw kunnen meedoen. Dat wordt een stuk subtieler en minder sensatie gericht gemaakt.
Ik denk dat ook. Ze moeten wel steeds zeggen, goh het is warm dit najaar. Maar ze zit ook nog eens best hoog, dat scheelt best veel in de temperatuur. Dus geloof er niks van dat dat in de winter is.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is alles bij Judith in Frankrijk in het voorjaar of de zomer opgenomen.
Nergens ook op de bergen sneeuw te zien en constant zon en korte mouwen.
Ik zat ook al te denken waarom doet ze niet mee aan Boer zoekt Vrouw als ik elke keer dit programma kijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef Remco het volgende:
Die Antine doet alsof ze bij Brad Pitt op bezoek is, er zit toch echt helemaal niets in die Mike.
Judith daarintegen is echt leuk en oprecht. Die had beter aan boer zoekt vrouw kunnen meedoen. Dat wordt een stuk subtieler en minder sensatie gericht gemaakt.
Brieven, het hele circus met alle andere boeren, Yvon, de uitnodigingen, dates, alle mensen tegelijk op je erf. Dat is zo'n grote poppenkast. Dit is toch veel laagdrempeliger, er vertrekt iemand en dan stuur je iemand weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken waarom doet ze niet mee aan Boer zoekt Vrouw als ik elke keer dit programma kijk.
Dat iemand vertrekt kan ook bij boer zoekt vrouwquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brieven, het hele circus met alle andere boeren, Yvon, de uitnodigingen, dates, alle mensen tegelijk op je erf. Dat is zo'n grote poppenkast. Dit is toch veel laagdrempeliger, er vertrekt iemand en dan stuur je iemand weg.
Ja terwijl het hele kringetje in je huis zit, terwijl Yvon het komt nabespreken. Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat iemand vertrekt kan ook bij boer zoekt vrouw
Hij heeft wel een vrouw nodig die de leiding neemt, maar dat is Antine wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Bij Mike blijft het grote probleem dat zijn moeder denkt dat het om haar draait. Voor de rest vind ik hem eigenlijk heel erg netjes en correct in de omgang met die vrouwen. Ik snap zelf niet zo goed dat al die vrouwen in katzwijm vallen maar da's een persoonlijke smaak. Vind Antine en Mike wel prima bij elkaar passen.
Ja, haha. Leuke meid gewoon. Die ouders van hem zijn wel lichtjes maf hoor, dat ze met het verwijt komen dat ze alleen maar oog heeft voor hem enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vrouw nodig die de leiding neemt, maar dat is Antine wel.
Ja die heeft wel een leuke vrouwelijke uitstraling. Zachtaardig maar weet wel wat ze wil.quote:
Ik vind Nienke ook leuk.quote:
Zit sowieso een steekje los wanneer je solliciteert naar dat programma.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat hebben bijna alle kandidaten wel valt me op.
Het zijn wel heel veel lelijke random plaatjes overal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat hebben bijna alle kandidaten wel valt me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |