Willem vind ik (tot nu toe) te leuk voor Jan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:53 schreef JOHANK88 het volgende:
willem en jan gaat niet werken hoor. wat een onderhuidse frustraties allemaal.![]()
Ik ben ook fan van Adriennequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:12 schreef JOHANK88 het volgende:
Toch zie ik Adrienne nog steeds als een heel lieve en serieuze vrouw die oprecht mee wilde doen aan het
programma, maar het werkt gewoon niet. Haar reacties vind ik logisch en oprecht. Ik zie blijkbaar niet wat
een aantal andere mensen zien, die haar eerder irritant of zeurderig vinden of zo. Ik blijf haar super vinden
Willem lijkt me behoorlijk dominant. Het moet wel zo gaan als hij het wil. Iets in zijn blik doet me soms huiveren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Willem vind ik (tot nu toe) te leuk voor Jan.
Mother in law from hellquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
OMG, die ouders van Mike. “Ze kijkt alleen maar naar Mike.” Ja, gek hè… ze is daar voor hem en niet voor zijn ouders.
ze zijn echt wel beklemmend bezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
OMG, die ouders van Mike. “Ze kijkt alleen maar naar Mike.” Ja, gek hè… ze is daar voor hem en niet voor zijn ouders.
"ben ik te druk?!"quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw bij Maarten is net Joyce (van Albert, van afgelopen zomereditie). Alleen dan 20 jaar ouder. Maar net zo vervelend en puppy
Tegen het einde werd het nog erger… verschrikkelijk zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:40 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze zijn echt wel beklemmend bezig.
Nou, die felroze lipstick ook niet. Een oog make up. Nog steeds jaren 60 in haar hoofd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef Marcoss het volgende:
Die moeder van Mike joh, dat kan toch niet
Ik verbaasde me dat Bart nog niet in haar huis was geweest, ik dacht dat die twee al dagen voor de hout kachel hadden gelegen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
hup hup, naar huis met juulz, hello kitty koffer pakken en naar huis.
bart jongen, kom er maar weer bij
Met het verschil dat Maarten geen kasteel heeft en een boel centjes. Annette kan hem wel pruimen, en ik zie een enorm verschil bij Maarten ze hadden gewoon lol samen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw bij Maarten is net Joyce (van Albert, van afgelopen zomereditie). Alleen dan 20 jaar ouder. Maar net zo vervelend en puppy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |