SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 18-01-2025 15:16:50 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ftfyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:07 schreef maily het volgende: [..] Het is al 15.00 uur en dan pas 2 wijntjes
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een derde zal er niet van komen denk ik. Of bedoelde je niet flessen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:07 schreef maily het volgende:
[..]
Het is nog maar 15.00 uur en dan al 2 wijntjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een derde zal er niet van komen denk ik. Of bedoelde je niet flessen?![]()
![]()
Meneer is al begonnen tijdens lange treinreis, zal de treinplee ook wel heel regelmatig frequenterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel paters er al geklapt zijn bij @:ToTUw ADH vitamine Worst
Zo te zien mist ze zichzelf ookquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Glazen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een derde zal er niet van komen denk ik. Of bedoelde je niet flessen?
Je moet een beetje bij de les blijven he. #EHBM![]()
Hopen dat ie niet in een sprinter zatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meneer is al begonnen tijdens lange treinreis, zal de treinplee ook wel heel regelmatig frequenteren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, de glazen zijn van fles, dat klopt welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Glazen.
Je moet een beetje bij de les blijven he. #EHBM
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet in een sprinter zat![]()
![]()
Zitten tegenwoordig toch WC's in?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet in een sprinter zat![]()
Die hebben tegenwoordig allemaal een pleequote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet in een sprinter zat
Uw ADH vitamine Worst
Ja, de allernieuwste wel geloof ik, en telefoonopladers (zonder autocorrect)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zitten tegenwoordig toch WC's in?
Dan voor een hole gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch nog doelloos
Ondanks al die punten
Every hole is a goal
Of niet @MizzezAmy ?![]()
![]()
Die oudere sprinters hebben ze ook omgebouwd met plee en de alleroudste zijn afgevoerdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de allernieuwste wel geloof ik, en telefoonopladers (zonder autocorrect)Uw ADH vitamine Worst
Black hole?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan voor een hole gaan
Every hole is a goal
Of niet @:MizzezAmy ?
Wel n optie♡♡♡♡![]()
Oh, dat wist ik niet.. ga ook al een tijdje niet meer met de treinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die oudere sprinters hebben ze ook omgebouwd met plee en de alleroudste zijn afgevoerdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Komt weleens voor dat de plee stuk is dat is wel kut als je nodig moetUw ADH vitamine Worst
https://www.ns.nl/reisinf(...)0NS%20Klantenservice.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de allernieuwste wel geloof ik, en telefoonopladers (zonder autocorrect)quote:In alle Sprinters is een toilet aanwezig.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee echt nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/reisinf(...)0NS%20Klantenservice.
[..]
Toch?:')![]()
Ik ga echt nooit naar de wc in een trein.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Komt weleens voor dat de plee stuk is dat is wel kut als je nodig moet
Lange afstandsreizen naar buitenlans uitgezonderd.![]()
quote:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die oudere sprinters hebben ze ook omgebouwd met plee en de alleroudste zijn afgevoerd![]()
Dat is onjuistquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
K dacht dat geen enkele sprinter en wc had![]()
Even een plaatje toegevoegd van iemand die ontoerekeningsvatbaar is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ook altijd gore zooi die trein toiletten. Medelijden met degene die dat moet schoonmaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de wc in een trein.
Lange afstandsreizen naar buitenlans uitgezonderd.:')![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de wc in een trein.
Lange afstandsreizen naar buitenlans uitgezonderd.
Smerig♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Mondriaan... Overkill aan Mondriaan shit hier in Amersfoort waar hij is geboren.quote::')![]()
Ik hou er van. In Ede woonde ik in de Mondriaanstraat en nu woon ik in de plaats waar Mondriaan zijn schilderkunsten begon; Winterswijk. Zijn huis in de nieuwstraat bestaat nog altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog iets beter te zien
Wel druk voor n treinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog iets beter te zien♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sorry, wat goed dat je uit bed gaat!
♡♡♡♡![]()
Surequote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook iets lekkers meenemen?
Wat wil je♡♡♡♡![]()
Ik denk, ik maak het goed door er een positieve noot aan te gevenquote:
Ik zal jou eens een positieve note gevenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk, ik maak het goed door er een positieve noot aan te geven![]()
![]()
Een pono.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een positieve note geven
Een gouden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Roadtrip
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Doe een positieve TRquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een positieve note geven
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Roadtrip
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk, ik maak het goed door er een positieve noot aan te geven♡♡♡♡![]()
Vandaag mag het, meestal heeft mijn vrouw na thwee glazen zo iets van: het is wel genoeg zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze drinkt geen koffie?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:34 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag mag het, meestal heeft mijn vrouw na tee glazen zo iets van: het is wel genoeg zo![]()
Picknickquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK is nog niet langsgeweest.
Flink ook niet denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klassiekerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik raad u dit lied aan:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik al langer nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het ook 9 maanden niet lekker.![]()
![]()
Ik vond het ook 9 maanden niet lekker.quote:Koptelefoon op die buik!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik raad u dit lied aan:
Bekijk deze YouTube-video
Denk aan die kleine oortjes.![]()
Mijn vrouw is overigens een koffieliefhebber. Dusdanig, dat ze er een tattoo van heeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:37 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw is overigens een koffieliefhebber. Dusdanig, dat ze er een tattoo van heeft![]()
![]()
Wat een openbaringquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:37 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw is overigens een koffieliefhebber. Dusdanig, dat ze er een tattoo van heeft![]()
![]()
Ze had in het begin echt moeite om te minderen met koffie.. die klokte zo 10 bakken weg op een dagquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die vat ik niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
ik denk nu aan een gebogen foto
[..]![]()
Dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze had in het begin echt moeite om te minderen met koffie.. die klokte zo 10 bakken weg op een dag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee, dat niet. Ik heb geen enkele tattoo.quote:
Niet eens een ring, of ketting om de hals, oid.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK is nog niet langsgeweest.
Flink ook niet denk ik♡♡♡♡![]()
Ja oke, maar als je er nog maar 3 "mag" ineens is dat wel een dingetjequote:
Waar dan welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb geen enkele tattoo. niet eens een ring, of ketting om de hals.
Smile, it's free therapy.![]()
Zeker. Dat is behoorlijk wat minder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je er nog maar 3 "mag" ineens is dat wel een dingetje
Ik herken dat wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In mijn nachtkastjequote:
grapjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik drink ook wel minder koffie als zij er is, gelukkig ben k altijd wel eerder wakker dan haar en heb ik er dan al een stuk of wat in liggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Dat is behoorlijk wat minder.
Ik herken dat wel.
![]()
Ik ook niksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb geen enkele tattoo.
Niet eens een ring, of ketting om de hals, oid.
Zou niet weten waar ik een tattoo van zou moeten nemen:')![]()
Ik heb een tattoo en wil nog een tweede, als dat niet te duur wordtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jyskequote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een tattoo en wil nog een tweede, als dat niet te duur wordt![]()
![]()
miniatuur tattooquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een tattoo en wil nog een tweede, als dat niet te duur wordt
Smile, it's free therapy.![]()
Als je koffie klokt in een NS Sprinter, zou dat dan sneller gaan?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Precies.. het allerliefst een portret met geboortedatum, maar naam en datum mag ook welquote:
Anders wordt het een stalen goldplate ring met naam en datumTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ligt er aan hoeveel er al intercityquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:44 schreef Homijn het volgende:
Als je koffie klokt in een NS Sprinter, zou dat dan sneller gaan?
Ik vind Sprinter sowieso een rare naam voor een trein. Een sprinter houdt er meestal na hooguit een kilometer mee op.
Daarom stoppen ze ook bij elk stationquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:48 schreef Homijn het volgende:
Ik vind Sprinter sowieso een rare naam voor een trein. Een sprinter houdt er meestal na hooguit een kilometer mee op.
Ik heb er 6quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een tattoo en wil nog een tweede, als dat niet te duur wordt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vroeger heette dat een stoptrein tochquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:48 schreef Homijn het volgende:
Ik vind Sprinter sowieso een rare naam voor een trein. Een sprinter houdt er meestal na hooguit een kilometer mee op.:')![]()
Ik heb nu 3 intercity's gelukkigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een stoptrein toch![]()
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een stoptrein toch![]()
Oh gaaf! Maar waar laat je die dingen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 intercity's gelukkig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja sprinters zijn vermoeiend...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 intercity's gelukkig:')![]()
Weet je wat pas écht vervelend is? Een trein die het spoor bijster isMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Jeroen uit de buggy.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gaaf! Maar waar laat je die dingen?
Intercity's erin.sinterklaaskapoentje
![]()
Jij spoort nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:56 schreef Homijn het volgende:
Weet je wat pas écht vervelend is? Een trein die het spoor bijster is:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:02 schreef mascara-klodder het volgende:
We rijden![]()
Zowaar nog een goede zitplek in de hal ook
:')![]()
quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb van die wandelsokken, ik haat wandelen maar die sokken zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien sokken moeten aantrekken
Tis best koud
Alleen met sokken aan is het nog steeds best koud hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
Tis best koud![]()
![]()
Ik bedoel gewoon sokkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb van die wandelsokken, ik haat wandelen maar die sokken zijn
Ipv zo in gympen♡♡♡♡![]()
Is mode tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
Tis best koud
Dikke kleren.
Broek iets te kort.
Sneakers.
Blote enkels.![]()
Truequote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen met sokken aan is het nog steeds best koud hoor
Het heeft ook allemaal weinig zin♡♡♡♡![]()
ook gewoon sokken zijn koud, van die dunne dingen. Eenmaal koude voeten helpen gewone sokken niet bij mij maar dan zijn die wandelsokken heerijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon sokken
Ipv zo in gympenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe lang moet je reizen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 intercity's gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Whut? Het is al over vieren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh wachtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen met sokken aan is het nog steeds best koud hoor
Snap grapje nu♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gaaf! Maar waar laat je die dingen?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Even hoi zeggen tegen @:mascara-klodder![]()
![]()
Hoi muisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Even hoi zeggen tegen @:mascara-klodder![]()
![]()
Inderdaad. Als je 12 uur 's middags had gezegd had ik dat zo geloofd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heet jij ook mascara klodder?quote:![]()
Tevens hoiTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Snel nog even naar de winkel dan maar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Benieuwd naar zijn kookkunsten?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Quoten was makkelijker dan je mentionenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heet jij ook mascara klodder?![]()
Tevens hoi![]()
![]()
Sportgastje met fleecetrui van Stone island, korte broek van Esnogwattes, met zo'n halfrond logo (estelle ofzo?) en nike air max grijsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Is mode tegenwoordig.
Dikke kleren.
Broek iets te kort.
Sneakers.
Blote enkels.
![]()
Ik ben bang dat ik het eten verneukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Benieuwd naar zijn kookkunsten?:')![]()
Haar laten koken dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het eten verneuk
Of samen![]()
![]()
Dat komt helemaal goed. Alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Benieuwd naar zijn kookkunsten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oooooh, ja had het kunnen weten![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ze heeft al voor mij gekookt. Nu is het mijn beurtquote::')![]()
Wat gaat het worden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft al voor mij gekookt. Nu is het mijn beurt![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, en dat met maar 2 gazen wijn..![]()
![]()
Dat zal wel meevallen. Klodder is niet de moeilijkste.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het eten verneuk
En er is zo wat besteld bij Thuisbezorgd natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom er bij hangen met een wijntjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft al voor mij gekookt. Nu is het mijn beurt![]()
![]()
Klodder en thuisbezorgdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Klodder is niet de moeilijkste.
En er is zo wat besteld bij Thuisbezorgd natuurlijk![]()
@mascara-klodder![]()
Ping to the rescuequote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft al voor mij gekookt. Nu is het mijn beurt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier moet het broccoli worden met kaassausje, aardappelpartjes, vis voor mevrouw en met pittige knoflook kruiden kipfiletje voor meneer.. Maar zal vast wel lukken
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Klodder en thuisbezorgd![]()
@:mascara-klodder![]()
![]()
En een hele serie aanwijzigingen en suggestie's natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kom er bij hangen met een wijntje
Nee kapoen, je moet meer braadolie gebruiken bij het vlees
Nee, je moet het fornuis wat lager zetten, het gaat te hard zo.
Doe je er zoveel zout op? Da's echt teveel hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het fornuis lager zetten?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een hele serie aanwijzigingen en suggestie's natuurlijk
Doe je er zoveel zout op? Da's echt teveel hoor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je er zoveel zout op? Da's echt teveel hoor.dat is zo erg niet mij
![]()
![]()
dat moeten ze het hele jaar door verkopen! Ik heb pas een lading kerstkransjes gekocht, gesuikerd.. was 2 voor de prijs van 1 op 27 december.. * _UserName_ neemt gelijk 10 pakken meequote:
Ja, het vuur.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon hetzelfde doen als ze autorijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je er zoveel zout op? Da's echt teveel hoor.
Groot gelijk. Blijft 100 jaar goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat moeten ze het hele jaar door verkopen! Ik heb pas een lading kerstkransjes gekocht, gesuikerd.. was 2 voor de prijs van 1 op 27 december.. * _UserName_ neemt gelijk 10 pakken mee![]()
Nee, dat geloof ik ook niet. Het wordt vast gezellig. Veel plezier alvast!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje moeilijk in de treinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde doen als ze autorijden![]()
![]()
Nou ja, dat.. ( heb er nog 3 over...)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Groot gelijk. Blijft 100 jaar goed.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, daar vind ik wel wat van, passagiers die zich bemoeien met mijn rijstijl.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde doen als ze autorijden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tnxquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook niet. Het wordt vast gezellig. Veel plezier alvast!![]()
![]()
My way or the highwayquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, daar vind ik wel wat van, passagiers die zich bemoeien met mijn rijstijl.![]()
mijn vrouw is er ook zo een.. heel irritant. Ik reed de grote weg op vanaf het ziekenhuis, zag een mooi gaatje met daarna nog 5-6 auto's, dus pak dat gaatje.. en zij maar miepen.. Ging toch goed? Je wilde naar huis? "Ja maar ik zag het niet".. nee, maakt niet uit. Ik rij, niet jij.. en dan is ze boos op mij...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, daar vind ik wel wat van, passagiers die zich bemoeien met mijn rijstijl.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 18-01-2025 16:24:38 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik snap niets van autorijden dus ik ga zitten in de auto en that's itTrotste mama van Ambar
Dan kom je niet verquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niets van autorijden dus ik ga zitten in de auto en that's it![]()
![]()
Er moeten er meer zijn als jouquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niets van autorijden dus ik ga zitten in de auto en that's itTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk uit met wat je wenst hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er moeten er meer zijn als jou![]()
![]()
Oke want voor de rest ben ik de helquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:22 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb het nu enkel over de situatie passagierTrotste mama van Ambar
quote:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke want voor de rest ben ik de hel![]()
![]()
Daar heb ik geen last van dus dat scheeltquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke want voor de rest ben ik de hel
Eerder dan de Intercity van Klodder?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
moet zeggen dat het derde glas wel aankomt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerder dan de Intercity van Klodder?
Zolang het glas heel is .....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
neuh, flesje mag wel leeg, anders is het de volgende keer ook weer meer.. Deze heb ik gekregen dus die neem ik.. inclusief andere verantwoordelijkheden. Straks heb ik er geen tijd meer voor dus ik pak deze met 2 handen (of glazen) aanquote:
Nou proost dan maarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, flesje mag wel leeg, anders is het de volgende keer ook weer meer.. Deze heb ik gekregen dus die neem ik.. inclusief andere verantwoordelijkheden. Straks heb ik er geen tijd meer voor dus ik pak deze met 2 handen (of glazen) aan![]()
![]()
Nu al een derde glas wijn...?!
Dan snap ik nu de TT wel ja
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja, fles glasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef Sally het volgende:
Dan snap ik nu de TT wel ja
Ja, dat zeg ik tochquote:
Ho,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu krijg ik ook zin in alcohol...
Wacht.
Niet doen
Denk aan je doel!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij bent een goede coachquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ho,
Wacht.
Niet doen
Denk aan je doel!
![]()
Okquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ho,
Wacht.
Niet doen
Denk aan je doel!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon even focussen op dat er een leuke meid langskomt vandaag!quote:
Ga lekker met haar appen terwijl ze in de trein zit
Jij vindt er dus ook wat vanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef Sally het volgende:
Dan snap ik nu de TT wel ja![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Okquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon even focussen op dat er een leuke meid langskomt vandaag!
Ga lekker met haar appen terwijl ze in de trein zit
:')![]()
Dat is heel vervelend.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu krijg ik ook zin in alcohol...
Sterk blijven!!!![]()
Twee leuke meisjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon even focussen op dat er een leuke meid langskomt vandaag!
Ga lekker met haar appen terwijl ze in de trein zit![]()
![]()
tja, maar ja... kan je mensen wat verbieden?quote:
Hooguit adviseren vanuit deze kant van het scherm.
Probleem blijkt dus wel dat het wat oproept bij sommigen, waarbij het dus beter is dat zij het NIET gaan doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
tja, maar ja... kan je mensen wat verbieden?
Hooguit adviseren vanuit deze kant van het scherm.
Probleem blijkt dus wel dat het wat oproept bij sommigen, waarbij het dus beter is dat zij het NIET gaan doen.![]()
Allebei vast heeeeel erg knuffelbaarquote:![]()
![]()
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Zeker welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Allebei vast heeeeel erg knuffelbaar![]()
![]()
Alleen die hond wil telkens mijn gezicht likken:')![]()
Hihi - dat doen honden als ze je liefffff vinden!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker wel
Alleen die hond wil telkens mijn gezicht likken
Alleen die hond?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker wel
Alleen die hond wil telkens mijn gezicht likken![]()
![]()
Teruglikkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker wel
Alleen die hond wil telkens mijn gezicht likken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: