SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 18-01-2025 15:16:50 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ftfyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:07 schreef maily het volgende: [..] Het is al 15.00 uur en dan pas 2 wijntjes
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een derde zal er niet van komen denk ik. Of bedoelde je niet flessen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:07 schreef maily het volgende:
[..]
Het is nog maar 15.00 uur en dan al 2 wijntjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een derde zal er niet van komen denk ik. Of bedoelde je niet flessen?![]()
![]()
Meneer is al begonnen tijdens lange treinreis, zal de treinplee ook wel heel regelmatig frequenterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel paters er al geklapt zijn bij @:ToTUw ADH vitamine Worst
Zo te zien mist ze zichzelf ookquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Glazen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een derde zal er niet van komen denk ik. Of bedoelde je niet flessen?
Je moet een beetje bij de les blijven he. #EHBM![]()
Hopen dat ie niet in een sprinter zatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meneer is al begonnen tijdens lange treinreis, zal de treinplee ook wel heel regelmatig frequenteren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, de glazen zijn van fles, dat klopt welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Glazen.
Je moet een beetje bij de les blijven he. #EHBM
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet in een sprinter zat![]()
![]()
Zitten tegenwoordig toch WC's in?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet in een sprinter zat![]()
Die hebben tegenwoordig allemaal een pleequote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet in een sprinter zat
Uw ADH vitamine Worst
Ja, de allernieuwste wel geloof ik, en telefoonopladers (zonder autocorrect)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zitten tegenwoordig toch WC's in?
Dan voor een hole gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch nog doelloos
Ondanks al die punten
Every hole is a goal
Of niet @MizzezAmy ?![]()
![]()
Die oudere sprinters hebben ze ook omgebouwd met plee en de alleroudste zijn afgevoerdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de allernieuwste wel geloof ik, en telefoonopladers (zonder autocorrect)Uw ADH vitamine Worst
Black hole?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan voor een hole gaan
Every hole is a goal
Of niet @:MizzezAmy ?
Wel n optie♡♡♡♡![]()
Oh, dat wist ik niet.. ga ook al een tijdje niet meer met de treinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die oudere sprinters hebben ze ook omgebouwd met plee en de alleroudste zijn afgevoerdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Komt weleens voor dat de plee stuk is dat is wel kut als je nodig moetUw ADH vitamine Worst
https://www.ns.nl/reisinf(...)0NS%20Klantenservice.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de allernieuwste wel geloof ik, en telefoonopladers (zonder autocorrect)quote:In alle Sprinters is een toilet aanwezig.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee echt nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/reisinf(...)0NS%20Klantenservice.
[..]
Toch?:')![]()
Ik ga echt nooit naar de wc in een trein.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Komt weleens voor dat de plee stuk is dat is wel kut als je nodig moet
Lange afstandsreizen naar buitenlans uitgezonderd.![]()
quote:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die oudere sprinters hebben ze ook omgebouwd met plee en de alleroudste zijn afgevoerd![]()
Dat is onjuistquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
K dacht dat geen enkele sprinter en wc had![]()
Even een plaatje toegevoegd van iemand die ontoerekeningsvatbaar is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ook altijd gore zooi die trein toiletten. Medelijden met degene die dat moet schoonmaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de wc in een trein.
Lange afstandsreizen naar buitenlans uitgezonderd.:')![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de wc in een trein.
Lange afstandsreizen naar buitenlans uitgezonderd.
Smerig♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Mondriaan... Overkill aan Mondriaan shit hier in Amersfoort waar hij is geboren.quote::')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: