Ook leuk, en het Zweedse sleuteltje verstoppenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had ook mooi geweest dat ze elk meubel nog zelf in elkaar mochten steken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook leuk, en het Zweedse sleuteltje verstoppen
Dacht voor Milena omdat die vroeg hoe ze hebben hadden gekregen en dat begon uit te leggenquote:
Haha. Hoorde het ook. We moesten maar eens te weten komen hoe ze dit binnen krijgen. Prioriteiten bij BB2025.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: maar hoe hebben ze dit binnen gekregen?
BB: ZC
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haha. Hoorde het ook. We moesten maar eens te weten komen hoe ze dit binnen krijgen. Prioriteiten bij BB2025.
Dat gaat vast een "slaapbank"wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had ze eerder laten spelen voor de eettafel met stoelen. Ze hebben genoeg plek om te liggen en hangen. Gaan we nog meer hang en lig streams zien
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: maar hoe hebben ze dit binnen gekregen?
BB: ZC
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik houd van knoflook, ik leef voor knoflook.
Hij klaagde er toch over eerder?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Er moeten vast nog een paar nieuwen bij, die moeten ook kunnen liggen en hangen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Wellicht maandag omdat ze voor 2 dagen te eten hebben, of kregen ze voorheen ook voor een paar dagen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als de geheime missie van Remi en Nele voorbij is denk ik. Anders worden die verlinkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Just !quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de geheime missie van Remi en Nele voorbij is denk ik. Anders worden die verlinkt.
2 liggen er al veel zo goed als op elkaar, scheelt al weer een plekquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ook dat inderdaad, ze moesten het volhouden tot begin volgende weekquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de geheime missie van Remi en Nele voorbij is denk ik. Anders worden die verlinkt.
Ze kregen wel veel basis eten en suikerpep. en het wordt echt tijd anders zitten de laatst bijgekomen maar 2 maanden ipv 3 en is een beetje valsspelen danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Wellicht maandag omdat ze voor 2 dagen te eten hebben, of kregen ze voorheen ook voor een paar dagen?
Vindt het een straf hoor om nu al dagen te hangen en niet normaal te kunnen zitten. het is hangen of kiezen voor rechtop zonder leuning....Maar ik zie ze nu alweer op de zitbank hangen.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had ze eerder laten spelen voor de eettafel met stoelen. Ze hebben genoeg plek om te liggen en hangen. Gaan we nog meer hang en lig streams zien
Zeker geen straf om zo laat mogelijk in te stromen in dit huis, financiële klappers zullen ook pas tegen het einde komen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kregen wel veel basis eten en suikerpep. en het wordt echt tijd anders zitten de laatst bijgekomen maar 2 maanden ipv 3 en is een beetje valsspelen dan
We gaan er eens op lettenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:03 schreef Hznootje het volgende:
Keanu doet echt geen flikker hé...Heb iedereen al iets zien doen behalve hij
Hij is de klaagsmurfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:03 schreef Hznootje het volgende:
Keanu doet echt geen flikker hé...Heb iedereen al iets zien doen behalve hem
Ik geloof wel in die redenering, haar Prinsesse act is wel heel erg tiener bakvisje spelenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
We hadden het over Jeffrey die sneaky is, maar ik heb ook het gevoel dat we Jolien onderschatten. De Miss wereld waar ze in zit, volgens mij red je dat niet zonder ogen in je achterhoofd en ze vertelde gister dat ze dit jaar met een bepaalde miss-verkiezing mee wil doen, en daarvoor vorig jaar al delegatieleider was voor Belgie. Mocht ze bij de juryoverleggen zitten. Ze zei : 'Dan hebben ze me al gezien, gaat me helpen.'
Ik denk dat ze vrij uitgekookt is, en veel met een vooropgezet plan doet. Zo ook aanpappen met Jeffrey, net in de week van de nominatie. Kwam haar wel extra goed uit natuurlijk, en steeds net voldoende afstand bewaren om het 'interessant' te houden.
Juistem, vond echt in begin dat ze duidelijk naar Jeffrey toe zonder woorden zegt Wacht maar ik krijg je of je wilt of niet......Heel uitgesproken met haar gezicht en het opzoeken naar hem.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
We hadden het over Jeffrey die sneaky is, maar ik heb ook het gevoel dat we Jolien onderschatten. De Miss wereld waar ze in zit, volgens mij red je dat niet zonder ogen in je achterhoofd en ze vertelde gister dat ze dit jaar met een bepaalde miss-verkiezing mee wil doen, en daarvoor vorig jaar al delegatieleider was voor Belgie. Mocht ze bij de juryoverleggen zitten. Ze zei : 'Dan hebben ze me al gezien, gaat me helpen.'
Ik denk dat ze vrij uitgekookt is, en veel met een vooropgezet plan doet. Zo ook aanpappen met Jeffrey, net in de week van de nominatie. Kwam haar wel extra goed uit natuurlijk, en steeds net voldoende afstand bewaren om het 'interessant' te houden.
Dat zeker. Jeff en Jolien (mis)bruiken elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Idd geen gangbaar woord bij ons.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Woonboulevard is blijkbaar een nederlands woord... ik bedoel, gebruiken ze in Vlaanderen niet.
klopt, heb geen van beide zien koken of helpen met koken. Vooral Lennie is me heel erg tegengevallen. Vond haar in het begin leuk, maar zie haar vaak met een ontevreden smoelwerk voor zich uitkijken. Jammer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Let maar eens op Keanu en Lennie. Doen beide helemaal niks
Keanu heeft een aantal keer gekookt en diverse keren afgewassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, heb geen van beide zien koken of helpen met koken. Vooral Lennie is me heel erg tegengevallen. Vond haar in het begin leuk, maar zie haar vaak met een ontevreden smoelwerk voor zich uitkijken. Jammer.
Jordyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:10 schreef jooba het volgende:
Ben benieuwd wie dat de draaizetel gaat claimen.
Alsof hij geen drama kan spelen, die jongen zit vol drama.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
De spelspelers wouden doen alsof ze het niet gehaald hadden. Wilden gaan huilen. Keanu zegt, dat kan ik helemaal niet.. er is niemand doodgegaan, het is maar een bank.
Ze hadden ze dus snel door
Als je sperziebonen doormidden snijden koken noemt klopt het. Heeft hoi 2x gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu heeft een aantal keer gekookt en diverse keren afgewassen.
Lenie minder, maar wel afgewassen en paar keer geholpen met groente snijden.
Weer gaan koken. Die lui zouden tot morgen vol moeten zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
Jordy DBK
Nou alles gedaan.. even een paar kwootjes scoren bij BB en we kunnen weer gaan koken
Ze hebben bijna alles gekocht wat ze konden kopen, alleen geen koffie, mayonaise en curry. Er stond geen olie, dus dan kan je het ook niet kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:25 schreef zodeju het volgende:
Zou ook beter zijn gewoon brood dan twee keer warm.....of pannekoekenmeel .Nu kan er niks zonder olie. Terwijl er wel M&M's zijn.
Inkak momentje na al dat eten en die opdracht misschienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:38 schreef kater1 het volgende:
Nou nou, er zijn er een paar die ongelofelijk depressief voor zich uit aan het staren zijn. o.a. Lennie, Axel, Keanu en Jolien. (oh KinkiJan was me voor)
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:42 schreef kater1 het volgende:
Misschien zuigt de zachte bank al het leven uit ze.
Aparte jongen, die Remi.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
Remi vindt de kleuren van het huis leuk.
Ik denk ah diepe zielenroerselen maar hebben ze het gewoon over het eten wat Jordi en Niels hebben uitgezocht en waarom met menu suggesties.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu en Jordy zitten buiten op stream 2
Daarvoor oa. over de keuze voor de suite en over Linda.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk ah diepe zielenroerselen maar hebben ze het gewoon over het eten wat Jordi en Niels hebben uitgezocht en waarom met menu suggesties.
Denk het niet, zodra de eettafel er is, kan ie als 'eethoek' gebruikt worden:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:55 schreef Luna68 het volgende:
Gaat dat afzichtelijke blauw geruite/geblokte ding (ooit ‘kast’) nu weg, of hebben ze nu 4 hangplekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is nog net nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:58 schreef spapaars het volgende:
Vandaag nog geen seconde naar BB gekeken, dat zegt wel iets.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het niet, zodra de eettafel er is, kan ie als 'eethoek' gebruikt worden:Ze hebben een draaistoel extra gekregen .. die stond niet op het voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, maar waarschijnlijk niet dat hij een fake achtergrond heeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:11 schreef BB-King het volgende:
Had Remi niet tegen de anderen gezegd dat hij enkel de Amerikaanse Big Brother heeft gekeken?
Noemt nu gewoon zonder moeite bewoners van eerdere seizoenen op.
Ik weet dat hij een fake bewoner is maar roept dat geen vragen bij de anderen op?
FEBO Slaaptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:12 schreef ledn81 het volgende:
normaal als er 1 naam uit vorig seizoen genoemd wordt meteen een zendercheck..
Inmiddels is de cast van alle seizoen al voorbij gekomen
Die deden er bijna 2 weken over om te bedenken dat ze water kunnen koken voor de afwas. Terwijl de meesten toch vorige seizoenen gezien hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:12 schreef Kodiak100 het volgende:
De bewoners van de voorgaande seizoenen worden besproken![]()
Remi valt nu wel door de mand met zijn ik heb niks eerder gezien
Daar heb je wel een goed puntquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die deden er bijna 2 weken over om te bedenken dat ze water kunnen koken voor de afwas. Terwijl de meesten toch vorige seizoenen gezien hebben.
Hij hoeft zich geen zorgen te maken denk ik
Ik denk als de nieuwe bank ingezeten is, vandaag nog niet, vandaag is bankzitfeest met M&M.. morgen is een mooie dagquote:
Heeft hij niet nodig.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef -river- het volgende:
Jammer dat Niels DM is, had hem graag op de nominatielijst gezien maar het is wel een troost dat Jeffrey over de zeik was dat hij de tokens van Linda niet kreeg.
Klopt weer als een bus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Die wordt ook niet gauw moe..![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat jij dat schreef, maar ik schreef heeft hij niet nodig. Komt vast nog een moment.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij wilde ze schreef ik en hij was over de zeik dat hij ze niet kreeg schreef ik.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat schreef, maar ik schreef heeft hij niet nodig. Komt vast nog een moment.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt weer als een bus.Boeiende uiteenzettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boeiende uiteenzetting
Daar hadden we Linda al voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Deze zit-staat beter, kunnen ze dat lelijke ruiten ding niet weghalen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Jockari het volgende:
Voilà, daar hangen ze al in de nieuwe zithoek. Het probleem verschuift zich van de ene hoek van de kamer naar de andere.
[ afbeelding ]
Die bewoog nog teveelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar hadden we Linda al voor [ afbeelding ]
Jij noemt Nele een ruiten ding ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Deze zit-staat beter, kunnen ze dat lelijke ruiten ding niet weghalen?
Naar mijn mening heeft ze wel een beetje humor, die mag nog wel even blijven van mij.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Clasientje het volgende:
Niks te beleven met die Nele. Volgende week exit met haar.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of dat zaterdag of zondag was, en volgens mij kwamen de nieuwe pas aankomende maandag maar ook dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Was het vorige week zaterdag dat Nele en Axel binnen kwamen? Einde van de dag, of? Ik weet het niet meer zo goed
11 januari rond 12:00hquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Was het vorige week zaterdag dat Nele en Axel binnen kwamen? Einde van de dag, of? Ik weet het niet meer zo goed
lekker koud blikkie erbijquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
De HangBank word goed ingezeten
[ afbeelding ]
Ja proost.. hun chippies zullen wel op zijn inmiddelsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker koud blikkie erbij [ afbeelding ]
denk het ook wel , het zal me benieuwen wie er M&M's gaat jatten bij een anderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja proost.. hun chippies zullen wel op zijn inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Uitgebreid die Alleskunnergame uitmelken waar ze hun bank mee "gekregen" hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gehang weer. Hoe kunnen ze hier een tv uitzending van maken
24 uur lopen buitenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dominostenen, Reuze Ballonen, Ei 24uur heelhouwe.. doe wat ja
zeg jij er eens iets van Dotteke, jij als top moderator van BB fok , jij moet toch wel invloed hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten hun tijd uit. Ze moeten daar toch ook balen dat ze hele dagen niets te doen hebben
Was dat maar zo feestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
zeg jij er eens iets van Dotteke, jij als top moderator van BB fok , jij moet toch wel invloed hebben
24 uur rennen/lopen, wie de meeste afstand heeft afgelegd 😇 wat Dotteke al eerder schreef dus 🤣quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dominostenen, Reuze Ballonen, Ei 24uur heelhouwe.. doe wat ja
Neej is net al in DB geweest , anders krijgen ze copyright problemenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
24 uur lopen buitenhebben ze allemaal spierpijn en kunnen ze weer dagen verder hangen
O Ja dat kunnen we niet hebben. Ik zie Niels in zijn draaistoel zitten samen met Jordy, die hebben zich terug getrokken in hun luxe kamer. Chippies en m&ms op tafelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej is net al in DB geweest , anders krijgen ze copyright problemen
Ja ook een herhaling vanzetten.. 2 luxe apart zetten.. ze komen allemaal wel een keer daar, enige voordeel .. lekkere bedden en geen gelul aan je kopquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Ja dat kunnen we niet hebben. Ik zie Niels in zijn draaistoel zitten samen met Jordy, die hebben zich terug getrokken in hun luxe kamer. Chippies en m&ms op tafel
Misschien zit er in 1 van die blikken wel iets verstopt in het Slob.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:16 schreef rinardo het volgende:
BB zoomt telkens heel erg in op de Slob blikken, die worden nu natuurlijk niet meer gebruikt, maar ik denk dat er zomaar iets aan de hand kan zijn, helemaal in mn achterhoofd houdend, het bericht bij het sterrenbeeld van Slob.
Sleutelwoord verheldering
[ link | afbeelding ]
Eén slob-blik met een verrassing erin? maar welke?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:16 schreef rinardo het volgende:
BB zoomt telkens heel erg in op de Slob blikken, die worden nu natuurlijk niet meer gebruikt, maar ik denk dat er zomaar iets aan de hand kan zijn, helemaal in mn achterhoofd houdend, het bericht bij het sterrenbeeld van Slob.
Sleutelwoord verheldering
[ link | afbeelding ]
Gelukkig dat Jolien en Jeff er niet in zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ook een herhaling vanzetten.. 2 luxe apart zetten.. ze komen allemaal wel een keer daar, enige voordeel .. lekkere bedden en geen gelul aan je kop
[ afbeelding ]
Ja dat zou 24uur SL opleverenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat Jolien en Jeff er niet in zitten
Hello,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:23 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat toch met dat Engels praten?
Hi there!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello,![]()
Elsa pakt drie chippies en een handje m&msHet noodrantsoen
ze gaat er een project van maken zo te zienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello,![]()
Elsa pakt drie chippies en een handje m&msHet noodrantsoen
Ja je moet watquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
ze gaat er een project van maken zo te zien
Onvoorstelbaar, ze hebben allemaal evenveelquote:
Not really.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hef joe nossing betters toe doe
Hij wilt altijd eerst en meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, ze hebben allemaal evenveel
Tja, is dit jaar ook geen geoliede machine die BB.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
BB heeft álles in de aanbieding.. maar geen olie
Ja, het stageert behoorlijk, zowel het aanvullen van de bewoners als het in beeld brengen van de restquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, is dit jaar ook geen geoliede machine die BB.
Als er nieuwe bewoners komen voordat Remi en Nele ontmaskerd worden, zou dat toch een beetje raar zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, het stageert behoorlijk, zowel het aanvullen van de bewoners als het in beeld brengen van de rest
Vet geeft ook meer smaak.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef OmaJacky het volgende:
Zo dom om t vetrandje van de kip weg te snijden.
Daardoor wordt de kip zo droog.
En zoals ik t hoor gebruiken ze de stengels van de broccoli ook niet.
O zie nu dat ze de stengels wel gebuikenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef OmaJacky het volgende:
BB kennende zijn de Nieuwen even streng gecontractreerd als de rest.. oftewel Kop Houwe of onze advocaat neemt contact met U opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als er nieuwe bewoners komen voordat Remi en Nele ontmaskerd worden, zou dat toch een beetje raar zijn.
Dacht dat ze nu het vet randje gebruiken om toch nog een beetje vet te hebben en voor de smaak ook,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef OmaJacky het volgende:
En zonder olie is elke vet uit de kip welkom voor bakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze nu het vet randje gebruiken om toch nog een beetje vet te hebben en voor de smaak ook,
Ik ook niet, maar als je ze zo hoort is dat bijna een reden om BB te verlaten......quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Chicken Sensation? Nooit van gehoord
Er zit een Mc Donald vlak om de hoek bij hunquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je ze zo hoort is dat bijna een reden om BB te verlaten......![]()
broodje van de mac , ken het ook alleen van de reclamequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Chicken Sensation? Nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey komt even zeggen hoe het eten verdeeld moet worden.
Als hij maar niet uit zichzelf vertrekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:45 schreef ledn81 het volgende:
Axel stond net voor de DBK te wachten![]()
Hij is stil vandaag. Heb het idee dat ie er beetje klaar mee is onderhand.
Duurt ook wel lang met zijn geheime missie enz.
[ afbeelding ]
Lijkt me ook, het is morgen of nooit meerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Remi denkt morgen nieuwe bewoners.
Remi heeft zijn koffer nodig.. TikTok- Attitude moet 'ie maar lekker buiten doen , met zijn vrindjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Remi: Ik weet niet of ik de broccoli kan eten hoor, ik heb mijn uitje nodig, knoflook blablabla
Uiterlijk maandag want dan moeten de fake bewoners hun echte identiteit gaan onthullen dacht ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me ook, het is morgen of nooit meer
Hier moet ik erg om lachenquote:
Nah ja dat is toch inmiddels een flauwekulletje geworden.. behalve dat BB er een lullig spelletje aan knoopt Overhoren Wie Weet Wat van Remi en Nele .. ze moesten hun ingestudeerde fake gegevens doorspelen aan de rest.. nou die weten Shit nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uiterlijk maandag want dan moeten de fake bewoners hun echte identiteit gaan onthullen dacht ik.
2021 1e bewoners 31 dec, laatste nieuwe bewoners 19 januari (19 dagen)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me ook, het is morgen of nooit meer
Ok het kan dus nog een week durenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
2021 1e bewoners 31 dec, laatste nieuwe bewoners 19 januari (19 dagen)
2022 1e bewoners 31 dec, laatste nieuwe bewoners 16 januari (16 dagen)
2023 1e bewoners 06 jan, laatste nieuwe bewoners 21 januari (15 dagen)
2024 1e bewoners 12 jan, laatste nieuwe bewoners 03 Februari (21 dagen)
2025 1e bewoners 03 Januari we zijn nu 15 dagen verder
Het gemiddelde bekijkend, zou het nog 4 a 5 dagen kunnen jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok het kan dus nog een week duren
Terecht... worst was beter geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien klaagt over de uitgedroogde kip van Chef Jef.
Eind vd week ligt er alweer een uit, voor de nieuwe word het steeds makkelijker hoe langer het duurt voor ze erin mogenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het gemiddelde bekijkend, zou het nog 4 a 5 dagen kunnen ja
Roerbakken moet voorstellen. maar dan moet het vuurtje wel 10x hogerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Die kip krijgt geen kans om te bruinen met daar doorlopend ronddraaien.
Nee heeft zijn baard afgeknipt met heel klein schaartje. Zag wel dat hij uitslag heeft onder zijn baard.quote:
Jeff zag kleine wondjes bij hem van de schaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee heeft zijn baard afgeknipt met heel klein schaartje. Zag wel dat hij uitslag heeft onder zijn baard.
Glenn de winnaar van vorig jaar kwam er pas 27 Januari in, terwijl de groep al was begonnen op 12 Januari , je kan dus zien dat de entree niet veel uitmaakt op het eindresultaatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Van de 4 versies heeft alleen bart gewonnen die er gelijk in zat. Bij de andere versies werd er gewonnen door later personen. Al zat salar er voor ons gelijk bij maar in het huis kwam hij later
Het enige wat je hoeft te doen is niet achterbaks doen en overkomen. Alice deed de hele periode normaal tegen de rest en Glenn ook, vervolgens staan ze samen in de finale, want de kijker ziet dat en zo word je bijna altijd gered van de eliminatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Glenn de winnaar van vorig jaar kwam er pas 27 Januari in, terwijl de groep al was begonnen op 12 Januari , je kan dus zien dat de entree niet veel uitmaakt op het eindresultaat
En alles is anders dus al komt er een nieuwe in de laatste week van de finale in komt, die maakt net zo veel kans om te winnen voor degene die er al vanaf dag 1 in zit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Glenn de winnaar van vorig jaar kwam er pas 27 Januari in, terwijl de groep al was begonnen op 12 Januari , je kan dus zien dat de entree niet veel uitmaakt op het eindresultaat
Alice ...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is niet achterbaks doen en overkomen. Alice deed de hele periode normaal tegen de rest en Glenn ook, vervolgens staan ze samen in de finale, want de kijker ziet dat en zo word je bijna altijd gered van de eliminatie.
Ze hebben nu tenminste zout in de groente ....zag ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:21 schreef MacDeMarco het volgende:
McJef special: unseasoned dry chicken with overcooked broccoli and noodles
Het blijft natuurlijk een gluiperige streek om zo laat in de Show er nog mensen in te douwen , ik snap best wel dat ze eerst de rotte sukkels eruit gestemd willen hebben om ze later met beter bestudeerde "Edelfiguranten": aan te vullen...het is tenslotte een Show waar veel geld mee gemoeid isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
die in zijn broek zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien klaagt over de uitgedroogde kip van Chef Jef.
Is ook lekker met noedelsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Je kan er natuurlijk altijd broccoliesoep van maken
Het is een spel he, als nieuwkomer hoef je minder lang te spelen, maar je moet je eigen ook de groep inwerken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een gluiperige streek om zo laat in de Show er nog mensen in te douwen , ik snap best wel dat ze eerst de rotte sukkels eruit gestemd willen hebben om ze later met beter bestudeerde "Edelfiguranten": aan te vullen...het is tenslotte een Show waar veel geld mee gemoeid is
Zou wel leuk zijn als de nieuwe bewoners zich voorstellen; "Hoi, ik ben Remi" en "hoi, ik ben Nele"...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uiterlijk maandag want dan moeten de fake bewoners hun echte identiteit gaan onthullen dacht ik.
De Bewoners eten Broccolisoep met papnoedels en Kiphondebrokkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:37 schreef spapaars het volgende:
Heb de streams nog niet aangezet. Maar weet het via inside information.
Vandaag voor de febo Stampot andijvie, met spek, een beetje ordinair, maar wel lekker.
En uit solidariteit met de bewoners, sju uit een pakje.
Ze laat haar dekkingJeff geen moment meer alleen.. met een handje M&M'squote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom staat die jolien bij dat koken, vast omdat de streams erop staan en ze graag in beeld is. Ze heeft trouwens totaal geen uitstraling met die bril en dat sluike haar.
Hebben ze al een vergiet? of staat ie onder dat afgesloten deel dat maar niet losgespeeld mag worden .. Duurt lang !!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
Gooi die zooi in een vergiet die in de afwasbak past.
Daar maak je Haske (mijn hond) niet blij mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Bewoners eten Broccolisoep met papnoedels en Kiphondebrokken
Denk dat ze ivm met al die extra ff de realiteit uit het oog zijn verlorenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:44 schreef Droopie het volgende:
Serieus, nadat ze vanmiddag zoveel gegeten hebben, pleuren ze weer zoveel eten op hun bord
Tsja morgen is BB misschien weer pissed off en hebben ze nix.. dussss Vrete Alsof Het Je Laatste Dag isssss enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:44 schreef Droopie het volgende:
Serieus, nadat ze vanmiddag zoveel gegeten hebben, pleuren ze weer zoveel eten op hun bord
Chinezen zijn er groot... eh klein mee gewordenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef Kinga het volgende:
Kip, noodles en broccoli. Lekker droog maaltje, bah.
Ik heb voor de COS gereserveerd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef Jockari het volgende:
Verwachten ze de buurtbewoners ook nog ?
[ afbeelding ]
Gebleven.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Chinezen zijn er groot... eh klein mee geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb voor de COS gereserveerd.
Ik draai me ook om en leef nog steeds ..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
Ow ow ow mijn moeder draait zich om in de graf bij deze kookkunsten
Hahahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draai me ook om en leef nog steeds ..
Noedels te over...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
3 van die noedels-brokken de man volgens mij als het geen 4 zijn ..
op straffe van nominatiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
En de Pol.. Wie gaat het eerste overgeven na dit?
En álles opete.. weggooien magnie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan nog controleren of iedereen wel evenveel heef4
Die zullen wel na de onthulling komen. Stel je voor, dat ze binnenkomen en zeggen "Hallo Sharice en Wicky"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de nieuwe bewoners zich voorstellen; "Hoi, ik ben Remi" en "hoi, ik ben Nele"...
Die gezichten van de huidige bewoners dan "??????" Omkijkend naar hun Remi en Nele...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |