Dit was op vrijdag sluitingsdag nog het geval.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kielsog, is dat ook nedersaksisch?
Open Arms staat zeker nog wel KKD, was ergens in de stemweek nog nummer 2000.
Tussle, ik snap dat je van cryptische omschrijvingen houdt maar ik snap dus echt geen woord van wat je hier hebt geschrevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:17 schreef Tussle266 het volgende:
Inkel heeft vanmorgen de huiskat en de kitten gedraaid. Als die de keuzelijst haalt mag hij van mij in plaats van Bartje een uur lang walsen tijdens de warm-upshow dit jaar.
Inkel deed deze week de uurtjes van Bart. Op vrijdag heeft Bart om 11.45 een houseclassic. Inkel draaide Felix the Housecat & Miss Kitten. Staat niet op de keuzelijst. Vond ik leuk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Tussle, ik snap dat je van cryptische omschrijvingen houdt maar ik snap dus echt geen woord van wat je hier hebt geschreven
Ohja, de rest van de week hoor je dat niet natuurlijk. Het ging om Open Arms, Ride van Twenty One Pilots en nog 1..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit was op vrijdag sluitingsdag nog het geval.
Blije Jonathan J. De enige die het uiteindelijk ook haalde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, de rest van de week hoor je dat niet natuurlijk. Het ging om Open Arms, Ride van Twenty One Pilots en nog 1..
Sowieso zouden het Car Radio, Trees en Shy Away moeten zijn, maar ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Twenty One Pilots met nog maar 1 notering blijft wel mager, maar Ride is ook een beetje een onlogische keuze. Typisch weer zo'n keuzelijsteffect.
Ik denk dat voor allebei geldt dat een keuzelijstplekje voldoende zou zijn om gelanceerd te worden. Al weet je dat nooit helemaal zeker.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meest gemiste plaat is natuurlijk Midnight City.
Mijn 'haatplaat' die nog langs moet komen is overigens Love Shack, maar die is wel redelijk populair in dit topic wanneer de Top weer langskomtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, de eerste 500 zijn binnen. Als je haatplaat nu nog niet is geweest mag je langzaam écht boos worden.
SPOILER: 4347-4326Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oprecht woest hierom.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:52 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben nog altijd uurtjes aan het terugluisteren. Redleg en Kijk in de Vegte speculeren net waarom Ruby Tuesday de sterkste stijger van de Stones is. Van alle opties die ze noemen is er geen enkele 'Melanie overleed'.
Dit bewijst ook wel eens te meer dat er wel wat meer nagedacht mag worden over de samenstelling van de keuzelijst.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oprecht woest hierom.
En de versie van Melanie die zoveel mooier is staat niet eens in de lijst.
Ja Video Killed The Radio Star geeft bij mij niet voor niets ontzettende innerlijke conflicten.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, Trevor Horn zingt door die ouwe microfoon wat nasaal, het refrein is wat cheesy, maar dat stuk You aaaare a radio staahahaahaaar vind ik vocaal erg fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |