Sorry Rob, dat duurt nog wel effe. Ik vind dat in de basis best een mooi nummertje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Schandalig lage noteringen voor Cold as Ice en warm bad How 'bout Us.
Naja, dat heft elkaar dan wel weer op.
Ook is de Frits Sissing stemactie nog niet geweest, benieuwd wanneer die eens komt.
De zus van Egbert Douwe heeft in 2009 een keer in de lijst gestaan.quote:
Moet dat niet zussen zijn dan? Ik kan niet heel goed tegen musicalmuziek, maar in essentie niet het slechtste wat in de lijst staat nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zus van Egbert Douwe heeft in 2009 een keer in de lijst gestaan.
Moet je nagaan als er allemaal kutplaten in de top 200 staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Tja, Mexicanië is soms toch best een smakeloos land...
Mercy is ook een gedrocht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
Madness is idd echt een van de matigste platen die Muse heeft gemaakt naar mijn mening. Zeer mee eens, zou hem denk ik van alle nummers van Muse in de lijst ook het laagst zetten.
Maar goed ik ben een fan van oudere Muse dus zal wel aan mij liggen.
Ik leg de Miley-lat na Wrecking Ball ipv voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:34 schreef Fred_B het volgende:
Wrecking Ball is gewoon prima, sowieso is Miley uitstekend.![]()
LP en Foreigner vind ik eerlijk gezegd ook wel bovenste 2000-waardig.
Heb geen hekel aan Muse. Zeker een paar mooie nummers gemaakt. Een keer naar een concert geweest van ze. Leuk maar niet fantastisch.quote:
Hij slist echt heel erg bij het zingen ja, als je daarop echt gaat letten is het lastig luisterenquote:Op woensdag 22 januari 2025 00:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan Muse. Zeker een paar mooie nummers gemaakt. Een keer naar een concert geweest van ze. Leuk maar niet fantastisch.
Iemand zei me later: die vent van Muse haalt opzichtig adem voor elke zin die hij zingt. En dat is zo. Kan t niet meer niet horen.😆
Ik denk wel een stukje daarna dan, niet de eerstvolgende maar de eerstvolgende in lijstjescontext?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik leg de Miley-lat na Wrecking Ball ipv voor.
4x4 is een heerlijk nummer en dat was vlak erna.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk wel een stukje daarna dan, niet de eerstvolgende maar de eerstvolgende in lijstjescontext?
Ik vond het inderdaad een mix tussen Boys of Summer en Through the Looking Glass.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef MielMonteur het volgende:
Die People Watching van Sam Fender, komt die erin volgend jaar?
(t staat er al in want het is basically Through the Looking Glass, maar daarmee staat het wel helemaal in het rijtje van de lijst)
Dit verbaast me wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4x4 is een heerlijk nummer en dat was vlak erna.
Ik vind Party in the USA écht een fijn nummer, sorry not sorry. Neemt niet weg dat haar oeuvre er wél beter op is geworden sinds ze zich van Disney heeft losgeworsteld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik leg de Miley-lat na Wrecking Ball ipv voor.
Dat is nou bij uitstek een van die nummers die me in recordtempo naar een andere zender jaagt. Die schrille stem op dat plastic puberdeuntje, nee dank je.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind Party in the USA écht een fijn nummer, sorry not sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |