Ik heb van n00bie geleerd dat je op ‘Bloasmuziek’ moet zoeken. Dan is het net alsof het niet bestaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat laatste speelt bij mij ook wel een rol ja, Lex Uiting en Gé Reinders kom je allebei maar 1 keer tegen.
Staat genoteerd. We hebben tot nu toe in januari 35 album/live gehad die in december nog in een edit op de keuzelijst of in de echte lijst stonden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vannacht is bij het Top 2000 Dossier de Albumversie van Autobahn gedraaid. Een voorteken?
Maar in t Top 2000 dossier, een non stop programma met zo'n naam, neem ik t nog net iets meer serieusquote:Op maandag 27 januari 2025 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Staat genoteerd. We hebben tot nu toe in januari 35 album/live gehad die in december nog in een edit op de keuzelijst of in de echte lijst stonden.
Dat zou je zeggen, in een programma dat volgens R2 zelf draait om de huidige lijst. Alleen hebben ze deze week Rare Earth - Get Ready in de albumversie gedraaid. Wel jammer dat die er al 3 jaar niet meer in staat.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar in t Top 2000 dossier, een non stop programma met zo'n naam, neem ik t nog net iets meer serieus
Met Autobahn en Get Ready beide in de albumversie in de lijst zit om middernacht starten er niet meer inquote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, in een programma dat volgens R2 zelf draait om de huidige lijst. Alleen hebben ze deze week Rare Earth - Get Ready in de albumversie gedraaid. Wel jammer dat die er al 3 jaar niet meer in staat.
Neemt niet weg dat het best iets kan zijn. We hebben er nu dus 35, waarvan een deel uit die dossier-uren komt. Plus 81 liederen die in het geheel niet op de keuzelijst stonden. Datum en tijd erbij gezet. Eind van de week als er een keuzelijstje komt kan ik er misschien voor het eerst iets van leren.
Heb je eigenlijk ergens een overzichtje wat er door de jaren heen is langsgekomen met de albumshow? Daar kon ik laatst niet zoveel over vinden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van Inkel schijnt tussen 1 en 2 alleen Ambient/downtempo gedraaid te hebben, maar dat is niet op de playlist gekomen, dus daar hoeven we niet vanuit te gaan
nee, dan zal je per week op die uren moeten zoekenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ergens een overzichtje wat er door de jaren heen is langsgekomen met de albumshow? Daar kon ik laatst niet zoveel over vinden.
Dit is wel een reden om in de zomervakantie alvast 200 e-mailadressen aan te maken. Geen Bart Elstak uurtje meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met Autobahn en Get Ready beide in de albumversie in de lijst zit om middernacht starten er niet meer in
Earth and Fire er nog bij en we moeten om 11 uur beginnen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met Autobahn en Get Ready beide in de albumversie in de lijst zit om middernacht starten er niet meer in
Get ready is wel een heerlijk nummerquote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, in een programma dat volgens R2 zelf draait om de huidige lijst. Alleen hebben ze deze week Rare Earth - Get Ready in de albumversie gedraaid. Wel jammer dat die er al 3 jaar niet meer in staat.
Neemt niet weg dat het best iets kan zijn. We hebben er nu dus 35, waarvan een deel uit die dossier-uren komt. Plus 81 liederen die in het geheel niet op de keuzelijst stonden. Datum en tijd erbij gezet. Eind van de week als er een keuzelijstje komt kan ik er misschien voor het eerst iets van leren.
Was ik al bang voorquote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, dan zal je per week op die uren moeten zoeken
Eerlijk gezegd heb ik maar 2 keer de albumshow geluisterd. In 2015, nog met Hans Schiffers.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Maar in principe doen ze alleen het eerste kwartiertje er iets mee volgens mij? Gewoon van een bepaald album 1 bekende en 1 minder bekende track draaien en dan gaan ze weer een beetje over tot de orde van de dag. Dus dan hoef ik geen 3 uur per week terug te luisteren.
Dit doen ze, maar dan niet een kwartiertje, maar drie uur lang. Dat is iets van 5 albums per uur. Want ze draaien gedurende de show ook 4 of 5 tracks van de nieuwe release van de week en een enkel nummer dat om een andere reden in het albumnieuws is die week.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewoon van een bepaald album 1 bekende en 1 minder bekende track draaien
Van mij mogen ze hier trouwens wel weer eens een update van doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik maar 2 keer de albumshow geluisterd. In 2015, nog met Hans Schiffers.
Hij behandelde toen de Top 50 of 60 best scorende albums in de Top 2000.
Dus ik ben geen kenner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 27-01-2025 14:13:39 ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hier trouwens wel weer eens een update van doen.
Denk niet dat 21 nog op 2 staat en dat Liverpool Rain weer de top 10 haalt. En Passenger staat ook vast niet meer in de lijst. (Hoezee)
De Top 60 albums in 2014:Wel een leuke lijst. Combinatie van legendarische klassieke albums met een paar laatste-jaren-hypes ertussen. Die laatsten zullen inderdaad wel wat weggezakt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
Maar dat nummer is uit 1971.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:37 schreef Tussle266 het volgende:
Mailtje gestuurd naar R5 dat Ten Years After op de 60’s keuzelijst voor volgende week moet. Anders staat TYADF even op de stoep met wat hooivorken. Mailtje teruggekregen dat ze dat gaan doen. Zal mij benieuwen.
Hoe kan die Woodstock nou uit 71 zijn?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dat nummer is uit 1971.
Zelfs de Woodstockversie is uit de 70s
Albumversie is uit 1971, de film/album van het concert uit mei 1970.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe kan die Woodstock nou uit 71 zijn?
Op zich een solide punt. Hoe kom ik dan bij ‘68?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Albumversie is uit 1971, de film/album van het concert uit mei 1970.
Er is ook een versie op het album Undead uit 1968, maar dat is niet de versie uit de top 2000quote:Op maandag 27 januari 2025 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Op zich een solide punt. Hoe kom ik dan bij ‘68?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |