in 46 bij spapaars staat mn quote nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik er een verwijderen? Heb je zelf al gedaan
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder.Jeetje dat is niet best..geen nekklachten?. Die mevrouw was niet zo aant opletten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje hejj 4de ongeluk, oppassen jij hejj...🤗
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 10:31:43 ]Gewoon omdat het kan!
Ik moet er even induiken strakjes haha je maakt me erg nieuwsgierig... hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keek even op het internet, alle covers (of omslagen?) zijn aangepast.
Het eerste wat ik deed in de bibliotheek was kijken of er een nieuw deel was.
Ben jij ook al aan de piel... we pielen allemaal lekker vandaag..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit te pielen en dan maak ik er een nieuw bericht van![]()
Gedaan, haalde die van jou ook per ongelijk wegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
in 46 bij spapaars staat mn quote nog
zou je die willen weghalen?
ja het is even niet anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
@:Kissingbird
Je weet het niet het kan altijd nog later komen.
Maar man o man wat een pech heb je zeg.
Hopelijk heb je zelf ook niets
Er zijn er zelfs 2 speelfilms van de Kameleon gemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet er even induiken strakjes haha je maakt me erg nieuwsgierig... haha
Nee, terug draaien kan helaas nietquote:
Wel eens naar Terherne geweest?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 2 speelfilms van de Kameleon gemaakt.
Natuurlijk bekeken, en nee, het zijn niet de personages die je in je fantasie had.
Omg ik loop echt achter... natuurlijk ken ik de Kameleon van horen zeggen hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 2 speelfilms van de Kameleon gemaakt.
Natuurlijk bekeken, en nee, het zijn niet de personages die je in je fantasie had.
Held Hotze de Roos.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omg ik loop echt achter... natuurlijk ken ik de Kameleon van horen zeggen haha
Nou jij bent echt helemaal op de hoogte...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:53 schreef spapaars het volgende:
Moet zeggen dat alle boeven in zijn opinie langharige tuig was.
Jeugdboeken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou jij bent echt helemaal op de hoogte.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou jij bent echt helemaal op de hoogte...
Ik heb een eigen bus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"
En dat kost haar niks...
Helamaal niets?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"
En dat kost haar niks...
Ooh dan is zij waarschijnlijk de 1ste die opgehaald wordt, ik zie haar altijd alleen zitten.. misschien doet ze wel een beetje jokkebrokke tegen mij want het is wel een apart figuur...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bus.
Maar soms moet ik idd met zo'n "busje", maar da's echt geen lolletje.
Dat vervoer moet je delen en heb je dikwijls bij zo'n rit een rondje gemeente om iedereen op te halen en af te zetten.
En hier is dat ook nog niet eens voor niets. Wel wat korting van de gemeente omdat de bushalte veels te ver weg is.
Dat zegt ze tegen mij... maar wat ik net zeg tegen Ebinas misschien jokt ze er wel een beetje over.. aparte troela hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helamaal niets?
Ik kan ook met zo bus, maar moet er wel voor betalen, niet veel maar wel iets
Ik vind het een ellende die busjes die wachttijden en dat omrijden.
Ik gebruik hem zelden
Leeftijd maakt me niet zo veel uit. Als het maar sprankelenden mensen zijnquote:
Ik ben die kuikens een beetje zat, zo kinderachtig af en toe... hoeven ook niet stokoud te zijn maar iets ouder mag voor mij wel...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leeftijd maakt me niet zo veel uit. Als het maar sprankelenden mensen zijn
Erg jonge groep dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben die kuikens een beetje zat, zo kinderachtig af en toe... hoeven ook niet stokoud te zijn maar iets ouder mag voor mij wel...
Ja echt heel jong... hij heeft wel een oudere kop ddww hihiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Erg jonge groep dit jaar.
Dacht dat Niels wat ouder wasmaar die is nog niet eens zo oud.
Ja echt wel! zeker als hij ook nog wat moe is.. 38 pas.. ziet eruit als in de 50 vind ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt heel jong... hij heeft wel een oudere kop ddww hihi
Of het is een dunner bevolkte buurt kan ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan is zij waarschijnlijk de 1ste die opgehaald wordt, ik zie haar altijd alleen zitten.. misschien doet ze wel een beetje jokkebrokke tegen mij want het is wel een apart figuur...
Zelfde Dot. Het is fijn dat ze er zijn, want als het moet heb je in ieder geval dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helamaal niets?
Ik kan ook met zo bus, maar moet er wel voor betalen, niet veel maar wel iets
Ik vind het een ellende die busjes die wachttijden en dat omrijden.
Ik gebruik hem zelden
De meeste zijn stil die in zo busje zitten. Ik hou er wel van om gezellig te babbelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfde Dot. Het is fijn dat ze er zijn, want als het moet heb je in ieder geval dit.
Maar je verliest heel veel tijd ermee.
En ik heb vaak ook geen zin in sociaal geklets in zo'n busje.
Gewoon goedemorgen, goedemiddag. Naar buiten kijken en tot ziens! is voor mij genoeg
Ik neem hem even hier mee naar toe ipv de COS.quote:
Oh dan moeten die van jou in mijn busje en die van mij bij jouquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn stil die in zo busje zitten. Ik hou er wel van om gezellig te babbelen.
Ja ik ben al jaren niet meer met dat busje geweest, vind het echt een drama
Toen mijn grootmoeder nog leefde ben ik wel eens mee geweest met zo'n regio taxi. Regelrechte hel vond ik het. Halve provincie gezien voordat je ergens bentquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn stil die in zo busje zitten. Ik hou er wel van om gezellig te babbelen.
Ja ik ben al jaren niet meer met dat busje geweest, vind het echt een drama
Dan is het wel fijn. Het jammere is dat het spontane er van af is, je moet altijd minimaal een uur van tevoren bellenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dan moeten die van jou in mijn busje en die van mij bij jou![]()
Maar de laatste keer dat ik schilderles had was mijn auto kapot. Zonder dat busje had ik nooit zelfstandig op les gekomen. Ondanks dat ik veel tijd verloor aan de ritten, kon ik toch schilderen.
Ja er was een paar keer actiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Lees ik de cos terug. Best wel actie.
Dus hup streams aan.
En wat tref ik...................kleff en beff op 2 streams
Klopt. Even naar het dorp voor een paar boodschapjes of zo, is niet te doen op deze manier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn. Het jammere is dat het spontane er van af is, je moet altijd minimaal een uur van tevoren bellen
ik houd het in de gaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja er was een paar keer actie![]()
maar er gaat nog een spel komen met 5 bewoners.
Valt me mee dat ze vandaag al wat dingen hebben gedaan ipv bankhangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik houd het in de gaten.
Maar dat spel zal wel achter een SL zijn.
Hoewel als ze terug komen kan het ook wel leuke streams geven
Ja, is echt ellende.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Toen mijn grootmoeder nog leefde ben ik wel eens mee geweest met zo'n regio taxi. Regelrechte hel vond ik het. Halve provincie gezien voordat je ergens bent
Ja en je ziet dat iets meer eten of iets lekkers gelijk ook meer de ware aard van personen laat zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze vandaag al wat dingen hebben gedaan ipv bankhangen.
Ja zo'n dergelijke ervaring heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt ellende.
Ik wilde een keer naar Rheden, vanauit Zutphe. Als eerste kwam die man al te laat.Zegt hij dat we eerst iemand in Deventer moeten ophalen. en dan vandaar uit weer naar Rheden.
Ik zei zijn jullie wel goed wijs, tegen de tijd dat ik opghaald moet worden kan ik met de jas aan blijven zitten.
Deventer is een andere kant op dan Rheden
Ik zeg laat maar en ben zo weer uitgestapt
Oh da's wel heel erg de tijden niet halen zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt ellende.
Ik wilde een keer naar Rheden, vanauit Zutphe. Als eerste kwam die man al te laat.Zegt hij dat we eerst iemand in Deventer moeten ophalen. en dan vandaar uit weer naar Rheden.
Ik zei zijn jullie wel goed wijs, tegen de tijd dat ik opghaald moet worden kan ik met de jas aan blijven zitten.
Deventer is een andere kant op dan Rheden
Ik zeg laat maar en ben zo weer uitgestapt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Lees ik de cos terug. Best wel actie.
Dus hup streams aan.
En wat tref ik...................kleff en beff op 2 streams
Dat mogen wij toch niet zien, er gaan ook nog nieuwe bewoners komen als het goed isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja er was een paar keer actie![]()
maar er gaat nog een spel komen met 5 bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |