quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is koud, zelfs in de kantine van de atletiek.
Ja dat komt wel goed...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan eten we beiden lekker
Laatste keer bami kan ik me niet eens herinneren
Dat heb ik nou nog steeds niet begrepen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:09 schreef spapaars het volgende:
Met stadsverwarming zijn de kosten voornamelijk de vaste lasten.
Meer of minder stoken maakt niet veel uit.
Zeker was erg lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.... lekker gegeten gisteren?
Zo ook hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Warmtepomp hier. Staat altijd op 20 graden. Behalve op de slaapkamer daar is de verwarming uit.
Lekker hoor... krijg al water in mondje..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ham, kaas aardappelpuree en kaassaus
Ehm. Ja. Waar ik ben is het -2.quote:
Alles is al aanwezig, de warmte laat je wel of niet toe in het huisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog steeds niet begrepen.
Ik heb blokverwarming en val daar ook onder.
Hoe kan dat dan?
Ik durf niet meer te stoken omdat ik dat niet snap
Aha is het zo simpel, klinkt wel logisch ook (achter af gezegd natuurlijk).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles is al aanwezig, de warmte laat je wel of niet toe in het huis
Daarom een best wel hoge rekening voor het hebben van zoiets.
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Waar ik ben is het -2.
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.
En ja, bewust met een hoofdletter.
Je hebt blokverwarming of stadsverwarming.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha is het zo simpel, klinkt wel logisch ook (achter af gezegd natuurlijk).
Het staat al warm (gestookt) bij de voordeur bedoel je.
Vandaar ook dat ze zeggen als er een aantal in het blok veel stoken ik daar aan mee betaal.
De "ketel" draait om het hete water bij alle voordeuren constant te houden.
Hier blokverwarming en dan brult hij dus ook nog voor mijn eigen gebruik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt blokverwarming of stadsverwarming.
Bij blokverwarming staat er een ketel te brullen in de buurt en betaal je voor het gebruik.
Bij stadsverwarming zijn het vooral de vaste kosten en die zijn niet mild.
Mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..
Hi ik heb geen flauw idee... ik ben bang dat ik me even moet inlezen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe gaat het overigens met de tweeling Klinkhamer, en Gerben? (allemaal gelezen)
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetje
Als ik goed kon lopen ook. Maar ik zit in een rolstoel en kan dan geen kant meer opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.
Ja echt hoor, dat wordt een feestje..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetje
Wie weet komt het er ooit nog eens van en dat wij dat nog mee mogen maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hoor, dat wordt een feestje..![]()
Ja precies, goed koud met een zonnetje... we blijven dromen..
Ja, absoluutquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.
En ja, bewust met een hoofdletter.
Ja ik hou ook van een flink pak sneeuw maar niet tijdens de Elfstedentocht... dan moet het weertje van Ebinas..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.
Nou zou echt zo supergaaf zijn..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie weet komt het er ooit nog eens van en dat wij dat nog mee mogen maken.
Ooh dat is dan wel heftig... dan kan je dus geen deur meer uit..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ik goed kon lopen ook. Maar ik zit in een rolstoel en kan dan geen kant meer op![]()
Nu zijn er een soort van ski's voor de voorwieltjes, maar die zijn nog best prijzig.
Daarnaast schep je bakken met sneeuw in zo'n stoel en dat lekt uren na in huis*
Keek even op het internet, alle covers (of omslagen?) zijn aangepast.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi ik heb geen flauw idee... ik ben bang dat ik me even moet inlezen..
Ik kan dan niet meer weg nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is dan wel heftig... dan kan je dus geen deur meer uit..![]()
Ja die smeltzooi word je ook niet vrolijk van in huis..
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan dan niet meer weg nee.
Warmere winters vind ik dan ook niet zo heul erg
Hejj Kissy... wat een mazzelkontje ben jij toch hé... wij hebben nog noppes gehad..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
Liggen hier nog steeds wat plukjes sneeuwWel iedere dag minder helaas.
Hoi Frummelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy... wat een mazzelkontje ben jij toch hé... wij hebben nog noppes gehad..
Op zich wel een mooi iets.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"
En dat kost haar niks...
Ja fraai hoor... ik vind het zo gaaf...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Ja we hadden hier wel heel veel geluk dat er zoveel sneeuw viel en dat het zo lang is blijven liggen.
Denk dat er bij jullie ook nog wel sneeuw gaat vallen, hier ook hoop ik.
Ja echt hoor, ik woon in een gehucht in Friesland maar dat is hier goed voor elkaar hoor...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi iets.
Oma laat zich vervoeren, en met het openbare vervoer is het niet haar ding.
Ja dat is wel minder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja fraai hoor... ik vind het zo gaaf...
Nou ik hoop het... maar wel klooie voor mensen die er doorheen moeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kissingbird op 18-01-2025 10:26:05 ]Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 10:30:54 ]
[..]
Ja dat is wel minder.Jemig wat een pech, maar gelukkig heb je zelf niets en zat je zoon er niet bij in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Moet ik er een verwijderen? Heb je zelf al gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit te pielen en dan maak ik er een nieuw bericht van![]()
die zat er weer bij.. maar geen last door dit ongeluk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een pech, maar gelukkig heb je zelf niets en zat je zoon er niet bij in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 10:29:47 ]Smile, it's free therapy.
in 46 bij spapaars staat mn quote nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik er een verwijderen? Heb je zelf al gedaan
[..]
Ja dat is wel minder.Jeetje dat is niet best..geen nekklachten?. Die mevrouw was niet zo aant opletten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje hejj 4de ongeluk, oppassen jij hejj...🤗
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 10:31:43 ]Gewoon omdat het kan!
Ik moet er even induiken strakjes haha je maakt me erg nieuwsgierig... hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keek even op het internet, alle covers (of omslagen?) zijn aangepast.
Het eerste wat ik deed in de bibliotheek was kijken of er een nieuw deel was.
Ben jij ook al aan de piel... we pielen allemaal lekker vandaag..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit te pielen en dan maak ik er een nieuw bericht van![]()
Gedaan, haalde die van jou ook per ongelijk wegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
in 46 bij spapaars staat mn quote nog
zou je die willen weghalen?
ja het is even niet anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
@:Kissingbird
Je weet het niet het kan altijd nog later komen.
Maar man o man wat een pech heb je zeg.
Hopelijk heb je zelf ook niets
Er zijn er zelfs 2 speelfilms van de Kameleon gemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet er even induiken strakjes haha je maakt me erg nieuwsgierig... haha
Nee, terug draaien kan helaas nietquote:
Wel eens naar Terherne geweest?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 2 speelfilms van de Kameleon gemaakt.
Natuurlijk bekeken, en nee, het zijn niet de personages die je in je fantasie had.
Omg ik loop echt achter... natuurlijk ken ik de Kameleon van horen zeggen hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 2 speelfilms van de Kameleon gemaakt.
Natuurlijk bekeken, en nee, het zijn niet de personages die je in je fantasie had.
Held Hotze de Roos.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omg ik loop echt achter... natuurlijk ken ik de Kameleon van horen zeggen haha
Nou jij bent echt helemaal op de hoogte...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:53 schreef spapaars het volgende:
Moet zeggen dat alle boeven in zijn opinie langharige tuig was.
Jeugdboeken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou jij bent echt helemaal op de hoogte.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou jij bent echt helemaal op de hoogte...
Ik heb een eigen bus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"
En dat kost haar niks...
Helamaal niets?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En dat kost haar niks...
Ooh dan is zij waarschijnlijk de 1ste die opgehaald wordt, ik zie haar altijd alleen zitten.. misschien doet ze wel een beetje jokkebrokke tegen mij want het is wel een apart figuur...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bus.
Maar soms moet ik idd met zo'n "busje", maar da's echt geen lolletje.
Dat vervoer moet je delen en heb je dikwijls bij zo'n rit een rondje gemeente om iedereen op te halen en af te zetten.
En hier is dat ook nog niet eens voor niets. Wel wat korting van de gemeente omdat de bushalte veels te ver weg is.
Dat zegt ze tegen mij... maar wat ik net zeg tegen Ebinas misschien jokt ze er wel een beetje over.. aparte troela hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helamaal niets?
Ik kan ook met zo bus, maar moet er wel voor betalen, niet veel maar wel iets
Ik vind het een ellende die busjes die wachttijden en dat omrijden.
Ik gebruik hem zelden
Leeftijd maakt me niet zo veel uit. Als het maar sprankelenden mensen zijnquote:
Ik ben die kuikens een beetje zat, zo kinderachtig af en toe... hoeven ook niet stokoud te zijn maar iets ouder mag voor mij wel...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leeftijd maakt me niet zo veel uit. Als het maar sprankelenden mensen zijn
Erg jonge groep dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben die kuikens een beetje zat, zo kinderachtig af en toe... hoeven ook niet stokoud te zijn maar iets ouder mag voor mij wel...
Ja echt heel jong... hij heeft wel een oudere kop ddww hihiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Erg jonge groep dit jaar.
Dacht dat Niels wat ouder wasmaar die is nog niet eens zo oud.
Ja echt wel! zeker als hij ook nog wat moe is.. 38 pas.. ziet eruit als in de 50 vind ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt heel jong... hij heeft wel een oudere kop ddww hihi
Of het is een dunner bevolkte buurt kan ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan is zij waarschijnlijk de 1ste die opgehaald wordt, ik zie haar altijd alleen zitten.. misschien doet ze wel een beetje jokkebrokke tegen mij want het is wel een apart figuur...
Zelfde Dot. Het is fijn dat ze er zijn, want als het moet heb je in ieder geval dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helamaal niets?
Ik kan ook met zo bus, maar moet er wel voor betalen, niet veel maar wel iets
Ik vind het een ellende die busjes die wachttijden en dat omrijden.
Ik gebruik hem zelden
De meeste zijn stil die in zo busje zitten. Ik hou er wel van om gezellig te babbelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfde Dot. Het is fijn dat ze er zijn, want als het moet heb je in ieder geval dit.
Maar je verliest heel veel tijd ermee.
En ik heb vaak ook geen zin in sociaal geklets in zo'n busje.
Gewoon goedemorgen, goedemiddag. Naar buiten kijken en tot ziens! is voor mij genoeg
Ik neem hem even hier mee naar toe ipv de COS.quote:
Oh dan moeten die van jou in mijn busje en die van mij bij jouquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn stil die in zo busje zitten. Ik hou er wel van om gezellig te babbelen.
Ja ik ben al jaren niet meer met dat busje geweest, vind het echt een drama
Toen mijn grootmoeder nog leefde ben ik wel eens mee geweest met zo'n regio taxi. Regelrechte hel vond ik het. Halve provincie gezien voordat je ergens bentquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn stil die in zo busje zitten. Ik hou er wel van om gezellig te babbelen.
Ja ik ben al jaren niet meer met dat busje geweest, vind het echt een drama
Dan is het wel fijn. Het jammere is dat het spontane er van af is, je moet altijd minimaal een uur van tevoren bellenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dan moeten die van jou in mijn busje en die van mij bij jou![]()
Maar de laatste keer dat ik schilderles had was mijn auto kapot. Zonder dat busje had ik nooit zelfstandig op les gekomen. Ondanks dat ik veel tijd verloor aan de ritten, kon ik toch schilderen.
Ja er was een paar keer actiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Lees ik de cos terug. Best wel actie.
Dus hup streams aan.
En wat tref ik...................kleff en beff op 2 streams
Klopt. Even naar het dorp voor een paar boodschapjes of zo, is niet te doen op deze manier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn. Het jammere is dat het spontane er van af is, je moet altijd minimaal een uur van tevoren bellen
ik houd het in de gaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja er was een paar keer actie![]()
maar er gaat nog een spel komen met 5 bewoners.
Valt me mee dat ze vandaag al wat dingen hebben gedaan ipv bankhangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik houd het in de gaten.
Maar dat spel zal wel achter een SL zijn.
Hoewel als ze terug komen kan het ook wel leuke streams geven
Ja, is echt ellende.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Toen mijn grootmoeder nog leefde ben ik wel eens mee geweest met zo'n regio taxi. Regelrechte hel vond ik het. Halve provincie gezien voordat je ergens bent
Ja en je ziet dat iets meer eten of iets lekkers gelijk ook meer de ware aard van personen laat zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze vandaag al wat dingen hebben gedaan ipv bankhangen.
Ja zo'n dergelijke ervaring heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt ellende.
Ik wilde een keer naar Rheden, vanauit Zutphe. Als eerste kwam die man al te laat.Zegt hij dat we eerst iemand in Deventer moeten ophalen. en dan vandaar uit weer naar Rheden.
Ik zei zijn jullie wel goed wijs, tegen de tijd dat ik opghaald moet worden kan ik met de jas aan blijven zitten.
Deventer is een andere kant op dan Rheden
Ik zeg laat maar en ben zo weer uitgestapt
Oh da's wel heel erg de tijden niet halen zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt ellende.
Ik wilde een keer naar Rheden, vanauit Zutphe. Als eerste kwam die man al te laat.Zegt hij dat we eerst iemand in Deventer moeten ophalen. en dan vandaar uit weer naar Rheden.
Ik zei zijn jullie wel goed wijs, tegen de tijd dat ik opghaald moet worden kan ik met de jas aan blijven zitten.
Deventer is een andere kant op dan Rheden
Ik zeg laat maar en ben zo weer uitgestapt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Lees ik de cos terug. Best wel actie.
Dus hup streams aan.
En wat tref ik...................kleff en beff op 2 streams
Dat mogen wij toch niet zien, er gaan ook nog nieuwe bewoners komen als het goed isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja er was een paar keer actie![]()
maar er gaat nog een spel komen met 5 bewoners.
Niet normaal tochquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja zo'n dergelijke ervaring heb ik ook.
Ja, zou zo maar kunnen... hiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja echt wel! zeker als hij ook nog wat moe is.. 38 pas.. ziet eruit als in de 50 vind ik
Ja dat snap ik, is ook niet leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:12 schreef Ebinas het volgende:
Toen ik net in de stoel kwam te zitten.
Werkte ik nog en had nog geen aangepaste auto.
Ik heb geloof ik 1,5 jaar dagelijks zo naar mijn werk moeten reizen.
Wat voelde ik me soms sneu.
Oepsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Karma omdat ik jou vanochtend het forum langs wilde sturen
Dit dorp telt 1000 inwoners, dat zou er ook wel mee te maken hebben...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of het is een dunner bevolkte buurt kan ook.
Ik woon ook dorps, maar niet echt dunbevolkte zeg maar.
ja klopt!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en je ziet dat iets meer eten of iets lekkers gelijk ook meer de ware aard van personen laat zien.
Volgens mij wat het ook daar dat er vorig jaar m&m's waren. Iemand had toen een potje boven het bed, waar anderen ook uit gingen jatten
Kan zijn dat die pas over een week komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mogen wij toch niet zien, er gaan ook nog nieuwe bewoners komen als het goed is
Ik doe nu nog vrijwilligerswerk, maar dat zit bijna naast mijn huis.quote:
1650 hier. Valt ook nog wel mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit dorp telt 1000 inwoners, dat zou er ook wel mee te maken hebben...
Pfoei nee, zeker niet. Ik vind zo'n verlaagd WMO tarief al aan de prijsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Sindsdien nam ze ook altijd een gewone taxi, maar dat is, geen goedkope oplossing.
Ja dat snap ik wel een wat een reistijd zou daarin gezeten hebben...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:12 schreef Ebinas het volgende:
Toen ik net in de stoel kwam te zitten.
Werkte ik nog en had nog geen aangepaste auto.
Ik heb geloof ik 1,5 jaar dagelijks zo naar mijn werk moeten reizen.
Wat voelde ik me soms sneu.
Hier kreeg toen nog iedereen die 65+ was zo'n kaart, maar dat is nu niet meer zo en die taxikosten die kon ze wel missenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pfoei nee, zeker niet. Ik vind zo'n verlaagd WMO tarief al aan de prijs. Zeker in verhouding tot wat je ervoor krijgt
Ik moet voor mij vrijwillgers werk vaak naar Apeldoorn maar kan dan wel met iemand meerijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik doe nu nog vrijwilligerswerk, maar dat zit bijna naast mijn huis.
Al rollend te doen gelukkig
Nee, dat is het zeker nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Sindsdien nam ze ook altijd een gewone taxi, maar dat is, geen goedkope oplossing.
Ooo dat is wel relaxed...👍quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik doe nu nog vrijwilligerswerk, maar dat zit bijna naast mijn huis.
Al rollend te doen gelukkig
Godzijdank, want dat zou nog meer mensen = nog langer wachten zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier kreeg toen nog iedereen die 65+ was zo'n kaart, maar dat is nu niet meer zo en die taxikosten die kon ze wel missen
Oooh echt, ik dacht vandaag...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja klopt!!
[..]
Kan zijn dat die pas over een week komen.
Wat fijn dat je dan mee kan rijden, want anders is het gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet voor mij vrijwillgers werk vaak naar Apeldoorn maar kan dan wel met iemand meerijden
Vergaderingen van ons zelf doe ik ook rollende, nog geen 5 minuten
Ik heb geen idee hoe dat hier verder gaat... het zijn allemaal kleine dorpjes... ik woon hier nog niet zo gek lang..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
1650 hier. Valt ook nog wel mee.
Maar wel nog een aantal kleinere dorpen die hierin niet meegeteld zijn, gaan wel met de zelfde regiotaxi
Maar ik denk dat je wel heel mooi woont.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat hier verder gaat... het zijn allemaal kleine dorpjes... ik woon hier nog niet zo gek lang..
Nee, ik kan dan wel een taxi nemen, een gewone, maar als ik mee kan rijden is het wel fijn. Ellende is dan altij wel dat de scoot niet mee kan en ik soms best een eindje in een gebouw moet lopen met de rollator.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dan mee kan rijden, want anders is het gewoon niet leuk meer.
Ik ook zo'n 5 min. Weer of geen weer (of er moet sneeuw liggen, dan gaat het niet), maar anders vind ik het heerlijk rollen. Mooi afstandje
Dat is best een groot nadeel, dan heb je kruit lichamelijk al verschoten. Wat je altijd weer even terug moet betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan wel een taxi nemen, een gewone, maar als ik mee kan rijden is het wel fijn. Ellende is dan altij wel dat de scoot niet mee kan en ik soms best een eindje in een gebouw moet lopen met de rollator.
Maar goed we komen er voel het daarna wel, maar ik heb wel wat gedaan denk ik dan maar
Jawel.. maar ik heb heel erg moeten wennen... het is verdomde stil hier... ik kom uit Loosdrecht en dat is toch wel een ander verhaal... hiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je wel heel mooi woont.
Wel een dorpskern in de buurt (winkels enz.), da's altijd wel handig
Oh dat is wel even een stukje verderop zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jawel.. maar ik heb heel erg moeten wennen... het is verdomde stil hier... ik kom uit Loosdrecht en dat is toch wel een ander verhaal... hi
Ja Harlingen ligt hier om de hoek en dat is zo vreselijk gezellie maar erg druk in de zomer een en al toerisme... maar wel lekker reuring, daar hou ik wel van...
Hier int dorp zie je amper een kip lopen hoor... zo stil.. haha
Ja heerlijke omgeving ook.. daar weet je alles van...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat is wel even een stukje verderop zeg.
Ik ken Loosdrecht, kom daar niet ver vandaan. Ik woonde destijds in Maarssen. En heb daar veel gefietst. Tot een aantal jaren geleden was ik daar nog vaak bij mijn beste vriend.
Maar je hebt een aardige sprong omhoog gemaakt en een stuk rustiger idd
Ik zit daar nu nog niet heel ver vandaan, maar ben ook ergens gaan wonen waar ik niets of niemand kende.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijke omgeving ook.. daar weet je alles van...![]()
Ja dat is wel een uitdaging geweest om hier naartoe te verhuizen...
En ik moet vreselijk wennen aan de inwoners... zo nors en onvriendelijk maar ja... haha
Gaat dat her en der rond?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg toch het vermoede, dat de nieuwe bewoners de echte Remi en Nele gaan zijn.
Dat zou ook wel grappig zijn.quote:
ZIjn twee fake bewoners, alleen weten de bewoners dat nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou ook wel grappig zijn.
Hallo ik ben Nele, hallo ik ben Nele
Haai, ik ben Remi, Hi Remi, ik ben Remi
En dan die anderen zien kijken
Wij weten ook alleen maar dat ze fake zijn, de grap is dat wij ook niet weten hoe ze echt heten. Althans, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn twee fake bewoners, alleen weten de bewoners dat nog steeds niet
Sherice geloof ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wij weten ook alleen maar dat ze fake zijn, de grap is dat wij ook niet weten hoe ze echt heten. Althans, voor zover ik weet.
Ja is wel bekend sharice en wicky was het geloof ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wij weten ook alleen maar dat ze fake zijn, de grap is dat wij ook niet weten hoe ze echt heten. Althans, voor zover ik weet.
de Viking?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel bekend sharice en wicky was het geloof ik.
Zoiets was het tooch of was het whickyquote:
Ja zoiets. Ik weet het ook niet exact meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets was het tooch of was het whicky
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik weet het ook niet exact meer.
Even gekeken wicky is het volgens zijn bewoners topicquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik weet het ook niet exact meer.
Ja, dat klopt. Ik heb het hem zelf horen vertellen in een van de filmpjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Even gekeken wicky is het volgens zijn bewoners topic
Ben benieuwd wanneer ze het bekend mogen makenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met de W van Whiskey , en niet de V van Vikaash
Oh Dotje, ik heb net een nieuwe COS geopend. "Apetito" is fout, moet zijn "Appetito".quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze het bekend mogen maken
Wie was je aan het versieren?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:13 schreef B00STER het volgende:
Zo.... weer terug. Het was even snel werken en versieren, maar gelukt.
quote:
Dat zeer zeker. Hebben ze daar nu muziek dan? Heb de streams niet aan. Zit the tribute off the bands te kijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik regel shizzle! Je 'doet wat met muziek' of niet he![]()
Vandaar dat niemand reageert haha. Ja ze hebben een verkleedfeestje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Hebben ze daar nu muziek dan? Heb de streams niet aan. Zit the tribute off the bands te kijken.
O nou dat gaat wat worden. Ik zag drank. Hou sowieso niet van die feestjes in BB of andere rlssen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vandaar dat niemand reageert haha. Ja ze hebben een verkleedfeestje.
Zeg, moppersmurf!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dat gaat wat worden. Ik zag drank. Hou sowieso niet van die feestjes in BB of andere rlssen.
Wat is er nu grote smurfquote:
Haha ik plaag maar. Volgens mij is er ook alleen alcoholvrij als ik het goed zie. En een hele bak met kip waar niemand aankomt, maar de popcorn wordt echt aangevallen. Ik had het wel geweten als ik 2 weken bijna niet had gegeten, maar goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu grote smurfHeb daar echt nooit wat aan gevonden. Dat gezuip en dronken gelal niets voor mij.
Nou als je ziet wat ze vandaag hebben gegeten. Twee afgeladen borden warm eten chips en m&msquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haha ik plaag maar. Volgens mij is er ook alleen alcoholvrij als ik het goed zie. En een hele bak met kip waar niemand aankomt, maar de popcorn wordt echt aangevallen. Ik had het wel geweten als ik 2 weken bijna niet had gegeten, maar goed.
Oh dat heb ik gemist, maar dan vind ik de keuze voor popcorn nog meer bijzonder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat ze vandaag hebben gegeten. Twee afgeladen borden warm eten chips en m&ms
Ach ja toch niet te peilenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, maar dan vind ik de keuze voor popcorn nog meer bijzonder.
Hier kun je alles bespreken, on- en offtopic.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef patrick37 het volgende:
Is dit nu het juiste topic om bewoners en dergelijke te bespreken?
Hallo Patrick. Hier zit je in de slowchat. Wil je over de streams meepraten moet je hier zijn. BB / [BB 25-COS#96] Dress to impress!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef patrick37 het volgende:
Is dit nu het juiste topic om bewoners en dergelijke te bespreken?
Dat was héél even niet zo.. BB heeft namelijk ineens een Brainfart gekregen ...en ze moesten allemaal verplicht feesten..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef patrick37 het volgende:
Dankjewel dotteke,
Ik wil niet praten over wat er op de streams gebeurd, ik ben nieuwsgierig naar de mening van anderen over de bewoners en bb overall
Ik vind het namelijk nogal saai en de bewoners erg passief
Dan zit je hier goed. 👍 en ik deel je mening. Het is ook saaiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef patrick37 het volgende:
Dankjewel dotteke,
Ik wil niet praten over wat er op de streams gebeurd, ik ben nieuwsgierig naar de mening van anderen over de bewoners en bb overall
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef patrick37 het volgende:
Dankjewel dotteke,
Zulke feestjes zijn zo awkwardquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was héél even niet zo.. BB heeft namelijk ineens een Brainfart gekregen ...en ze moesten allemaal verplicht feesten..
Van Schijndood
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Binnen een ½ dag is best wel raar
Ze zijn voorspelbaar , in elke BB, EJVJL of wat er op lijkt moeten ze ingepland worden voordat de deelnemers malloot worden en hun koffers willen voor naar huis naar pappie en mammiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke feestjes zijn zo awkward
(Ja ik loop te miepen)
Of gênant dronken wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn voorspelbaar , in elke BB, EJVJL of wat er op lijkt moeten ze ingepland worden voordat de deelnemers malloot worden en hun koffers willen voor naar huis naar pappie en mammie
Goedemorgen...🤗quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit daar nu nog niet heel ver vandaan, maar ben ook ergens gaan wonen waar ik niets of niemand kende.
Wel dicht bij een dorpskern, maar heb me ook best lang alleen gevoeld. Maar het zijn geen "stugge Friezen".
En dat maakt het extra moeilijk om te aarden denk ik.
Ja ik heb gekeken. Vond het ook matig. Inderdaad Bruno mars vind ik ook de beste. We gaan zien hoe het verder gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:38 schreef KinKiJan het volgende:
En @:dotteke Tribute gekeken? Geen echte hoogstandjes, hoewel die Bruno Mars wel erg dicht bij het origineel zat, maar het blijft een fijn programma!
Adele was goed, maar kreeg hogere punten dan ik ze gegeven zou hebben en ik was het ook niet eens met de afvaller. Die waren was niet top, maar vond Coldplay veel slechter, nee heel veel slechter dan hun. Maar goed, ben benieuwd naar de volgende!
Morguh Frumquote:Op zondag 19 januari 2025 05:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes...![]()
Nou we zijn er weer lekker vroeg bij... theetje en BB vol liefde winter... en m'n kattenkindjes..... wat wil een mens nog meer...
ZO dat is mooi op tijd, hoef je het straks alleen maar op te warmenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo poe poe ben het terug uit de keuken... bami gemaakt, zou ik gisteren doen maar ik had een winterdip haha dus geen zin in, net als de soep ook geen zin in.. hi
Maar dat betekent wel dat het snel gemaakt moet worden anders ligt het te lang... dus vandaar vroeg in de gaarkeuken...
Ja precies, ik ben altijd vroeg wakker dan maar liever gelijk de keuken in en klaar is Kees... heerlijk..quote:Op zondag 19 januari 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dat is mooi op tijd, hoef je het straks alleen maar op te warmen
Goed bedacht, ik moet er niet aan denken als ik net wakker ben al die geuren in mijn neusquote:Op zondag 19 januari 2025 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben altijd vroeg wakker dan maar liever gelijk de keuken in en klaar is Kees... heerlijk..
-3 was het hier om 6 uurquote:Op zondag 19 januari 2025 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Jeempie wat is het weer koud buiten... 🥶
Goedemorgenquote:Op zondag 19 januari 2025 04:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...🤗
Wel heerlijk dat je een beetje in de buurt van je oude buurtje woont..
Ja vreselijk is dat hé dat alleen voelen... ik voelde me echt een vreemde eend in de bijt... ik heb wat afgejankt in het begin mag je rustig weten hi...
Ze zijn hier erg stug in Harlingen een wereld van verschil zo gezellig en lief.. Maar ben jij wel helemaal op je plekje nu?
Hele klus op je nuchtere maag.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo poe poe ben het terug uit de keuken... bami gemaakt, zou ik gisteren doen maar ik had een winterdip haha dus geen zin in, net als de soep ook geen zin in.. hi
Maar dat betekent wel dat het snel gemaakt moet worden anders ligt het te lang... dus vandaar vroeg in de gaarkeuken...
Niet meer buiten geweest en ga dus ook niet ookquote:Op zondag 19 januari 2025 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Jeempie wat is het weer koud buiten... 🥶
Morguh Ebiquote:
Ik was al een paar uurtjes wakker.. en neej dat maakt me niks uit... lekker proeven enzo haha..quote:Op zondag 19 januari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed bedacht, ik moet er niet aan denken als ik net wakker ben al die geuren in mijn neus
Ieder zijn dingquote:Op zondag 19 januari 2025 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was al een paar uurtjes wakker.. en neej dat maakt me niks uit... lekker proeven enzo haha..
Ja dat is toch eigenijk hartstikke ruk om ergens te wonen waar je niet echt comfy bent... ik heb het ook hoor..quote:Op zondag 19 januari 2025 08:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Het komt ook omdat je nergens je roots heb liggen.
En dan is Friesland toch weer andere koek dan in dezelfde provincie verhuizen.
Ik woon best goed, zou niet mogen klagen.
Maar als ik zou kunnen kiezen en mijn hart kunnen volgen dan zit ik niet op mijn plek.
Valt wel mee hoor.. ja heerlijk vanavond zo aanvallen...quote:Op zondag 19 januari 2025 08:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hele klus op je nuchtere maag.
Maar vanavond is het een makkie en heerlijk
Verstandig plan..quote:Op zondag 19 januari 2025 08:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet meer buiten geweest en ga dus ook niet ook
Morguhquote:Op zondag 19 januari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
De yoghurt staat aan, over 1p uur is het klaar
Ja lactose vrij. Ik vindt het veel lekkerder dan uit de winkel en je kan het wel 2 weken bewaren.quote:
O, geen idee hoe je dat zou moeten doen. Niet dat ik het van plan ben hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja lactose vrij. Ik vindt het veel lekkerder dan uit de winkel en je kan het wel 2 weken bewaren.
Ik doe het heel simpel 2 liter volle lactosevrije melk en 200 gram Griekse yoghurt.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen idee hoe je dat zou moeten doen. Niet dat ik het van plan ben hoor.
O as heel simpel dus Ik eet regelmatig Griekse Yoghurt als ontbijt. Maar de laatste tijd komt het weer terug omhoogquote:Op zondag 19 januari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik doe het heel simpel 2 liter volle lactosevrije melk en 200 gram Griekse yoghurt.
Goed mengen, ik zet het voor 5 minuten in de Kitchenaid op de laagste stand maar een mixer kan ook.
Vervolgens gooi ik het in potjes en gaat het 10 uur in de multicooker.
Je kan ook zelf een yoghurtcultuur maken, maar daar ben ik te lui voor
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O as heel simpel dus Ik eet regelmatig Griekse Yoghurt als ontbijt. Maar de laatste tijd komt het weer terug omhoog
Vind het wel meevallen met zuur zijn, vind gewone yoghurt zuurderquote:Op zondag 19 januari 2025 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook met griekse yoghurt alleen mij te zuur
Ja die reacties op het nomineren vind ik ook overtrokken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:49 schreef patrick37 het volgende:
Ik vind een aantal bewoners echt onsymphatiek
Vooral die Jordy krijg ik de riebels van over mijn rug.
Ook de vreselijk overtrokken reacties op genomineerd worden van velen, zoals bv Milena
lachwekkend,weten ze niet dat DAT het spel is?
Ook die Niels,Jeffrey en Lenny brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wat een engerds,heb ook ieder seizoen weer dat het opvalt hoe Belgen kampen met frustraties richting
Nederlanders,veel meer dan andersom is.
Ja het smaakt wel anders en is sowieso dikker van NL yoghurtquote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Nog nooit Griekse Yoghurt op.Is het echt anders?
Vind het lekkerder dan de gewone yoghurt, wat romigerquote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
jaquote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Hey Birdiequote:Op zondag 19 januari 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaen Turkse yoghurt is ook lekkerder (vind ik dan)
De prinses denkt dat Jeff een fake bewoner is en nu is haar vertrouwen beschaamdquote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ok, whatskebeurt tussen Sjeff and The Princess?
Las dat elders ook al dat er een soort van hele fijne sneeuw op de auto's lagquote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En er was vanochtend sneeuwmist leek het buiten toen ik boodschappen ging doen ... zag er bijzonder uit.
Ahh ja en Sjeff niet zeggen neejjlieverd, dus wantrouwen?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De prinses denkt dat Jeff een fake bewoner is en nu is haar vertrouwen beschaamd
Hey Punkieequote:Op zondag 19 januari 2025 13:38 schreef PunkieePie het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik dacht vandaag voor het eerst weer eens de streams te kijken
Jaaa ik schakelde net een paar minuten voor de SL inquote:Op zondag 19 januari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Punkiee![]()
Had je ze net iets eerder aan moeten zetten, toen waren er wel leuke streams
Maar ze wilde ni et naar BB luisteren en hoppa toen kregen we een SL
volgens mij bijna 2 uur nu.quote:
Jeffrey en Axel werden veel genoemd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jaaa ik schakelde net een paar minuten voor de SL in![]()
Ben zo benieuwd wie de groep verdachten van fake bewoner zijn!
Moet zoiets ondertussen zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
volgens mij bijna 2 uur nu.
Als ik de cossen niet te snel heb gelezen, dan zag ik de eerste melding rond 12:00 uur
Ze verdenken Axel en Jeffrey dacht ikquote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jaaa ik schakelde net een paar minuten voor de SL in![]()
Ben zo benieuwd wie de groep verdachten van fake bewoner zijn!
Ja, bij Nele hadden ze het echt moeten weten.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jeffrey en Axel werden veel genoemd.
Al leek later bij Milena het kwartje te vallen, dat Nele het 2x over sharice had
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:52 schreef Jockari het volgende:
Fleur is al meer op de streams geweest dan de andere bewoners.
Dat geeft ie zelf tegen Nele/Sharice gezegd, toen ze in de Panic Room waren.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik lees hier af en toe de naam Wicky, maar dat klopt ook van geen meter.
Ja het zijn net de bewoners. Ze luisteren niet. 🤣quote:Op zondag 19 januari 2025 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Je mag ook gerust met de sneeuwschuiver door de CoS hoor @:Dotteke
"Dot's SL" (slot erop)quote:Op zondag 19 januari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn net de bewoners. Ze luisteren niet. 🤣
haha.. ik reageerde op iets in de Slow Chat... maar dat antwoord kwam in de CoS terecht ....quote:Op zondag 19 januari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://hallon.nl/smilies/quote:Op zondag 19 januari 2025 13:57 schreef odie22 het volgende:
weet iemand zo waar die smilies staan buiten diegene die hier op fok staan ?
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het kost wel veel tijd om 12 mensen 30 sweepslagen te geven
CL ! (COS Lock)quote:Op zondag 19 januari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde het echt net op slot gooien maar de SL is overquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. ik reageerde op iets in de Slow Chat... maar dat antwoord kwam in de CoS terecht ....
Latersquote:Op zondag 19 januari 2025 14:06 schreef odie22 het volgende:
tuurlijk, ik moet weg en er zijn weer streamstot later
Dat had ik nog nergens gelezen, alleen de namen, weet je ook hoe oud Nele is?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke de leeftijd van Wicky in de titel van zijn persoonlijke topic klopt niet,
Het is geloof ik 26
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik nog nergens gelezen, alleen de namen, weet je ook hoe oud Nele is?
We komen er vanzelf wel achter mention mij maar mocht iemand iets te weten komenquote:
Volgens mij komt Sharice uit wevelgemquote:Op zondag 19 januari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen er vanzelf wel achter mention mij maar mocht iemand iets te weten komen
Het verhaaltje wat er bij die twee staat klopt dus ook niet
En misschien de woonplaatsen ook niet
Zeker uit de directe omgeving ervan. Zij werkt in AZ Groeninge te Kortrijkquote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij komt Sharice uit wevelgem
Ze zei het net: WevelHem. Psychiatrisch verpleegster in Kortrijk, thuisverpleging in bijberoep.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker uit de directe omgeving ervan. Zij werkt in AZ Groeninge te Kortrijk
Las dat er hommeles was. Zie nog niets in de sv staanquote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Geen nieuwe bewoners, weer een dag voor bij.. gaat lekker zo
Ahh ja dat "ongehoorzame gedrag" van de bewoners, niets van meegekregen helaasquote:Op zondag 19 januari 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er hommeles was. Zie nog niets in de sv staan
Nee ik ook niet. Zat bij het pannenkoekenhuis en keek ff op FOK! En toen las ik dst er ‘ruzie’ was. Maar toen kwam het eten dus mobiel weggestopt .quote:Op zondag 19 januari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja dat "ongehoorzame gedrag" van de bewoners, niets van meegekregen helaas
Jammer hèquote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Geen nieuwe bewoners, weer een dag voor bij.. gaat lekker zo
Ja eigenlijk wel, ik begrijp dat BB er niet voor terugdeinst om een maand later er nog volk erin te gooien voor de Showquote:
Misschien maandag of dinsdagquote:Op zondag 19 januari 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, ik begrijp dat BB er niet voor terugdeinst om een maand later er nog volk erin te gooien voor de Show
Dat kan toch niet, dat blijft valsspelen tegenover de zittende spelers , ik snap nog steeds niet dat BB van die hufterstreken blijft uithalen.. en dat heeft geen moer te maken met die fake "Alles Is Anders" dit jaar gelulquote:
Kan ook niet tegen druktes in een restaurant. Dat geroezemoes en dergelijke.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo mijn sociale batterij is leeg voor vandaag
Was echt heel erg druk in het restaurant.
Ik kan daar niet meer zo goed tegen merk ik
Wordt een oude man
Ja ik heb echt veel tijd doorgebracht in restaurants maar de laatste paar maanden vindt ik het echt al snel te druk.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook niet tegen druktes in een restaurant. Dat geroezemoes en dergelijke.
Ja erg hoor. Wij waren in een pannenkoeken restaurant . Al die rennende kinderen pppfffquote:Op zondag 19 januari 2025 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt veel tijd doorgebracht in restaurants maar de laatste paar maanden vindt ik het echt al snel te druk.
Denk dat er hier wel 150 man zaten echt een kippenhok.
Ja dat is helemaal erg. Dit was Loetje (Biefstuk restaurant)quote:Op zondag 19 januari 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg hoor. Wij waren in een pannenkoeken restaurant . Al die rennende kinderen pppfff
O daar is het ook altijd zo terug. Dan zaten jullie beter als ik. Hou niet van pannenkoekenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal erg. Dit was Loetje (Biefstuk restaurant)
Je doet mij ook niet met alle soorten pannenkoeken een plezier.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar is het ook altijd zo terug. Dan zaten jullie beter als ik. Hou niet van pannenkoeken
Ik heb een snitzel Hawaï genomen. Hou niet van pannenkoeken.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh lekker pannenkoek met brie spek, appel, honing en vanille-ijs.
Of een pannenkoek met frikandellen![]()
![]()
Hey slurvenfrum 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 20 januari 2025 06:20 schreef Frummelie het volgende:
Hellooo goodmorning...![]()
We zijn er weer met een theetje uiteraard en kijkend naar dating naked... wat is het toch erg dat je automatisch gelijk maar die slurfjes kijkt haha.. nou ik ga weer verder daten...
Ik ken dat hele programma niet nooit van gehoord ookquote:Op maandag 20 januari 2025 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..].. Mogguh Dotje...
Nou ik word omringd door slurfjes hier..
Is op skyshowtime... ja ik had het wel eens eerder gezien.. Duitse afleveringen nu UK en toen ontstond er ook wel wat reuring dus dat is wel geinig hi...gebeurd meer dan in BB..quote:Op maandag 20 januari 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken dat hele programma niet nooit van gehoord ook
O geen wonder dat ik er nooit van gehoord heb, ik heb dat hele skyshowtime niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is op skyshowtime... ja ik had het wel eens eerder gezien.. Duitse afleveringen nu UK en toen ontstond er ook wel wat reuring dus dat is wel geinig hi...gebeurd meer dan in BB..
Krijg je gratis bij een abonnement bij ziggo... volgens mij is het oorspronkelijk een programma van MTV.. maar weet ik niet zeker..quote:Op maandag 20 januari 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen wonder dat ik er nooit van gehoord heb, ik heb dat hele skyshowtime niet.
O vreemd, want ik heb ook al jaren Ziggo en heb dat er niet bij zittenquote:Op maandag 20 januari 2025 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijg je gratis bij een abonnement bij ziggo... volgens mij is het oorspronkelijk een programma van MTV.. maar weet ik niet zeker..
Moet je voor de gein even kijken bij mijn ziggo ( je moet niks natuurlijk haha) misschien kan je het toevoegen anders zou ik er even een belletje aan wagen...quote:Op maandag 20 januari 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd, want ik heb ook al jaren Ziggo en heb dat er niet bij zitten
Misschien is dat later gekomen bij nieuwe abo's?quote:Op maandag 20 januari 2025 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet je voor de gein even kijken bij mijn ziggo ( je moet niks natuurlijk haha) misschien kan je het toevoegen anders zou ik er even een belletje aan wagen...
Ja dat zou ook kunnen want ik zit nog niet zo lang bij Ziggo.. maar je weet maar nooit, niet geschoten is altijd mis...quote:Op maandag 20 januari 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is dat later gekomen bij nieuwe abo's?
Ik zal zo eens even kijken
Raken die mannen dan nooit opgewonden als ze een naakte vrouw zien vraag ik mij dan af?quote:Op maandag 20 januari 2025 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Gaat lekker snel bij dating naked na 1 aflevering liggen ze al te huttekeyen...hatsjikidee...
Bij het zien van een naakte vrouw is me nog niet zo opgevallenquote:Op maandag 20 januari 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raken die mannen dan nooit opgewonden als ze een naakte vrouw zien vraag ik mij dan af?
Zo zo, dat ze dat allemaal laten zien.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij het zien van een naakte vrouw is me nog niet zo opgevallen
In afl 1 waren ze aant zoenen op het ligbed en toen stond hij op met een stijve leuter... iedereen daar in een kreukie haha
Ooh dat is wel een beetje jammer want er zitten ook wel leuke series en films in..quote:Op maandag 20 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zo, dat ze dat allemaal laten zien.
Ik heb gekeken ik heb geen skyshowtime in mijn pakket
Nou ik heb dat stijve apparaat niet gezien maar ik hoorde de anderen dat zeggen... maar ze laten de piemeltjes en alles goed zien hoor.. Hahahquote:Op maandag 20 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zo, dat ze dat allemaal laten zien.
Ik heb gekeken ik heb geen skyshowtime in mijn pakket
Ik heb ooit een abo genomen. Op ziggo was een serie en ineens kon je niet verder kijken ging verder op skyshowtimequote:Op maandag 20 januari 2025 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een beetje jammer want er zitten ook wel leuke series en films in..
Ik zou voor de gein eens bellen...
Ooh dat is ook mooi klooie.. ik zit met alles bij Ziggo ook met m'n mobiele telefoon misschien dat ik daarom skyshowtime heb gekregen..quote:Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ooit een abo genomen. Op ziggo was een serie en ineens kon je niet verder kijken ging verder op skyshowtime
Heb toen voor een maandje genomen. Vind al die streamingsdiensten best duur
Jou dag kan niet meer stukquote:Op maandag 20 januari 2025 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik heb dat stijve apparaat niet gezien maar ik hoorde de anderen dat zeggen... maar ze laten de piemeltjes en alles goed zien hoor.. Hahah
Ik heb alleen videoland. Ik heb nog 3 dagen netflix. Had die weer een maandje genomen omdat er een nieuwe seizoen Virging River op stondquote:Op maandag 20 januari 2025 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is ook mooi klooie.. ik zit met alles bij Ziggo ook met m'n mobiele telefoon misschien dat ik daarom skyshowtime heb gekregen..
Ja vind ik ook hoor... ik heb er nu 4 ik vind het ook wel welletjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |