quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is koud, zelfs in de kantine van de atletiek.
Ja dat komt wel goed...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan eten we beiden lekker
Laatste keer bami kan ik me niet eens herinneren
Dat heb ik nou nog steeds niet begrepen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:09 schreef spapaars het volgende:
Met stadsverwarming zijn de kosten voornamelijk de vaste lasten.
Meer of minder stoken maakt niet veel uit.
Zeker was erg lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.... lekker gegeten gisteren?
Zo ook hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Warmtepomp hier. Staat altijd op 20 graden. Behalve op de slaapkamer daar is de verwarming uit.
Lekker hoor... krijg al water in mondje..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ham, kaas aardappelpuree en kaassaus
Ehm. Ja. Waar ik ben is het -2.quote:
Alles is al aanwezig, de warmte laat je wel of niet toe in het huisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog steeds niet begrepen.
Ik heb blokverwarming en val daar ook onder.
Hoe kan dat dan?
Ik durf niet meer te stoken omdat ik dat niet snap
Aha is het zo simpel, klinkt wel logisch ook (achter af gezegd natuurlijk).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles is al aanwezig, de warmte laat je wel of niet toe in het huis
Daarom een best wel hoge rekening voor het hebben van zoiets.
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Waar ik ben is het -2.
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.
En ja, bewust met een hoofdletter.
Je hebt blokverwarming of stadsverwarming.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha is het zo simpel, klinkt wel logisch ook (achter af gezegd natuurlijk).
Het staat al warm (gestookt) bij de voordeur bedoel je.
Vandaar ook dat ze zeggen als er een aantal in het blok veel stoken ik daar aan mee betaal.
De "ketel" draait om het hete water bij alle voordeuren constant te houden.
Hier blokverwarming en dan brult hij dus ook nog voor mijn eigen gebruik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt blokverwarming of stadsverwarming.
Bij blokverwarming staat er een ketel te brullen in de buurt en betaal je voor het gebruik.
Bij stadsverwarming zijn het vooral de vaste kosten en die zijn niet mild.
Mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..
Hi ik heb geen flauw idee... ik ben bang dat ik me even moet inlezen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe gaat het overigens met de tweeling Klinkhamer, en Gerben? (allemaal gelezen)
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetje
Als ik goed kon lopen ook. Maar ik zit in een rolstoel en kan dan geen kant meer opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.
Ja echt hoor, dat wordt een feestje..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetje
Wie weet komt het er ooit nog eens van en dat wij dat nog mee mogen maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hoor, dat wordt een feestje..![]()
Ja precies, goed koud met een zonnetje... we blijven dromen..
Ja, absoluutquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.
En ja, bewust met een hoofdletter.
Ja ik hou ook van een flink pak sneeuw maar niet tijdens de Elfstedentocht... dan moet het weertje van Ebinas..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.
Nou zou echt zo supergaaf zijn..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie weet komt het er ooit nog eens van en dat wij dat nog mee mogen maken.
Ooh dat is dan wel heftig... dan kan je dus geen deur meer uit..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ik goed kon lopen ook. Maar ik zit in een rolstoel en kan dan geen kant meer op![]()
Nu zijn er een soort van ski's voor de voorwieltjes, maar die zijn nog best prijzig.
Daarnaast schep je bakken met sneeuw in zo'n stoel en dat lekt uren na in huis*
Keek even op het internet, alle covers (of omslagen?) zijn aangepast.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi ik heb geen flauw idee... ik ben bang dat ik me even moet inlezen..
Ik kan dan niet meer weg nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is dan wel heftig... dan kan je dus geen deur meer uit..![]()
Ja die smeltzooi word je ook niet vrolijk van in huis..
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan dan niet meer weg nee.
Warmere winters vind ik dan ook niet zo heul erg
Hejj Kissy... wat een mazzelkontje ben jij toch hé... wij hebben nog noppes gehad..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
Liggen hier nog steeds wat plukjes sneeuwWel iedere dag minder helaas.
Hoi Frummelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy... wat een mazzelkontje ben jij toch hé... wij hebben nog noppes gehad..
Op zich wel een mooi iets.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed.. mijn buurvrouw loopt met een rollator.. maar zij wordt voor elk wissewasje opgehaald door zo'n speciale bus "ik bedoel dat niet negatief hoor"
En dat kost haar niks...
Ja fraai hoor... ik vind het zo gaaf...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Ja we hadden hier wel heel veel geluk dat er zoveel sneeuw viel en dat het zo lang is blijven liggen.
Denk dat er bij jullie ook nog wel sneeuw gaat vallen, hier ook hoop ik.
Ja echt hoor, ik woon in een gehucht in Friesland maar dat is hier goed voor elkaar hoor...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi iets.
Oma laat zich vervoeren, en met het openbare vervoer is het niet haar ding.
Ja dat is wel minder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja fraai hoor... ik vind het zo gaaf...
Nou ik hoop het... maar wel klooie voor mensen die er doorheen moeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kissingbird op 18-01-2025 10:26:05 ]Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 10:30:54 ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder.Jemig wat een pech, maar gelukkig heb je zelf niets en zat je zoon er niet bij in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Moet ik er een verwijderen? Heb je zelf al gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit te pielen en dan maak ik er een nieuw bericht van![]()
die zat er weer bij.. maar geen last door dit ongeluk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een pech, maar gelukkig heb je zelf niets en zat je zoon er niet bij in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 18-01-2025 10:29:47 ]Smile, it's free therapy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |