SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
hoiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hey Woud
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik begin al te wennen aan de kou. Dan is het echt al ff niet boven de 5 graden geweest...quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
terechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hey Jussiequote:
Ik was vandaag de hele dag Fruitbomen en zo aan het snoeien maar voelde op een gegeven moment mijn vingers niet meerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begin al te wennen aan de kou. Dan is het echt al ff niet boven de 5 graden geweest...
~FEYENOORD~
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt mee~FEYENOORD~
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag Fruitbomen en zo aan het snoeien maar voelde op een gegeven moment mijn vingers niet meer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat helpt nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.:')![]()
Veel koffie drinken dusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.~FEYENOORD~
Pistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.![]()
Mannengriep? Dat is de meest dramatische ziekte van allesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt mee![]()
![]()
En dan lekker pispost ontvangenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan had ik wel thuis op de bank gelegen om mijn vriendin lastig te vallen, ben gewoon aan het werk gegaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mannengriep? Dat is de meest dramatische ziekte van alles~FEYENOORD~
Je vriendin is je dankbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel thuis op de bank gelegen om mijn vriendin lastig te vallen, ben gewoon aan het werk gegaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: