Allemaal nuttige idioten…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef havanagila het volgende:
Blij lopen doen omdat een dictatuur winst heeft geboekt......
Zelfs die mafketel van een Zelensky wilde een vredesakkoord tekenen, maar werd teruggefloten door Boris Johnson want de Angelsaksische as (van het kwaad) wenst geen vrede.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De gemiddelde Oekraïner zou een dergelijk staakt-het-vuren tekenen.
Die stukjes grond zijn alleen belangrijk voor de leiding van het land, zoals Poetin en Zelensky die lekker veilig niet aan het front staan en niet hoeven te vrezen voor hun leven.
Beter zoek je eerst eens op welk bedrijf eigenaar is van YouTube, lol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens de NOS, Ruttemans en Brekelmans en dergelijke oorlogshitsers verliest Rusland aan alle kanten, is de economie in Rusland ingestort, kennen we in Nederland geen inflatie maar zit dit tussen de oren en ondanks dat Rusland helemaal is ingestort en alleen maar uitgeputte militairen kent die niet willen vechten en verouderd Sovjet-materiaal heeft, moeten we toch heel erg voor Rusland vrezen en het liefst 10% van ons BNP besteden aan defensie en het ministerie van oorlog.
We moeten allemaal bevend onder het bed liggen, want de Russen komen morgen naar Leeuwarden en Amsterdam of zo, maar tezelfdertijd hebben ze geen geld, ligt de economie op haar gat en hebben ze nauwelijks wapens en personeel.
We moeten met z'n allen gaan preppen voor het geval de Russen komen, die, volgens dezelfde Nederlandse staatsmedia, nog geen deuk in een pakje boter slaan.
Gelukkig beschermt Brekelmans ons allemaal. Dat is echt een man van gezag.
In jouw hoofd zal dat best waar zijn. Gezien jouw trackrecordis de kans dat ik twee volledige sets speelkaarten schud en op identieke volgorde leg groter dan dat jij hier een inhoudelijk kloppende post plaatst.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Houd toch op. Er is een straat naar o.a. 1 kant van mijn familie vernoemd door hun deelname in het verzet.
Rusland is hier geen 'bezetter'. Dit is veel gecompliceerder dan dat.
De Russen zijn zo slecht dat we volgems Rutte 5 procent aan defensie moeten uitgeven of anders spreken we russisch.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens de NOS, Ruttemans en Brekelmans en dergelijke oorlogshitsers verliest Rusland aan alle kanten, is de economie in Rusland ingestort, kennen we in Nederland geen inflatie maar zit dit tussen de oren en ondanks dat Rusland helemaal is ingestort en alleen maar uitgeputte militairen kent die niet willen vechten en verouderd Sovjet-materiaal heeft, moeten we toch heel erg voor Rusland vrezen en het liefst 10% van ons BNP besteden aan defensie en het ministerie van oorlog.
We moeten allemaal bevend onder het bed liggen, want de Russen komen morgen naar Leeuwarden en Amsterdam of zo, maar tezelfdertijd hebben ze geen geld, ligt de economie op haar gat en hebben ze nauwelijks wapens en personeel.
We moeten met z'n allen gaan preppen voor het geval de Russen komen, die, volgens dezelfde Nederlandse staatsmedia, nog geen deuk in een pakje boter slaan.
Gelukkig beschermt Brekelmans ons allemaal. Dat is echt een man van gezag.
Zelensky is net zo'n held op sokken als Markie Mark.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die stukken land zijn nodig voor de onderhandelingen. En Zelensky staat regelmatig aan het front in tegenstelling tot Putin die zijn ondergrondse rukbunker niet uitkomt.
Dat is ook een manier van aangeven dat je de boodschap van Rutte niet hebt begrepen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Russen zijn zo slecht dat we volgems Rutte 5 procent aan defensie moeten uitgeven of anders spreken we russisch.
We leven in waanzin tijden.
Ach zolang er maar Oekraïeners worden vermoord..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zelensky is net zo'n held op sokken als Markie Mark.
Ja, je vindt het geweldig als Oekraïne zou verliezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ook zo mooi dat die russofoben elkaar lekker maken met tweets over wapenleveringen en dode russen maar aan de andere kant kan zelfs de nos het verlies niet meer verhullen 😂
Youtube is helaas onderdeel van g00gl3, ik weet het.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef havanagila het volgende:
[..]
Beter zoek je eerst eens op welk bedrijf eigenaar is van YouTube, lol.
Ik zie in deze oorlog de westerse decadentie verliezen. En daar ben ik blij mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je vindt het geweldig als Oekraïne zou verliezen.
Zelensky is de hedendaagse Churchill. Die fascistische haatdwerg met z'n verhoogde hakken die honderdduizenden russen de dood in heeft gestuurd is de held op sokken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zelensky is net zo'n held op sokken als Markie Mark.
Wanneer vertrek je naar rusland als het hier allemaal zo decadent is?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie in deze oorlog de westerse decadentie verliezen. En daar ben ik blij mee.
Voor Oekraine is dit een humanitaire ramp die ik de burgers graag bespaard had willen zien blijven. Ik schaam mij voor wat daar gebeurt en ons aandeel daarin.
Niet, want hij spuugt graag op de maatschappij waar hij zelf aan deelneemt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar rusland als het hier allemaal zo decadent is?
Het zijn sowieso de grootste verliezers. Ook als de Russen zich geheel terugtrekken. Oekraïne word gebruikt door Rusland en de VS die al sinds mijn geheugen in conflict liggen. Korea, Vietnam, Afghanistan Syrië, Oekraïne en straks mogelijk ook Georgië. Een geopolitieke veldslag. Het is te bizar voor woorden. Ik volg het niet meer zo want je maag draait om.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je vindt het geweldig als Oekraïne zou verliezen.
Wat niet gebeurt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie in deze oorlog de westerse decadentie verliezen.
Ja, dat blijkt.quote:En daar ben ik blij mee.
En dat is dus niet waar.quote:Voor Oekraine is dit een humanitaire ramp die ik de burgers graag bespaard had willen zien blijven. Ik schaam mij voor wat daar gebeurt en ons aandeel daarin.
Al die anti-westerse oikofoben zijn te laf om te vertrekken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:36 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Niet, want hij spuugt graag op de maatschappij waar hij zelf aan deelneemt.
Welk verlies, dat het het o zo mooie rechtvaardige Rusland hulp van Noord-Koreaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ook zo mooi dat die russofoben elkaar lekker maken met tweets over wapenleveringen en dode russen maar aan de andere kant kan zelfs de nos het verlies niet meer verhullen 😂
Ja, die teren op onze verzorgingsstaat, terwijl ze op alles afgeven en despoten verafgoden...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Al die anti-westerse oikofoben zijn te laf om te vertrekken.
Wat dan weer heel typisch is, is dat je wèl oproept dat Oekraïne Russisch grondgebied moet teruggeven, maar niet dat Rusland Oekraïens grondgebied moet teruggeven...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
Oekraïne heeft niets te zoeken op Russisch grondgebied. Rusland ook niet op Oekraïens grondgebied. Dit is een oorlog over de geschiedenis en gaat niet gewonnen kunnen worden.
Geef de geclaimde delen aan Rusland en teken een staakt-het-vuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |