abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216330976
Ah ja, 100 miljard voor Gaza. Laat het die mensen daar lekker zelf uitzoeken. Geen cent meer heensturen, alles wordt toch gebruikt voor moslimfundamentalisme en antisemitisch terrorisme. En de leiders groeien al snel uit tot multimiljonairs die in luxe appartementen in Doha bivakkeren. Dat Westerse mensen zich blijvend drukmaken om deze barbaarse mensen wiens gedachtegoed en cultuur de nodige raakvlakken heeft met nazisme, blijft een raadsel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216330986
quote:
85s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:22 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Wat een misplaatst zieltjeswin bericht. Het zou pas zielig zijn als je een kind momenteel wel winterkleding ziet dragen.

[ afbeelding ]
Haha, ja, dit is ook zo'n mooie. Laatste waren er allemaal berichten over "onderkoeling" in Gaza. Er zouden kinderen zelfs zijn omgekomen van de kou. Dan kijk je naar het weerbericht en is het er overdag 17 graden en s'nachts 9.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:24:46 #53
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_216330990
Ik wil ook weleens wat. Ze bekijken het maar daar :W
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_216331006
Ah onze ex- minister van Financiën. Nou dat komt helemaal goed. Ik zou zeggen, presenteer de rekening bij Israël.
pi_216331080
Dwing Israël maar tot herstelbetalingen.
pi_216331086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:26 schreef Fietsenrek het volgende:
Ah onze ex- minister van Financiën. Nou dat komt helemaal goed. Ik zou zeggen, presenteer de rekening bij Israël.
Waarom naar Israël? Niet gewoon naar Hamas?
pi_216331090
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom naar Israël? Niet gewoon naar Hamas?
Zullen die geld hebben denk je?
pi_216331108
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ja, dit is ook zo'n mooie. Laatste waren er allemaal berichten over "onderkoeling" in Gaza. Er zouden kinderen zelfs zijn omgekomen van de kou. Dan kijk je naar het weerbericht en is het er overdag 17 graden en s'nachts 9.
Jij hebt wellicht nog nooit een baby in je klauwen gehad of enigszins in de buurt gezien, ik vergeef jou je onwetendheid. Baby's hebben het al heel snel te warm en nog veel sneller veel te koud. In combinatie met leven in een natte tent, zonder beschutting in de kou, beperkt voedsel en door de oorlog en explosies wellicht ook te vroeg geboren met een te laag geboortegewicht, is zo'n wezen extra kwetsbaar. Dan is het zeer goed mogelijk dat een paar baby's overlijden.

In dezelfde tijd, zelfs dezelfde dag, een paar kilometer verderop stierf een volwassen man in het land van God. Dat was in de plaats Hedera, heb je vast wel eens van gehoord. Het kan. Je kan de bron proberen aan te vallen als een self-hating Jew, dat mag natuurlijk. Je mag alles aanpakken om het te ontkennen.

twitter

Waarom zou je het eigenlijk wille. ontkennen? Je kan hele epistels opstellen dat de Palestijnen het allemaal verdienen en al 150 jaar altijd als eerste slaan. Mensen gaan dood in een oorlog, je leert het ons allemaal. Dan hadden 'ze' 7 oktober maar niet moeten doen. Enzulks. Dan hoort dit er toch bij? Israël kan er toch allemaal niks aan doen? Baby's gaan dood, kijk niet weg

[ Bericht 21% gewijzigd door opgebaarde op 17-01-2025 14:44:54 ]
pi_216331124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:37 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Zullen die geld hebben denk je?
Lijkt me wel. De leiding bestaat/bestond uit vastgoed- en bouwmiljardairs. Ze gooiden op alles wat Gaza binnenkwam een solidariteitsheffing van 30% of zo. En ze stalen hulpgoederen om die op de zwarte markt te verpatsen.

Die gewoon eerst kaalplukken.
pi_216331146
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Ah ja, 100 miljard voor Gaza. Laat het die mensen daar lekker zelf uitzoeken. Geen cent meer heensturen, alles wordt toch gebruikt voor moslimfundamentalisme en antisemitisch terrorisme. En de leiders groeien al snel uit tot multimiljonairs die in luxe appartementen in Doha bivakkeren. Dat Westerse mensen zich blijvend drukmaken om deze barbaarse mensen wiens gedachtegoed en cultuur de nodige raakvlakken heeft met nazisme, blijft een raadsel.
Gaza had allang een 2e Dubai kunnen zijn met al het geld wat daar de afgelopen decennia's naartoe is gestuurd....
Maar alles door hamas opgeëist...
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:45:04 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216331174
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef opgebaarde het volgende:
1) Jij hebt wellicht nog nooit een baby in je klauwen gehad
2) of enigszins in de buurt gezien,
3) ik vergeef jou je onwetendheid.
4) Baby's hebben het al heel snel te warm
5) en nog veel sneller veel te koud.
6) In combinatie met leven in een natte tent,
7) zonder beschutting
8) in de kou
9) beperkt voedsel
10) en door de oorlog en explosies wellicht ook te vroeg geboren én te laag geboortegewicht,

is het zeer goed mogelijk :) dat een paar baby's overleden zijn :Y
Dat zijn wel heuuuuuuuuuuul veul aannames in 1 alinea :o
pi_216331183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:19 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Volgens de amerikanen ,die al jaren bezig zijn met een culturele ommezwaai , is het bijna kansloos om hier verandering in te krijgen.

In de cultuur daar, Iran ,Pakistan, Afghanistan, draait het om "eer'. Als iemand jouw eer aantast moet je wraak nemen, wraak gaat meestal gepaard met bloed.

Hoe ga je de cultuur van een land veranderen?
Niet.

Gewoon eens in de zoveel tijd terug naar het stenen tijdperk bombarderen zodat ze voorlopig geen gevaar meer vormen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216331192
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Gaza had allang een 2e Dubai kunnen zijn met al het geld wat daar de afgelopen decennia's naartoe is gestuurd....
Mooi gesproken ❤
Niks mis met af en toe hasbara op zijn tijd.
pi_216331194
Klop maar aan bij de rijke olielanden in de golf. Die hebben een groot aandeel in deze ellende.
Corporate translator
pi_216331203
quote:

[..]
Jij hebt wellicht nog nooit een baby in je klauwen gehad of enigszins in de buurt gezien, ik vergeef jou je onwetendheid. Baby's hebben het al heel snel te warm en nog veel sneller veel te koud. In combinatie met leven in een natte tent, zonder beschutting in de kou, beperkt voedsel en door de oorlog en explosies wellicht ook te vroeg geboren met een te laag geboortegewicht, is zo'n wezen extra kwetsbaar. Dan is het zeer goed mogelijk dat een paar baby's overlijden.

In dezelfde tijd, zelfs dezelfde dag, een paar kilometer verderop stierf een volwassen man in het land van God. Dat was in de plaats Hedera, heb je vast wel eens van gehoord. Het kan. Je kan de bron proberen aan te vallen als een self-hating Jew, dat mag natuurlijk. Je mag alles aanpakken om het te ontkennen.

[ x ]

Waarom zou je het eigenlijk wille. ontkennen? Je kan hele epistels opstellen dat de Palestijnen het allemaal verdienen en al 150 jaar altijd als eerste slaan. Mensen gaan dood in een oorlog, je leert het ons allemaal. Dan hadden 'ze' 7 oktober maar niet moeten doen. Enzulks. Dan hoort dit er toch bij? Israël kan er toch allemaal niks aan doen? Baby's gaan dood, kijk niet weg
Er kan best een baby zijn overleden door kou maar er werd gesteld dat er baby's waren doodgevroren en dat is simpelweg onmogelijk als de temperatuur niet in de buurt van het vriespunt is geweest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216331213
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat zijn wel heul veul aannames in 1 alinea :o
Als we weerberichten gaan ontkennen of iets debiels dat mensen daar in tenten wonen _O- :D
pi_216331302
Dwing Iran maar tot herstelbetalingen.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:58:46 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216331321
Donald, even vooruitlopend op maandag, wat denk jij van die 200 miljard?

pi_216331323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er kan best een baby zijn overleden door kou maar er werd gesteld dat er baby's waren doodgevroren en dat is simpelweg onmogelijk als de temperatuur niet in de buurt van het vriespunt is geweest.
Als iemand op Facebook dat zegt dan zit die persoon inderdaad klinkklare nonsens te verkopen. Of waar heb je dat gelezen dan want ik opende daarnet nog een BBC artikeltje en daar hebben ze het over onderkoeling en hoe dat bij dat soort temperaturen kan.
Misschien ging het verkeerd bij het vertalen want de Engelse term 'hypothermia' gebruiken we meestal in een context met extreme kou en niet bij een Nederlandse temperatuur van negen graden
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:06:36 #70
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216331375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat is ook zo'n kreet die steeds maar herhaald en van elkaar overgenomen wordt. Ik zou dit graag eens gefactcheckt willen zien.

Ik denk namelijk dat het vanzelfsprekend een stuk beter zou zijn geweest als al die Hamas-kopstukken het geld niet naar zichzelf hadden doorgesluisd en het niet hadden besteed aan het verstevigen van hun eigen positie en aan wapentuig. Denk ook aan hoe na de Israëlische invoerbelasting, Hamas goederen nog eens extra belastte. Daar zijn ook miljarden in opgegaan die niet zijn besteed aan bijvoorbeeld gezondheidszorg, innovatie en architectonische hoogstandjes.

Aan de andere kant is het vrij moeilijk om te geloven dat er een paradijs op aarde gesticht kan worden in een stuk land waar nog niet eens koriander ingevoerd mag worden van Israël, waarvan het vliegveld met opzet gesloopt is, dat geen vrije toegang heeft tot de zee en noem maar op.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:13:19 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216331430
Ik ben van mening dat als de palestijnen telkens gesponsord blijven worden en daardoor niet de volledige consequenties van hun acties ondervinden, ze nooit zullen leren en nooit zullen veranderen. Alles wat dan opgebouwd zou worden, zal dan een tijdje later weer kapot gebombardeerd worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216331433
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:06 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is ook zo'n kreet die steeds maar herhaald en van elkaar overgenomen wordt. Ik zou dit graag eens gefactcheckt willen zien.

Ik denk namelijk dat het vanzelfsprekend een stuk beter zou zijn geweest als al die Hamas-kopstukken het geld niet naar zichzelf hadden doorgesluisd en het niet hadden besteed aan het verstevigen van hun eigen positie en aan wapentuig. Denk ook aan hoe na de Israëlische invoerbelasting, Hamas goederen nog eens extra belastte. Daar zijn ook miljarden in opgegaan die niet zijn besteed aan bijvoorbeeld gezondheidszorg, innovatie en architectonische hoogstandjes.

Aan de andere kant is het vrij moeilijk om te geloven dat er een paradijs op aarde gesticht kan worden in een stuk land waar nog niet eens koriander ingevoerd mag worden van Israël, waarvan het vliegveld met opzet gesloopt is, dat geen vrije toegang heeft tot de zee en noem maar op.
Aan de andere kant was Gaza ook prachtig en fantastisch tot de IDF het vorig jaar in puin gooide als ik de verhalen moet geloven.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:17:10 #73
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216331461
Waarom zouden we dat Palestijnse tuig moeten helpen. Laat ze maar lekker in hun sop gaar koken.
Please consider the environment before printing this post
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:18:22 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216331468
Hoeveel raketten kan Hamas dan kopen voor die 100 miljard?
Graag op anoniem
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:18:55 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216331472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Aan de andere kant was Gaza ook prachtig en fantastisch tot de IDF het vorig jaar in puin gooide als ik de verhalen moet geloven.
Het beeld van een concentratiekamp dat veel geschetst werd klopt van geen kanten, maar Imshin bijvoorbeeld, een Twitterkanaal dat vooral bestond uit het laten zien van de decadentie daar, was ook zeer gekleurd natuurlijk.
pi_216331482
Kaag krijgt wat mij betreft 0 cent. De Palestijnen zijn een kwaadaardig volk. Die moet je niet steunen.
Intolerant voor intolerantie
pi_216331486
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Dwing Iran maar tot herstelbetalingen.
Iran heeft net gewonnen van Israël. Zij kunnen dwingen.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:21:10 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216331494
Als je jouw kind 400 euro hebt gegeven om vuurwerk te kopen en zijn buurjongetje komt door zijn Cobra 6 te overlijden en hij raakt zelf 1 hand kwijt, zou je hem dan volgend jaar weer 400 euro geven?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:22:05 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216331503
Dat moet inderdaad gebeuren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:22:19 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216331506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze zoeken het maar uit daar, de rekening kan naar Israël.
Onze regering steunt Israel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216331510
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:06 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het is ook een metafoor he?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:25:20 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216331538
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:22 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Het is ook een metafoor he?
Voor?
pi_216331539
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:20 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Iran heeft net gewonnen van Israël. Zij kunnen dwingen.
Bijzondere take. Iran is decennia aan investeringen kwijtgeraakt met de vernietiging van hun proxies, al hun luchtverdediging is gesloopt, alle invloed in Syrië kwijt en ze staan op het punt van een economische ineenstorting. Klinkt echt als winnen.
pi_216331584
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Bijzondere take. Iran is decennia aan investeringen kwijtgeraakt met de vernietiging van hun proxies, al hun luchtverdediging is gesloopt, alle invloed in Syrië kwijt en ze staan op het punt van een economische ineenstorting. Klinkt echt als winnen.
Israel heeft zich overgegeven aan Hamas, hun proxy. Die nog steeds bestaat en door kan gaan met moorden en hun doodscultuur opleggen. Wat de verliezen ook zijn geweest, dat is een overwinning.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:31:03 #85
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216331602
Jah joh, of zullen we gewoon meteen een bende raketten inkopen bij Iran?

Eerst maar eens een regime installeren waar mee te praten valt, in plaats van een terreurgroep die -terwijl ze nog altijd mensen gegijzeld houdt- zich alweer beraamt op de volgende aanslag.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_216331604
quote:

[..]

[ x ]

Het is inderdaad zeer lastig te geloven dat bij 17 graden mensen omkomen van de kou. Maar inderdaad, zoals je zelf al aangeeft de groep Arabieren die zichzelf 'de Palestijnen' noemen zijn volledig verantwoordelijk voor de huidige situatie.

En dat wil dus ook zeggen dat als er door het terrorisme en de haat van de Palestijnen kinderen in gevaarlijke situaties komen, dit tragisch is, maar volledig de schuld van de ouders en de verdere gemeenschap. Het blijkt namelijk dat een samenleving te laten draaien om moslimfundamentalisme geweld, terreur en antisemitisme geen veilige leefomgeving gecreëerd.

En vervolgens zouden wij in het Westen ons druk moeten maken over deze mensen? Bekijk het even. Ik doe dat liever over mensen die daadwerkelijk onschuldig zijn zoals de Israëliërs, Jemenieten of Soedanezen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
En dat is natuurlijk uitstekend te noemen. Gelukkig staat onze regering wat dit betreft aan de juiste kant van de geschiedenis. Moet je nagaan dat men de Palestijnse terreurgroeperingen zou steunen, dat zou pas zorgwekkend zijn.
pi_216331637
Ik begrijp dan niet waarom zo iemand als Kaag dat wil. Wat is haar motivatie?
pi_216331677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Voor?
Voor een beter bestaan daar in gaza...
Ipv wapens te kopen, had hamas het geld beter kunnen besteden...
En die leiders leven in weelde in;
Dubaï....
pi_216331701
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad zeer lastig te geloven dat bij 17 graden mensen omkomen van de kou.
9. Geen 17 maar 9 graden celcius. Het stond zelfs in je eigen post. Mooi geprobeer

quote:
En vervolgens zouden wij in het Westen ons druk moeten maken over deze mensen? Bekijk het even. Ik doe dat liever over mensen die daadwerkelijk onschuldig zijn zoals de Israëliërs, Jemenieten of Soedanezen.
Ik ben tegen het pesten van kindjes en ook tegen het doden van kindjes. Kindjes is in het geval van Gaza tot 12 jaar, in andere landen ligt die leeftijd wel wat hoger want Palestijnen zijn niet echt een onschuldig volk (zo ver je iedereen over een kam mag of kan scheren)

Als zo'n Kaag het heeft over 100 miljard na deze enorme ravage. Gaat jouw hart dan een beetje sneller kloppen van trots en enthousiasme?
pi_216331719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp dan niet waarom zo iemand als Kaag dat wil. Wat is haar motivatie?
Haar echtgenoot is een Arabier, dat zal meespelen.

Daarnaast heeft zij uiteraard een politieke achtergrond in centrumlinkse en progressieve kringen. Daar tiert de Islamofilie welig en worden Palestijnen geïnfantiliseerd tot onderdrukte slachtoffers en Israël en Joden tot het vermeende probleem gemaakt.

Immers, als Israël toch gewoon wat concessies zou doen, alle Joden van de Westelijke Jordaanoever zou weghalen en ook de muur rondom de Gazastrook, dan komt het allemaal wel goed ... zo denkt men dan.
pi_216331738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja in woorden en hopelijk niet in dit soort daden.
pi_216331760
quote:
Dat Westerse mensen zich blijvend drukmaken om deze barbaarse mensen wiens gedachtegoed en cultuur de nodige raakvlakken heeft met nazisme, blijft een raadsel.
Dat heb ik ook nooit begrepen, als je naar foto's van het straatbeeld kijkt van voor de oorlog zie je alleen maar baardmannen in t-shirts en ingepakte vrouwen (als je al vrouwen ziet).

Hoe westerse mensen zich daar zo verbonden mee kunnen voelen is inderdaad een groot raadsel.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:55:16 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216331812
200 miljard voor 2 miljoen mensen.
=
200.000 miljoen voor 2 miljoen mensen

Dat is dus 100.000 per inwoner.

Heb je een gezin met 3 kinderen, dan kun je dus een half miljoen cashen omdat je op 7 Oktober met het hele gezin hebt staan juichen *O* *O* *O*

[ Bericht 16% gewijzigd door Tengano op 17-01-2025 16:11:06 ]
pi_216331820
quote:
Ik denk dat Qatar, Turkije en nog een paar moslimlanden die de Palestijnen een warm hart toedragen dat bedrag wel bij elkaar kunnen sprokkelen. Als het geld van het westen moet komen waar het uiteindelijk wel op uit zou draaien dan moeten daar harde eisen aan verbonden zijn. Wekelijkse inspecties in Gaza, zeker een generatie lang geen enkele vorm van democratie maar een bestuur onder controle van Israël dat weer gecontroleerd word door het westen.
Lesmateriaal en media word strak gereguleerd en deelname aan een terreurorganisatie is een automatische doodstraf.
pi_216331829
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
9. Geen 17 maar 9 graden celcius. Het stond zelfs in je eigen post. Mooi geprobeer
[..]
Ik ben tegen het pesten van kindjes en ook tegen het doden van kindjes. Kindjes is in het geval van Gaza tot 12 jaar, in andere landen ligt die leeftijd wel wat hoger want Palestijnen zijn niet echt een onschuldig volk (zo ver je iedereen over een kam mag of kan scheren)
Dan zou ik beginnen met je uit te spreken tegen hoe deze kinderen worden opgevoed, geïndoctrineerd en daarnaast ook het slachtoffer worden van het gedrag van de volwassenen om hun heen.

Hele jonge kinderen met namaakpistolen en messen laten rondlopen en "oefenen" voor hoe zij een Jood moeten afslachten of opscheppen over hoe zij een martelaar willen worden voor 'Allah', geeft blijk van een totaalidiote en barbaarse maatschappij.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
Als zo'n Kaag het heeft over 100 miljard na deze enorme ravage. Gaat jouw hart dan een beetje sneller kloppen van trots en enthousiasme?
Nee, sterker nog, ik walg van zulke voorstellen omdat 100 miljard zou betekenen dat de volledige terroristische infrastructuur weer wordt herbouwd in de Gazastrook, nieuwe Palestijnse terreurleiders zichzelf kunnen verrijken en ongetwijfeld Israëlische burgers om te leven zullen komen dan wel gegijzeld zullen worden en vervolgens ook weer de nodige Palestijnen om het leven zullen komen tijdens een oplaaiing van het conflict. Kortom, niemand schiet hier iets mee op.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 16:00:23 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216331851
Ik stel voor dat alle Israel is gemeen roepers elk 20% van hun inkomen 2024 en 2025 aan Gaza spenderen
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 16:01:35 #97
236264 crew  capricia
pi_216331860
En wie gaat de autoriteit zijn in Gaza?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_216331864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:55 schreef Tengano het volgende:
200 miljard voor 2 miljoen mensen.
=
200.000 miljoen voor 2 miljoen mensen

Dat is dus 100.000 per inwoner.

Heb je een gezin met 3 kinderen, dan kun je dus een half miljoen cashen omdat jullie op 7 Oktober met het hele gezin hebben staan juichen.

Denk dat het meeste officieel zou moeten gaan zitten in het opbouwen van de infrastructuur, scholen, ziekenhuizen en dergelijke.
pi_216331909
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:01 schreef capricia het volgende:
En wie gaat de autoriteit zijn in Gaza?
Dit is de belangrijkste vraag, het kan sowieso geen Hamas of de PLO zijn. Ik denk persoonlijk dat de autoriteit niet eens uit Gaza zelf kan en mag komen. Er zijn echt verregaande maatregelen nodig om die mensen daar in het gareel te krijgen. Daar moet minimaal een generatie overheen gaan en dan nog ben ik niet zeker dat ze zullen terugvallen in onvervalste jodenhaat en terreur. Het meest ideale zou zijn als Gaza onderdeel word van Egypte en dat we de Egyptenaren steunen met de wederopbouw en eventuele veiligheidsmaatregelen omtrent het Palestijnse volk.
Zomaar geld schenken en weer opnieuw alles opbouwen inclusief de terreurnetwerken betekent dat alles voor niets zou zijn geweest.
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 16:35:32 #100
236264 crew  capricia
pi_216332123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is de belangrijkste vraag, het kan sowieso geen Hamas of de PLO zijn. Ik denk persoonlijk dat de autoriteit niet eens uit Gaza zelf kan en mag komen. Er zijn echt verregaande maatregelen nodig om die mensen daar in het gareel te krijgen. Daar moet minimaal een generatie overheen gaan en dan nog ben ik niet zeker dat ze zullen terugvallen in onvervalste jodenhaat en terreur. Het meest ideale zou zijn als Gaza onderdeel word van Egypte en dat we de Egyptenaren steunen met de wederopbouw en eventuele veiligheidsmaatregelen omtrent het Palestijnse volk.
Zomaar geld schenken en weer opnieuw alles opbouwen inclusief de terreurnetwerken betekent dat alles voor niets zou zijn geweest.
Juist.
Goedenpost.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')