abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216330976
Ah ja, 100 miljard voor Gaza. Laat het die mensen daar lekker zelf uitzoeken. Geen cent meer heensturen, alles wordt toch gebruikt voor moslimfundamentalisme en antisemitisch terrorisme. En de leiders groeien al snel uit tot multimiljonairs die in luxe appartementen in Doha bivakkeren. Dat Westerse mensen zich blijvend drukmaken om deze barbaarse mensen wiens gedachtegoed en cultuur de nodige raakvlakken heeft met nazisme, blijft een raadsel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216330986
quote:
85s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:22 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Wat een misplaatst zieltjeswin bericht. Het zou pas zielig zijn als je een kind momenteel wel winterkleding ziet dragen.

[ afbeelding ]
Haha, ja, dit is ook zo'n mooie. Laatste waren er allemaal berichten over "onderkoeling" in Gaza. Er zouden kinderen zelfs zijn omgekomen van de kou. Dan kijk je naar het weerbericht en is het er overdag 17 graden en s'nachts 9.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:24:46 #53
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_216330990
Ik wil ook weleens wat. Ze bekijken het maar daar :W
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_216331006
Ah onze ex- minister van Financiën. Nou dat komt helemaal goed. Ik zou zeggen, presenteer de rekening bij Israël.
pi_216331080
Dwing Israël maar tot herstelbetalingen.
pi_216331086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:26 schreef Fietsenrek het volgende:
Ah onze ex- minister van Financiën. Nou dat komt helemaal goed. Ik zou zeggen, presenteer de rekening bij Israël.
Waarom naar Israël? Niet gewoon naar Hamas?
pi_216331090
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom naar Israël? Niet gewoon naar Hamas?
Zullen die geld hebben denk je?
pi_216331108
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ja, dit is ook zo'n mooie. Laatste waren er allemaal berichten over "onderkoeling" in Gaza. Er zouden kinderen zelfs zijn omgekomen van de kou. Dan kijk je naar het weerbericht en is het er overdag 17 graden en s'nachts 9.
Jij hebt wellicht nog nooit een baby in je klauwen gehad of enigszins in de buurt gezien, ik vergeef jou je onwetendheid. Baby's hebben het al heel snel te warm en nog veel sneller veel te koud. In combinatie met leven in een natte tent, zonder beschutting in de kou, beperkt voedsel en door de oorlog en explosies wellicht ook te vroeg geboren met een te laag geboortegewicht, is zo'n wezen extra kwetsbaar. Dan is het zeer goed mogelijk dat een paar baby's overlijden.

In dezelfde tijd, zelfs dezelfde dag, een paar kilometer verderop stierf een volwassen man in het land van God. Dat was in de plaats Hedera, heb je vast wel eens van gehoord. Het kan. Je kan de bron proberen aan te vallen als een self-hating Jew, dat mag natuurlijk. Je mag alles aanpakken om het te ontkennen.

twitter

Waarom zou je het eigenlijk wille. ontkennen? Je kan hele epistels opstellen dat de Palestijnen het allemaal verdienen en al 150 jaar altijd als eerste slaan. Mensen gaan dood in een oorlog, je leert het ons allemaal. Dan hadden 'ze' 7 oktober maar niet moeten doen. Enzulks. Dan hoort dit er toch bij? Israël kan er toch allemaal niks aan doen? Baby's gaan dood, kijk niet weg

[ Bericht 21% gewijzigd door opgebaarde op 17-01-2025 14:44:54 ]
pi_216331124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:37 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Zullen die geld hebben denk je?
Lijkt me wel. De leiding bestaat/bestond uit vastgoed- en bouwmiljardairs. Ze gooiden op alles wat Gaza binnenkwam een solidariteitsheffing van 30% of zo. En ze stalen hulpgoederen om die op de zwarte markt te verpatsen.

Die gewoon eerst kaalplukken.
pi_216331146
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Ah ja, 100 miljard voor Gaza. Laat het die mensen daar lekker zelf uitzoeken. Geen cent meer heensturen, alles wordt toch gebruikt voor moslimfundamentalisme en antisemitisch terrorisme. En de leiders groeien al snel uit tot multimiljonairs die in luxe appartementen in Doha bivakkeren. Dat Westerse mensen zich blijvend drukmaken om deze barbaarse mensen wiens gedachtegoed en cultuur de nodige raakvlakken heeft met nazisme, blijft een raadsel.
Gaza had allang een 2e Dubai kunnen zijn met al het geld wat daar de afgelopen decennia's naartoe is gestuurd....
Maar alles door hamas opgeëist...
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:45:04 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216331174
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef opgebaarde het volgende:
1) Jij hebt wellicht nog nooit een baby in je klauwen gehad
2) of enigszins in de buurt gezien,
3) ik vergeef jou je onwetendheid.
4) Baby's hebben het al heel snel te warm
5) en nog veel sneller veel te koud.
6) In combinatie met leven in een natte tent,
7) zonder beschutting
8) in de kou
9) beperkt voedsel
10) en door de oorlog en explosies wellicht ook te vroeg geboren én te laag geboortegewicht,

is het zeer goed mogelijk :) dat een paar baby's overleden zijn :Y
Dat zijn wel heuuuuuuuuuuul veul aannames in 1 alinea :o
pi_216331183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:19 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Volgens de amerikanen ,die al jaren bezig zijn met een culturele ommezwaai , is het bijna kansloos om hier verandering in te krijgen.

In de cultuur daar, Iran ,Pakistan, Afghanistan, draait het om "eer'. Als iemand jouw eer aantast moet je wraak nemen, wraak gaat meestal gepaard met bloed.

Hoe ga je de cultuur van een land veranderen?
Niet.

Gewoon eens in de zoveel tijd terug naar het stenen tijdperk bombarderen zodat ze voorlopig geen gevaar meer vormen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216331192
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Gaza had allang een 2e Dubai kunnen zijn met al het geld wat daar de afgelopen decennia's naartoe is gestuurd....
Mooi gesproken ❤
Niks mis met af en toe hasbara op zijn tijd.
pi_216331194
Klop maar aan bij de rijke olielanden in de golf. Die hebben een groot aandeel in deze ellende.
Corporate translator
pi_216331203
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jij hebt wellicht nog nooit een baby in je klauwen gehad of enigszins in de buurt gezien, ik vergeef jou je onwetendheid. Baby's hebben het al heel snel te warm en nog veel sneller veel te koud. In combinatie met leven in een natte tent, zonder beschutting in de kou, beperkt voedsel en door de oorlog en explosies wellicht ook te vroeg geboren met een te laag geboortegewicht, is zo'n wezen extra kwetsbaar. Dan is het zeer goed mogelijk dat een paar baby's overlijden.

In dezelfde tijd, zelfs dezelfde dag, een paar kilometer verderop stierf een volwassen man in het land van God. Dat was in de plaats Hedera, heb je vast wel eens van gehoord. Het kan. Je kan de bron proberen aan te vallen als een self-hating Jew, dat mag natuurlijk. Je mag alles aanpakken om het te ontkennen.

[ x ]

Waarom zou je het eigenlijk wille. ontkennen? Je kan hele epistels opstellen dat de Palestijnen het allemaal verdienen en al 150 jaar altijd als eerste slaan. Mensen gaan dood in een oorlog, je leert het ons allemaal. Dan hadden 'ze' 7 oktober maar niet moeten doen. Enzulks. Dan hoort dit er toch bij? Israël kan er toch allemaal niks aan doen? Baby's gaan dood, kijk niet weg
Er kan best een baby zijn overleden door kou maar er werd gesteld dat er baby's waren doodgevroren en dat is simpelweg onmogelijk als de temperatuur niet in de buurt van het vriespunt is geweest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216331213
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat zijn wel heul veul aannames in 1 alinea :o
Als we weerberichten gaan ontkennen of iets debiels dat mensen daar in tenten wonen _O- :D
pi_216331302
Dwing Iran maar tot herstelbetalingen.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:58:46 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216331321
Donald, even vooruitlopend op maandag, wat denk jij van die 200 miljard?

pi_216331323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er kan best een baby zijn overleden door kou maar er werd gesteld dat er baby's waren doodgevroren en dat is simpelweg onmogelijk als de temperatuur niet in de buurt van het vriespunt is geweest.
Als iemand op Facebook dat zegt dan zit die persoon inderdaad klinkklare nonsens te verkopen. Of waar heb je dat gelezen dan want ik opende daarnet nog een BBC artikeltje en daar hebben ze het over onderkoeling en hoe dat bij dat soort temperaturen kan.
Misschien ging het verkeerd bij het vertalen want de Engelse term 'hypothermia' gebruiken we meestal in een context met extreme kou en niet bij een Nederlandse temperatuur van negen graden
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:06:36 #70
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216331375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat is ook zo'n kreet die steeds maar herhaald en van elkaar overgenomen wordt. Ik zou dit graag eens gefactcheckt willen zien.

Ik denk namelijk dat het vanzelfsprekend een stuk beter zou zijn geweest als al die Hamas-kopstukken het geld niet naar zichzelf hadden doorgesluisd en het niet hadden besteed aan het verstevigen van hun eigen positie en aan wapentuig. Denk ook aan hoe na de Israëlische invoerbelasting, Hamas goederen nog eens extra belastte. Daar zijn ook miljarden in opgegaan die niet zijn besteed aan bijvoorbeeld gezondheidszorg, innovatie en architectonische hoogstandjes.

Aan de andere kant is het vrij moeilijk om te geloven dat er een paradijs op aarde gesticht kan worden in een stuk land waar nog niet eens koriander ingevoerd mag worden van Israël, waarvan het vliegveld met opzet gesloopt is, dat geen vrije toegang heeft tot de zee en noem maar op.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:13:19 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216331430
Ik ben van mening dat als de palestijnen telkens gesponsord blijven worden en daardoor niet de volledige consequenties van hun acties ondervinden, ze nooit zullen leren en nooit zullen veranderen. Alles wat dan opgebouwd zou worden, zal dan een tijdje later weer kapot gebombardeerd worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216331433
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:06 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is ook zo'n kreet die steeds maar herhaald en van elkaar overgenomen wordt. Ik zou dit graag eens gefactcheckt willen zien.

Ik denk namelijk dat het vanzelfsprekend een stuk beter zou zijn geweest als al die Hamas-kopstukken het geld niet naar zichzelf hadden doorgesluisd en het niet hadden besteed aan het verstevigen van hun eigen positie en aan wapentuig. Denk ook aan hoe na de Israëlische invoerbelasting, Hamas goederen nog eens extra belastte. Daar zijn ook miljarden in opgegaan die niet zijn besteed aan bijvoorbeeld gezondheidszorg, innovatie en architectonische hoogstandjes.

Aan de andere kant is het vrij moeilijk om te geloven dat er een paradijs op aarde gesticht kan worden in een stuk land waar nog niet eens koriander ingevoerd mag worden van Israël, waarvan het vliegveld met opzet gesloopt is, dat geen vrije toegang heeft tot de zee en noem maar op.
Aan de andere kant was Gaza ook prachtig en fantastisch tot de IDF het vorig jaar in puin gooide als ik de verhalen moet geloven.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:17:10 #73
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216331461
Waarom zouden we dat Palestijnse tuig moeten helpen. Laat ze maar lekker in hun sop gaar koken.
Please consider the environment before printing this post
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:18:22 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216331468
Hoeveel raketten kan Hamas dan kopen voor die 100 miljard?
Graag op anoniem
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:18:55 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216331472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Aan de andere kant was Gaza ook prachtig en fantastisch tot de IDF het vorig jaar in puin gooide als ik de verhalen moet geloven.
Het beeld van een concentratiekamp dat veel geschetst werd klopt van geen kanten, maar Imshin bijvoorbeeld, een Twitterkanaal dat vooral bestond uit het laten zien van de decadentie daar, was ook zeer gekleurd natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')