SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die van Melkunie zijn lekker jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die van HiPro en Melkunie zijn lekker van smaak![]()
Die van de Lidl de vloeibare zijn niet zo heel lekker (vind ik, maar daar heb je vanille en chocoladesmaak).
Die toetjes daarvan zijn wel lekker, in de smaak frambozen, aardbei en passievruchten ofzo ?
Die ga ik morgen eens zoeken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:47 schreef TaMieke het volgende:
Deze zijn ook lekker.
Liever toetjes dan zo'n drankje....
Och, als je per dag al wandelt let op wat je eet, heb je al een goed beginquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik weer even super strak alles ga bijhouden, kcal/eiwit/kh/vetten
Heb echt geen idee hoe mn verhoudingen tegenwoordig zitten maar denk dat daar wel wat in valt te verbeteren
Dit "moet" ik eigenlijk ook weer een tijdje. Maar andere dingen hebben even prio, dus #yolo. Soort van.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik weer even super strak alles ga bijhouden, kcal/eiwit/kh/vetten
Heb echt geen idee hoe mn verhoudingen tegenwoordig zitten maar denk dat daar wel wat in valt te verbeteren
ik heb geen goed beginquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, als je per dag al wandelt let op wat je eet, heb je al een goed begin
quote:
Juiste dingen op juiste prio zetten is belangrijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit "moet" ik eigenlijk ook weer een tijdje. Maar andere dingen hebben even prio, dus #yolo. Soort van.
jaquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Juiste dingen op juiste prio zetten is belangrijk![]()
Zeker!quote:
precies dat ja! Wat tamieke ook zegt, alles helpt. Ookal is het een speldje in een hooiberg, dat is ietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En in de tussentijd blijf ik bewegen/sporten en probeer ik me niet dagelijks vol te proppen met chocolade, dus iiiit's something.
Ik heb een afspraak gehad bij een diëtist en dat heeft me wel de ogen geopend. Een tip: probeer koolhydraatarm brood eens. Dat kan helpen (bij mij iig wel).quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
ik twijfel (again hahatjes) om naar een dietist te gaan want is makkelijker als iemand zegt 'je moet gewoon even dit volgen', denk ik
Zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker!al is het maar 'voorkomen dat het nog slechter gaat', dat is ook al winst!
[..]
precies dat ja! Wat tamieke ook zegt, alles helpt. Ookal is het een speldje in een hooiberg, dat is iets
Dat moest ik en dat pakte uiteindelijk verrassend goed uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
En niet alles compleet loslaten en yolo'en is ook wel verstandig. Kan soms wel voor eventjes maar hier kost het dan meer energie om alles daarna weer op te pakken
Om af te vallen, gok ik? Ik wil aankomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gehad bij een diëtist en dat heeft me wel de ogen geopend. Een tip: probeer koolhydraatarm brood eens. Dat kan helpen (bij mij iig wel).
Ohwquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om af te vallen, gok ik? Ik wil aankomen
Ik weet dat het goedbedoeld is, maar zonder context hebben zulke tips weinig nut.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gehad bij een diëtist en dat heeft me wel de ogen geopend. Een tip: probeer koolhydraatarm brood eens. Dat kan helpen (bij mij iig wel).
Oh nicequote:Op donderdag 16 januari 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moest ik en dat pakte uiteindelijk verrassend goed uit
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Dat haalde ik er niet uit
I knowquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het goedbedoeld is, maar zonder context hebben zulke tips weinig nut.
Heb je moeite met meer eten? Denk dat het sowieso aan te raden is meer proteine/eiwitten te eten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om af te vallen, gok ik? Ik wil aankomen
M'n zus had ook eens zoiets, die wilde sporten en aankomen en die hadden ze uit automatisme de verkeerde lijst meegegevenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice
En wat had je precies gedaan en waarom moest dat?
[..]wordt ook wat minder vaak besproken denk ik, mensen die willen aankomen
Gezond aankomen is ook lastig hoor. Jezelf volvreten kunnen de meeste wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
En omdat mensen vaker problemen hebben met afvallen dan met aankomen, wordt er best vaak gereageerd van 'hahatjes gewoon eten toch ja toch makkelijkkk'
Als het makkelijk was, dan was het geen probleem. Net zoals bij mensen die willen afvallenbegrijp de reacties overigens wel hoor
Een paar jaar geleden kreeg ik de diagnose diabetes type 2. Ik heb toen rigoureus al het suiker uit mijn voeding gehaald en ben gezonder gaan leven. Binnen 2-3 jaar was ik van de medicijnen af en nu is het officieel geen diabetes meer maar een verstoorde bloedsuikerspiegel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice
En wat had je precies gedaan en waarom moest dat?
[..]wordt ook wat minder vaak besproken denk ik, mensen die willen aankomen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)unnen-doen-4-screens!
Toegevoegde suiker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kreeg ik de diagnose diabetes type 2. Ik heb toen rigoureus al het suiker uit mijn voeding gehaald en ben gezonder gaan leven. Binnen 2-3 jaar was ik van de medicijnen af en nu is het officieel geen diabetes meer maar een verstoorde bloedsuikerspiegel.
De teringquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Yea, al weet ik niet (meer) precies waarom het niet lukt. Speelt sowieso wel een mentaal stuk mee hoor, maar ingewikkeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je moeite met meer eten? Denk dat het sowieso aan te raden is meer proteine/eiwitten te eten.
Je eet geen vlees toch? Al zijn er nog genoeg andere dingen waar ook eiwitten in zitten.
Ik had heel veel dorst, moest heel veel plassen en had last van droge lippen. Toen toch maar eens naar de huisarts gegaan. En ik kwam er ook op een andere manier achterquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toegevoegde suiker?
En wat waren je symptomen? *hypochondert schrijft mee*
Die aanname is wel waarschijnlijk ja. Zou dan ook in de richting van gezonde vetten denken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, al weet ik niet (meer) precies waarom het niet lukt. Speelt sowieso wel een mentaal stuk mee hoor, maar ingewikkeld.
Ik ben nu vooral bezig met meer structuur aanbrengen in mn eten. Ik ontbijt nu vaak op het lunchtijdstip, en eet echt super laat avond eten maar daardoor zit ik 's avonds erg vol terwijl er in de ochtend wel ruimte is.
Dat gaat opzich best okeen wil wat meer kcalrijk eten toevoegen zonder dat het heel vol voelt, denk dat proteine dingen daar goed voor zijn want dat eet ik te weinig (aanname)
quote:
O dat heb ik allemaal niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had heel veel dorst, moest heel veel plassen en had last van droge lippen. Toen toch maar eens naar de huisarts gegaan. En ik kwam er ook op een andere manier achter
* TheStigsDutchCousin nipt van zijn cola zeroquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat heb ik allemaal niet.
*schenkt glas cola in*
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had ook eens zoiets, die wilde sporten en aankomen en die hadden ze uit automatisme de verkeerde lijst meegegevenWe zaten met verbazing te lezen. Ik zei al, 'Volgens mij is dit meer iets voor mij.'
truequote:Op donderdag 16 januari 2025 16:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezond aankomen is ook lastig hoor. Jezelf volvreten kunnen de meeste wel.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kreeg ik de diagnose diabetes type 2. Ik heb toen rigoureus al het suiker uit mijn voeding gehaald en ben gezonder gaan leven. Binnen 2-3 jaar was ik van de medicijnen af en nu is het officieel geen diabetes meer maar een verstoorde bloedsuikerspiegel.
Kijk vooral wat voor jou werkt. Als jij wil ontbijten op het lunchtijdstip, prima. (al zeggen ze wel dat direct ontbijten uiteraard beter isquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, al weet ik niet (meer) precies waarom het niet lukt. Speelt sowieso wel een mentaal stuk mee hoor, maar ingewikkeld.
Ik ben nu vooral bezig met meer structuur aanbrengen in mn eten. Ik ontbijt nu vaak op het lunchtijdstip, en eet echt super laat avond eten maar daardoor zit ik 's avonds erg vol terwijl er in de ochtend wel ruimte is.
Dat gaat opzich best okeen wil wat meer kcalrijk eten toevoegen zonder dat het heel vol voelt, denk dat proteine dingen daar goed voor zijn want dat eet ik te weinig (aanname)
Wat een strontkop zegquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik verloor volgens mij 10+ kilo. Ik had weer een nek. En de maten van mijn broeken gingen naar benedenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je dat niet door hebt
oeps foutje
[..]
true
[..]wat super goed!!!!!! en wat onwijs fijn dat je gedrag ook echt resultaten heeft opgeleverd
Cola zero is ook best oke cola.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin nipt van zijn cola zero
Nek hebben is goed.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verloor volgens mij 10+ kilo. Ik had weer een nek. En de maten van mijn broeken gingen naar beneden
Ja, denk ik?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die aanname is wel waarschijnlijk ja. Zou dan ook in de richting van gezonde vetten denken?
is ook een lastigequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Aanname waarschijnlijk: aangezien de meesten daar te weinig van binnenkrijgen als ze er niet bewust mee bezig zijn.
Die-eetquote:
Ik drink zero wel vaakquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Cola zero is ook best oke cola.
Ik drink vooral cola zeroAls ik naar jamsessies ga en andere gelegenheden dan neem ik wel normale cola. Maar dat is 1x / 2x per maand, dus zal niet zoveel doen.
Ik vond het vooral fijn dat de knoop van de broek van mijn motorpak niet elke keer weer opensprongquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nek hebben is goed.Lekker bezig
Ik heb dat geprobeerd. Niet te zuipenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen van die suikervrije siroop.
Zero is ook wel dikke (hihaho) primaquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink zero wel vaak
[..]
Ik vond het vooral fijn dat de knoop van de broek van mijn motorpak niet elke keer weer opensprongEn dat ook de helm beter zat.
Maar de hele dikke garderobe is weg, nu alleen nog maar dunnere broeken
Thanks, en indd ben nog beetje aan het uitproberenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kijk vooral wat voor jou werkt. Als jij wil ontbijten op het lunchtijdstip, prima. (al zeggen ze wel dat direct ontbijten uiteraard beter is). Misschien door de dag heen kleine beetjes eten, als dat kan en helpt. Wel zorgen dat je dus eiwitten toevoegt. En misschien kijken naar wat vetrijkere dingen, wel goede vetten
Advocado is bijv wat vetter en ook met eiwitten.
Eiwitten zijn sowieso vaak dingen die men te weinig binnen krijgt (ook als niet sporter).
Bwehehe. Vezels. Tsja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook een lastige
heb ooit ook op vezels gelet, nou dat haalde ik zelden
Dat is een verschil jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef Grotetijd het volgende:
Ben zelf van broekmaat 66 naar 50 gegaanen van strak zittende 5XL shirts naar ruim zittende 3
Ook best een verschil. 3 Broekmaten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een verschil ja
Ik van 36 naar 33
Een nek klinkt wel fijn!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verloor volgens mij 10+ kilo. Ik had weer een nek. En de maten van mijn broeken gingen naar beneden
waarom '' ?quote:
Ja zeker. Ik was eerst een peer, nu is dat een omgekeerde peer aan het wordenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ook best een verschil. 3 Broekmaten.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat geprobeerd. Niet te zuipen
Suikervrije drop is dan wel te nassen.
Heb je die hoop nog? Ocharmequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe. Vezels. Tsja.![]()
OOIT ben ik volwassen en heb ik dat soort shit (hihaho) ook op orde.
Handig met om je heen kijken welquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een nek klinkt wel fijn!
[..]
waarom '' ?![]()
Ik had trouwens grapefruitsiroop 0,0% van de aldi. Die is lekker joh![]()
Slimpie heeft ook zoiets maar die smaakt niet zo naar grapefruit
Een reepquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik was eerst een peer, nu is dat een omgekeerde peer aan het worden
Er zal toch wel iets suiker in zitten? Denk ik altijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een nek klinkt wel fijn!
[..]
waarom '' ?![]()
Ik had trouwens grapefruitsiroop 0,0% van de aldi. Die is lekker joh![]()
Slimpie heeft ook zoiets maar die smaakt niet zo naar grapefruit
Ssstquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]volgens mij is dat ook heel erg wat je gewend bent
[..]
Heb je die hoop nog? Ocharme
Hoe ging het toen je er wat minder over nadacht? Met eten maar ook je hoofd blabla, want kan zijn dat het te veel wordt als je er wel hele tijd over na moet denkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Toevallig ben ik net weer begonnen met bijhouden wat ik eet. Was heel lang bezig met er juist niet teveel over nadenken en "normaal" eten. Eens kijken of er weer een beetje snelheid in komt nu.
en 4ebequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ik ooit met TaMieke zou sporten beult ze me helemaal af
Enorm waterhoofd?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe ging het toen je er wat minder over nadacht? Met eten maar ook je hoofd blabla, want kan zijn dat het te veel wordt als je er wel hele tijd over na moet denkenschiet dan ook niet echt op..
[..]
en 4ebe
omg sporten met tamieke en 4ebe, iedereen doodweet niet of @:ijsdraakje haar sporten alweer had opgepakt, anders doet zij mee met afbeulen
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar appels zijn lekker.quote:
Ik heb een kraantje laten installerenquote:
Niet zo erg maar lijkt eropquote:
Nee, dat staat op de normale, nul toegevoegd. Geloof dat je suikervrij alleen mag voeren als er minder dan x in zit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets suiker in zitten? Denk ik altijdMeestal geen toegevoegde suikers.
Die van de aldi ken ik niet, maar moet eerst een fles opmaken van mezelf, want heb er nu drie staan.
jawel maar echt iniminiietsiepietsie beetje hoor, dat is verwaarloosbaar (1 kcal per 100ml ofzo)quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets suiker in zitten? Denk ik altijdMeestal geen toegevoegde suikers.
Die van de aldi ken ik niet, maar moet eerst een fles opmaken van mezelf, want heb er nu drie staan.
quote:
Misschien kan @LTVDK nog wat van je lerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een kraantje laten installeren
niet zo puntig?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zo erg maar lijkt erop
die eigenaar van de OVC wordt in elk geval geen slachtoffer van Angelina Jolie haar staaroperatiequote:Op donderdag 16 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja, het moest niet teveel worden. En wilde niet vervallen in stoornisgedrag en geschommel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe ging het toen je er wat minder over nadacht? Met eten maar ook je hoofd blabla, want kan zijn dat het te veel wordt als je er wel hele tijd over na moet denkenschiet dan ook niet echt op..
Dat heb ik met mandarijntjes ook. Wat moet ik met twee van die netjes? Ik heb liever 1 net voor de halve prijs.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Sinds die sinaasappel die ik laatst van werk had wil ik sinaasappels. Ze zijn nu in de aanbieding bij de appie 1+1 gratis, maar wat moet ik met twee van die zakken![]()
Of hoe lang blijf een sinaasappel houdbaar in de koelkast
Dat laatste verschilt sterk per batch, de ene keer gaat het ruim een week prima, de andere keer zit er na twee dagen al een tussen die minder is (of al begint te schimmelen op de fruitschaal, bleh).quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Sinds die sinaasappel die ik laatst van werk had wil ik sinaasappels. Ze zijn nu in de aanbieding bij de appie 1+1 gratis, maar wat moet ik met twee van die zakken![]()
Zou je partjes kunnen invriezen? Geen idee hoe goed dat werkt bij sinaasappel eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Sap van persen. Is het zo opquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |