SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh jawel, DAT welquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ze doordraait?
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de luchtquote:
Je slaapt zoals je verwekt bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de lucht
hmm, ik slaap wel vaak als een zeesterquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je slaapt zoals je verwekt bent.
Dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Positie?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede was in de machine, dutjetijd![]()
Het is Dimmy's baby?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de lucht
dan zou ze wel een latex rompertje aanhebbenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken jullie soms ook weleens naar de maan en dat je dan denkt: huh.. eigenlijk heel raar dat je de maan vanaf hier kan zien?
![]()
![]()
"Is dat jouw kind?"quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet altijd een test doen heeft ze me ooit verteld.
Kijken of ie blijft drijven?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wijn in een flesje en zien of het kind het lustquote:
Ja ok maar googelen op latex babyrompertjes leek me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ze wel een latex rompertje aanhebben
sta je meteen op elke watchlist ter wereldquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok maar googelen op latex babyrompertjes leek me niet zo'n goed idee
Te laat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
sta je meteen op elke watchlist ter wereld
Maar ik slaap op mijn buik met 1 been opgetrokken en 1 arm onder mijn kussensquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switchquote:
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Hoewel ik steeds vaker twijfel of ik wel of geen kinderen wil ligt dat echt niet in het het verschiet hoor
Zijn geen moetjes, waarschijnlijk denkt zij daar niet over naquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net kwam even een voormalige woonbegeleidster langs even kort gepraat met name over hoe het momenteel ( niet) met me gaat en eigenlijk te weinig over haar en de opleiding die ze nu aan het doen is .
Toen was dat ook al wel bekend dat de Switch 2 kwam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switch
Geen latex rompertjes dus?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Hoewel ik steeds vaker twijfel of ik wel of geen kinderen wil ligt dat echt niet in het het verschiet hoor
sesamzaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?
Want Sesam open u?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net kwam even een voormalige woonbegeleidster langs even kort gepraat met name over hoe het momenteel ( niet) met me gaat en eigenlijk te weinig over haar en de opleiding die ze nu aan het doen is .
Ja het kan ook wel. Maar ik denk niet dat het verstandig isquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?
*kuch*quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
We gaan nu zo weinig mogelijk posten in dit topic.
helemaal nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
We gaan nu zo weinig mogelijk posten in dit topic.
Zoals DTS- oh wacht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
daar heb je achterlijke kutspelletjestopics voor
Tammie!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik ga vast mutsjes haken enzo. Geef me je adres dan stuur ik ze op
Net als bij peuters. Dutje overslaan > chagrijnig. Dutje te lang > chagrijnig. Dutje te kort > chagrijnig.quote:
Een hakenmuts.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Geen kinderen > niet chagrijnig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net als bij peuters. Dutje overslaan > chagrijnig. Dutje te lang > chagrijnig. Dutje te kort > chagrijnig.
Jawel hoorquote:
789quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Werd jou wat gevraagd?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net als bij peuters. Dutje overslaan > chagrijnig. Dutje te lang > chagrijnig. Dutje te kort > chagrijnig.
Peuter? > Chagrijnigquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, zo'n peuterquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dr_Flash in SPL --> 31515 resultatenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een rammelaar aan het haken voor mijn toekomstige neefje/nichtjequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Doe er zo'n rotgeluid inquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een rammelaar aan het haken voor mijn toekomstige neefje/nichtje
Wat schattigquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een rammelaar aan het haken voor mijn toekomstige neefje/nichtje
Je vraagt haar nu toch wat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kleine kinderen van vrienden moet je altijd een cadeautje geven dat een teringherrie maakt.quote:
En vervolgens krijg je ze te logerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine kinderen van vrienden moet je altijd een cadeautje geven dat een teringherrie maakt.
Haha nooit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vervolgens krijg je ze te logeren
Vind ik echt weinig. Of is 2005 niet meegenomen? Of alles van toen het nog MEN heette?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Dr_Flash in SPL --> 31515 resultaten
https://mycroft.fok.nl/in(...)s=all&forum_id[]=117
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caafs over de zeikquote:
Ik liep net de kamer in, Mademuts in de hooiruif, en ik begon tegen haar te praten. Begon ze terug te piepenquote:
AHWW so cutequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep net de kamer in, Mademuts in de hooiruif, en ik begon tegen haar te praten. Begon ze terug te piepen
Dit is de vertaling:quote:
quote:'Stomme kut, ik zit opgescheept met die dikke idioot, geef me eten, dit is kut, alles is vies, alles stinkt, het eten is vies en mijn kamergenoot is een verkrachter. Dit hok is klein en dit haar pluist en jij bent lelijk en je stinkt en je maakt herrie.'
die 6 posts van 2005 zitten er bijquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik echt weinig. Of is 2005 niet meegenomen? Of alles van toen het nog MEN heette?
quote:
Is dat dat drankje van Kalvijn?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4EverBlackEyed ik was laatst bij de Jumbo en daar hadden ze allemaal andere smaken Charlies.
die "influencer"?quote:
Hmm.. temping..quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4EverBlackEyed ik was laatst bij de Jumbo en daar hadden ze allemaal andere smaken Charlies.
Dan missen er daar nog een kleine 70k denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die 6 posts van 2005 zitten er bij
Eeehh ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik echt weinig. Of is 2005 niet meegenomen? Of alles van toen het nog MEN heette?
Nee dat is Britney, een intelligente jongedamequote:
Gatverdarriequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin in cola met vanille en dacht heeeel even dat ik dat in huis had, maar het is cola met citroen
vervelend voor je.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin in cola met vanille en dacht heeeel even dat ik dat in huis had, maar het is cola met citroen
Haal dan gewoon Dr Pepper.quote:
Welquote:
Wat is Charlies?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Akkoordquote:
anders gaan ze doodquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:30 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom hebben al die grote influencers ķf een drankje ķf voeding?
Zou haar niet meer jong noemenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is Britney, een intelligente jongedame
zulke luxe problemen zijn best chillquote:
Bram Krikke heeft chips?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
Ik vind de chips van Bram Krikke best lekker.
Ja al een aantal jaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bram Krikke heeft chips?![]()
Man man man, wat volgt er. Hondenvoer door Gio?!
Heb 1 x een MrBeast reep gekocht vanwege de hype, en viel tegen. Normale reeses chocolade is beterquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
ik weet niet wat ik erger vind... dat je van die influenca's kent... of dat je ook nog de producten waarvoor ze geld krijgen om te promoten gaat proeven
Nou ja... Gordon z'n boek was ook een lange tijd een bestseller. Bleek dat 'ie achteraf een heel team van mensen gewoon zelf die dingen in bulk liet kopen en dat er eigenlijk helemaal niet zo veel voor nodig was om nr 1 te zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
Kan die chips wel weer eens halen van Bram. Ik vind hem lekker. Ik zal wel niet de enige zijn die dat vindt aangezien dat al een aantal jaar in de schappen ligt.
De wereld/maatschappij wordt niet beter met het bestaan van zulke types. Ook niet voor mensen die daar plezier uit halen, ook al denken ze van wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Als mensen daar plezier uithalen, is dat toch fijn? Of waar zoveel negativiteit? Nou en dat jij het niks vindt
want?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:38 schreef Modus het volgende:
[..]
De wereld/maatschappij wordt niet beter met het bestaan van zulke types. Ook niet voor mensen die daar plezier uit halen, ook al denken ze van wel.
Deze kronkel zag ik niet aankomen. Hoe kom je bij de associatie met presteren ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want?iedereen moet altijd maar presteren
je mag geen nutteloze dingen doen want PRESTERENE!11!
En men vindt het leuk, denk je dat daarop zeiken iets gaat veranderen? Werkelijk waar?
weet ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond kip, patat en appelmoes!
Jullie?
Kiep en andijviequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jullie?
'bijdragen aan de wereld', excuus 'betere wereld', whatever that meansquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze kronkel zag ik niet aankomen. Hoe kom je bij de associatie met presteren ?
Ik dacht eerst dat het een spelletje was, maar het zijn van die kleine stickertjes toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik kom dit plaatje ergens tegen en ik voel nog het enthousiasme wat ik hiervoor had als klein kind![]()
Receptje?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet
spinaziesoep van gisteren was echt een groot succes, en makkelijk te maken
Heb je een kinderfeestje?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jullie?
jaaa!!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een spelletje was, maar het zijn van die kleine stickertjes toch?
welk merk is dat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
Kan die chips wel weer eens halen van Bram. Ik vind hem lekker. Ik zal wel niet de enige zijn die dat vindt aangezien dat al een aantal jaar in de schappen ligt.
Snorchips denk ikquote:
Ja, eerst gaan we nog iets doen, maar ik vertel lekker niet wat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je een kinderfeestje?
Ik heb pompoenfriet. Super chill, 100 gram is 26 kcal.
ui met knoflook fruitenquote:
wat zit er nog meer bij dan?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je een kinderfeestje?
Ik heb pompoenfriet. Super chill, 100 gram is 26 kcal.
Ik geloof niet dat ik die ooit al eens gezien heb, maar ik ben dan ook geen groot chips eter.quote:
Ehm oke.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'bijdragen aan de wereld', excuus 'betere wereld', whatever that means
Ja er zijn drie smaken las ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die ooit al eens gezien heb, maar ik ben dan ook geen groot chips eter.
Al wil ik wel die nieuwe Mac n cheese smaak proberen
Ik ben zo oud dat ik iedereen jong noem die jonger is dan ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou haar niet meer jong noemenook niet oud overigens
[..]
Het lekker romig makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ui met knoflook fruiten
Water, spinazie en bouillon erbij gooien
koken, staafmixeren, KLAAAAR
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R680252/spinaziesoep
wat die boter in dat recept doet weet ik niet
Wat bedoel je dan, want plezier hebben in het leven is ook niet wat je bedoeld. Of het mag wel, maar niet door influencers te liken want.. ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehm oke.
Dat is echt zoooo niet wat ik bedoel.
Maar denk je dat die influencers echt dingen doen om domme mensen lol te laten hebben? Dat dat echt hun eerste motivatie is?
Mac & Cheese, Chorizo & Onion en Roasted Garlic & Herbsquote:
Toch mooi anderhalf jaar van genoten straksquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switch
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat ik iedereen jong noem die jonger is dan ik
Vet gezellig!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eerst gaan we nog iets doen, maar ik vertel lekker niet wat.
PS neem wel je zwemspullen mee
Is pompoenfriet lekker?
Met boter? Dat doe ik dan liever met room ofzo in een soepjequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lekker romig maken![]()
https://youtube.com/shorts/O50a3oRBhTY?si=UXqEHNeKGmXobxbL
Klinkt best goedquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mac & Cheese, Chorizo & Onion en Roasted Garlic & Herbs
Owquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo oud vind ik jou ook niet hoor
70+ is oud
Ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met boter? Dat doe ik dan liever met room ofzo in een soepje
Niks anders dan dat. Want ik had vanmiddag al een paar bolletjes smeerleverworst op.quote:
In principe kan dat allemaal wel in een bak macaroniquote:
Hm, ik vind pompoensoep wel lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vet gezellig!
Pompoenfriet is lekker als je van pompoen houd ja
Gewoon zelf snijden uit een pompoen. Kruiden er overheen (ik doe peper/zout/knoflookpoeder) en dan even 15-20 Minuten in de airfryer
Eh ja maar laat maarquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan, want plezier hebben in het leven is ook niet wat je bedoeld. Of het mag wel, maar niet door influencers te liken want.. ?. Plezier hebben in het leven lijkt mij best wat bijdragen aan 'een betere wereld'.
Nee, natuurlijk niet. Dat draait om geld. Maar dat is volgens mij een ander discussiepuntmensen kopen het voor hun plezier toch. Boeiend dat het daar niet voor ontwikkeld is
Of zijn pretparken dan ook niet meer oke en eigenlijk alles wat geld kost waar men plezier aan beleefd?
Die laatste lijkt me echt erg lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met gerookte KIEP stukjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik vind pompoensoep wel lekker
Je kan het een keer proberen te makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan het een keer proberen te maken
quote:
Doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer welMaar goed, ik heb nog nooit spinaziesoep gemaakt
hoe kom je aan 26kcal per 100 gram?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niks anders dan dat. Want ik had vanmiddag al een paar bolletjes smeerleverworst op.
Maar neem sowieso later vanavond ook nog een bakje kippensoep
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook lekker vind? Smoothies met spinazie, die kleurquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doenwordt mijn nieuwe gemaksmaaltijd denk ik
[..]
hoe kom je aan 26kcal per 100 gram?
quote:
quote:
Wil de eerste en laatste wel proberen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh 14 zelfsquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doenwordt mijn nieuwe gemaksmaaltijd denk ik
[..]
hoe kom je aan 26kcal per 100 gram?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook lekker vind? Smoothies met spinazie, die kleur
vraag me nu wel af of je van plan was om 1kg pompoen te eten of van plan was een avondmaaltijd van 40 kcal te gaan benuttigenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh 14 zelfs
Nou. Een pompoen is maar 14 kcal per 100 gram en pompoenfriet is niks anders dan gewoon een pompoen in reepjes snijden en kruiden er over heen mieteren
You okay?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
ik heb te veel koffie op en daardoor krijg ik altijd heel veel dorst
*pakt nog een kopje koffie
dan is het goeddddd\quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee deze week doen we voor spek en bonen
Ik zit nu totaal op +- 1600. Dus vanavond 300 Gram pompoenfriet a 42 kcal en dan een kop soep a 90. Zit ik op +- 1750. Dan vind ik het helemaal goed zo. Gisteren op 2200 van de 2500 die ik magquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me nu wel af of je van plan was om 1kg pompoen te eten of van plan was een avondmaaltijd van 40 kcal te gaan benuttigenohja, met een kopje soep dus dan komt er misschien nog 100 kcal bij
jaaaaquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan is het goeddddd\
Gisteren nog gesport tho?
Ik mag vanavond weer![]()
Nee, jij hebt andijvie met KIEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:56 schreef gianni61 het volgende:
Nu heb ik zin in mac n cheese
met vlees
dat klinkt echt veeeeeeeeeels te weinig voor jouw lengte en gewichtquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu totaal op +- 1600. Dus vanavond 300 Gram pompoenfriet a 42 kcal en dan een kop soep a 90. Zit ik op +- 1750. Dan vind ik het helemaal goed zo. Gisteren op 2200 van de 2500 die ik mag
Goed zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa
en daarna kon ik niet slapen en lag ik wakker tot 04.00is dat wat ik er voor terugkrijg
![]()
Weer een verrassing wat je mag gaan doen?
i know, is ook een stuk minder Kcal dan burnt ends mac 'n cheesequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij hebt andijvie met KIEEEEEEEEEEEP
Ik eet meer KCALquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu totaal op +- 1600. Dus vanavond 300 Gram pompoenfriet a 42 kcal en dan een kop soep a 90. Zit ik op +- 1750. Dan vind ik het helemaal goed zo. Gisteren op 2200 van de 2500 die ik mag
Ja, heel mindfulquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, is ook een stuk minder Kcal dan burnt ends mac 'n cheese
Die 2500 is als ik 1 kilo per week wil afvallen (berekend volgens die app en so far correct) en ik zit meestal tussen de 1750 en 2250 per week en dat gaat echt meer dan prima. Doe het al 1.5 jaar en ondanks de setbacks gaat het prima. Ik eet geen rijst/pasta/aardappels en eet veel bonen en groenten en vlees/vis.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat klinkt echt veeeeeeeeeels te weinig voor jouw lengte en gewicht
oke dan niet johquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die 2500 is als ik 1 kilo Gram per week wil afvallen (berekend volgens die app en so far correct) en ik zit meestal tussen de 1750 en 2250 per week en dat gaat echt meer dan prima.
houquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel mindful
Heel demure.
Slay (queen) !quote:
Wel eens maar niet iedere week ofzo. Is te doen, even zombiedagje/weekquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Das shit, heb je dat vaker?![]()
Het is zeker een verrassing wat we gaan doen, dus ik ben benieuwd
Nee dan niet joh want het werkt voor mij prima en ben niet ondervoed want krijg alles gewoon binnen. Het zal je nog verbazen hoeveel je kan eten en binnen je behoefte kan blijven.quote:
Het is hier al de hele middag grauw en schemerigquote:
Now listen here, you little shit!quote:
Elke dag toch, als ik hier ben ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eens maar niet iedere week ofzo. Is te doen, even zombiedagje/week
Ik ook, of jij weer als een beastmodus FIGHTER thuis gaat komen
niet dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dan niet joh want het werkt voor mij prima en ben niet ondervoed want krijg alles gewoon binnen. Het zal je nog verbazen hoeveel je kan eten en binnen je behoefte kan blijven.
Lamp aanquote:
Kom vechtenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Now listen here, you little shit!
Moet eerst de auto bij de garage gaan ophalenquote:
Leverworst is een essentieel bestanddeel van elk gezond dieetquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Met je bolletjes leverworst en 1600 kcal eten terwijl je er 2500 moet eten om 1kg per week af te kunnen vallen![]()
Akkoord.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet eerst de auto bij de garage gaan ophalen
Ja man, want naast die bolletjes met smeerleverworst eet ik inderdaad niks.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Met je bolletjes leverworst en 1600 kcal eten terwijl je er 2500 moet eten om 1kg per week af te kunnen vallen![]()
Akkoordquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leverworst is een essentieel bestanddeel van elk gezond dieet
ook totaal zinloos, want bij de garage konden ze niks vindenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik wacht wel hoor.
Ohja excuses, niet boos wordenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag toch, als ik hier ben ?![]()
![]()
![]()
ohhhh, dan gaat het daarom hier misquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leverworst is een essentieel bestanddeel van elk gezond dieet
Wat was de klacht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook totaal zinloos, want bij de garage konden ze niks vinden
hier ook, denk dat ik al jaren geen leverworst meer heb gehadquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja excuses, niet boos worden
[..]
ohhhh, dan gaat het daarom hier mis
Als je dit is wat je wil denken, dan vooral blijven doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja man, want naast die bolletjes met smeerleverworst eet ik inderdaad niks.
Normaliter door de weeks altijd een bak Skyrr met Cruesli. Dan lunch met een paar broodjes/bolletjes, en mijn avond eten is gewoon een goed bord met vlees/bonen/groenten. Dus denk niet dat ik perse slecht bezig ben nee.
de deur gaat vaak van buiten niet open.quote:
Ieder zijn eigen gelijk, jatoggquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
oke sorry, moet ook lachen om de crueslikan het niet laten
ik kan het me vooral herinneren van vroegah bij de.. peuterspeelzaal?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook, denk dat ik al jaren geen leverworst meer heb gehad
hij wil gezond afvallen, niet ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen gelijk, jatoggKan jou het schelen
Klinkt bijzonder inconsistent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de deur gaat vaak van buiten niet open.
Maar soms heb ik een maand nergens last van en anders heb ik een hele week dat die weigert.
En vandaag bij de garage was natuurlijk niks aan de hand
mn ouders hadden het wel dagelijks.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan het me vooral herinneren van vroegah bij de.. peuterspeelzaal?
[..]
hij wil gezond afvallen, niet ik
nja, hier zal het met temperatuur en/of vocht samen hangen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder inconsistent.
Hier had ik een koppeling die bleef hangen, konden ze ook niets vinden.
De beste verklaring was dat het vloermatje ergens iets blokkeerde.. nou goed.. het is opgelost, scheelt weer centjes.
Heb ook wel het idee dat het meer is van een oudere generatie?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn ouders hadden het wel dagelijks.
Leverworst of pate. En de katten mochten dan ook altijd een beetje
watquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:
Er word net gedaan alsof ik alleen maar leef op die bolletjes. Is goed hoor
Snap dat het niet is zoals JIJ het zou doen. Maar zoals IK het doe gaat het prima, elk lijf is anders. Ik krijg voldoende vitamines binnen en zit elke dag gewoon keurig tussen 1750-2250 kcal in en eet voldoende groenten/vlees/vis/bonen.
Uit het vuistje als een appelquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lijkt me echt heerlijk zo'n ding wegknagen.
Ik vind dat je nu echt te ver gaatquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:18 schreef Modus het volgende:
Of waren het toch de gezondewittebolletjesmetleverworst.
Mijn behoefte om mijn huidige gewicht te behouden ligt op +- 3000. Dus dat mij 2500 word aanbevolen via die app om af te vallen is dan toch normaal?! Ligt ook geheel in lijn met wat die app mij aangeeft hoeveel ik dan theoretisch per week zou kunnen afvallen. Klopt (als ik geen cheatday heb of m'n boekje door emoties / stress te buiten ga0 primaquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Dit zijn gewoon feiten @:grotetijdje neemt te weinig kcal in om aan je basisbehoeftes te voldoen. Dat verzin ik niet
En als je kcalinname al te weinig is en je er dan ook voor kiest om dingen zoals cruesli en leverworst te benuttingen, dan ja. En dat is prima, als jij dat zo wil doen. Maar ga niet zeggen dat dit gezond is want dat is het simpelweg niet.
Kan wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil ook 2500kcal kunnen eten en nog afvallen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:22 schreef TaMieke het volgende:
Dat kanquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:22 schreef TaMieke het volgende:
2500kcal aanhouden zou meer richting gezond afvallen gaan, afhankelijk van wat je eet. Als je binnen die 2500 kcal gezonde voedingskeuzes maakt dan voldoe je aan de basisbehoeftes van je lichaam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn behoefte om mijn huidige gewicht te behouden ligt op +- 3000. Dus dat ik er 2500 aangeraden krijg om af te vallen is dan toch normaal?!
2500 is trouwens normaal voor een gezonde vent van mijn leeftijd, dus dat zegt ook genoeg over hoe het er met mij voor staat
3000 is behoorlijk hoog. Dat is iets waar ik niet eens elke dag aan kom en ik durf te wedden dat ik veel meer beweeg dan jij. Weet niet of dat wel helemaal betrouwbaar is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn behoefte om mijn huidige gewicht te behouden ligt op +- 3000. Dus dat mij 2500 word aanbevolen via die app om af te vallen is dan toch normaal?! Ligt ook geheel in lijn met wat die app mij aangeeft hoeveel ik dan theoretisch per week zou kunnen afvallen. Klopt (als ik geen cheatday heb of m'n boekje door emoties / stress te buiten ga0 prima
2500 is trouwens normaal voor een gezonde vent van mijn leeftijd, dus dat zegt ook genoeg over hoe het er met mij voor staat
Ik ben een goed stuk zwaarder dan de meeste hier denk ik ...quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3000 is behoorlijk hoog. Dat is iets waar ik niet eens elke dag aan kom en ik durf te wedden dat ik veel meer beweeg dan jij. Weet niet of dat wel helemaal betrouwbaar is.
Neequote:Op donderdag 16 januari 2025 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wil ik weten hoeveel ik daarvoor moet sporten dan?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oh ja, adviseer je om voor of na het sporten te eten of is het net wat je doel is ?quote:
Afhankelijk van je doel jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, adviseer je om voor of na het sporten te eten of is het net wat je doel is ?
Ik doe afwisselend voor en soms na, net hoe mijn dag loopt
Wist je dat sporters dezelfde caloriebehoefte hebben als niet-sporters?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hoe?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je dat sporters dezelfde caloriebehoefte hebben als niet-sporters?
Je moet wel echt heel goed in vorm zijn voor je meer gaat verbranden.
Ranja zonder suiker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van je doel ja
Ranja na het sporten is altijd goed trouwens
Ligt eraan wat voor sportquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kanoën.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sport
Proteīne toetje ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van je doel ja
Ranja na het sporten is altijd goed trouwens
Zwemmen!quote:
haha nee met!quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ranja zonder suiker?![]()
Inb4 afhankelijk van je doel
Je lichaam is geëvolueerd om slim met de aanwezige energie om te gaan en om het eerlijk te verdelen. De eerste weken zal je meer afvallen omdat je lichaam nog niet gewend is aan je toegenomen beweging, maar daarna wordt er energie weggenomen van andere processen.quote:
Ja.quote:
Hmm interessantquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je lichaam is geëvolueerd om slim met de aanwezige energie om te gaan en om het eerlijk te verdelen. De eerste weken zal je meer afvallen omdat je lichaam nog niet gewend is aan je toegenomen beweging, maar daarna wordt er energie weggenomen van andere processen.
Bewijs hiervan is dat jagers in Afrika dezelfde caloriebehoefte hebben als mensen met soortgelijke bouw die de hele dag geen flikker doen.
Bij mij is het meestal mijn geest die stom doetquote:
Ik heb een beetje een barbapappa vorm. Is dat een goede vorm?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je dat sporters dezelfde caloriebehoefte hebben als niet-sporters?
Je moet wel echt heel goed in vorm zijn voor je meer gaat verbranden.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een barbapappa vorm. Is dat een goede vorm?
Hebben daarom al die topsporters ook astma-medicatie nodig?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Daarom zijn sporters ook veel vatbaarder voor ziektes.
heb jij een geest?!?! vervult die wensen, of doet ie dat dan juist niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal mijn geest die stom doet
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Als je uit de kano valt.
Ik pak meestal Jumbo huismerk. 20g zit daarin meen ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je aanraders? Ik mag wat meer eiwitten gaan eten, denk ik
Rond is ook een vorm.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee dat was een olielamp trouwens, geen flesquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij een geest?!?! vervult die wensen, of doet ie dat dan juist niet?
Dat heeft een andere oorzaakquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben daarom al die topsporters ook astma-medicatie nodig?
Hmmm, tegenwoordig ligt dat er aan van wat voor plastic je bent gemaaktquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben een robot van Lego nou goed
oh het heet gewoon proteine toetje?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ik pak meestal Jumbo huismerk. 20g zit daarin meen ik.
[..]
Rond is ook een vorm.
Wat gaat ranja doen dan volgens jou na het sporten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee met!![]()
al is water natuurlijk altijd goed. En lekker, hmmmm water
Die van Melkunie en Hipro zijn goed te doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je aanraders? Ik mag wat meer eiwitten gaan eten, denk ik
Maar is het flas of fles?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was een olielamp trouwens, geen fles
Ja zoietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, tegenwoordig ligt dat er aan van wat voor plastic je bent gemaakt
[..]
oh het heet gewoon proteine toetje?
Spicy Pikachu.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens bed verschoond @:cherrylips![]()
En de hot bowl vol met pokemonvlees is er
snellere opname van suikers in je bloed, mits het suikergehalte in je ranje lager is dan die van je bloed anders maakt het niet zoveel uit. Beetje zout erbij is nog beter maar al snel te veelquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat gaat ranja doen dan volgens jou na het sporten?
[..]
Die van Melkunie en Hipro zijn goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |