SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh jawel, DAT welquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ze doordraait?
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de luchtquote:
Je slaapt zoals je verwekt bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de lucht
hmm, ik slaap wel vaak als een zeesterquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je slaapt zoals je verwekt bent.
Dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Positie?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede was in de machine, dutjetijd![]()
Het is Dimmy's baby?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de lucht
dan zou ze wel een latex rompertje aanhebbenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken jullie soms ook weleens naar de maan en dat je dan denkt: huh.. eigenlijk heel raar dat je de maan vanaf hier kan zien?
![]()
![]()
"Is dat jouw kind?"quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet altijd een test doen heeft ze me ooit verteld.
Kijken of ie blijft drijven?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wijn in een flesje en zien of het kind het lustquote:
Ja ok maar googelen op latex babyrompertjes leek me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ze wel een latex rompertje aanhebben
sta je meteen op elke watchlist ter wereldquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok maar googelen op latex babyrompertjes leek me niet zo'n goed idee
Te laat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
sta je meteen op elke watchlist ter wereld
Maar ik slaap op mijn buik met 1 been opgetrokken en 1 arm onder mijn kussensquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switchquote:
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Hoewel ik steeds vaker twijfel of ik wel of geen kinderen wil ligt dat echt niet in het het verschiet hoor
Zijn geen moetjes, waarschijnlijk denkt zij daar niet over naquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net kwam even een voormalige woonbegeleidster langs even kort gepraat met name over hoe het momenteel ( niet) met me gaat en eigenlijk te weinig over haar en de opleiding die ze nu aan het doen is .
Toen was dat ook al wel bekend dat de Switch 2 kwam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switch
Geen latex rompertjes dus?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Hoewel ik steeds vaker twijfel of ik wel of geen kinderen wil ligt dat echt niet in het het verschiet hoor
sesamzaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?
Want Sesam open u?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net kwam even een voormalige woonbegeleidster langs even kort gepraat met name over hoe het momenteel ( niet) met me gaat en eigenlijk te weinig over haar en de opleiding die ze nu aan het doen is .
Ja het kan ook wel. Maar ik denk niet dat het verstandig isquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?
*kuch*quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
We gaan nu zo weinig mogelijk posten in dit topic.
helemaal nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
We gaan nu zo weinig mogelijk posten in dit topic.
Zoals DTS- oh wacht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
daar heb je achterlijke kutspelletjestopics voor
Tammie!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik ga vast mutsjes haken enzo. Geef me je adres dan stuur ik ze op
Net als bij peuters. Dutje overslaan > chagrijnig. Dutje te lang > chagrijnig. Dutje te kort > chagrijnig.quote:
Een hakenmuts.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Geen kinderen > niet chagrijnig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net als bij peuters. Dutje overslaan > chagrijnig. Dutje te lang > chagrijnig. Dutje te kort > chagrijnig.
Jawel hoorquote:
789quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Werd jou wat gevraagd?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net als bij peuters. Dutje overslaan > chagrijnig. Dutje te lang > chagrijnig. Dutje te kort > chagrijnig.
Peuter? > Chagrijnigquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, zo'n peuterquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dr_Flash in SPL --> 31515 resultatenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een rammelaar aan het haken voor mijn toekomstige neefje/nichtjequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Doe er zo'n rotgeluid inquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een rammelaar aan het haken voor mijn toekomstige neefje/nichtje
Wat schattigquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een rammelaar aan het haken voor mijn toekomstige neefje/nichtje
Je vraagt haar nu toch wat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kleine kinderen van vrienden moet je altijd een cadeautje geven dat een teringherrie maakt.quote:
En vervolgens krijg je ze te logerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine kinderen van vrienden moet je altijd een cadeautje geven dat een teringherrie maakt.
Haha nooit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vervolgens krijg je ze te logeren
Vind ik echt weinig. Of is 2005 niet meegenomen? Of alles van toen het nog MEN heette?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Dr_Flash in SPL --> 31515 resultaten
https://mycroft.fok.nl/in(...)s=all&forum_id[]=117
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caafs over de zeikquote:
Ik liep net de kamer in, Mademuts in de hooiruif, en ik begon tegen haar te praten. Begon ze terug te piepenquote:
AHWW so cutequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep net de kamer in, Mademuts in de hooiruif, en ik begon tegen haar te praten. Begon ze terug te piepen
Dit is de vertaling:quote:
quote:'Stomme kut, ik zit opgescheept met die dikke idioot, geef me eten, dit is kut, alles is vies, alles stinkt, het eten is vies en mijn kamergenoot is een verkrachter. Dit hok is klein en dit haar pluist en jij bent lelijk en je stinkt en je maakt herrie.'
die 6 posts van 2005 zitten er bijquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik echt weinig. Of is 2005 niet meegenomen? Of alles van toen het nog MEN heette?
quote:
Is dat dat drankje van Kalvijn?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4EverBlackEyed ik was laatst bij de Jumbo en daar hadden ze allemaal andere smaken Charlies.
die "influencer"?quote:
Hmm.. temping..quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4EverBlackEyed ik was laatst bij de Jumbo en daar hadden ze allemaal andere smaken Charlies.
Dan missen er daar nog een kleine 70k denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die 6 posts van 2005 zitten er bij
Eeehh ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik echt weinig. Of is 2005 niet meegenomen? Of alles van toen het nog MEN heette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |