SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh jawel, DAT welquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ze doordraait?
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de luchtquote:
Je slaapt zoals je verwekt bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de lucht
hmm, ik slaap wel vaak als een zeesterquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je slaapt zoals je verwekt bent.
Dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Positie?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede was in de machine, dutjetijd![]()
Het is Dimmy's baby?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een obscene baby, beetje met dr kont in de lucht
dan zou ze wel een latex rompertje aanhebbenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken jullie soms ook weleens naar de maan en dat je dan denkt: huh.. eigenlijk heel raar dat je de maan vanaf hier kan zien?
![]()
![]()
"Is dat jouw kind?"quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet altijd een test doen heeft ze me ooit verteld.
Kijken of ie blijft drijven?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wijn in een flesje en zien of het kind het lustquote:
Ja ok maar googelen op latex babyrompertjes leek me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ze wel een latex rompertje aanhebben
sta je meteen op elke watchlist ter wereldquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok maar googelen op latex babyrompertjes leek me niet zo'n goed idee
Te laat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
sta je meteen op elke watchlist ter wereld
Maar ik slaap op mijn buik met 1 been opgetrokken en 1 arm onder mijn kussensquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switchquote:
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Hoewel ik steeds vaker twijfel of ik wel of geen kinderen wil ligt dat echt niet in het het verschiet hoor
Zijn geen moetjes, waarschijnlijk denkt zij daar niet over naquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net kwam even een voormalige woonbegeleidster langs even kort gepraat met name over hoe het momenteel ( niet) met me gaat en eigenlijk te weinig over haar en de opleiding die ze nu aan het doen is .
Toen was dat ook al wel bekend dat de Switch 2 kwam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn zus leuk vinden, die hebben sinds een jaar een Switch
Geen latex rompertjes dus?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Hoewel ik steeds vaker twijfel of ik wel of geen kinderen wil ligt dat echt niet in het het verschiet hoor
sesamzaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?
Want Sesam open u?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net kwam even een voormalige woonbegeleidster langs even kort gepraat met name over hoe het momenteel ( niet) met me gaat en eigenlijk te weinig over haar en de opleiding die ze nu aan het doen is .
Ja het kan ook wel. Maar ik denk niet dat het verstandig isquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens zaad opgeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |