Momenteel niks gedaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken.
Dat echte timen blijft lastig. Bij zowel de dalen als de toppen zit ik er vaak toch wel 1K naast.
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Nou ze hebben aardig wat geld opgehaald met de eerste coin. En wanneer die van Melania in elkaar zat, kunnen ze altijd Barron Trump naar boren schuiven, die een nieuwe coin lanceert ect ect
Succes gegarandeerd
Voor de mensen die het gemist hebben
[ x ]
Hoezo?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meedoen met een memecoin pump'n'dump is pijnlijk.
quote:
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
ETH/BTC nadert de listing price op Coinbase van bijna 10 jaar geleden. Heerlijk stabiel gebleven ja.
Niks mis met Bitcoin maxi's.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.
Ja dat kan je blijven herhalen, maar de feiten worden er niet anders op.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.
M'n vriend had er juist harde richtlijnen voor om handelen op basis van emotie te voorkomen, maar daar zijn we begin vorig jaar mee gestopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je er zo veel mee bezig bent sluipt er vroeg of laat emotie in, zeker als je er voor een flink bedrag in zit. Ik wil zelf wel rationeel blijven. Maar goed ik heb maar een klein potje, de bulk zit in ETF’s.
Nee, dat weten we nog niet en daar wacht elke Bitcoiner zo'n beetje op.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:23 schreef capricia het volgende:
Iemand een idee wanneer en of we iets te weten kunnen komen over het plan om BTC in de nationale reserve van de VS op te nemen?
Thanks.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat weten we nog niet en daar wacht elke Bitcoiner zo'n beetje op.
Ligt er aan wat Oranje man gaat zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 20-01-2025 17:59:15 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jeetje, ok. Is het wel goed dat ik wat geld in BTC heb gezet dan?
Nog weinig spektakelquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat Oranje man gaat zeggen
Over bitcoin niet.quote:
Klopt, maar daar zijn andere topics voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over bitcoin niet.
Maar toch best opmerkelijke dingen voorbij gekomen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |