Er gaat geen belletje af hé. 'We zijn nu op het laagste punt beland'quote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken.
Dat echte timen blijft lastig. Bij zowel de dalen als de toppen zit ik er vaak toch wel 1K naast.
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gaat geen belletje af hé. 'We zijn nu op het laagste punt beland'
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterrenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Soms kun je het wel zien hoor. Dat er een omkering plaats vindt. Maar vooral bij rustiger vaarwater. En niet met die achtbaan die het nu is.
Succes!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterren
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterren
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Je moet helemaal zelf weten wat je doet, @:capricia, maar het idee dat je de koers kunt voorspellen is onzin. Je kunt hooguit reactief te werk gaan, bijv. kopen bij een daling van een bepaald percentage en vice versa voor aankopen. De vraag is of je er echt rijk van gaat worden, of het de tijd en energie waard is. DCA blijkt een heel vruchtbare strategie.
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt.![]()
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen.
Dat klopt. Maar zover ben ik nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen.Maar na een aantal jaren wordt het vermoeiend om steeds alert te zijn. En met grotere bedragen ga je wat behoedzamer om.
Je doet het prima.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zover ben ik nog niet.
Je gaat dan wel voorbij aan het rendement op rendement principe. De HODL-ers kopen nu soms misschien wat duurder in dan jij (zeker de periodieke beleggers), maar die hebben over 10 jaar wel nog een deel in hun wallet staan met de prijs van 2025, jij koopt/verkoopt tegen die tijd ook dagelijks/wekelijks voor de prijs die er dan voor staat.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt.![]()
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen met de winst van de vorige transactie.
En zelf weet ik ook wel dat ik de markt op de lange termijn niet ga verslaan. Maar vooralsnog pak ik prima rendementen die ik met hodl niet haal.
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:30 schreef Solispolar het volgende:
Zijn er nog mensen die op de Trump trein zijn gesprongen toevallig? Ik was volgens mij net iets te laat.. was een beetje op goed geluk moet ik zeggen![]()
En ik lees dat het een memecoin is. Is dat echt zo? Zou Trump er geen toekomstige plannen mee hebben?
Met HODL en DCA vang je ook de koersschommelingen af en dat is met zo’n volatiele belegging als crypto geen overbodige luxe.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je gaat dan wel voorbij aan het rendement op rendement principe. De HODL-ers kopen nu soms misschien wat duurder in dan jij (zeker de periodieke beleggers), maar die hebben over 10 jaar wel nog een deel in hun wallet staan met de prijs van 2025, jij koopt/verkoopt tegen die tijd ook dagelijks/wekelijks voor de prijs die er dan voor staat.
Dus ik denk eerder andersom: op de lange termijn halen de HODL-ers rendementen die jij niet gaat halen.
Dit is pijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?
Als je er zo veel mee bezig bent sluipt er vroeg of laat emotie in, zeker als je er voor een flink bedrag in zit. Ik wil zelf wel rationeel blijven. Maar goed ik heb maar een klein potje, de bulk zit in ETF’s.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen.Maar na een aantal jaren wordt het vermoeiend om steeds alert te zijn. En met grotere bedragen ga je wat behoedzamer om.
Daarom. Het was 6 maanden geleden ¤3300, het was 2 maanden geleden ¤3300 en dat is het nu nog steeds.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
ETH gaat nergens heen dus stabiel is het zeker
Nou je maakt het wel heel groot hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.quote:
Hoezo maak ik het grootquote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou je maakt het wel heel groot hoorIk had een klein bedrag open staan en weet met dit soort dingen dat snel handelen bepalend is. In het ergste geval pak ik een paar tientjes verlies.. dat is me het risico wel waard.
Dus nee; in dit geval heb ik niet uitgebreid research gedaan omdat ik snel wilde handelen
[..]
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.
Meedoen met een memecoin pump'n'dump is pijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |