abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:31:59 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218575240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Och ik maak me daar niet druk om. Even checken en klaar.
Nou daar betaal ik niet voor.

Doe mij maar gewoon een kassa, zodat er ook personeel een baan heeft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:35:23 #252
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218575277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Prima toch? Het is er allebei :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218575284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Eens!
pi_218575306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
Tot nu toe is de zelfscan nog nooit sneller geweest als een gewone kassa voor mij, en de openlijke beschuldiging dat je aan het stelen bent (zij noemen het 'steekproef' ) vind ik eigenlijk gewoon vernederend en zou niet moeten mogen.
Wat is er in godsnaam vernederend aan een steekproef?
een medewerker die even een aantal producten scant.

de zelfscankassa is bij een klein aantal producten sowieso sneller, aangezien er veel zelfscankassas staan en je dus niet op je beurt hoeft te wachten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:38:07 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218575313
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Prima toch? Het is er allebei :D
Nieuwste AH in Harlingen is nog 1 normale kassa -in- het zelfscangebied, met maar een halve lopende band, en gedoe met een exit-bonnetje om de winkel uit te komen.
Dus ze werken naar 0.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218575334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Wat is er in godsnaam vernederend aan een steekproef?
een medewerker die even een aantal producten scant.

de zelfscankassa is bij een klein aantal producten sowieso sneller, aangezien er veel zelfscankassas staan en je dus niet op je beurt hoeft te wachten.
Tja, hij vindt het een openlijke beschuldiging van diefstal.

Kwestie van perceptie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218575374
quote:
Tot nu toe is de zelfscan nog nooit sneller geweest als een gewone kassa voor mij, en de openlijke beschuldiging dat je aan het stelen bent (zij noemen het 'steekproef' ) vind ik eigenlijk gewoon vernederend en zou niet moeten mogen.
Bedank je medemens maar waardoor dit nodig is. Als er geen steekproef zou zijn, zou er nog veel meer gejat worden.
pi_218575680
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Bedank je medemens maar waardoor dit nodig is. Als er geen steekproef zou zijn, zou er nog veel meer gejat worden.
Ik vind het altijd wel leuk om mensen aan te gaan staren als ze een steekproef krijgen.
Zo van: nu ben je de lul.
pi_218575737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel leuk om mensen aan te gaan staren als ze een steekproef krijgen.
Zo van: nu ben je de lul.
Doorgewinterde jatmozen weten wel hoe ze moeten stelen en ik krijg het idee dat er steeds meer worden. Helaas.
pi_218576523
Kreeg vanmiddag een steekproef bij de AH terwijl ik 1 flesje water kocht.

Wat is dat voor idioot algoritme joh.
pi_218576667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:35 schreef Black_Baron het volgende:
Kreeg vanmiddag een steekproef bij de AH terwijl ik 1 flesje water kocht.

Wat is dat voor idioot algoritme joh.
Het is wel eens voorgekomen dat iemand met een volle boodschappenkar de winkel verlaat nadat die 1 artikel had afgerekend.
pi_218576684
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is wel eens voorgekomen dat iemand met een volle boodschappenkar de winkel verlaat nadat die 1 artikel had afgerekend.
Dan kun je beter helemaal niet afrekenen en gewoon achter iemand het poortje uit lopen met je kar. ;)
pi_218576707
Stelen is allemaal niet zo moeilijk. Neem een lege doos cruesli oid mee, wat plakband en vul de doos met kleine dure producten en plak hem goed dicht. Scan de doos bij de zelfscan kassa en klaar.
  roze zaterdag 23 augustus 2025 @ 23:58:29 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218576724
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:52 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dan kun je beter helemaal niet afrekenen en gewoon achter iemand het poortje uit lopen met je kar. ;)
Bij dit soort berichten vraag ik me af of de Jumbo hier als enige altijd personeel bij de zelfscankassas hebben staan. Niet dat ik van plan ben om te gaan stelen maar dat is hier ook eigenlijk gewoon onmogelijk bij de zelfscan.
Your beauty never ever scared me.
pi_218576800
In alle filialen van Albert heijn staat minstens 1 medewerker die de zelfscankassas in de gaten houd.

Het komt voor dat de zelfscankassas door de medewerker van de bemande kassa word gedaan, dan zetten ze de helft van de zelfscankassas uit.

Ook wel gek ergens, een zelfscankassa die gesloten is. Maar dan is het de bedoeling dat je een zelfscankassa gebruikt die in het directe zichtveld van een medewerker staat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218576815
quote:
Ik ben vorige week achterna gezeten door 2 gasten van de AH, of ze even in mijn tas mochten kijken.

Ik stond al buiten bij mijn fiets.

Niks mis natuurlijk, maar dan voel je je toch knap lullig.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218576818
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Bij dit soort berichten vraag ik me af of de Jumbo hier als enige altijd personeel bij de zelfscankassas hebben staan. Niet dat ik van plan ben om te gaan stelen maar dat is hier ook eigenlijk gewoon onmogelijk bij de zelfscan.
Hier niet bij de Jumbo.

Ligt kennelijk aan de vestiging?
pi_218576819
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:52 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Heb ik 1x gezien.
Die persoon had wel de hele kar gescand, maar liep vervolgens achter iemand aan met de kar de winkel uit.
Dat viel natuurlijk op toen de volgende wilde scannen en een vol scherm voor zich had
Maar voordat het personeel was ingelicht was de dader al gevlogen .
pi_218576826
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb ik 1x gezien.
Die persoon had wel de hele kar gescand, maar liep vervolgens achter iemand aan met de kar de winkel uit.
Dat viel natuurlijk op toen de volgende wilde scannen en een vol scherm voor zich had
Maar voordat het personeel was ingelicht was de dader al gevlogen .
Wouw. :{
pi_218576838
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik ben vorige week achterna gezeten door 2 gasten van de AH, of ze even in mijn tas mochten kijken.

Eigenlijk waanzin natuurlijk, als jij al bij je fiets staat. Zou ik echt weigeren.
pi_218576844
Binnen 3 jaar weet ai toch precies wat je hebt gepakt
pi_218576845
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Mogen ze dat wel doen? Dat ze me controleren vind ik prima, maar buiten zou ik dat wel kut vinden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  roze zondag 24 augustus 2025 @ 00:12:36 #273
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218576863
quote:
11s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Mogen ze dat wel doen? Dat ze me controleren vind ik prima, maar buiten zou ik dat wel kut vinden.
Ja eens als ze dat buiten gaan doen voel je je ook wel een beetje lullig. Binnen in de winkel is het niet zo gek.
Your beauty never ever scared me.
pi_218576866
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Eigenlijk waanzin natuurlijk, als jij al bij je fiets staat. Zou ik echt weigeren.
Nouja, ik voelde me wat overvallen, maar heb ook geen zin in een winkelverbod ofzo.

Dus de 3 producten maar laten controleren :') boeit mij niet. Maar wel het feit dat er op een zaterdagmiddag 10 omstanders naar je staan te kijken.

Oh en niks geen "excuus voor het ongemak" oid
pi_218576876
quote:
11s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Vraag ik me ook wel af hoor. Had later nog gebeld maar toen kreeg ik dezelfde vent aan de lijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')