Nou daar betaal ik niet voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ik maak me daar niet druk om. Even checken en klaar.
Prima toch? Het is er allebeiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou daar betaal ik niet voor.
Doe mij maar gewoon een kassa, zodat er ook personeel een baan heeft.
Eens!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou daar betaal ik niet voor.
Doe mij maar gewoon een kassa, zodat er ook personeel een baan heeft.
Wat is er in godsnaam vernederend aan een steekproef?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
Tot nu toe is de zelfscan nog nooit sneller geweest als een gewone kassa voor mij, en de openlijke beschuldiging dat je aan het stelen bent (zij noemen het 'steekproef' ) vind ik eigenlijk gewoon vernederend en zou niet moeten mogen.
Nieuwste AH in Harlingen is nog 1 normale kassa -in- het zelfscangebied, met maar een halve lopende band, en gedoe met een exit-bonnetje om de winkel uit te komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima toch? Het is er allebei
Tja, hij vindt het een openlijke beschuldiging van diefstal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam vernederend aan een steekproef?
een medewerker die even een aantal producten scant.
de zelfscankassa is bij een klein aantal producten sowieso sneller, aangezien er veel zelfscankassas staan en je dus niet op je beurt hoeft te wachten.
Bedank je medemens maar waardoor dit nodig is. Als er geen steekproef zou zijn, zou er nog veel meer gejat worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
Tot nu toe is de zelfscan nog nooit sneller geweest als een gewone kassa voor mij, en de openlijke beschuldiging dat je aan het stelen bent (zij noemen het 'steekproef' ) vind ik eigenlijk gewoon vernederend en zou niet moeten mogen.
Ik vind het altijd wel leuk om mensen aan te gaan staren als ze een steekproef krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bedank je medemens maar waardoor dit nodig is. Als er geen steekproef zou zijn, zou er nog veel meer gejat worden.
Doorgewinterde jatmozen weten wel hoe ze moeten stelen en ik krijg het idee dat er steeds meer worden. Helaas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om mensen aan te gaan staren als ze een steekproef krijgen.
Zo van: nu ben je de lul.
Het is wel eens voorgekomen dat iemand met een volle boodschappenkar de winkel verlaat nadat die 1 artikel had afgerekend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:35 schreef Black_Baron het volgende:
Kreeg vanmiddag een steekproef bij de AH terwijl ik 1 flesje water kocht.
Wat is dat voor idioot algoritme joh.
Dan kun je beter helemaal niet afrekenen en gewoon achter iemand het poortje uit lopen met je kar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is wel eens voorgekomen dat iemand met een volle boodschappenkar de winkel verlaat nadat die 1 artikel had afgerekend.
Bij dit soort berichten vraag ik me af of de Jumbo hier als enige altijd personeel bij de zelfscankassas hebben staan. Niet dat ik van plan ben om te gaan stelen maar dat is hier ook eigenlijk gewoon onmogelijk bij de zelfscan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dan kun je beter helemaal niet afrekenen en gewoon achter iemand het poortje uit lopen met je kar.
Ik ben vorige week achterna gezeten door 2 gasten van de AH, of ze even in mijn tas mochten kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
Hier niet bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten vraag ik me af of de Jumbo hier als enige altijd personeel bij de zelfscankassas hebben staan. Niet dat ik van plan ben om te gaan stelen maar dat is hier ook eigenlijk gewoon onmogelijk bij de zelfscan.
Heb ik 1x gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dan kun je beter helemaal niet afrekenen en gewoon achter iemand het poortje uit lopen met je kar.
Wouw.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb ik 1x gezien.
Die persoon had wel de hele kar gescand, maar liep vervolgens achter iemand aan met de kar de winkel uit.
Dat viel natuurlijk op toen de volgende wilde scannen en een vol scherm voor zich had
Maar voordat het personeel was ingelicht was de dader al gevlogen .
Eigenlijk waanzin natuurlijk, als jij al bij je fiets staat. Zou ik echt weigeren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben vorige week achterna gezeten door 2 gasten van de AH, of ze even in mijn tas mochten kijken.
Ik stond al buiten bij mijn fiets.
Niks mis natuurlijk, maar dan voel je je toch knap lullig.
Mogen ze dat wel doen? Dat ze me controleren vind ik prima, maar buiten zou ik dat wel kut vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben vorige week achterna gezeten door 2 gasten van de AH, of ze even in mijn tas mochten kijken.
Ik stond al buiten bij mijn fiets.
Niks mis natuurlijk, maar dan voel je je toch knap lullig.
Ja eens als ze dat buiten gaan doen voel je je ook wel een beetje lullig. Binnen in de winkel is het niet zo gek.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mogen ze dat wel doen? Dat ze me controleren vind ik prima, maar buiten zou ik dat wel kut vinden.
Nouja, ik voelde me wat overvallen, maar heb ook geen zin in een winkelverbod ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Eigenlijk waanzin natuurlijk, als jij al bij je fiets staat. Zou ik echt weigeren.
Vraag ik me ook wel af hoor. Had later nog gebeld maar toen kreeg ik dezelfde vent aan de lijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mogen ze dat wel doen? Dat ze me controleren vind ik prima, maar buiten zou ik dat wel kut vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |