Naja prime Nederland was in de VOC-tijd bijzonder hoe een volk zo erg kan afglijden.quote:
Vreselijke term. Of "de normale" Nederlander.quote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......
Sta ik niet in je excelsheet?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zo zat ik er ook bij op Graduation Day.
Ik was inderdaad aan het vissen naar felicitaties!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je jarig bent vandaag?
Zo ja: gefeliciteerd makker!
Zo niet: ja dan niet
Gefeliciteerd makker, hopelijk was de film leuk gisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb appeltaart gehaald voor iedereen hier.
Wat lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb appeltaart gehaald voor iedereen hier.
We hebben genoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker, hopelijk was de film leuk gisteren.
Deze 'grap' had Caland al gemaaktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd user @:maxi-mus
Dat je nog maar lang noch gelukkig mag leven
Gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was inderdaad aan het vissen naar felicitaties!
Bedankt vriend.
Ben je hier nou expres voor uit je bed gekomen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Feli @:maxi-mus , vandaag kun je ons weer entertainen.
Redelijk. Willen graag dit jaar maar gaat qua budget waarschijnlijk niet lukken, dus kijken nu ook naar volgend jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de voorbereidingen van het huwelijk?
Misschien kunnen wij een financiële bijdrage leveren (en worden we dan wel uitgenodigd @GGMM )quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk. Willen graag dit jaar maar gaat qua budget waarschijnlijk niet lukken, dus kijken nu ook naar volgend jaar.
Helaas, het zal een elopement in Schotland wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een financiële bijdrage leveren (en worden we dan wel uitgenodigd @:GGMM )
Zou je niet zulke dure woorden kunnen gebruiken? Er lezen hier ook Brabanders mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helaas, het zal een elopement in Schotland worden
Vrije giften mogen altijd natuurlijk, ik zal mijn IBAN DM'en.
Vrijvertaald:quote:
Ik kijk nu heel anders tegen @Scrummie aanquote:Een schaking is het zonder toestemming wegvoeren van een vrouw, met de bedoeling om met haar te gaan samenwonen of trouwen. Daarbij kan het gaan om een minderjarige vrouw die vrijwillig, maar tegen de zin van haar ouders of voogden wordt meegevoerd. Het kan ook gaan om een ontvoering van een bruid met list, geweld of bedreiging.
IBAN is gewoon je bankrekening met een landcode erbij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je niet zulke dure woorden kunnen gebruiken? Er lezen hier ook Brabanders mee.
Oei, ik heb ergens een gevoelige snaar geraaktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef Coco het volgende:
@:caland vindt woorden al snel duur
pauper
Heel toevallig van een Brabanderquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, ik heb ergens een gevoelige snaar geraakt
Ben een limbo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel toevallig van een Brabander
Ik wens jou ook sterkte met de sneer in het doodstopicquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor al je persoonlijke problemen verwijs ik je graag naar R&P makker.
Oh, en sterkte.
Hallo makker. Hoe is de leef? @Pisces29quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wens jou ook sterkte met de sneer in het doodstopic.
School/werktechnisch gezien goed. Mentaal gaat het even minder. Mocht je daar werkelijk in geïnteresseerd zijn, bespreek ik dat liever per DM.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe is de leef? @:Pisces29
Even volhouden tot maart, Eurotour genot.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
School/werktechnisch gezien goed. Mentaal gaat het even minder. Mocht je daar werkelijk in geïnteresseerd zijn, bespreek ik dat liever per DM.
Sterkte makkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
School/werktechnisch gezien goed. Mentaal gaat het even minder. Mocht je daar werkelijk in geïnteresseerd zijn, bespreek ik dat liever per DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |