Dat is inderdaad ook een groot probleem. Ze groeien zo op en in de volwassenheid is het moeilijk daar nog verandering in te brengen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tel daarbij op de vele, vele mannen die lijden onder de verkrampte interpretatie van mannelijkheid en mannelijke rollen en die zich daardoor niet gezond kunnen uiten.
Geweldige troll dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:18 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Heerlijke tijd trouwens waar mannen zich nog mannen voelden en niet onzeker waren over hun lijf.
Ik denk dat je je daarin vergist. Jij bent de minderheid die zich ontzettend druk maakt over wat iemand anders met zijn leven doet. Het mooie van Nederland was toch wel dat je hier kon en mocht zijn wie je bent, dat hebben figuren zoals jij wel vakkundig de nek omgedraaid.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je hoeft geen medelijden met mij te hebben want dat heb ik ook niet met jou.
Je doet nu net alsof de hele Nederlandse bevolking het fantastisch vindt dat transgenders het straatbeeld bepalen wat natuurlijk niet het geval is. Jouw bizarre voorkeuren worden slechts gedeeld door een hele kleine minderheid van de bevolking.
Het straatbeeld bepalen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof de hele Nederlandse bevolking het fantastisch vindt dat transgenders het straatbeeld bepalen wat natuurlijk niet het geval is. Jouw bizarre voorkeuren worden slechts gedeeld door een hele kleine minderheid van de bevolking.
Nee, dat iedereen mag doen wat hij wil of mag zijn wie je bent heeft niet veel goeds gebracht. Het klinkt wel leuk en braaf maar het slaat werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Jij bent de minderheid die zich ontzettend druk maakt over wat iemand anders met zijn leven doet. Het mooie van Nederland was toch wel dat je hier kon en mocht zijn wie je bent, dat hebben figuren zoals jij wel vakkundig de nek omgedraaid.
Oftewel je maakt Nederland iedere keer een stukje minder Nederland met je gedachtekronkels.
Ik ben dan ook van mening dat mensen als jij niet mogen zijn wie ze zijn en mogen doen wat je doet, namelijk zoveel gif spuien over onder andere transgenders. Dat brengt niet veel goeds. Dus beter hou je je mond verder.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:18 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen mag doen wat hij wil of mag zijn wie je bent heeft niet veel goeds gebracht. Het klinkt wel leuk en braaf maar het slaat werkelijk nergens op.
Ik spui geen gif, ik geef alleen aan dat ik er de kriebels van krijg. Dit is toch een forum waar meningen worden gedeeld ..... of alleen meningen die jij wil horen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat mensen als jij niet mogen zijn wie ze zijn en mogen doen wat je doet, namelijk zoveel gif spuien over onder andere transgenders. Dat brengt niet veel goeds. Dus beter hou je je mond verder.
Terecht?
"Het straatbeeld bepalen" LOL. Dit is één posterquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je mag daar best op straat met iemand over discussiëren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Heb opzich geen probleem met deze advertentie, buiten dat het misschien een irritante virtue signal is en makkelijk publiciteit scoren voor HEMA over de rug van de LGBT gemeenschap onder het mom van inclusie en diversiteit.
Maar ik vind wel, als dit normaal is en getoond mag worden, dan mag er ook een normale discussie zijn over transitiespijt. Want het is niet het een of het ander.
Dat is tegenwoordig de norm op X.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een schreeuwlelijk die X mevrouw.
Blijkbaar heeft dit model geen transitie spijt anders zou hij niet durven te poseren..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Heb opzich geen probleem met deze advertentie, buiten dat het misschien een irritante virtue signal is en makkelijk publiciteit scoren voor HEMA over de rug van de LGBT gemeenschap onder het mom van inclusie en diversiteit.
Maar ik vind wel, als dit normaal is en getoond mag worden, dan mag er ook een normale discussie zijn over transitiespijt. Want het is niet het een of het ander.
Ik niet, maar gewoon in de media. Laatst was er een documentarie hierover op ik geloof NPO 3, daar bleek dus dat mensen die spijt hebben niet op universteiten mochten spreken of online zwart worden gemaakt of verketterd. En dit zijn dan mensen die zelf in transitie zijn geweest, niet een of andere mafkees zoals hier in de OP of iemand als JK Rowling die wat roept op Twitter.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Met wie wil je de discussie over transitie spijt voeren en waarom.
X is gewoon de Two Minutes of Hatequote:
Heb al lang mijn account verwijderd. Is alleen maar gejank, bekvechten en negativiteit daar tegenwoordig. Niemand schiet er iets mee op.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
X is gewoon de Two Minutes of Hate
Dat is heel wat anders, daarom zeg ik ook 'dit soort'.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat als het iemand met een handicap was. Die 'verminking' heeft door een operatie. Mag het dan wel?
En bij welk binair bekrompen hokje hoort jou soort?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, daarom zeg ik ook 'dit soort'.
Waarom is dit een verminking..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat voor gebazel is dit nou weer?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En bij welk binair bekrompen hokje hoort jou soort?
Ik denk dat het overgrote deel van de mensen ook nog steeds voldoet aan dat beeld, maar door het geschreeuw online lijkt een klein deel ineens een stuk groter.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik mis het ouderwetse beeld dat in van Nederlanders had. Het beeld dat men het geen zak interesseerde wie of wat er in de etalage stond, zolang men hun bullen er maar goedkoop kon halen.
Waarom je in godsnaam druk maken over andere personen terwijl deze in principe weinig anders doen dan aanwezig zijn? Heel vermoeiend.
Donkere man: niks mis mee. Alleen maar donkere mannen om een diversiteits quota te halen: doe maar niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Donkere man. Blegh inclusie.
Dikke vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten
Dunne vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten.
Vrouw met hoofddoek. Blegh inclusie.
Gemixt stel. Blegh woke-links.
Omgebouwde vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten.
Etc.
Waarom is dat anders?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt wat normaal is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:34 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Donkere man: niks mis mee. Alleen maar donkere mannen om een diversiteits quota te halen: doe maar niet.
Dikke vrouw: bewust gekozen en een boodschap erbij dat het helemaal gezond en beautiful is: doe maar niet.
Vrouw met hoofddoek: niet nodig om onderdrukkende fascistische religieuze kenmerken in het openbaar te promoten.
Gemixt stel: is het een echt stel: prima. Is het bewust zo samengesteld om diversiteit uit te stralen en te doen alsof dit een norm is: doenmaar niet. En doe je het toch, kies dan in godsnaam eens voor een donkere vrouw met lichte man.
Omgebouwden: gewoon niet doen, normaliseren van geestelijke afwijkingen en zelfmutilatie hoort niet in de openbare ruimte waar ook kinderen komen.
Conclusie: doe gewoon normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |