SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat wil je helemaal nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet al zoveel, ga van mijn rug af
Dat je van mijn rug af gaat?quote:
TGIF !!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij m'n pleurisherrie.
En blijkbaar woont het oeuvre van Katy Perry in m'n hoofd. Ik weet ook niet waarom.
Het gaat niet over Wasberen he, maar over Cavia's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat niet over Wasberen he, maar over Cavia's.
Racoon is ook een lekker bandje, maar ik kan Nickle For Goodbye echt niet meer horenOceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Beetje 9-5 werken tot je dood bent?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef rival het volgende:
We zijn hier vanwege een chemische reactie en hebben verder geen enkel nut of doel.
Dat is toch juist de meest rustgevende gedachte die er is?
Die is wel mooi jaaquote:
Ik las doofquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje 9-5 werken tot je dood bent?
Weet je wat ook een geruststellende gedachte is?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef rival het volgende:
We zijn hier vanwege een chemische reactie en hebben verder geen enkel nut of doel.
Dat is toch juist de meest rustgevende gedachte die er is?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat niet over Wasberen he, maar over Cavia's.
Racoon is ook een lekker bandje, maar ik kan Nickle For Goodbye echt niet meer horenCavia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
FIREWORKKKKKKKKKquote:
9 uur beginnen zou ik wel fijn vindenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De geruststelling dat m'n fuckups ķķk vergeten worden is wel een fijne ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook een geruststellende gedachte is?
Dat over 100 - 200 jaar niemand je meer herinnert, hangt er een beetje vanaf of je kinderen hebt en wat je gedaan hebt in deze wereld enz.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De geruststelling dat m'n fuckups ķķk vergeten worden is wel een fijne ja.
Ik ga even KP opzettenquote:
Eh, ik vind het eerder klaar zijn ook wel lekker. Net even voor de echte drukte uit enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 uur beginnen zou ik wel fijn vinden
Alsof jij ooit TT's bedenktquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit een voorbode van deze dag?
TT's bedenken ?
Je kan op elk moment stoppen met werken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gedaan in mijn hele leven idd.quote:
Mooi op tijd voor de volgende.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Pff mijn gezicht was echt ontploft toen ik ongesteld was maar het trekt eindelijk allemaal weer weg.
Voor de volgende ontploffing?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor de volgende.
Menstruatie, dus kinda?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de volgende ontploffing?
Alles is een keuze.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan op elk moment stoppen met werken.
We doen het er maar meequote:
dat wel, maar opstaan blijft altijd onaangenaamquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik vind het eerder klaar zijn ook wel lekker. Net even voor de echte drukte uit enzo.
Dat zei de moeder van Dzjengis Khan ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook een geruststellende gedachte is?
Dat over 100 - 200 jaar niemand je meer herinnert, hangt er een beetje vanaf of je kinderen hebt en wat je gedaan hebt in deze wereld enz.
Ik vrees een beetje wat m'n cyclus gaat doen wanneer m'n mirena eruit gaat, maar ja.quote:
Nee mag nu wel weer een tijd wegblijven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor de volgende.
Dat is het ook als je er om 9 uur moet zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar opstaan blijft altijd onaangenaam
Oh, dan zijn we wel eensgezindquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van Dzjengis Khan ook
Cavia beste iaquote:
Naar de maan, maar misschien valt het mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje wat m'n cyclus gaat doen wanneer m'n mirena eruit gaat, maar ja.
/TMI
dat wel. zo is er altijd wel iets.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het ook als je er om 9 uur moet zijn.
Ja nee dat ging in mijn dromen hier ook niet zo bestquote:
Moet je hier nou toch mee?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:datismijnmening, we hebben er weer één!
Oh waarom daarom die deuren en balken rood?quote:
Afwachten is 't.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de maan, maar misschien valt het mee.
Alles hebben we als mens zelf mogen bedenken en invullen. We zijn uitgekomen op een 40 uur werkweek en economische problemenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh waarom daarom die deuren en balken rood?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
👀 Wat lees ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, ja. Ik vind "we" in deze context een groot woord. Ik persoonlijk heb hier nul invloed op gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Alles hebben we als mens zelf mogen bedenken en invullen. We zijn uitgekomen op een 40 uur werkweek en economische problemen
40 uur werken is eigenlijk achterhaald, maar goed.. we doen het er maar mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Alles hebben we als mens zelf mogen bedenken en invullen. We zijn uitgekomen op een 40 uur werkweek en economische problemen
Wie betaald de rekeningen dan? En ik ben een vrouw he? ik ben duurquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan op elk moment stoppen met werken.
Meh. Liever eerder stoppen. Ik wil echt niet tot 5 werken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 uur beginnen zou ik wel fijn vinden
Ik vind zulke uitspraken ook ietwat bombastischquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja. Ik vind "we" in deze context een groot woord. Ik persoonlijk heb hier nul invloed op gehad.
Lol, alsof kerels niet duur zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie betaald de rekeningen dan? En ik ben een vrouw he? ik ben duur
[..]
Meh. Liever eerder stoppen. Ik wil echt niet tot 5 werken.
Ik heb gedroomdquote:
Dit ben ik met je eens. Het had anders verwoord moeten worden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja. Ik vind "we" in deze context een groot woord. Ik persoonlijk heb hier nul invloed op gehad.
Dark Horseeeeeeeeeequote:
Rekeningen betalen..... ook al zo'n verzonnen ietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie betaald de rekeningen dan? En ik ben een vrouw he? ik ben duur
Minder. Denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof kerels niet duur zijn.
Ik doe het voor het geld. Meer geld is goedquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
40 uur werken is eigenlijk achterhaald, maar goed.. we doen het er maar mee.
Oh en was het niet dat we denken een vrije wil te hebben en keuze vrijheid te hebben en we dat eigenlijk totaal niet hebben?![]()
![]()
Ah vroeger werkte men zes dagen in de week, en als kind moest je ook in het weekend naar school. Wij moeten niet zo zeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
40 uur werken is eigenlijk achterhaald, maar goed.. we doen het er maar mee.
Oh en was het niet dat we denken een vrije wil te hebben en keuze vrijheid te hebben en we dat eigenlijk totaal niet hebben?![]()
![]()
Irritant hč. Ik word soms echt wel gek van mijn interne monoloogquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
BECAUSE THE NIGHT BELONGS TO LOVERS
Hoofd. Wees eens stil.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het voor het geld. Meer geld is goed
Oh ja, vroeger was alles beterquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah vroeger werkte men zes dagen in de week, en als kind moest je ook in het weekend naar school. Wij moeten niet zo zeuren.
Fartcoinquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het voor het geld. Meer geld is goed
Moet ik wel eens stoppen met alles in crypto gooien.
Hoeren neuken nooit meer werken!quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Rekeningen betalen..... ook al zo'n verzonnen iets
Vroeger, toen je poepen nog met een lange oe schreef.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, vroeger was alles beter
Ik had in de natuur kunnen lopen, vruchten zoeken en vlinders tellen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah vroeger werkte men zes dagen in de week, en als kind moest je ook in het weekend naar school. Wij moeten niet zo zeuren.
Middeleeuwse horige werkte minder dagen dan de moderne mensquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@EttovanBelgiequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had in de natuur kunnen lopen, vruchten zoeken en vlinders tellen.
Mijn interne monoloog overdenkt nogal veelquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Irritant hč. Ik word soms echt wel gek van mijn interne monoloog
Ik was even getriggerd maar het betekent iets anders.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Middeleeuwse horige werkte minder dagen dan de moderne mens
Toen de Batavieren nou met zn vijven waren?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poepen nog met een lange oe schreef.
Jep. En die monoloog is één, maar die interne jukebox is ook gewoon vermoeiend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Irritant hč. Ik word soms echt wel gek van mijn interne monoloog
Vroeger was dus niet alles beter.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Middeleeuwse horige werkte minder dagen dan de moderne mens
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen de Batavieren nou met zn vijven waren?
Ik zit hardop te gnorken hier, ik hoop dat ik het niet hoef uit te leggen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poepen nog met een lange oe schreef.
Bedenk dan even welke shows ze dan zouden hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Wel flauw dat ze toen minder werkten, want ze hadden geen Netflix.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. En die monoloog is één, maar die interne jukebox is ook gewoon vermoeiend.
EEEEEY MACARENA
Lekker Stranger Things kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedenk dan even welke shows ze dan zouden hebben
Livestream van een van de vele veldslagen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heksenverbranding op het grote pleinquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook JOE aan staan?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
BECAUSE THE NIGHT BELONGS TO LOVERS
Hoofd. Wees eens stil.
Nee, dit is meer Katy Perry op repeat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
Interne Jukebox
Is op jamsessies vet handig, dan ben je met mensen muziek aan 't maken en doet iemand opeens een riedeltje waar jij de associatie van een nummer bij krijgt en dan krijgt iemand anders daar weer een andere associatie bij en hoort een zin die ook in een ander nummer voor komt en zo kan je een half uur lang losgaan
Pff dit jaar eindelijk finale seizoen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker Stranger Things kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |