Het gaat om het gemiddelde, omdat er één statushouder breed uitgemeten wordt door de NPO over hoe goed hij meedraait in Nederland, terwijl er honderd anderen in de bijstand niks uitvreten en vaak ook nog overlast veroorzaken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mist in ieder geval data, want er zijn echt legio mensen in Nederland die ooit als vluchteling/asielzoeker binnengekomen zijn en meer dan goed meedraaien in de maatschappij en bijdragen aan de welvaart. Met een statement als 'levenslang verblijfsrecht voor asielzoekers' moet sowieso nooit meer ga je dan dusdanig kort door de bocht, dat wat mij betreft een gesprek of discussie al klaar is.
Valt wel op hè, dat sinds vrouwen mogen stemmen dat er grote migratie is opgekomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:47 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het gaat om het gemiddelde, omdat er één statushouder breed uitgemeten wordt door de NPO over hoe goed hij meedraait in Nederland, terwijl er honderd anderen in de bijstand niks uitvreten en vaak ook nog overlast veroorzaken.
Waarom snap jij de meest basale dingen niet???
Menselijke grondstof inderdaad. Zo cynisch rollen wij tegenwoordig. En ook vroeger al. Er is altijd een groep die handig profiteert en de gevolgen van hun handelen afwentelen op de maatschappij. Helaas herkennen wij parasieten die je eigenlijk moet verdelgen heel slecht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En dan gaan we er nog aan voorbij, dat de Aarde en alle levende wezens daarop gewoon gezien worden als grondstoffen die je moet ontginnen als dat geld opbrengt.
Man man man. Wat slecht. Een causaal verband kan je aantonen uiteraard.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt wel op hè, dat sinds vrouwen mogen stemmen dat er grote migratie is opgekomen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Menselijke grondstof inderdaad. Zo cynisch rollen wij tegenwoordig. En ook vroeger al. Er is altijd een groep die handig profiteert en de gevolgen van hun handelen afwentelen op de maatschappij. Helaas herkennen wij parasieten die je eigenlijk moet verdelgen heel slecht.
Blijft toch een heel sterke afbeelding van verdeel en heers.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En in Nederland stemt meneer rechts nog VVD/BBB ook.
Migratie wordt hier geregeld besproken, is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:40 schreef Fok-it het volgende:
Nou he, jeetje, ik ben daar ook wel echt ontzettend benieuwd naar
Een onderwerp wat nooit wordt besproken in NWS
Het lijkt er voornamelijk op dat de feiten je niet welgevallig zijn. Dat haalt elk fundament voor een discussie weg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dit soort posts...ik ga me hier verder niet in mengen, want het is al duidelijk waar dit topic heen gaat, en daar heb ik geen zin in.
Het is dan ook duidelijk dat veel mensen uit zulke landen kansarme gelukzoekers zijn die slecht integreren en assimileren (als men dit überhaupt al probeert) en ook nog eens disproportioneel op negatieve manieren zijn oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Tengano het volgende:
Zijn die rode stippen de moslim landen? Ik mis namelijk een legenda bij dit grafiekje![]()
Tot en met Pakistan klopt dat iig wel dat het moslims landen zijn.
Alle groene stippen zijn iig voornamelijk westerse landen zie ik.
[ afbeelding ]
Het is wel degelijk een wetenschap. Alleen het onderwerp, de verdeling van schaarste is, zal over de tijd heen altijd worden beïnvloed door veranderend menselijk gedrag en willekeurige gebeurtenissen. Er zijn geen wetmatigheden zoals we die kennen uit de natuurwetenschappen. Toch kun je ook zo een onderwerp wetenschappelijk benaderen. De methode waarmee het onderwerp wordt benaderd bepaalt of het een wetenschap is of een pseudowetenschap.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Economie is in het geheel geen wetenschap. Het is een verzameling van theorieën zonder bewijs.
Ten onrechte gebaseerd op de rationele mens en markt. De "regels" zijn los zand en meer dan de helft van de economen slaat de plank geregeld mis. Het heeft veel meer van astrologie. Een pseudowetenschap dus.
[..]
Met de juiste intenties opgesteld in een hele andere tijd en wereld. Zeker niet meer van deze tijd en vooral problematiek.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De EU begint ook langzaamaan in de goede richting te bewegen.
Groen = positieve netto bijdrage, rood = negatieve netto bijdrage. Rood is het kwadrant links-onder.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Tengano het volgende:
Zijn die rode stippen de moslim landen? Ik mis namelijk een legenda bij dit grafiekje![]()
Tot en met Pakistan klopt dat iig wel dat het moslims landen zijn.
Alle groene stippen zijn iig voornamelijk westerse landen zie ik.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |