SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik voelde het daarnet ook dreunen op mijn pleequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb de subwoofer toch iets te hard gezet voelde het dreunen op de pleeKomt wel erg dichtbij
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Trustequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:21 schreef drakin het volgende: Maar slapen dus, morgen weer verantwoordelijke dingen doen enzo
![]()
:')![]()
Ik kan niet slapen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jouw dochter is bij Hema op training geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voelde het daarnet ook dreunen op mijn pleeKomt wel erg dichtbij
![]()
![]()
Ik heb het wel een minuut de kans gegeven
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik heb net een wasje aan gezet. 2 Broeken en 1 trui. En ik hoor nu in de wasmachine iets "KLOENK" "BOENK" doen en vind dat hééééél gekWant die broeken waren leeg en die trui is een trui
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Van je natuurlijke subwoofer zekerquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voelde het daarnet ook dreunen op mijn pleeKomt wel erg dichtbij
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga boek lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben blij dat het stereo geval wat ik voor haar verjaardag had gegeven, niet zo heel erg veel vermogen heeftquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jouw dochter is bij Hema op training geweest![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een goeie Bass is mono Devquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het stereo geval wat ik voor haar verjaardag had gegeven, niet zo heel erg veel vermogen heeft![]()
![]()
Volgens mij ben je niet mijn buurman, dus jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van je natuurlijke subwoofer zeker![]()
eerste 5 zijn in de pocketquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:29 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond 17 punten ga halen, dus ik blijf nog wel even onder kree![]()
![]()
NadjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was voor mij ook laat ben ook moe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee paar dagen ziek thuis geweest, heel veel geslapen en morgen maar weer kijken of ik het een paar uur vol ga houden ofzoquote:![]()
![]()
Herrie weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
He balen zegquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee paar dagen ziek thuis geweest, heel veel geslapen en morgen maar weer kijken of ik het een paar uur vol ga houden ofzo
Hoop het voor je♡♡♡♡![]()
ach we gaan het wel zien straks... heb het voor de kerstvakantie weken volgehouden dus die 2 dagen zal ook nog wel lukkigquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He balen zeg
Hoop het voor je![]()
![]()
Kniktquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
ach we gaan het wel zien straks... heb het voor de kerstvakantie weken volgehouden dus die 2 dagen zal ook nog wel lukkig♡♡♡♡![]()
Ja met ze nachtelijke televisie tot diep in de ochtend.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
keer met een knuppel binnen lopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja met ze nachtelijke televisie tot diep in de ochtend.![]()
Fok! Knokploegquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
keer met een knuppel binnen lopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen idee nooit gezien en de podcast er over die luister in nooitquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:02 schreef mario390 het volgende:
dat spelt toch in oostenrijk? zijn oostenrijker bij![]()
![]()
hallon, ik ga ff slapen
@kibiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kibi is ee nerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:02 schreef mario390 het volgende:
dat spelt toch in oostenrijk? zijn oostenrijker bij
Volgens mij ia er wel een topic over op fok♡♡♡♡![]()
Ja. Heb je nog gezien dat die ene blonde topless rond rende?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:02 schreef mario390 het volgende:
dat spelt toch in oostenrijk? zijn oostenrijker bij![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Heb je nog gezien dat die ene blonde topless rond rende?
♡♡♡♡![]()
En ook al is er een heel forum over, we krijgen de updates van mario hier toch welquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Volgens mij ia er wel een topic over op fok![]()
Ik dacht dat......... Nee ik kon niet meer denkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Heb je nog gezien dat die ene blonde topless rond rende?![]()
![]()
Hoe maak je mario gek. Roep dat er een topless vrouw was in een real life serie die hij volgtquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik dacht dat......... Nee ik kon niet meer denken![]()
![]()
Ja maar deze was ook wel echt heel speciaalquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe maak je mario gek. Roep dat er een topless vrouw was in een real life serie die hij volgt![]()
![]()
![]()
topless?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe maak je mario gek. Roep dat er een topless vrouw was in een real life serie die hij volgt
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En ook al is er een heel forum over, we krijgen de updates van mario hier toch wel
♡♡♡♡![]()
tetten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zeker welquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, helaas. Maar ik mag er niets van zeggen![]()
![]()
ik kijk het niet nur kort in topic gekijktquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Heb je nog gezien dat die ene blonde topless rond rende?![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, helaas. Maar ik mag er niets van zeggen♡♡♡♡![]()
Ik hoorde ook de verhalenquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:12 schreef Harrie het volgende:
@:Mario390 heb jij de beelden van die blonde die topless rondliepik wil het toch gaan kijken
Was top blijkbaar
♡♡♡♡![]()
ben niet dom,je kann me niet vor de gek houdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe maak je mario gek. Roep dat er een topless vrouw was in een real life serie die hij volgt![]()
stond die topless blonde ook in dat topicquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk het niet nur kort in topic gekijkt![]()
![]()
daar is geen blonde ,en de deelnehmers zijn bijna te oudquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
stond die topless blonde ook in dat topic![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is geen blonde ,en de deelnehmers zijn bijna te oud
♡♡♡♡![]()
ik ben bijna 50 dus alles met een hartslag komt nog in aanmerkingquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is geen blonde ,en de deelnehmers zijn bijna te oud![]()
![]()
Slaap welquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
gezelligheid kent geen tijd en dat is vandaag niet aan de orde ik moet ook zo naar bedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk dat ook niet Paradise hotel wel gezien maar de Amerikaanse versie van 20 jaar geleden was leuker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal je een geheimpje verklappen: Ik ben knettergek zelfsquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:20 schreef mario390 het volgende:
julie zijn betje gek,ik stell en normale vraag en dann kom je met dit onzinen nog trots op ook
![]()
![]()
Of jij interpreteert het niet goed, omdat je misschien soms dingen lastig begrijpt?Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liever dat je hem met U aanspreektquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:21 schreef Grotetijd het volgende:
Of jij interpreteert het niet goed, omdat je misschien soms dingen lastig begrijpt?![]()
![]()
Staat 390 voor het aantal ringen dat je bij 'm kan tellen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Liever dat je hem met U aanspreektWell, life can be a riot
Mijn excuses voor de grote leider der Big Brother danWell, life can be a riot
Gouden kooi was leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was in mijn herinnering leuker.quote:
Laatst weer een aflevering zitten kijken met een vriend van mij en vond het een ontzettende chaotische schreeuwerige zooi.
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Dev plaagde maarquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:20 schreef mario390 het volgende:
julie zijn betje gek,ik stell en normale vraag en dann kom je met dit onzin
En wij deden even mee
Als je graag over dat programma praat kun je beter naar dat topic gaan♡♡♡♡![]()
Uiteraard niet. Maar heb je die borsten nou nog gezien?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben niet dom,je kann me niet vor de gek houden![]()
Wat is oud? 20, 30, of 50+?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is geen blonde ,en de deelnehmers zijn bijna te oud![]()
ik neem aan dat als je de laatste gehoord hebt dat je ze in boekvorm gaat uitbrengenquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen zo ongeveer ieder duits scheldwoord gehoord![]()
![]()
bedrukt wc papierquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik neem aan dat als je de laatste gehoord hebt dat je ze in boekvorm gaat uitbrengen![]()
Ben ik effe blij dat ik geen hart (en dus ook geen hartslag) heb!quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben bijna 50 dus alles met een hartslag komt nog in aanmerkingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat slapen? Slaap lekker! Nog even en het is weer weekend
Maar daarna weer werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend
♡♡♡♡![]()
Maar na de week werken is er weer weekend. Toch een mooi uitzicht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar daarna weer werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend
![]()
Bij karweiWell, life can be a riot
Nahquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar na de week werken is er weer weekend. Toch een mooi uitzicht?
♡♡♡♡![]()
Na vele dagen met biefstuk wilde ik wat anders, maar vanwege irritante allergien kon ik vandaag alleen, jawel, biefstuk kiezen.
En dat was de beste die ik deze vakantie op heb, en in ieder geval ook in de top 3 van mijn leven.
#zwaarleven #hethoudtnietopnietvanzelfI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben beter in vakantiequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Genietonquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:39 schreef Fogel het volgende:
Na vele dagen met biefstuk wilde ik wat anders, maar vanwege irritante allergien kon ik vandaag alleen, jawel, biefstuk kiezen.
En dat was de beste die ik deze vakantie op heb, en in ieder geval ook in de top 3 van mijn leven.
#zwaarleven #hethoudtnietopnietvanzelf♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:39 schreef Fogel het volgende:
#zwaarleven #hethoudtnietopnietvanzelfrood bloederig vleesch
![]()
![]()
Wat een kut leven heb je tochquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:39 schreef Fogel het volgende:
#zwaarleven #hethoudtnietopnietvanzelf![]()
![]()
Hier? Tot morgenvroeg. In Argentinie nog een dag of 5 ofzo en dan nog 5 in Chile.quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja oké dat begrijp ik wel
Hoelang ben je daar nog?I'm surrounded by morons!
Een koe is geen musquote:I'm surrounded by morons!
Zwaar levenquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier? Tot morgenvroeg. In Argentinie nog een dag of 5 ofzo en dan nog 5 in Chile.![]()
![]()
Ja echt, alweer aan de wijnquote:![]()
En een halve fles voelt als twee. Waarschijnlijk door de hoogte.I'm surrounded by morons!
Ohh wat heerlijk!!! Lekker nog even genietenquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier? Tot morgenvroeg. In Argentinie nog een dag of 5 ofzo en dan nog 5 in Chile.![]()
![]()
Voel je dat verschil?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja echt, alweer aan de wijn![]()
En een halve fles voelt als twee. Waarschijnlijk door de hoogte.![]()
![]()
En iedere keer eindigt de cycle met weekend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend![]()
Tis een neverending cyclequote:Op donderdag 16 januari 2025 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
En iedere keer eindigt de cycle met weekend.♡♡♡♡![]()
Truste!quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:56 schreef Harrie het volgende:
Ik ga een paar uurkes slapen![]()
![]()
![]()
over een uurtje of gaat die klote wekker weer
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:56 schreef Harrie het volgende:
Ik ga een paar uurkes slapen![]()
![]()
![]()
over een uurtje of gaat die klote wekker weer
Slaap lekker♡♡♡♡![]()
Ja best wel. Zit op 2300+ meterquote:I'm surrounded by morons!
Prachtigquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was in mijn herinnering leuker.
Laatst weer een aflevering zitten kijken met een vriend van mij en vond het een ontzettende chaotische schreeuwerige zooi.
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nog geen punten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
StomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2372 / +113 / +0 / 8375 / 8865
2. Harrie / 964 / +77 / +21 / 2268 / 2549
3. _UserName_ / 594 / +142 / +0 / 909 / 1122
4. Dr.Mikey / 430 / +16 / +1 / 837 / 1036
5. KillemWieft / 341 / +13 / +13 / 520 / 679
6. drakin / 334 / +39 / +0 / 1096 / 1283
7. ToT / 219 / +8 / +0 / 2687 / 2851
8. mascara-klodder / 204 / +2 / +6 / 1218 / 1394
9. sinterklaaskapoentje / 201 / +20 / +0 / 1709 / 1902
10. hemarookworst / 179 / +7 / +0 / 874 / 1004
11. HappyCharly / 171 / +9 / +12 / 1245 / 1380
12. Lovely / 169 / +14 / +0 / 1683 / 1885
13. MizzezAmy / 162 / +15 / +0 / 1813 / 2007
14. AardappelSchotel / 156 / +7 / +0 / 1322 / 1488
15. roos94 / 143 / +0 / +0 / 411 / 491
16. maily / 120 / +14 / +0 / 1302 / 1432
17. sp3c / 116 / +3 / +0 / 645 / 724
18. gebrokenglas / 115 / +6 / +0 / 1261 / 1398
19. kree / 100 / +0 / +0 / 1335 / 1422
20. devzero / 91 / +4 / +7 / 341 / 384SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hehe toch blij mee was wel weer moker slecht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zijn die gasten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet gekeken. Alleen de samenvatting. Altijd een bij elkaar geraapt zooitje tegen amateurs, dus daar ga ik niet naar kijken. Gewoon kwestie van heel blijven en die overwinning pakken. Al speel je de pannen van het dak en win je met 8-0, je hebt er geen fuck aan. Het zegt niks want het zijn maar amateurs.quote:Op donderdag 16 januari 2025 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hehe toch blij mee was wel weer moker slecht.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die Beelen en Gonzales kunnen zelfs tegen amateurs niet verdedigen. En die Nadje had overtreding nodig om overeind te blijven en duels te winnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet gekeken. Alleen de samenvatting. Altijd een bij elkaar geraapt zooitje tegen amateurs, dus daar ga ik niet naar kijken. Gewoon kwestie van heel blijven en die overwinning pakken. Al speel je de pannen van het dak en win je met 8-0, je hebt er geen fuck aan. Het zegt niks want het zijn maar amateurs.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zag Zechiel in de samenvatting ook als een wijf duels ingaan. Milambo is ook sinds november drama. Blij dat ik wat anders heb gedaan ipv voetbal kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Beelen en Gonzales kunnen zelfs tegen amateurs niet verdedigen. En die Nadje had overtreding nodig om overeind te blijven en duels te winnen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goed besluit ik ga
R.I.P DTS.![]()
Godverkut moet batterij van rookmelder nou net nu op zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mwah, licht en kort. Maar vanmiddag hotstone massage dus dan even helemaal zennnnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf niet, ik vind slaap of boek lezen belangrijker.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar las net over een melanistische zeehond, pieterburen kreeg en bijzonder zeehondje vlak voor hun sluiting.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik pak vanmiddag nog wel ff een uurtje slaap, als het uitkomt. Ga ik nu toch niet meer reddenquote:Op donderdag 16 januari 2025 05:34 schreef drakin het volgende:
Ik blijf niet, ik vind slaap of boek lezen belangrijker.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ok bolkzeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vrouwlief zal zo ook wel beneden komen.. is al een half uur aan het hoesten en kuchenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja, erg vermoeiend voor haar met de zwangerschap en al het andereTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb hier ziekenhuis, monteur, massage en voetbal op het programma staan voor vandaag. Mooi vol dagje dus op tijd slapen ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, vanwege thuissituatie, plus moeheid en rijden in het donker lijkt me niet fantastischTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja daarom, is vroege wedstrijd (18.45) dus mooi op tijd bed in ook
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Droomde dat ik in een leuk pretpark zat maar dat was dus niet echtquote:
:')![]()
U zat in de droomvlucht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 06:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Droomde dat ik in een leuk pretpark zat maar dat was dus niet echtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
DTS is ook net een pretparkquote:Op donderdag 16 januari 2025 06:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Droomde dat ik in een leuk pretpark zat maar dat was dus niet echt![]()
![]()
Klaas Vaakquote:Op donderdag 16 januari 2025 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen wat voor prutDit is een beschaafd spel
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
in brasil kwam en bekannte zangeres met vater ins huis om dar te
zingen maar ik ben erder eingeslapen![]()
Ow kan je terugkijken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:00 schreef mario390 het volgende:
in brasil kwam en bekannte zangeres met vater ins huis om dar te
zingen maar ik ben erder eingeslapen![]()
Door m'n wekkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe kwam her dat je te kort sliep?![]()
![]()
Bijna weekend!quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga douchen en werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend
Weer werken
Weer weekend![]()
Yep...quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar dan dus Weer werken en weekend en ..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: