SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whehe, had geen zin om verder te zoeken!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What is this, a picture for ants??![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef ToT het volgende: [..]
Trut!
Hij staat trouwens nog steeds hier op het bureau!
![]()
sorry, altijd als ik nu lotion bij een PC zie staan, denk ik aan jou
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
GOEIE TT!!!
Wilde al bijna de computer uitzetten voor iemand eindelijk wat opende omdat ik geen zin had
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]sorry, altijd als ik nu lotion bij een PC zie staan, denk ik aan jou
![]()
![]()
En ik maar op je wachten!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!
Wilde al bijna de computer uitzetten voor iemand eindelijk wat opende omdat ik geen zin had
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid levenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid leven
Wait, what now?![]()
![]()
Jij gaf toen die voorzet en ik aasde erna op die OPquote:Gelukt. Compleet leven maatje
Ben 'm ff kwijt!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij gaf toen die voorzet en ik aasde erna op die OPGelukt. Compleet leven maatje
Maar okee dan!
![]()
![]()
letterlijk iedereen heeft dit gemistquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:SPOILER: Alleen voor Homijn en DerRabbit!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wortel is het goorste van het goorsteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja topic erop was er al weer andere titel, zo jammer..quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
letterlijk iedereen heeft dit gemistLach met een schone bips![]()
zet spoiler manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow dat is al weer een aardig aantal maandjes geleden dan!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zat toen wel aan de Gladiator ofzoSowieso 4 maand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: