Klap op je gat, heb je watquote:
quote:⚡️Ukraine extends cooperation with Norwegian NASAMS systems supplier.
Ukraine and Norway discussed the possibility of integrating Ukrainian-made air defense systems into the NASAMS systems "to increase its effectiveness," Defense Minister Rustem Umerov said.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lfu3jq72ds2d
Tijdens de lockdown zijn velen de fuik ingezogen; down the rabbit hole.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ook een beetje sympathie hebben voor die joker.
10 jaar geleden was die ongetwijfeld een hele interessante gast, met een bijzondere mening.
Fast forward naar 2025 en hij is gewoon een 13 in een dozijn wappie.
Ja, en dan moet je als "the original product" ineens veel concurrentie dulden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Tijdens de lockdown zijn velen de fuik ingezogen; down the rabbit hole.
Je had gewoon naar je tijdschriftenhandel kunnen wandelen en de Andere Krant kunnen kopen bijvoorbeeld. Had je je kunnen inlezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met dat er geen geloofwaardige bronnen worden geleverd mbt wat er wordt gesteld
Daar was volgens mij wel sprake van. Finland en de Baltische staten hebben ook zoiets op de planning gezet dacht ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:48 schreef ExTec het volgende:
Vraag me af of ze dit ook al gaan inzetten voor europese spoorbreedte, ipv rus breedspoor.
[ x ]
Behalve als het een Ukrainse burger is natuurlijk. Die mogen gewoon worden platgebombardeerd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of het een WO2 veteraan is, of een tandarts of een bankier?
Zoiets is altijd verwerpelijk, wie het ook is.
Bedankt voor mijn punt onderstrepen:quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Je had gewoon naar je tijdschriftenhandel kunnen wandelen en de Andere Krant kunnen kopen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met dat er geen geloofwaardige bronnen worden geleverd mbt wat er wordt gesteld
Of je koopt alle kranten die beschikbaar zijn en extraheert er de informatie uit. Je mening baseren op een enkele informatiebron geeft je een te eenzijdig beeldquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je had gewoon naar je tijdschriftenhandel kunnen wandelen en de Andere Krant kunnen kopen bijvoorbeeld. Had je je kunnen inlezen.
Of docu's kunnen kijken van Ab Gietelink bijvoorbeeld.
Bedankt voor deze whataboutism.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wellicht kan Poetin bij Frau Ursula von der Leijen in de leer. Zij is hier meesteres in.
En als de verkiezingsuitslag ondanks alle vervalsingen en propaganda alsnog tegenvalt, annuleer je gewoon de uitslag (Roemenie).
Misschien moeten de Russen wat meer van ons in de EU opsteken, wij zijn meesters in propaganda en vervalsingen van verkiezingen en 'kleurenrevoluties'.
Of je leest er peer reviewed wetenschappelijke publicaties over, al dan niet in boekvorm..quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:01 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Of je koopt alle kranten die beschikbaar zijn en extraheert er de informatie uit. Je mening baseren op een enkele informatiebron geeft je een te eenzijdig beeld
https://ground.news/ dit gebruiken. Hoef je niet alle kranten te kopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:01 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Of je koopt alle kranten die beschikbaar zijn en extraheert er de informatie uit. Je mening baseren op een enkele informatiebron geeft je een te eenzijdig beeld
Tweede keer dat je zoiets debiels zegt.quote:
Ik denk niet dat het mogelijk is om Nederlandse artikelen van "De Andere krant" te lezen daar. Dus een schaapwakker persoon kan dat niet gebruiken om uit zijn (Nederlandse) fuik te kruipen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
https://ground.news/ dit gebruiken. Hoef je niet alle kranten te kopen
Mijn geld in het riool flikkeren was zinniger geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je had gewoon naar je tijdschriftenhandel kunnen wandelen en de Andere Krant kunnen kopen bijvoorbeeld. Had je je kunnen inlezen.
Of docu's kunnen kijken van Ab Gietelink bijvoorbeeld.
Trump wil ook dat we ons meer voorbereiden op oorlog. Is hij dan ook een "neuroot"?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:11 schreef Scjvb het volgende:
Deze ''neuroot'' weer: https://www.telegraaf.nl/(...)orbereiden-op-oorlog
Het zal m.i. in dat opzicht waarschijnlijk wel loslopen; begin volgende week inauguratie van Donald Trump, meer samenwerking NAVO en Japan, China die Poetin kennelijk (allang) heeft afgeraden kernwapens te gebruiken en ga zo maar door.
Ja, die knakker die zeer verbouwereerd vorige ronde vroeg waarom hij niet een land naar keuze kon nuken, ja, da's een echte vredesduif.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:39 schreef Scjvb het volgende:
Het is HIJ die immers zowel spanning als het risico op escalatie ietwat vermindert en zinnens is deze oorlog binnenkort te stoppen.
Het eenzijdig aan willen passen van verdragen en de toon van diplomatie veranderen in een soort zandbakgevecht lijkt me nu niet te rijmen met een "vermindering van spanning"quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:39 schreef Scjvb het volgende:
M.i. geenszins, beste kerel.![]()
Het is HIJ die immers zowel spanning als het risico op escalatie ietwat vermindert en zinnens is deze oorlog binnenkort te stoppen.
Of dat lukt is nu nog koffiedik kijken. Maar oorlog, en alles wat dit met zich meebrengt incluis, betekent vast dat de ook VS niet ongemoeid wordt gelaten in het conflict.
U kennende is dit een vrij aparte opmerking.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:00 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Of denk je dat de NAVO preventief Rusland binnen gaat vallen omdat dat in het belang voor onze veiligheid is?
Je krijgt geen antwoord op dit soort vragen. dan beginnen ze gewoon over een paar pagina's gewoon weer van voor af aan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:00 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het eenzijdig aan willen passen van verdragen en de toon van diplomatie veranderen in een soort zandbakgevecht lijkt me nu niet te rijmen met een "vermindering van spanning"
Ook hoeft het niet zo te zijn dat een sterkere defensie betekend dat er meer spanningen komen. Zolang iedereen binnen de lijntjes kleurt is er niks aan de hand. Of denk je dat de NAVO preventief Rusland binnen gaat vallen omdat dat in het belang voor onze veiligheid is?
Ik vroeg het omdat ik de relatie tussen escalatie en een betere voorbereiding mbt defensie in kwestie trek.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Scjvb het volgende:
[..]
U kennende is dit een vrij aparte opmerking.![]()
Eerder wordt - juist door hen die bang zijn voor oorlog - aan het tegenovergestelde scenario gedacht, terwijl het de russen over totaal andere kwesties gaat zoals verdere uitbreiding van de NATO in oostelijke richting en meerdere zaken.
Het een en ander is voor de Russische Federatie (het Kremlin) sterk in strijd met de 'rode lijnen' en zulks.
Sta verder ook geheel achter een continue voorbereiding op eventuele oorlog hoor, nooit echt wat op tegen gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:27 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik de relatie tussen escalatie en een betere voorbereiding mbt defensie in kwestie trek.
Het hoeft voor niemand (behalve de eigen bevolking mbt kosten, en misschien het milieu) een probleem te zijn dat de NAVO zich extra bewapent. Behalve als men de NAVO wantrouwt, of als men van plan is om zich niet aan afspraken te houden.
Natuurlijk kunnen individuele landen (Turkije bijvoorbeeld) zich wat agressiever opstellen als ze meer middelen hebben. Maar de andere leden van de NAVO zullen niet blind middelen sturen als het collectief dat niet gewenst vind.
Alles staat en valt met vertrouwen. Jij vertrouwd de "neuroot" niet, maar Trump wel. Ik heb meer vertrouwen in de "neuroot", en niet in Trump.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfuhxh534c2nquote:Zelensky stated that the US, Hungary, Slovakia, and Germany oppose Ukraine joining NATO. He revealed Ukraine spent $100B on the war in 2024 and is in talks with France & Poland on peacekeepers. He stressed Ukraine needs strong security guarantees.
Als hier nepberichten worden gedeeld over zogenaamde moordaanslagen op Poetin mag iedereen hier zijn zegje doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:54 schreef havanagila het volgende:
Ligt het aan mij of komt er iedere week weer een wappie bij, in dit topic?
Volgens mij was daar grappig aan dat oekraine voor de zoveelste keer zo'n interactief TV systeem had gehacked. Ik heb niemand gezien die de tekst ook maar vaag serieus nam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als hier nepberichten worden gedeeld over zogenaamde moordaanslagen op Poetin mag iedereen hier zijn zegje doen.
En dan mag je je ook afvragen wie er nu in kamp wappie zit.
Ha-ha-ha!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij was daar grappig aan dat oekraine voor de zoveelste keer zo'n interactief TV systeem had gehacked. Ik heb niemand gezien die de tekst ook maar vaag serieus nam.
Waarom denk je dat hij mijn post -waarin ik dat ook schreef- niet citeert?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij was daar grappig aan dat oekraine voor de zoveelste keer zo'n interactief TV systeem had gehacked. Ik heb niemand gezien die de tekst ook maar vaag serieus nam.
Maar over dat volk hier blijkbaar geloofde dat er een aanslag op de haatdwerg gepleegd was horen we je niet meer.quote:
Bootlicker troll is gonna troll.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij mijn post -waarin ik dat ook schreef- niet citeert?
Het gaat erom dat het allemaal gefabriceerde X-meuk is wat zijn gelijke vindt in wappiemateriaal.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij mijn post -waarin ik dat ook schreef- niet citeert?
Het was wel tegen het zere been van sommigen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus die filmpjes waar ik orcs opgeblazen zie worden zijn allemaal 'gefabriceerd'?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het allemaal gefabriceerde X-meuk is wat zijn gelijke vindt in wappiemateriaal.
Wat een ijzersterk bondgenootschapquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfuhxh534c2n
Geen idee. Het gaat me meer om die NAFO rommel waar jij en Ulx vuistdiep in het konijnenholletje zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus die filmpjes waar ik orcs opgeblazen zie worden zijn allemaal 'gefabriceerd'?
Interessant, vertel ons meer, Mr Edgelord!
Dus je lult uit je nek?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het allemaal gefabriceerde X-meuk is
Wat heeeft dit met het bondgenootschap te maken. toevallig zitten in die landen Poetinpijpers, Behalve Duitsland, die man zijn universele voorbeeld van incompetentie zie je hier ook in terug.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wat een ijzersterk bondgenootschap
Of is Poetin wel omgelegd?quote:
Hoezo is dat vergelijkbaar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of is Poetin wel omgelegd?
Je moest eens zo'n kul bericht over Zelensky plaatsen hier
Omdat het beide presidenten zijn en met elkaar in oorlog?quote:
Denk dat je daar na de Duitse verkiezingen wel anders over denkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:48 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat heeeft dit met het bondgenootschap te maken. toevallig zitten in die landen Poetinpijpers, Behalve Duitsland, die man zijn universele voorbeeld van incompetentie zie je hier ook in terug.
Daar ga je al de mist in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat het beide presidenten zijn en met elkaar in oorlog?
Ja, ik had kunnen bedenken dat jij vindt dat beide gelijkwaardig zijn.quote:Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken, Wantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |