Veroveringsoorlogen vallen meestal tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef michaelmoore het volgende:
Russische elite 'diep teleurgesteld' in Poetins aanpak oorlog
Bekijk deze YouTube-video
ja die drie dagen zijn ff uit gelopenquote:
Rusland geeft niets om grondgebied, er is maar 1 ding dat ze willenen dat is Oekraine uit de westerse sfeer halen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die drie dagen zijn ff uit gelopen
ik verwacht niet dat Trump de hele NAVO onderuit gaat halen , zijn adviseur is dat zeker niet van plan
ze willen Poetin wel grondgebied gunnen voor die 800.000 dode soldaten
quote:
quote:According to Russian monitoring channels, another group of Ukrainian UAVs is moving towards Voronezh.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfsr2ubztk27
het ergste vond ik dat ze daar ophielden om die stilstaande trein te koelen met al die dode mensen erin, tenzij er zeer fors gedokt werd voor de de energiekostenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Een fantasie. Zelfs de crashlocatie van MH17 'veiligstellen' was een brug te ver.
Op het moment dat er lijkzakken terugkomen naar Europa is het gedaan aan het thuisfront.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet ook echt het verschil met de Russen. Die gooien peperdure raketten op woonhuizen. Heel erg voor die mensen, maar Rusland bereikt er niets mee behalve dat Oekraïne harder gaat vechten.quote:
komt wel een beetje op hetzelfde neer tochquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rusland geeft niets om grondgebied, er is maar 1 ding dat ze willenen dat is Oekraine uit de westerse sfeer halen.
De aandacht verschuift naar munitiefabrieken.quote:According to Russian channels, Ukrainian drones launched a massive attack on Russia's Tambov region, reportedly targeting a gunpowder plant near Kuzmino-Gat. Locals reported spotting multiple aircraft-type UAVs, hearing air defense systems in action, and seeing flashes in the sky.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfstjopdws27
Op zich is zoiets met een drone aanpakken óók brandstichting.quote:A warehouse in Vyborg, Leningrad, has burned down, destroying 1.7 million rubles worth of supplies for "special military operation" participants. The warehouse contained construction materials for bunkers, body armor, tactical headphones, clothing, and other equipment. Arson is said to be the reasonA warehouse in Vyborg, Leningrad, has burned down, destroying 1.7 million rubles worth of supplies for "special military operation" participants. The warehouse contained construction materials for bunkers, body armor, tactical headphones, clothing, and other equipment. Arson is said to be the reason
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfsoyfz77227
De betere dingen zitten neem ik aan onder de grondquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
De aandacht verschuift naar munitiefabrieken.
Op papier zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De betere dingen zitten neem ik aan onder de grond
Als ze morgen zelensky uit de regering helpen en er iemand voor terug plaatsen die de banden breekt met de EU/amerika trekt rusland zich morgen nog terug.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
komt wel een beetje op hetzelfde neer toch
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze morgen zelensky uit de regering helpen en er iemand voor terug plaatsen die de banden breekt met de EU/amerika trekt rusland zich morgen nog terug.
Maargoed dat is juist het hele idee waarom Oekraine vecht.
Dit bedoel ik niet als pro rusland opmerking he, ik bedoel alleen maar te zeggen, het enige wat Rusland wil is weer controle over Oekraine of ze dat nu doen door heel Oekraine te vernietigen of daarna in " vredes " onderhandelingen afdwingen dat Oekraine nooit meer navo/eu mag betreden geen leger meer mag hebben en een pro russische pion neerzetten in de Rada.quote:
Papierquote:
Zou kunnen, maar wat dan? Over 4 jaar kiezen ze weer iemand anders.. En dan?quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze morgen zelensky uit de regering helpen en er iemand voor terug plaatsen die de banden breekt met de EU/amerika trekt rusland zich morgen nog terug.
Maargoed dat is juist het hele idee waarom Oekraine vecht.
Gewoon, door propaganda en verkiezingen te vervalsen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 02:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wat dan? Over 4 jaar kiezen ze weer iemand anders.. En dan?
Weet niet precies hoe dat werkt, maar kan me zo voorstellen dat daar best wat voorbereiding aan te pas komt? Om het halve land ineens pro Rus te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 02:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Gewoon, door propaganda en verkiezingen te vervalsen.
Denk het niet, gebied dat ze hebben gaan ze niet uit zichzelf uit terugtrekken meer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet als pro rusland opmerking he, ik bedoel alleen maar te zeggen, het enige wat Rusland wil is weer controle over Oekraine of ze dat nu doen door heel Oekraine te vernietigen of daarna in " vredes " onderhandelingen afdwingen dat Oekraine nooit meer navo/eu mag betreden geen leger meer mag hebben en een pro russische pion neerzetten in de Rada.
En ik den kdat een Trump en Scholz en wie dan ook er voor moet waken dat ze niet in de valkuil trappen dat ze Rusland haar zin geven door te zorgen dat Oekraine haar grondgebied deels terugkrijgt maar verder wel aan die punten van rusland tegemoet gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |