Jij scheldt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een troll. Een sneue kneus.
Idd jammer, vroeger las ik dit topic elke dag bij omwille van de vele updates (waar je zelf nog kan evalueren wat je voor waarheid aanneemt), maar het is helaas verworden tot een welles-nietes spelletje.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:41 schreef kibo het volgende:
Dit topic![]()
Je kunt probleemloos pagina's skippen zonder dat je ook maar iets relevants mis ....
Laat de doelpalen eens staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ongetwijfeld zal het werkelijk aantal hoger legen. Misschien wel 200.000 door ondertelling. Maar niet die idiote hoge aantallen die jullie van de socials halen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, er komen af en toe van die cijfers lang, van doden en gewonden.
Misschien moeten we @phpmystyle maar een zak cement voor z'n verjaardag geven, want potgrond blijkt niet het beste cadeau tot nu toe.quote:
Maar overmorgen draait hij zijn verhaaltje weer af hequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar vrij goede indicators wat de cijfers zijn.
Een mediazona houdt alle begrafenissen, overlijdensberichten op social media en andere officiele berichten van russische doden bij.
Daar komt een dodental van rond de 100.000 inmiddels uit. Hierin zitten niet de aantallen bij van soldaten uit de oekraiense donetsk en luhansk gebieden die natuurlijk ook massaal zijn ingezet, Noord Koreaanse soldaten, grote aantallen huurlingen uit voormalig soviet landen of Afrika. Veel mensen worden als vermist neergezet ipv dood (vooral financieel handig voor Rusland) of mensen hebben geen familie of simpelweg is er niet over bericht. Een goede schatting daaruitvolgend door instituten is dat het aantal doden waarschijnlijk hoger is dan 200.000. Met het aantal deserteurs, POWS en (zwaar)gewonden of mentaal te slecht aan toe om nog inzetbaar te zijn, is het getal van 800.000 " casualties" zeer aannemelijk.
Een andere indicator is bij Andrew Perpetua die sinds een maand of 3 als eerste niet alleen voertuigen maar ook doden telt uit alle beschikbare videos. Hieruit komt een gemiddelde van ong. 100 russische doden per dag. Dus ook rond de 100.000 doden die we op video hebben.... op video alleen al (natuurlijk i een deel hiervan misschien ook zwaargewond ipv dood dat is soms lastig vast te stellen op een kort beeld)
Met veel dank aan twee specifieke 'vrijdenkers'. Het zou een hoop schelen als die eens een luchtje gingen scheppen ofzo. Of liever nog: andere mensen zouden ontmoeten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:41 schreef kibo het volgende:
Dit topic![]()
Je kunt probleemloos pagina's skippen zonder dat je ook maar iets relevants mis ....
Jij gelooft toch wat het Kremlin zegt? En volgens het Kremlin steunt de gewone Run de militaire operatie in Oekraine. Dus je hoeft met hen geen medelijden te hebben, dit is wat ze willen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer steunen jullie op de peilingen die worden gehouden in Rusland?
Maar goed. Stel dat het waar is, en ik denk dat er veel draagvlak is. Dan nog vind ik het te betreuren dat 25 jarige sterven, of voor hun leven verminkt raken.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Met veel dank aan twee specifieke 'vrijdenkers'. Het zou een hoop schelen als die eens een luchtje gingen scheppen ofzo. Of liever nog: andere mensen zouden ontmoeten.
Vergeet die naïeve happertjes niet ....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Met veel dank aan twee specifieke 'vrijdenkers'. Het zou een hoop schelen als die eens een luchtje gingen scheppen ofzo. Of liever nog: andere mensen zouden ontmoeten.
In een beschouwing weerlegde het BNNVARA-programma Alicante enkele door de krant geponeerde feiten omtrent corona.[15] Hoofdredacteur Sander Compagner bracht hier tegenin dat het programma zich baseerde op bronnen "zoals het RIVM en de WHO", die volgens hem niet betrouwbaar zouden zijn.[15]quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Alleen als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef Joppiez het volgende:
Jij gelooft toch wat het Kremlin zegt?
Het heeft weinig met naïef happen te maken; zolang het moderatieteam niet ingrijpt moeten de users zelf de doelpalen terug in de juiste plaats in de grond steken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef kibo het volgende:
[..]
[..]
Vergeet die naïeve happertjes niet ....
Al besproken, of leest men het alleen als er een plaatje/video bij staatquote:
Ah, het potje van Biden zal toch wat leger zijn dan verwacht. Benieuwd of er nog meer geheime zaken zijn gedaan. Wat denk jij, @ExTec?quote:🇺🇸🦅🇺🇦 At the end of September 2024, the U.S. secretly invested $1.5 billion in the development of UAV production in Ukraine, - NYT
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfwso662ms2x
Ja, er zullen vast F-35s rondvliegen waar niemand wat van weet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah, het potje van Biden zal toch wat leger zijn dan verwacht. Benieuwd of er nog meer geheime zaken zijn gedaan. Wat denk jij, @:Extec?
Weet je, ik vraag het niet eens meer. Ben geen hond, ik vind het verschrikkelijk min dat ik elke keer moet vragen om er niet op in te gaan om de volgende dag precies dezelfde diarree te lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef kibo het volgende:
[..]
[..]
Vergeet die naïeve happertjes niet ....
Geen B-1B's? Of een Ticonderoga kruiser of vier?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, er zullen vast F-35s rondvliegen waar niemand wat van weet.
Misschien zou het helpen als we ook 'duimpje omlaag' zouden kunnen geven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag het niet eens meer. Ben geen hond, ik vind het verschrikkelijk min dat ik elke keer moet vragen om er niet op in te gaan om de volgende dag precies dezelfde diarree te lezen.
En voor het "dan ban je die mensen toch" weer voorbij komt, meningen die niet bevallen er af gooien vind ik wel erg kremlinesque.
Je doet al tig maanden iedere keer hetzelfde trucje.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die cijfers die wij te zien krijgen lijken mij
Dan is Rusland een dom paranoide kutland. Niemand probeert ze binnen te vallen of hun bestaan te bedreigen, ze hebben strategische ruimte zat, in de breedte is het het grootste land ter wereld. Maar ze kunnen al 70 jaar alleen maar naar het westen kijken en bang zijn dat de navo legers binnen 1 dag aan de poorten van st.Petersburg en Moskou staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar voor Rusland is de oriëntatie van Oekraïne écht een existentiële dreiging.
[..]
Het selectief omgaan met feiten en cijfers en daaropvolgend de discussie constant verstoren en de verkeerde kant uit proberen te drukken is ook erg Kremlinesque.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En voor het "dan ban je die mensen toch" weer voorbij komt, meningen die niet bevallen er af gooien vind ik wel erg kremlinesque.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Rusland en Iran tekenen voor politieke en militaire samenwerking: 'Rivaliteit naar het Westen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |