quote:
Kijk uit wat je zegt, de moraalpolitie en vredesduiven gaan dit niet leuk vinden!quote:
Volgens mij is het tijd om Hongarije uit de EU te schrappen. Wel het geld opstrijken maar ondertussen aan de fundamenten van de waardengemeenschap zagen. Walgelijk stuk vuilquote:Het is volgens de Hongaarse premier Viktor Orbán tijd om de sancties tegen Rusland te schrappen. Dat zei hij tijdens een interview met de staatsradio, schrijft persbureau Reuters. Met zijn standpunt gaat Orbán radicaal in tegen het Europese beleid.
https://www.nu.nl/buitenl(...)es-voor-rusland.html
Haha het is onderhand tijd jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd om Hongarije uit de EU te schrappen. Wel het geld opstrijken maar ondertussen aan de fundamenten van de waardengemeenschap zagen. Walgelijk stuk vuil
Godzijdank!quote:Bovendien hebben alle NAVO-landen keer op keer betuigd dat ze Oekraïne blijven steunen
Mijn reactie was ook wat zwaar aangezet en overdreven nu teruglezende. Als de usuals hier vinden dat 'lollige' tweets en counterpropaganda prima thuishoren in een nieuwstopic over de oorlog in Oekraïne/Rusland.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is inderdaad dramatisch. En ik heb geen zin in een wedstrijdje "wie is er erger" maar die circlejerk hier bestaat niet echt. Er zijn een aantal users veel te fanatiek, dit op beide kanten van het spectrum om het maar zo te omschrijven. Er zijn genoeg users kritisch, maar die hoor je niet zo veel meer omdat dat geluid niet past in een "je bent voor of tegen" topic.
Het zou al helpen als men elkaar niet uit maakt voor god mag weten wat en dat als je het niet eens bent met de "circlejerk" je niet als een dolle stier het topic binnen komt stormen.
Had ze gewoon uit de lucht geschoten? Denk niet dat Oekraïne dat heel erg gaf gevonden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef Joppiez het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ucht-tegen-russische
Gelukkig dat deze zwerm Russische drones aan de Oekrainse kant bleven en dat de NAVO luchtverdediging niet heeft hoeven in te grijpen. Stel je eens voor.
[..]
Godzijdank!
Hmmm ik ben benieuwd wat het voedsel inflatiecijfer wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:58 schreef ExTec het volgende:
Dus boeren krijgen geen goedkope leningen meer, maar mogen gewoon ~25% rente betalingen op hun leningen. Goed idee! What could go wrong.
[ x ]
Mwuah ik herken wel wat je zegt hoor. Soms is spreken zilver en zwijgen goud.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook wat zwaar aangezet en overdreven nu teruglezende. Als de usuals hier vinden dat 'lollige' tweets en counterpropaganda prima thuishoren in een nieuwstopic over de oorlog in Oekraïne/Rusland.
En men heeft er voor de rest geen moeite mee, wie ben ik dan.
Zij houden het topic in die zin draaiend.
Als de NAVO ook maar iets Russisch aanraakt, dan betekend dat dat de NAVO direct betrokken is bij deze oorlog en dat zou mogelijk een derde wereldoorlog kunnen betekenen. Dat is de gedachte volgens mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Had ze gewoon uit de lucht geschoten? Denk niet dat Oekraïne dat heel erg gaf gevonden.
Maar die 'iets Russisch' dingen hebben al meerdere malen NAVO grond geraakt. Daar is ook geen WO3 van gekomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als de NAVO ook maar iets Russisch aanraakt, dan betekend dat dat de NAVO direct betrokken is bij deze oorlog en dat zou mogelijk een derde wereldoorlog kunnen betekenen. Dat is de gedachte volgens mij.
Er bestaan geen mogelijkheden landen uit de EU te zetten, daarin voorzien de statuten niet. Wel kan een land zelf uitreden uit de EU, maar als je van 2 walletjes kan eten, waarom zou een land dat doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd om Hongarije uit de EU te schrappen. Wel het geld opstrijken maar ondertussen aan de fundamenten van de waardengemeenschap zagen. Walgelijk stuk vuil
Iedereen weet toch dat dit niet waar is onderhandquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als de NAVO ook maar iets Russisch aanraakt, dan betekend dat dat de NAVO direct betrokken is bij deze oorlog en dat zou mogelijk een derde wereldoorlog kunnen betekenen. Dat is de gedachte volgens mij.
Wat vooral verachtelijk is dat sommigen zich hier verlekkeren in dood van de tegenstanders. Dikwijls 20 jarigen, soms wat ouder.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is inderdaad dramatisch. En ik heb geen zin in een wedstrijdje "wie is er erger" maar die circlejerk hier bestaat niet echt. Er zijn een aantal users veel te fanatiek, dit op beide kanten van het spectrum om het maar zo te omschrijven. Er zijn genoeg users kritisch, maar die hoor je niet zo veel meer omdat dat geluid niet past in een "je bent voor of tegen" topic.
Het zou al helpen als men elkaar niet uit maakt voor god mag weten wat en dat als je het niet eens bent met de "circlejerk" je niet als een dolle stier het topic binnen komt stormen.
Ja, professionals die in een arena met drones gewoon in een open veld op de grond gaan zitten om uit te rusten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar we hadden het kunnen weten: de Noord-Koreanen zijn professionals
De meerderheid van de Russen kozen er zelf vor om te gaan vechten, roven em verkrachten in Oekraïne.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat vooral verachtelijk is dat sommigen zich hier verlekkeren in dood van de tegenstanders. Dikwijls 20 jarigen, soms wat ouder.
Ik word hier gepositioneerd als in wat dan heet het "pro Rusland" kamp. Hoe dan ook. De dood van jonge gasten aan beide kampen betreur ik. Eeuwig zonde.
Deze dood zijn nog tragischer als dronken tegen een boom aanrijden. Zo niet nodig.
In WO2 had hij de dood van die SS'ers aan het oostfront ook "tragisch" gevonden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
De meerderheid van de Russen kozen er zelf vor om te gaan vechten, roven em verkrachten in Oekraïne.
En worden ze doodgeschoten of opgeblazen door een drone dan worden we geacht dat zielig en tragisch te vinden?
Het is goed met je, mafkees.
Volgens de peilingen (gepubliceerd door het Russische staatspersbureau TASS) steunt de Russische samenleving de militaire operatie. Dus het is hun eigen keuze, ik kan er geen medelijden mee hebben dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat vooral verachtelijk is dat sommigen zich hier verlekkeren in dood van de tegenstanders. Dikwijls 20 jarigen, soms wat ouder.
Ik word hier gepositioneerd als in wat dan heet het "pro Rusland" kamp. Hoe dan ook. De dood van jonge gasten aan beide kampen betreur ik. Eeuwig zonde.
Deze dood zijn nog tragischer als dronken tegen een boom aanrijden. Zo niet nodig.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Volgens een Oekraiense kennis uit Kryvy rih waren er kinderen aanwezig tijdens het bombardement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen van het bombardement van een oekraiense school
Ze positioneer je jezelfquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |