abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:43:43 #226
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_216328266
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Orc kebab?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:51:12 #227
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216328321
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Orc kebab?
Kijk uit wat je zegt, de moraalpolitie en vredesduiven gaan dit niet leuk vinden!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216328375
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:39 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Zegt dus helemaal niks. 'Als Trump zegt dat ik x moet doen dan doe ik dat'.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:58:30 #229
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216328378
Dus boeren krijgen geen goedkope leningen meer, maar mogen gewoon ~25% rente betalingen op hun leningen. Goed idee! What could go wrong.

twitter
pi_216328450
quote:
Het is volgens de Hongaarse premier Viktor Orbán tijd om de sancties tegen Rusland te schrappen. Dat zei hij tijdens een interview met de staatsradio, schrijft persbureau Reuters. Met zijn standpunt gaat Orbán radicaal in tegen het Europese beleid.

https://www.nu.nl/buitenl(...)es-voor-rusland.html
Volgens mij is het tijd om Hongarije uit de EU te schrappen. Wel het geld opstrijken maar ondertussen aan de fundamenten van de waardengemeenschap zagen. Walgelijk stuk vuil :r
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:15:55 #231
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216328488
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Volgens mij is het tijd om Hongarije uit de EU te schrappen. Wel het geld opstrijken maar ondertussen aan de fundamenten van de waardengemeenschap zagen. Walgelijk stuk vuil :r
Haha het is onderhand tijd ja :') schaamteloos
pi_216328496
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ucht-tegen-russische

Gelukkig dat deze zwerm Russische drones aan de Oekrainse kant bleven en dat de NAVO luchtverdediging niet heeft hoeven in te grijpen. Stel je eens voor.

quote:
Bovendien hebben alle NAVO-landen keer op keer betuigd dat ze Oekraïne blijven steunen
Godzijdank!
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:27:09 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216328600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is inderdaad dramatisch. En ik heb geen zin in een wedstrijdje "wie is er erger" maar die circlejerk hier bestaat niet echt. Er zijn een aantal users veel te fanatiek, dit op beide kanten van het spectrum om het maar zo te omschrijven. Er zijn genoeg users kritisch, maar die hoor je niet zo veel meer omdat dat geluid niet past in een "je bent voor of tegen" topic.

Het zou al helpen als men elkaar niet uit maakt voor god mag weten wat en dat als je het niet eens bent met de "circlejerk" je niet als een dolle stier het topic binnen komt stormen.
Mijn reactie was ook wat zwaar aangezet en overdreven nu teruglezende. Als de usuals hier vinden dat 'lollige' tweets en counterpropaganda prima thuishoren in een nieuwstopic over de oorlog in Oekraïne/Rusland.

En men heeft er voor de rest geen moeite mee, wie ben ik dan.

Zij houden het topic in die zin draaiend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:28:50 #234
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216328619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef Joppiez het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ucht-tegen-russische

Gelukkig dat deze zwerm Russische drones aan de Oekrainse kant bleven en dat de NAVO luchtverdediging niet heeft hoeven in te grijpen. Stel je eens voor.
[..]
Godzijdank!
Had ze gewoon uit de lucht geschoten? Denk niet dat Oekraïne dat heel erg gaf gevonden.
:?
pi_216328648
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:58 schreef ExTec het volgende:
Dus boeren krijgen geen goedkope leningen meer, maar mogen gewoon ~25% rente betalingen op hun leningen. Goed idee! What could go wrong.

[ x ]
Hmmm ik ben benieuwd wat het voedsel inflatiecijfer wordt.

Toch ben ik benieuwd wat het eerste tekort wordt: brandstof, roebels, buitenlandse valuta, of eten.
  Forum Admin vrijdag 17 januari 2025 @ 10:36:21 #236
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216328685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mijn reactie was ook wat zwaar aangezet en overdreven nu teruglezende. Als de usuals hier vinden dat 'lollige' tweets en counterpropaganda prima thuishoren in een nieuwstopic over de oorlog in Oekraïne/Rusland.

En men heeft er voor de rest geen moeite mee, wie ben ik dan.

Zij houden het topic in die zin draaiend.
Mwuah ik herken wel wat je zegt hoor. Soms is spreken zilver en zwijgen goud. ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216328720
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Had ze gewoon uit de lucht geschoten? Denk niet dat Oekraïne dat heel erg gaf gevonden.
:?
Als de NAVO ook maar iets Russisch aanraakt, dan betekend dat dat de NAVO direct betrokken is bij deze oorlog en dat zou mogelijk een derde wereldoorlog kunnen betekenen. Dat is de gedachte volgens mij.
pi_216328746
RIA: Belarus to Raise Oil Transportation Tariffs with 11%
russische olie vanuit Wit-Rusland wordt duurder.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:47:24 #239
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_216328795
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als de NAVO ook maar iets Russisch aanraakt, dan betekend dat dat de NAVO direct betrokken is bij deze oorlog en dat zou mogelijk een derde wereldoorlog kunnen betekenen. Dat is de gedachte volgens mij.
Maar die 'iets Russisch' dingen hebben al meerdere malen NAVO grond geraakt. Daar is ook geen WO3 van gekomen.
Legitieme reden om die 'iets Russisch' dingen uit de lucht te knallen, om erger te voorkomen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_216328870
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er bestaan geen mogelijkheden landen uit de EU te zetten, daarin voorzien de statuten niet. Wel kan een land zelf uitreden uit de EU, maar als je van 2 walletjes kan eten, waarom zou een land dat doen :?
Verdeel en heers, kent U die uitspraak ;)
Dat aspect heeft men blijkbaar over het hoofd gezien bij het opstellen van de statuten. Nederland kan zich dat nog het beste permitteren omdat de EU landbouwsubsidies vooral op oppervlak gebaseerd zijn, daar kunnen we gemakkelijk afstand van doen en EU regelgeving aan onze laars lappen als het ons schaadt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:05:51 #241
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216328953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Iedereen weet toch dat dit niet waar is onderhand
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:34:07 #242
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216329773
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is inderdaad dramatisch. En ik heb geen zin in een wedstrijdje "wie is er erger" maar die circlejerk hier bestaat niet echt. Er zijn een aantal users veel te fanatiek, dit op beide kanten van het spectrum om het maar zo te omschrijven. Er zijn genoeg users kritisch, maar die hoor je niet zo veel meer omdat dat geluid niet past in een "je bent voor of tegen" topic.

Het zou al helpen als men elkaar niet uit maakt voor god mag weten wat en dat als je het niet eens bent met de "circlejerk" je niet als een dolle stier het topic binnen komt stormen.
Wat vooral verachtelijk is dat sommigen zich hier verlekkeren in dood van de tegenstanders. Dikwijls 20 jarigen, soms wat ouder.

Ik word hier gepositioneerd als in wat dan heet het "pro Rusland" kamp. Hoe dan ook. De dood van jonge gasten aan beide kampen betreur ik. Eeuwig zonde.
Deze doden zijn nog tragischer als dronken tegen een boom aanrijden. Zó niet nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 17-01-2025 12:59:26 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:43:16 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216329880
https://www.telegraaf.nl/(...)huurlingen-verbleken

Is betaalde link. Dus ik kan niks posten.

Maar we hadden het kunnen weten: de Noord-Koreanen zijn professionals met een wat fatalistisch optreden. Geen graatmagere mannetjes die nog nooit geschoten hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:45:14 #244
6484 ExTec
pi_216329907
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar we hadden het kunnen weten: de Noord-Koreanen zijn professionals
Ja, professionals die in een arena met drones gewoon in een open veld op de grond gaan zitten om uit te rusten.
pi_216329910
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat vooral verachtelijk is dat sommigen zich hier verlekkeren in dood van de tegenstanders. Dikwijls 20 jarigen, soms wat ouder.

Ik word hier gepositioneerd als in wat dan heet het "pro Rusland" kamp. Hoe dan ook. De dood van jonge gasten aan beide kampen betreur ik. Eeuwig zonde.
Deze dood zijn nog tragischer als dronken tegen een boom aanrijden. Zo niet nodig.
De meerderheid van de Russen kozen er zelf vor om te gaan vechten, roven em verkrachten in Oekraïne.

En worden ze doodgeschoten of opgeblazen door een drone dan worden we geacht dat zielig en tragisch te vinden?

Het is goed met je, mafkees.
pi_216329933
twitter

Volgens een Oekraiense kennis uit Kryvy rih waren er kinderen aanwezig tijdens het bombardement
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:47:48 #247
6484 ExTec
pi_216329938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
De meerderheid van de Russen kozen er zelf vor om te gaan vechten, roven em verkrachten in Oekraïne.

En worden ze doodgeschoten of opgeblazen door een drone dan worden we geacht dat zielig en tragisch te vinden?

Het is goed met je, mafkees.
In WO2 had hij de dood van die SS'ers aan het oostfront ook "tragisch" gevonden.
pi_216329947
quote:

[..]

Deze dood zijn nog tragischer als dronken tegen een boom aanrijden. Zo niet nodig.
Volgens de peilingen (gepubliceerd door het Russische staatspersbureau TASS) steunt de Russische samenleving de militaire operatie. Dus het is hun eigen keuze, ik kan er geen medelijden mee hebben dus.
pi_216329969
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Volgens een Oekraiense kennis uit Kryvy rih waren er kinderen aanwezig tijdens het bombardement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevolgen van het bombardement van een oekraiense school
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:59:36 #250
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216330050
quote:

[..]

Ze positioneer je jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')