want na de verkiezingen ga ik schol zijn regering competent vinden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Denk dat je daar na de Duitse verkiezingen wel anders over denkt.
AfD wordt niet de grootste en BSW moet de kiesdrempel nog maar zien te halen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
want na de verkiezingen ga ik schol zijn regering competent vinden?
AfD gaat niks extreems over rusland en oekraine roepen tijdens de verkiezingen, die zijn zich zelf aan het shane washen om meer stemmers uit het midden te trekken
Oh sorry.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als hier nepberichten worden gedeeld over zogenaamde moordaanslagen op Poetin mag iedereen hier zijn zegje doen.
En dan mag je je ook afvragen wie er nu in kamp wappie zit.
Het is vooral elke dag dezelfde herhaling van zetten en er wordt nog maar weinig nieuws gedeeld. Daarom heb ik ook een break genomen van dit topic.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Parafernalia het volgende:
Zullen we afspreken dat we nu eindelijk eens niet meer reageren op die Poetinpijpers, trollen en vredesduiven? Het is echt een ontzettend kuttopic geworden.
Sorry.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Parafernalia het volgende:
Zullen we afspreken dat we nu eindelijk eens niet meer reageren op die Poetinpijpers, trollen en vredesduiven? Het is echt een ontzettend kuttopic geworden.
https://www.kyivpost.com/post/45549quote:UK Weighs Three Scenarios for Possible Troop Deployments to Ukraine
A potential deployment could involve thousands of British troops, despite warnings from military leaders about the UK’s limited capacity for full-scale war.
Hihi, je zit echt tot over je oren in de wappiefuik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je had gewoon naar je tijdschriftenhandel kunnen wandelen en de Andere Krant kunnen kopen bijvoorbeeld. Had je je kunnen inlezen.
Of docu's kunnen kijken van Ab Gietelink bijvoorbeeld.
Toegeven aan de Russische rode lijnen is voor de Russen een teken van zwakte, ze hebben veel meer respect voor degenen die hun rode lijnen zonder met de ogen te knipperen met de voeten treden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Scjvb het volgende:
[..]
U kennende is dit een vrij aparte opmerking.![]()
Eerder wordt - juist door hen die bang zijn voor oorlog - aan het tegenovergestelde scenario gedacht, terwijl het de russen over totaal andere kwesties gaat zoals verdere uitbreiding van de NATO in oostelijke richting en meerdere zaken.
Het eerste is voor de Russische Federatie (het Kremlin, Poetin) sterk in strijd met de 'rode lijnen' en zulks.
Hihi, triggered.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als hier nepberichten worden gedeeld over zogenaamde moordaanslagen op Poetin mag iedereen hier zijn zegje doen.
En dan mag je je ook afvragen wie er nu in kamp wappie zit.
Ik ook niet, maar ik snapte zijn opmerking ook niet. Waarom zou ik scholz naar de verkiezingen wel competent vinden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
AfD wordt niet de grootste en BSW moet de kiesdrempel nog maar zien te halen.
CDU is voor steun en Scholz zien we niet meer terug. Ik zie het probleem niet?
Vanavond weer feest in Hamburg met afd en antifaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
AfD wordt niet de grootste en BSW moet de kiesdrempel nog maar zien te halen.
CDU is voor steun en Scholz zien we niet meer terug. Ik zie het probleem niet?
----quote:"Biden's sanctions on Russia are insufficient. I support tougher sanctions on oil companies to force Russia to the negotiating table," said Trump's incoming Treasury Secretary, Bessent.
Ik heb het niet gelezen maar niet zo vreemd als een getrainde Noord Koreaan het beter doet dan wat criminelen uit de gevangenis op hun sneakers. Qua aanvalstactiek zagen we overigens wel hetzelfde langskomen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef BEFEM het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)huurlingen-verbleken
Een ander verhaal over de Noord-Koreanen
Dat soort shit kijk ik niet. Dat jij een stijf pikkie krijgt van allerlei opgeblazen vlees, prima. Ik krijg dat niet, ongeacht welke vlag ze voor vechten. Val anderen daar niet mee lastig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Oh sorry.
A failed motorcycle raid cost the russians 52 killed, 12 wounded
Russian soldier shows living conditions in an irrigation pipe
A russian invader showed an evacuation plane completely packed with wounded occupiers
RIA: rusland start bijna 3e wereld oorlog
Is dit beter?
Het is inderdaad dramatisch. En ik heb geen zin in een wedstrijdje "wie is er erger" maar die circlejerk hier bestaat niet echt. Er zijn een aantal users veel te fanatiek, dit op beide kanten van het spectrum om het maar zo te omschrijven. Er zijn genoeg users kritisch, maar die hoor je niet zo veel meer omdat dat geluid niet past in een "je bent voor of tegen" topic.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat soort shit kijk ik niet. Dat jij een stijf pikkie krijgt van allerlei opgeblazen vlees, prima. Ik krijg dat niet, ongeacht welke vlag ze voor vechten. Val anderen daar niet mee lastig.
Ik ben meer geïnteresseerd in de geopolitieke ontwikkelingen. En dat kan ik hier helaas niet meer volgen. Want de circlejerk deelt liever nepvideos dat Poetin is omgelegd. Tering wat een niveau hey.
De 'grap' was dat de Oekraïners de Russische tv hadden gehacked, toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat soort shit kijk ik niet. Dat jij een stijf pikkie krijgt van allerlei opgeblazen vlees, prima. Ik krijg dat niet, ongeacht welke vlag ze voor vechten. Val anderen daar niet mee lastig.
Ik ben meer geïnteresseerd in de geopolitieke ontwikkelingen. En dat kan ik hier helaas niet meer volgen. Want de circlejerk deelt liever nepvideos dat Poetin is omgelegd. Tering wat een niveau hey.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De 'grap' was dat de Oekraïners de Russische tv hadden gehacked, toch?
quote:🇺🇦 Ukraine's real GDP growth in 2024 estimated at 3.6%, — Economy Minister Svyrydenko
❗️Ukrainian exports grew by 15.2% in monetary terms, reaching $41.7 billion. Privatization brought three times more than planned to the state budget – UAH 12 billion.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfv22olfws2h
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |