abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216322784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 19:15 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Denk dat je daar na de Duitse verkiezingen wel anders over denkt. ;)
want na de verkiezingen ga ik schol zijn regering competent vinden?

AfD gaat niks extreems over rusland en oekraine roepen tijdens de verkiezingen, die zijn zich zelf aan het shane washen om meer stemmers uit het midden te trekken
pi_216323828
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 19:30 schreef Korenfok het volgende:

[..]
want na de verkiezingen ga ik schol zijn regering competent vinden?

AfD gaat niks extreems over rusland en oekraine roepen tijdens de verkiezingen, die zijn zich zelf aan het shane washen om meer stemmers uit het midden te trekken
AfD wordt niet de grootste en BSW moet de kiesdrempel nog maar zien te halen.

CDU is voor steun en Scholz zien we niet meer terug. Ik zie het probleem niet?
pi_216324244
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als hier nepberichten worden gedeeld over zogenaamde moordaanslagen op Poetin mag iedereen hier zijn zegje doen.

En dan mag je je ook afvragen wie er nu in kamp wappie zit.
Oh sorry.

A failed motorcycle raid cost the russians 52 killed, 12 wounded

Russian soldier shows living conditions in an irrigation pipe

A russian invader showed an evacuation plane completely packed with wounded occupiers

RIA: rusland start bijna 3e wereld oorlog

Is dit beter?
  donderdag 16 januari 2025 @ 21:04:44 #204
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216324466
Zullen we afspreken dat we nu eindelijk eens niet meer reageren op die Poetinpijpers, trollen en vredesduiven? Het is echt een ontzettend kuttopic geworden. :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216324721
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Parafernalia het volgende:
Zullen we afspreken dat we nu eindelijk eens niet meer reageren op die Poetinpijpers, trollen en vredesduiven? Het is echt een ontzettend kuttopic geworden. :r
Het is vooral elke dag dezelfde herhaling van zetten en er wordt nog maar weinig nieuws gedeeld. Daarom heb ik ook een break genomen van dit topic.

De usual suspects scroll ik voorbij en als er iets zinnigs te melden is dan lees ik het wel.
pi_216324808
Daarom maar weer even een update
Bekijk deze YouTube-video
Heel veel sambal
pi_216324830
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Parafernalia het volgende:
Sorry.

Is dit beter:

Another road of death: A column of destroyed Russian armored vehicles somewhere on the front.

Kriegsforscher: Russian AFV losses in Kursk oblast. Part II (unrollmenow twitter link)
pi_216324935
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 16 januari 2025 @ 21:49:09 #209
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216325140
quote:
UK Weighs Three Scenarios for Possible Troop Deployments to Ukraine
A potential deployment could involve thousands of British troops, despite warnings from military leaders about the UK’s limited capacity for full-scale war.
https://www.kyivpost.com/post/45549
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216325221
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Je had gewoon naar je tijdschriftenhandel kunnen wandelen en de Andere Krant kunnen kopen bijvoorbeeld. Had je je kunnen inlezen.
Of docu's kunnen kijken van Ab Gietelink bijvoorbeeld.
Hihi, je zit echt tot over je oren in de wappiefuik. _O-
pi_216325287
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Scjvb het volgende:

[..]
U kennende is dit een vrij aparte opmerking. ;)

Eerder wordt - juist door hen die bang zijn voor oorlog - aan het tegenovergestelde scenario gedacht, terwijl het de russen over totaal andere kwesties gaat zoals verdere uitbreiding van de NATO in oostelijke richting en meerdere zaken.

Het eerste is voor de Russische Federatie (het Kremlin, Poetin) sterk in strijd met de 'rode lijnen' en zulks.
Toegeven aan de Russische rode lijnen is voor de Russen een teken van zwakte, ze hebben veel meer respect voor degenen die hun rode lijnen zonder met de ogen te knipperen met de voeten treden.
pi_216325314
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als hier nepberichten worden gedeeld over zogenaamde moordaanslagen op Poetin mag iedereen hier zijn zegje doen.

En dan mag je je ook afvragen wie er nu in kamp wappie zit.
Hihi, triggered. _O-
pi_216325322
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik snapte zijn opmerking ook niet. Waarom zou ik scholz naar de verkiezingen wel competent vinden?
  Forum Admin donderdag 16 januari 2025 @ 22:21:58 #214
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216325584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Vanavond weer feest in Hamburg met afd en antifa
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216325599
https://www.telegraaf.nl/(...)huurlingen-verbleken

Een ander verhaal over de Noord-Koreanen
pi_216325618
quote:
"Biden's sanctions on Russia are insufficient. I support tougher sanctions on oil companies to force Russia to the negotiating table," said Trump's incoming Treasury Secretary, Bessent.
----

Hier worden drones getoond bij Starmer's bezoek, Oekrainse makelij en samenwerking. Die bij 0:18 deed me even denken aan hoe het begon, met de DJI drones die via de lichtknopactivatie een simpel explosief lieten vallen. Nu heb je 6 op een rij, built for purpose. En in het begin een drone die een drone meedraagt, ook leuk.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfuwy6ygik2n
pi_216325703
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef BEFEM het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)huurlingen-verbleken

Een ander verhaal over de Noord-Koreanen
Ik heb het niet gelezen maar niet zo vreemd als een getrainde Noord Koreaan het beter doet dan wat criminelen uit de gevangenis op hun sneakers. Qua aanvalstactiek zagen we overigens wel hetzelfde langskomen.
pi_216326646
twitter

Orc kebab?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 00:12:08 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216326665
quote:
Dat soort shit kijk ik niet. Dat jij een stijf pikkie krijgt van allerlei opgeblazen vlees, prima. Ik krijg dat niet, ongeacht welke vlag ze voor vechten. Val anderen daar niet mee lastig.

Ik ben meer geïnteresseerd in de geopolitieke ontwikkelingen. En dat kan ik hier helaas niet meer volgen. Want de circlejerk deelt liever nepvideos dat Poetin is omgelegd. Tering wat een niveau hey.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin vrijdag 17 januari 2025 @ 00:34:55 #220
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216326767
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat soort shit kijk ik niet. Dat jij een stijf pikkie krijgt van allerlei opgeblazen vlees, prima. Ik krijg dat niet, ongeacht welke vlag ze voor vechten. Val anderen daar niet mee lastig.

Ik ben meer geïnteresseerd in de geopolitieke ontwikkelingen. En dat kan ik hier helaas niet meer volgen. Want de circlejerk deelt liever nepvideos dat Poetin is omgelegd. Tering wat een niveau hey.
Het is inderdaad dramatisch. En ik heb geen zin in een wedstrijdje "wie is er erger" maar die circlejerk hier bestaat niet echt. Er zijn een aantal users veel te fanatiek, dit op beide kanten van het spectrum om het maar zo te omschrijven. Er zijn genoeg users kritisch, maar die hoor je niet zo veel meer omdat dat geluid niet past in een "je bent voor of tegen" topic.

Het zou al helpen als men elkaar niet uit maakt voor god mag weten wat en dat als je het niet eens bent met de "circlejerk" je niet als een dolle stier het topic binnen komt stormen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 17 januari 2025 @ 01:02:05 #221
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216326867
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De 'grap' was dat de Oekraïners de Russische tv hadden gehacked, toch?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216327392
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 01:02 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
De 'grap' was dat de Oekraïners de Russische tv hadden gehacked, toch?
Dat inderdaad.
Dat was beide keren het geval.
Ik snap niet wat daar onduidelijk over was.

Ik begrijp ook niet waarom Poetin en Zelensky als gelijkwaardig in deze oorlog worden beschouwd.
Iemand motiveerde dat met dat ze beide met elkaar in oorlog zijn..
Het verschil is echter dat Poetin daarvoor gekozen heeft, en Zelensky heeft te dealen met dat feit.

Ik kijk daardoor ook anders aan tegen Oekraïense propaganda, ten opzichte Russische propaganda.

Immers, propaganda is bedoeld om de informatie oorlog te winnen. Oekraïne is degene die aangevallen is. Die zie ik graag als overwinnaar uit deze oorlog komen.

Daarom heb ik minder moeite met Oekraïense hackers die via Russische tv zenders propaganda verspreiden, dan andersom.

Ik zie verder geen kwaad in zo'n post in deze thread. Als daar niet meteen op wordt ingehakt is dat zo weer over.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216327948
quote:
🇺🇦 Ukraine's real GDP growth in 2024 estimated at 3.6%, — Economy Minister Svyrydenko

❗️Ukrainian exports grew by 15.2% in monetary terms, reaching $41.7 billion. Privatization brought three times more than planned to the state budget – UAH 12 billion.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfv22olfws2h
pi_216328244
twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 januari 2025 @ 09:43:38 #225
364681 over_hedge
pi_216328265
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:39 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
ik klikte op play om te luisteren. Die eerste 2 zinnen dacht ik ff dat het Elon was :P
(de manier van praten. niet de inhoud)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')