in België zeggen ze sjoe of sjoekequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sjoe zeg je toch tegen een beest of kind dat je wegjaagd
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:41 schreef Puzzie het volgende:
Die jonge blonde van vorig jaar zei altijd sjattie
Ach die doen ook raar met poep(en)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in België zeggen ze sjoe of sjoeke
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach die doen ook raar met poep(en)
Dat is gewoon raar. Maw hij kan niet van ze winnen en niet tegen z’n verlies.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:43 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Jeff speelt bewust vals als hij spelletjes speelt met kinderen want daar worden ze hard van
En terecht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:43 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Jeff speelt bewust vals als hij spelletjes speelt met kinderen want daar worden ze hard van
Nou nee , daar heeft het ook helemaal niets mee te maken.quote:
Jeff pakt dat anders aan, meer moderner.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nee , daar heeft het ook helemaal niets mee te maken.
Onzinnige redenatie.
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff pakt dat anders aan, meer moderner.
Jeff is een kneusje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Door vals te spelen kom op man dat is niet van deze tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ben je toch verschrikkelijk tegendraads vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo schattig dat ik op Linda zou stemmen om Jolien eruit te krijgen
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo schattig dat ik op Linda zou stemmen om Jolien eruit te krijgen
Jeff is allang vliefdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat haar gewoon naaien, maar niet op die manier...
Ik vind haar ook leuk hoor , ik zou haar niet wegstemmen om die redenquote:
vind ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
😘 sorry Odie, stelletjes zijn niet leuk in BB
Op zich kunnen stelletjes wel leuk zijn indien de twee personen in kwestie leuk zijn; wat hier niet het geval is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
😘 sorry Odie, stelletjes zijn niet leuk in BB
In de uitzending komt hij niet zo goed over, met z'n ikke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Door vals te spelen kom op man dat is niet van deze tijd
Heel mooi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
In de uitzending komt hij niet zo goed over, met z'n ikke.
Daar kunnen ze Jolien ook mee saven he dus zon grote vriend is Mattie niet van Jeffrey anders had je dat voorgesteldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zeker met de gamechanger van Mattie
Daar heb jij een puntquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op zich kunnen stelletjes wel leuk zijn indien de twee personen in kwestie leuk zijn; wat hier niet het geval is.
ik vind de helft heel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op zich kunnen stelletjes wel leuk zijn indien de twee personen in kwestie leuk zijn; wat hier niet het geval is.
Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Acteren kan hij ook, wat een top RLS talentje zal de FEBO denken!
Jeff gaat hopelijk een keer genomineerd worden.. Maar ja voorlopig ligt hij (nog) goed in de groepquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
Dat gezicht ook van Jeff toen Elsa hem aansprak over dat hij altijd overal als eerst wil. Vond ik ook mega vijandig. Stond me écht niet aan.
kweetniet hoor , of hij wel zo goed in de groep ligt, zeker niet met elke keer vooraan staan met allesquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff gaat hopelijk een keer genomineerd worden.. Maar ja voorlopig ligt hij (nog) goed in de groep
dat had ik dus met jolien, die vond ik vanaf de eerste seconde al leukquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mocht Jeff bij binnenkomst al niet, teveel branie, even dacht ik valt misschien wel mee, maar nee mijn eerste gevoel had toch gelijk
Meesten zullen schrik hebben om hem te nomineren + febo die de twee lovebirds tot minstens valentijn zal willen bewarenquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff gaat hopelijk een keer genomineerd worden.. Maar ja voorlopig ligt hij (nog) goed in de groep
Ik hoop dat dat niet zo is maar tot nu zie ik dat de meeste mensen die hem hoog hebben zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
kweetniet hoor , of hij wel zo goed in de groep ligt, zeker niet met elke keer vooraan staan met alles
ze laten heel weinig zien van andere gesprekjes tussen mensen, je ziet alleen steeds jeff in beeldquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet zo is maar tot nu zie ik dat de meeste mensen die hem hoog hebben zitten.
Echt he! Niet te doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze laten heel weinig zien van andere gesprekjes tussen mensen, je ziet alleen steeds jeff in beeld
quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:10 schreef ben34567 het volgende:
Ze hebben een Jordyloze spot gevonden
lekker dromen over Jolijtquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:10 schreef odie22 het volgende:
ik ga dromen van jolientje in een catstuit dan maar
Ja waar is die jongen als je hem nodig hebt, dan maar naar stream 2quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:10 schreef ben34567 het volgende:
Ze hebben een Jordyloze spot gevonden
BB kan net zo goed deze GIF voortaan uitzenden. Komt net zo veel geluid uit als op de stream nuquote:
eerst maar afwachten of ze nog allemaal bevriend zullen zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:15 schreef Krambo het volgende:
Keanu maakt al afspraken voor na BB, met de hele 'Gang'
De eerste paar dagen liep Elsa om een of 4 al rond te wandelen om daar na nog een uurtje in bed te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En de lichten zijn aan. Echt net hiervoor was Elsa al wakker en zat al rechtop aan haar voeteneinde.
Of er keek niemand.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De eerste paar dagen liep Elsa om een of 4 al rond te wandelen om daar na nog een uurtje in bed te gaan.
Dat doet ze nu niet meer?
Lennie staat nog steeds onder de douche 10 minuten nu...quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie en Elsa zijn als eerste buiten
Zou ik ook doen, even lekker ontspannen. Als anderen toch niet willenquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lennie staat nog steeds onder de douche 10 minuten nu...
quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, even lekker ontspannen. Als anderen toch niet willen
Ohquote:
waar dann ??quote:Op woensdag 15 januari 2025 05:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien ligt niet meer in rijtje bij remi en elsa
Ze heeft bijna een kwartier gedoucht...en niemand zegt er wat van.quote:
Van de week milena bijna 15 minquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lennie staat nog steeds onder de douche 10 minuten nu...
Vrouwen met lang haar hebben meer tijd nodig want uitspoelen van shampoo en daarna conditioner duurt lang.quote:
Nee dat hoge bed mag iedereen een nacht.in slapennquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet? niet daar waar zij altijd ligt?
maar wel selfde kamer?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat hoge bed mag iedereen een nacht.in slapenn
Volgens mij niet..weinig bijzondersquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
moet eerst de COS nog terug lezen
is er nog weer genomineerd gisteravond(na 10?)
dan doet hij maar de binnenste buiten trucquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu heeft geen schone onderbroeken meer ....
jolienquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
moet eerst de COS nog terug lezen
is er nog weer genomineerd gisteravond(na 10?)
Nee elke avond verschonenquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:43 schreef Hznootje het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met dat wisselbed, liggen ze elke nacht onder hetzelfde dekbed/kussen?
Nee dat verwisselen ze dus eigenlijk elke avond. Lekker handig ook allemaalquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:43 schreef Hznootje het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met dat wisselbed, liggen ze elke nacht onder hetzelfde dekbed/kussen?
ja brrrrr lijkt me viesquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:43 schreef Hznootje het volgende:
Nou idd wat een gedoe..Kan toch ook met slaapzak op het bedquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat verwisselen ze dus eigenlijk elke avond. Lekker handig ook allemaal
Ja idd, maargoed ze hoeven het denk niet zelf te wassen en gaat gewoon naar achter en krijgen nieuw.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou idd wat een gedoe..Kan toch ook met slaapzak op het bed
ik hoor haar nog steeds maar slechtquote:
Dat is toch eigen schuld. Ze hebben een wasmachine en een drogerquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd, maargoed ze hoeven het denk niet zelf te wassen en gaat gewoon naar achter en krijgen nieuw.
Anders blijf je wassen lijkt me. Maar het hele gebrekkige eten en slapen is![]()
Ze komen nu langzamerhand ook zelf in opstand gelukkig. Geen schone sokken en ondergoed meer..
Maar gelukkig wel 25 bananen extra
Ik ben zooooooooooooooooo Jeff moe, dat ik bij Linda en Niels ben in de keukenquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
matt axel en jeff bij de douche
stoer praten over koud douchen
ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben zooooooooooooooooo Jeff moe, dat ik bij Linda en Niels ben in de keuken
Nu maar hopen dat Elsa het aankan met al die nieuwe bananen erbijquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd, maargoed ze hoeven het denk niet zelf te wassen en gaat gewoon naar achter en krijgen nieuw.
Anders blijf je wassen lijkt me. Maar het hele gebrekkige eten en slapen is![]()
Ze komen nu langzamerhand ook zelf in opstand gelukkig. Geen schone sokken en ondergoed meer..
Maar gelukkig wel 25 bananen extra
weer een nieuwe bananen crisisquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Elsa het aankan met al die nieuwe bananen erbij
Ze dragen er enorm aan bij idd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
maar eerlijk
het lijkt of de FEBO mensen Jeff moe wil hebben
zo veel als hij gevolgd wordt
quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Elsa het aankan met al die nieuwe bananen erbij
Ja of koekjes bakken met die combinatiequote:Op woensdag 15 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer een nieuwe bananen crisis
hebben ze nog steeds niet bedacht dat ze met die slob en banaan een soort pancake kunnen maken?
hoe dan!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:52 schreef Ebinas het volgende:
Calimero en Bassie&Adriaan komen voorbij.
Elsa kent ze niet.
het zijn echt basis kokers in het huisquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja of koekjes bakken met die combinatie
calimero is niet nederlandsquote:
ze heeft toch wel kinderen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen kinderen en niet hier opgegroeid
Oh ik dacht dat ze zei "geen kinderen".quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
calimero is niet nederlands
en ze heeft ook kinderen
hebben die het ook niet gekeken
Zoon was al 14 toen ze in Nederland kwamen wonen vertelde ze.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
calimero is niet nederlands
en ze heeft ook kinderen
hebben die het ook niet gekeken
ze krijgt volgende maand zelfs weer een kleinkind erbijquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze zei "geen kinderen".
Gehoor kapot
de serie? met dr eierschill op kop?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa kent Calimero niet ...(ergens logisch, maar toch... )
ik spoel ff terugquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch wel kinderen?
ben ik nu abuis?
Ja diequote:Op woensdag 15 januari 2025 08:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de serie? met dr eierschill op kop?
zou ik ook doen.. al die drukte zo in de ochtendquote:
Ja een dochterquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch wel kinderen?
ben ik nu abuis?
Of die je hebt even met de hand wassenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou gewoon geen onderbroek aandoen dan
ja, en dan dus even geen onderbroek aanquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of die je hebt even met de hand wassen
in de slob pan net als vorig jaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of die je hebt even met de hand wassen
Goedemorgen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa weer iets zeggen over slob en schoonmaken gelijk.
Axel dat ie alleen ging zitten..quote:
Goed zo Elsa.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel dat ie alleen ging zitten..
Elsa : "Maar Jordy doet dat ook.. waarom wordt de een daarop afgerekend en de ander niet"
ik zie Jordy constant bij iemand zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel dat ie alleen ging zitten..
Elsa : "Maar Jordy doet dat ook.. waarom wordt de een daarop afgerekend en de ander niet"
Klopt en af en toe even apart net zoals anderen dat doen en nodig hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Jordy constant bij iemand zitten
of bij anderen aanschuiven
Is gewoon zijn uistraling. Hij kan moeilijk met een neplach daar zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy heeft weer een dondergezicht.
Weet ik. Maar nu zat hij echt te peinzenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon zijn uistraling. Hij kan moeilijk met een neplach daar zitten
sowquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:11 schreef Ebinas het volgende:
Hier gaat een beste trein naar binnen
[ afbeelding ]
die ligt regelmatig alleen op die ronde bank in de hoek in zijn eentje te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Jordy constant bij iemand zitten
of bij anderen aanschuiven
NOMINASIEquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Niels zit in badjas te eten. Dat mocht toch niet.
Ik zou dat ook zo nu en dan doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die ligt regelmatig alleen op die ronde bank in de hoek in zijn eentje te kijken![]()
Daarom vinden ze hem in het huis al de meme koning en op X wordt ie al 'scanner Jordy' genoemd
Zo noemt Jordy zich zelf geloof ik. Want hij 'scant' dan wat er in het huis gebeurd
als zich dat in de darm verkeilt,oh mannquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:11 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou dat ook zo nu en dan doen
Hij zou het wat meer moeten doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou dat ook zo nu en dan doen
tis een volwassen manquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:14 schreef ledn81 het volgende:
Arme Axel... helemaal opgeladen om tijdens ontbijt even iets te zeggen.. komt de helft niet opdagen met ontbijt
Geweldige trui weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:11 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
als hij dat doet, krijgt hij ook weer gezeikquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zou het wat meer moeten doen
hij maakt zichcelf helemaal gek door bij elk gesprekje te willen zijn
zou nele uberhaupt opvallen bij bewonersquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Zou het de bewoners opvallen dat Nele amper over haar vriend Tom praat?
Secret?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa: ik heb een secret maar ik mag het niet zeggen, ik ga het straks zeggen
Elsa: JONGENS EVEN CENTRAAL
eindelijk iemand die het zegtquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
die monotone stem van Keanu trek ik slecht
ik heb vanmorgen nog eens goed zitten opletten op de vloerquote:
Ik zou willen dat hij dat met praten deedquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff maakt me even doof met zijn schrapen en roeren.
Kousenband?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa: ik heb een secret maar ik mag het niet zeggen, ik ga het straks zeggen
Elsa: JONGENS EVEN CENTRAAL
batsen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
het zijn geen lepels
dat zijn batsen
zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zal dat niet haar secret missie zijn?
Kousenband?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zal dat niet haar secret missie zijn?
Ff google geraadpleegd ik zie het nuquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
een bats is eigenlijk een schop
Elsa bedoelde eigenlijk: Jongens ik ben een sekreetquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Secret?
Dalijk hebben alle bewoners een secret.
kloptquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ff google geraadpleegd ik zie het nu![]()
Maar deze kende ik:
"batsen. slaan. (jongerentaal) geslachtsgemeenschap hebben. Zij lagen in die kamer te batsen. Synoniemen. [1] slaan, beuken; [2] seksen, naaien, ne*ken ..."
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat ze dat ik weet niet hoe vaak moet zeggen ?
Ik mag hopen dat dat het is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
als ze daar geld mee zou verdienen
kousenband zeggen
dat zou wel heel sneu zijn van de FEBO
Klopt, staat ook in SV’squote:Op woensdag 15 januari 2025 09:11 schreef OmaJacky het volgende:
Lennie heeft een groene pin op.
Dan zou remi er ook moeten hebben en dan zijn zij en de dm's vrij van nominatie.
Dan denk ik dat de rest gewoon genomineerd kunnen worden.
Dus ook Niels, Jordy,Jeffrey enz.
Ik vind haar zo flauw, ongeinterresseerd, verveeld uit haar ogen kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou nele uberhaupt opvallen bij bewoners
als we het toch hebben over iemand die er maar bij staat
ja ze is nu in gesprek met Melina
maar die zie je heel vaak echt gewoon ergens staan
kloptquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo flauw, ongeinterresseerd, verveeld uit haar ogen kijken.
man maquote:
man man dat zijn militärverhältnisse ik had daar 7 dagen geen vrisse broek meer, mutti moest me onderbroeks zenden,ik had strafdienst mocht niet nar huisquote:
Bij die blik moet ik de hele tijd denken aan: "Hey Dooie"quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo flauw, ongeinterresseerd, verveeld uit haar ogen kijken.
Nee, kan ze ook niet. maar zo komt het wel overquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar kan ze zelf denk ik weinig aan doen
( of ze moet zich eraan laten opereren )
Wie nog meer (heb ik niet meegekregen)?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
ook jeff doet een babbetje met Axel
Mattquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie nog meer (heb ik niet meegekregen)?
Ben wel nieuwsgierig er naar
Ergens begrijp ik het wel. Eerst zij hij "wat" en dat is hem niet in dank afgenomen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje laf vind je axel. Gister zeggen ik ga wat zeggen en nu gewoon niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |